Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ką gi, po įdomių diskusijų mano mintys dėl mano ir Mettal siūlymų naktiniams būtų tokios:
    101N keisti žieduko kryptį, kad pirma važiuotų pro Pašilaičių Skalvių st., tada išlįstų į Laisvės pr. ir atgal. Argumentus išsakė Mettal.
    102N. Iš Pilaitės iki centro taip pat, o atgal, pasitarsime su kitais asociacijoje, galbūt verta pro Markučius, Pavilnį, N. Vilnią, Batoro g. ir į Pilaitę vėl.
    103N. Kol kas nieko nekeisčiau. Nepamačiau geresnių siūlymų dėl apsisukimo centre negu dabartinis.
    104N. Manau, kad efektyviau, kaip kažkas siūlė, nutęsti Fabijoniškėse iki A40 žiedo, Šeškinėje apsisukti abiem kryptimis Musnininkų st. Vienu paskutiniu ar priešpaskutiniu reisu paleisti iki Salininkų. Pirmais keliais reisais leisti iki oro uosto.
    Dėl Grigiškių dar tarsiuosi asociacijoje su kitais, ką kas mano. Manyčiau, mikriuku būtų galima atlikti 2 reisus, pvz., iš centro 24h ir 2h (ar 1:30h).
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
      Tai, kur sprendimai? Jeigu norite, kad daugiau gyventojų žinotų apie Jūsų veiklą ir ką veikiate bei nuveikėte. Reikėtų daryti daugiau susitikimus mokyklų aktų salėse (tai sakau iš patirties) ne visi nori būti asociacijų nariais, nes tada jie jaukiasi nejaukiai, jiems yra būti geriau paprastu eiliniu gyventoju negu asociacijos nariu. O viešinti susitikimų laiką, datą ir vietą galima ir be finansų.
      Sprendimai pristatomi asociacijos suvažiavime, vidiniame asociacijos narių tinkle bei asociacijos tinklalapyje ir Facebooke. Mokyklose susitikimų nedarome ir nedarysime, nes asociacija orientuojasi į vyresnius negu mokyklinio amžiaus vaikus (tuos, kurie už save gali atsakyti). Darome idėjų dirbtuves (atviros ir ne nariams), apie jas skelbiame tinklalapyje, Facebooke. Jei žmonės ateina ir ne nariai, vadinasi, informacijos sklaida veikia. Kad dar yra kur tobulėti, visiškai sutinku. Ne viskas iškart!
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
        Sprendimai pristatomi asociacijos suvažiavime, vidiniame asociacijos narių tinkle bei asociacijos tinklalapyje ir Facebooke. Mokyklose susitikimų nedarome ir nedarysime, nes asociacija orientuojasi į vyresnius negu mokyklinio amžiaus vaikus (tuos, kurie už save gali atsakyti). Darome idėjų dirbtuves (atviros ir ne nariams), apie jas skelbiame tinklalapyje, Facebooke. Jei žmonės ateina ir ne nariai, vadinasi, informacijos sklaida veikia. Kad dar yra kur tobulėti, visiškai sutinku. Ne viskas iškart!
        Mokyklų aktų salėmis galima pasinaudoti neatlygintinai, bet kažkaip informacijos trūksta apie organizuojamus susitikimus gyventojams, kiek peržiūrinėju NVTKA fb puslapį, tinklapį, tinklaraštį apie tai nebuvo jokios info.
        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

        Comment


          Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
          Mokyklų aktų salėmis galima pasinaudoti neatlygintinai, bet kažkaip informacijos trūksta apie organizuojamus susitikimus gyventojams, kiek peržiūrinėju NVTKA fb puslapį, tinklapį, tinklaraštį apie tai nebuvo jokios info.
          FB tai taip, ten info srautas didelis, tai tie pranešimai kaip į prarają nukeliauja, senus sunku rasti. Bet naujus, likus savaitei iki susitikimo, laikome viršuje, kad iškart matytųsi.

          Tinklalapyje užmesiu akį kai būsiu prie kompiuterio.
          Kol kas vienintelis dalykas, dėl ko sutinku, tai asociacijos informacijos sklaida. Bet tam reikia daugiau žmonių. Ypač vasarą ne visi nariai aktyvūs.

