Parašė mskapss
Rodyti pranešimą
Ševčenkos stotelė visiškai nereikalinga, galima persėsti Čiurlionio st. Dar kartą kartoju, kad tam, jog būtų atskirti kelias stoteles važiuojantys nuo tų, kurie važiuoja toliau, reikia mažinti stotelių skaičių iki mazginių, kad jose būtų persėdama į paprastus maršrutus.
Dėl hierarchijos - elektrinis transportas visame normaliame pasaulyje turi aukštesnę hierarchiją, o autobusai yra žemiausias VT lygmuo. Tai daroma ne dėl to, svarbu ar nesvarbu keleiviui, kas veža, o dėl to, kad yra skirtingi VT įdiegimo ir eksploatavimo kaštai. Tas VT, kurio įdiegimas yra brangesnis, bet eksploatacija pigesnė,ekologija didesnė, turi būti kuo daugiau apkraunamas ir aplink jį formuojamas kitų tipų VT tinklas. Vilniaus o ir Kauno VT problema yra tame, kad visiškai išbalansuotas santykis tarp autobusų ir troleibusų VT sistemoje, dėl ko gaunasi, kad troleibusų rentabilumas krenta, autobusų pajėgumų nepakanka, o su esamomis lėšomis nieko daugiau ir geriau išspausti negalima, netgi autobusų užpirkti.
Comment