          Tad man keista, ko norima to, ano, bet nesusimąstoma, kas tai darys. Aš ir taip žinau, kad dabar info sklaida šlubuoja. Tai čia ne koks SĮSP ar VVT, kur yra biudžetas, darbuotojai. Jau už tai, ką dabar darome ir esame padarę reikia dėkoti.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
            Persiprašau, suklydau dėl lengvatų, naktį Klaipėdoje jos vis dėlto taikomos. Taip pat galima važiuoti ir su paprastu elektroniu bilietu



            Taip, kai vyksta renginiai turėtų važiuoti dideli autobusai. Bet įprastom savaitgalio naktim paleisti į trasą orą vežioti didžiuosius autobusus - absurdas. Kai rami naktis, prastas oras ar dar koks biesas, pilnai pakaktų ir midibuso.
            Dėkui už grįžtamąjį ryšį.

            Tai turbūt neveltui bus autobusai su skaičiavimo sistema. Gal žiemą ar kai pamatys mažesnius srautus, skirs mikriukus.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
              Tai ne baimė, tai yra gynyba prieš neteisingą mintį, kai vieno žmogaus mintys, paremtos to, kaip jis mato ir ką mano. Tiesiog neetiška kritika, kuri iš esmės galėtų būti įvardijama kaip nuomonė, bet pateikta kaip kritika. Kadangi organizacijai skiriame laiko daug, tai mane tiesiog asmeniškai įžeidei (šiuo atveju kalbu už save, nes kaip kiti perskaitę pasijus aš nežinau). Kartais po tokių pasisakymų norisi pamąstyti, ar VT entuziastams (tokiems kaip tu) išvis reikalinga, kad egzistuotų tokios organizacijos kaip NVTKA. ...O ateina kada laikas, kai čia vėl matau vos ne tų pačių komentatorių nuomonę, kad va, ką veikė, kur buvo NVTKA, kad to ir to nepatvarkė! Pliaukšti liežuvių lengva, taip?

              Tiesiog brūkštelėk, ko pasigendi, ko tikiesi iš NVTKA ir tai mums būtų 100 kartų didesnė paskata tobulėti negu bandyti aiškintis, kuri čia kritika teisinga ir verta gilesnių analizių, o kuri visai neteisinga ir neverta svarstymų.
              Įdomiai, išeina taip, kad asociacija įkurta padėti keleiviams, bet kai keleiviai kažką pasiūlo arba patys kažką padaro (pvz., mano minėtas atvėjis dėl a12 arba mano pasiūlymai dėl naktinių), tai iškart apeliuojama į jų neetiškumą ir per didelius norus.

              Ko pasigendu:
              1) Skaidrumo. Pradėjote bendradarbiauti su technologijos.lt, rašote straipsnius, puiku. Bet žmonės nemato to, kas iš tikrųjų vyksta už durų. Žmonės naudojasi Delfi, Delfio Pilietis yra įspūdinga platforma gyventojams. Joje galima talpinti informaciją po kiekvieno jūsų posėdžio, kas buvo svarstoma ir panašiai. Jus turite internetinį puslapį, pasižiūrėkite kiek lankytojų ten apsilanko. Jūsų paprasčiausiai nežino. Imkit pavyzdį iš agresyvaus "Sinano kebabų" marketingo. Pats siūlosi į draugus, nuolat palaiko ryšį su klientais. Tik atviras bendravimas su klientais leis jiems pajusti, kad jais kažkas rūpinasi.

              2) Virš 3500 narių Facebooke - didelis laimėjimas, sveikinu. Tačiau paprastos kebabinės - beveik 6800 per porą mėnesių. Jus privalote sudominti keleivį. Kol kas gi žmonės mato tik politikų pasisakymus, kad VT važiuoti greičiau, nei su mašina. Kur greičiau? Nuo kada? Kodėl meluojama? Reikia pasakyti, kad BUS greičiau, jeigu bus ištaisytas SĮSP darbas, koreguojami tvarkaraščiai, didesnis dėmėsys VT infrastruktūrai. Keleivis pamatys, kad kažkas jam bando padėti ir agresyviau spaus tą patį SĮSP. Jeigu manote, kad bendrauti reikia tik su SĮSP - klystate. Politikams reikia gyventojų palaikymo. Mažos organizacijos narių jam to neužtikrins, jei miestas atsisuks nuo jo.

              3) Žmonės privalo teikti savo idėjas jums Facebook sienoje. Patikėkite žmonėmis, jie ne tokie ir durni

              Vienu žodžiu, atviresnė organizacija - sėkmingesnis VT. Nes kaip matau net šiame forume daug kas nesupranta kuo jus užsiimate. Imkit pavyzdį iš Šimašiaus - visos ataskaitos, visi klausymai atviri gyventojams. Nors dabar vėl apkaltinsi mane neetišku išsireiškimu, nes mūsų nuomonės vėl nesutaps.

              Comment


                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                Įdomiai, išeina taip, kad asociacija įkurta padėti keleiviams, bet kai keleiviai kažką pasiūlo arba patys kažką padaro (pvz., mano minėtas atvėjis dėl a12 arba mano pasiūlymai dėl naktinių), tai iškart apeliuojama į jų neetiškumą ir per didelius norus.

                Ko pasigendu:
                1) Skaidrumo. Pradėjote bendradarbiauti su technologijos.lt, rašote straipsnius, puiku. Bet žmonės nemato to, kas iš tikrųjų vyksta už durų. Žmonės naudojasi Delfi, Delfio Pilietis yra įspūdinga platforma gyventojams. Joje galima talpinti informaciją po kiekvieno jūsų posėdžio, kas buvo svarstoma ir panašiai. Jus turite internetinį puslapį, pasižiūrėkite kiek lankytojų ten apsilanko. Jūsų paprasčiausiai nežino. Imkit pavyzdį iš agresyvaus "Sinano kebabų" marketingo. Pats siūlosi į draugus, nuolat palaiko ryšį su klientais. Tik atviras bendravimas su klientais leis jiems pajusti, kad jais kažkas rūpinasi.

                2) Virš 3500 narių Facebooke - didelis laimėjimas, sveikinu. Tačiau paprastos kebabinės - beveik 6800 per porą mėnesių. Jus privalote sudominti keleivį. Kol kas gi žmonės mato tik politikų pasisakymus, kad VT važiuoti greičiau, nei su mašina. Kur greičiau? Nuo kada? Kodėl meluojama? Reikia pasakyti, kad BUS greičiau, jeigu bus ištaisytas SĮSP darbas, koreguojami tvarkaraščiai, didesnis dėmėsys VT infrastruktūrai. Keleivis pamatys, kad kažkas jam bando padėti ir agresyviau spaus tą patį SĮSP. Jeigu manote, kad bendrauti reikia tik su SĮSP - klystate. Politikams reikia gyventojų palaikymo. Mažos organizacijos narių jam to neužtikrins, jei miestas atsisuks nuo jo.

                3) Žmonės privalo teikti savo idėjas jums Facebook sienoje. Patikėkite žmonėmis, jie ne tokie ir durni

                Vienu žodžiu, atviresnė organizacija - sėkmingesnis VT. Nes kaip matau net šiame forume daug kas nesupranta kuo jus užsiimate. Imkit pavyzdį iš Šimašiaus - visos ataskaitos, visi klausymai atviri gyventojams. Nors dabar vėl apkaltinsi mane neetišku išsireiškimu, nes mūsų nuomonės vėl nesutaps.
                Neetišku vadinau ne tai, ką įvardijai, o kritikos metodą, pateikimą. Blogai supratai, ne taip susiejai ir dar suabsoliutinai
                ...
                Ne visai taip, kaip sakai.
                Asociacijos tikslas tiekpagal įstatymą, tiek pagal Europos asociacijų veiklos praktiką, pirma ginti narių interesus. Šiaip, mes daugiau visuomeninės interesus giname, bet ne taip, kad visur užsimerkę prieš sistemines problemas sakytume, kad reikia viską tik keleiviams, o biudžetas dzin. Bandome išlaviruoti. Bet taip, pirma mums yra keleivių interesas. Dažnai sako kaip čia keleivių asociacija, o pasisako, kad ir už brangesnius naktinius. Paprastai. Nes mes turime daugiau duomenų apie esamą padėtį ir žiūrime ne vienu žingsniu į priekį, bet sistemingai. Kaip vienas ar kitas sprendimas gali būti laikinas ar paveikti visą VT sistemą. Apie tai straipsniuose pasisakome, bet ne visi geba tai suprasti. Jau dabar idėjų dirbtuvėse pateikiame info, paaiškiname, kai matome, kad žmogus ne taip supranta. Bet, kartoju, geri norai gerais norais. Bet reikia, kad visa tai darytų kažkas. Dabar narių yra tik apie dvidešimt, iš kurių tik apie pusė ką nors daro, o dar mažiau reguliariai kuo nors konkrečiai užsiima. Kol kas manau, kad daryti svarbiau negu telkti jėgas komunikacijai (nes neliks kam daryti). Kiekvienas narys turi savo gyvenimą, prisideda kiek nori ir gali, nes veikia neatlygintinai. O tokie prikaišiojimai narius atbaido nuo noro daryti, nes mato jūsų nepalaikymą, nepasitenkinimą. Tai yra labai bloga taktika.

                1) Tai jau darėme, bet Delfi nepublikuoja mūsų tokių pranešimų. Kažkada kelis paskelbė ir viskas. Kai aiškinausi, sakė jiems neverta gaišti laiko, nes nėra skaitomumo. Apie pupytes skaito geriau. Tai kažkiek parodo mūsų visuomenę. Gražus pavyzdys, bet kas tuo užsiims. Net VT entuziastai neskuba tapti NVTKA nariais, tik gudručiai patarinėti.
                2) Tai jau išbandyta. Žmonėms VT įdomus siaurais aspektais, o kai pradedi daugiau aiškinti, kas ir kaip, jie bėga. Siūlau nustoti patarinėti, o pagaliau ateiti ir išbandyti. Tai bent kažkiek būtų pagalba vietoj dabartinių patarimų. Nes matau, kad turi daug minčių, tik mažai patirties. Teoriškai supranti, bet praktikoje tai veikia ne visada taip.
                3) Teikia asmeninėmis žinutėmis, jau ir skambučiais telefonu, el.p. Sienoje panaikinome kitiems rašyti, nes buvo keiksmažodžių. O kai padarėme, kad parašytų sienoje, bet atsirastų tik po patvirtinimo, pasipylė keiksnojimai, kad atseit ignoruojame, specialiai filtruojame ir t.t. Dabar gali tik AŽ susisiekti per FB. Jau net gal matei mygtuką "fast responding". Čia pasistengėme, atsakomumas dabar 3 min. Bet kažin ar ilgai sugebėsime išlaikyti tokią statistiką, nes pasitaiko vienu metu po kelias žinutes. Dažnai į jas atsakant reikia pasigilinti.

                Neetišku dabar neapkaltinsiu, nes su šiomis pastabomis sutinku ir jos gerai žinomos. Tik sakau, kad dabar nėra kam viso to įgyvendinti ir jei atsirastų bent jau 2 tuo užsiimsiantys žmonės, būtų puiku!
                Paskutinis taisė Ametistas; 2015.08.03, 16:52.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                  FB tai taip, ten info srautas didelis, tai tie pranešimai kaip į prarają nukeliauja, senus sunku rasti. Bet naujus, likus savaitei iki susitikimo, laikome viršuje, kad iškart matytųsi.

                  Tinklalapyje užmesiu akį kai būsiu prie kompiuterio.
                  Kol kas vienintelis dalykas, dėl ko sutinku, tai asociacijos informacijos sklaida. Bet tam reikia daugiau žmonių. Ypač vasarą ne visi nariai aktyvūs.

                  Tad man keista, ko norima to, ano, bet nesusimąstoma, kas tai darys. Aš ir taip žinau, kad dabar info sklaida šlubuoja. Tai čia ne koks SĮSP ar VVT, kur yra biudžetas, darbuotojai. Jau už tai, ką dabar darome ir esame padarę reikia dėkoti.
                  Info sklaida šlubuoja daugmaž visuose asociacijose, net ir mano, nes man vienam reikia visą informaciją paskelbti asociacijos fb, tiek tinklalapyje ir dar iškabinti ant skelbimų lentų, kuriuos yra stotelėse jų yra apie 30 ir dar stenduose tai vos spėju suktis su informacijos sklaida tai tą supranta gerai, kad nėra lengva padaryti. Nes be atlygio nėra tokių, kurie padėtų išplatinti asociacijos info.
                  Pasiūlymai: paskelbti tokią žinutę jūsų puslapyje reikėtų
                  Norintys nepraleisti NVTKA susitikimų ir naujienų bei būti įvykių sūkuryje registruokitės el. paštu ___________(NVTKA el. paštas)
                  arba tel. ________________ (NVTKA tel. nr.)
                  taip pat skelbti veiklos ataskaitos metų laiko tai yra pvz. 2010-2011 m., 2011-2012 m., 2012-2013 m., 2013-2014 m., 2014-2015 m., ir t.t. ir daugiau reikėtų susitikimų.
                  Ir labiau reikėtų viešinti apie dabar vykdomus darbus, nuveiktus darbus ir t.t.

                  Aš irgi daug ką darau, bet iš lėto, bet pastebimai. Pvz. Kalnėnuose stotelė buvo įrengta purvine, parašius laiškelį per porą dienų stotelės ženklą perkėlė ant šaligatvio, kuris buvo šalia. Kai kurie iš šiuo metu važinėjančių privežamųjų maršrutų ir pagrindinių yra iš mano pasiūlytų ir jie šiuo metu nešą pelną VVT.

                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                  Įdomiai, išeina taip, kad asociacija įkurta padėti keleiviams, bet kai keleiviai kažką pasiūlo arba patys kažką padaro (pvz., mano minėtas atvėjis dėl a12 arba mano pasiūlymai dėl naktinių), tai iškart apeliuojama į jų neetiškumą ir per didelius norus.

                  Ko pasigendu:
                  1) Skaidrumo. Pradėjote bendradarbiauti su technologijos.lt, rašote straipsnius, puiku. Bet žmonės nemato to, kas iš tikrųjų vyksta už durų. Žmonės naudojasi Delfi, Delfio Pilietis yra įspūdinga platforma gyventojams. Joje galima talpinti informaciją po kiekvieno jūsų posėdžio, kas buvo svarstoma ir panašiai. Jus turite internetinį puslapį, pasižiūrėkite kiek lankytojų ten apsilanko. Jūsų paprasčiausiai nežino. Imkit pavyzdį iš agresyvaus "Sinano kebabų" marketingo. Pats siūlosi į draugus, nuolat palaiko ryšį su klientais. Tik atviras bendravimas su klientais leis jiems pajusti, kad jais kažkas rūpinasi.

                  2) Virš 3500 narių Facebooke - didelis laimėjimas, sveikinu. Tačiau paprastos kebabinės - beveik 6800 per porą mėnesių. Jus privalote sudominti keleivį. Kol kas gi žmonės mato tik politikų pasisakymus, kad VT važiuoti greičiau, nei su mašina. Kur greičiau? Nuo kada? Kodėl meluojama? Reikia pasakyti, kad BUS greičiau, jeigu bus ištaisytas SĮSP darbas, koreguojami tvarkaraščiai, didesnis dėmėsys VT infrastruktūrai. Keleivis pamatys, kad kažkas jam bando padėti ir agresyviau spaus tą patį SĮSP. Jeigu manote, kad bendrauti reikia tik su SĮSP - klystate. Politikams reikia gyventojų palaikymo. Mažos organizacijos narių jam to neužtikrins, jei miestas atsisuks nuo jo.

                  3) Žmonės privalo teikti savo idėjas jums Facebook sienoje. Patikėkite žmonėmis, jie ne tokie ir durni

                  Vienu žodžiu, atviresnė organizacija - sėkmingesnis VT. Nes kaip matau net šiame forume daug kas nesupranta kuo jus užsiimate. Imkit pavyzdį iš Šimašiaus - visos ataskaitos, visi klausymai atviri gyventojams. Nors dabar vėl apkaltinsi mane neetišku išsireiškimu, nes mūsų nuomonės vėl nesutaps.
                  Visiškai pritariu. Meras Remigijus Šimašius daug kuo padeda, ten kur yra užstrigta arba buvo neigiami atsakymai ir neįgyvendinama tai jam parašius problemos esmę jis ją padėjo išspręsti.
                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                  Comment


                    Praeitų metų asociacijos ataskaitos skelbiamos tinklalapyje prie asociacijos dokumentų.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                      Tos 45 min. buvo tik pavyzdys. Aš asmeniškai esu labiau už naktiniams taikytiną intervalą 1 val., kai ir kituose Europos miestuose. Kai kuriais naktiniais galėtų ir rečiau važiuoti negu kas 1h.
                      Kad pavyzdys tai suprantu tai ir sakau - geriau 101N skaidyti į du maršrutus, kad jie važiuotų rečiau ir būtų efektyvesni, ekonomiškai naudingesni.

                      Nuo lošimo namų netoli paeiti ir iki Žaliojo tilto, bet aš tada gi kalbėjau apie Pilaitės maršrutą, kuris pro Žaliąjį nevažiuoja. Šiek tiek atidumo skaitant, kolega
                      Pilaitės maršrutas pro Žaliąjį nevažiuoja, bet kodėl pro lošimo namus turi pravažiuoti būtent Pilaitės maršrutas, o ne Fabijoniškių ar Santariškių ? Ar čia visi didžiausi Vilniaus lošikai Pilaitėje gyvena ? Taigi 102N galėtų važiuoti be nereikalingo "garbės rato", o susisiekimui su lošimo namais ir šiaip Konstitucijos pr. puikiai tinka ir 103N ir 104N. Juk naktiniai neprivalo vežti iš kiekvieno Vilniaus taško į kiekvieną.

                      Kad 103 važiuotų Maironio ir grįžtų Pylimo (ne pro, kaip sakai, bet palei stotį), tai Pylimo g. transporto dėl to nesumažėja. Mes tik dabar kalbame, kaip efektyviau išnaudoti 103 maršruto kilometražą. Ar važiuoti tomis pačiomis gatvėmis tuščiai, ar per Senamiestį ir centrą surinkti žmones. Net jei Senamiestyje žmonių surinktų labai mažai, tai būtų efektyviau negu nuo Santariškių maršrutui į stotį važiuoti tuščiam, o nuo stoties rinkti žmones. Dabar rinktų papildomai Senamiestyje, mes apie tai kalbame. Tiesiog pasiūlyk, kur 103 nukreipti dar būtų galima, kad jis pasisuktų?
                      Dėl atstovos - jei atidžiau sektum diskusiją, tai būtų aišku, kad dėl atstovos jau nuspręsta - naktiniams jų reikia kuo mažiau (ignoruok Naujanerius ir pan. veikėjus, kurie tik moka daug pakalbėti, bet realiai nelabai ką išmano).
                      Bet kam leisti naktinį trasa, kuria niekas nevažiuos ? Visgi manau, kad naktį į Pylimo gatvę keleivių būtų daugiau negu į Maironio. Ar taip ar taip 103 link Centro važiuotų tuščias (na tarkim 3-4 keleiviai), bet važiuodamas Maironio gatve jis būtų dar tuštesnis (1-2). Tai geriau vežti keliais keleiviais daugiau, nors ir ne žiedine trasa.

                      Comment


                        Šiuo metu esančias stotyje 1G ir A53 autobusų stoteles reikėtų sujungti su 1, 2, 7, 20 troleibusų maršrutų stotele, nes šiuo metu 1G ir A53 stotelės trukdo išsisukti kitiems autobusams bei troleibusams, o sujungus jų stoteles pagerėtų išsisukimas, nes 1G ir A53 stotelėse keleivius tik įlaipina, tai troleibusams nebūtų kliūtys ir toje stotelėje, kur stoja troleibusai yra švieslentė rodantį artimiausius maršrutus ir troleibusai kaip stovėję taip galėtų ir stovėti savo atstovą. Ką manote apie šių stotelių sujungimą?
                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                        Comment


                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                          <...> Mokyklose susitikimų nedarome ir nedarysime, nes asociacija orientuojasi į vyresnius negu mokyklinio amžiaus vaikus (tuos, kurie už save gali atsakyti). Darome idėjų dirbtuves (atviros ir ne nariams), apie jas skelbiame tinklalapyje, Facebooke. Jei žmonės ateina ir ne nariai, vadinasi, informacijos sklaida veikia. Kad dar yra kur tobulėti, visiškai sutinku. Ne viskas iškart!
                          Nepamiršk, kad ir bendruomenės susirinkimai vyksta mokyklose Ir, mano manymu, NVTKA pasirodymas bendruomenės susirinkime tikrai sulauktų dėmesio
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                            Nepamiršk, kad ir bendruomenės susirinkimai vyksta mokyklose Ir, mano manymu, NVTKA pasirodymas bendruomenės susirinkime tikrai sulauktų dėmesio
                            Bendruomenės tai taip. Gal ateity Marius apsiimtų. Šįmet tai dar jis nelabai turės kada.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                              Po mano laiško tuometiniam merui Zuokui situacija po savaitės pasikeitė - atrodo pradėjo važiuot apie 6:10.
                              Labai gerai. Anksčiau tokiu laiku važiuodavo net 2 maršrutiniai taksi vienu metu. Analogiškai bus kreipiamasi dėl jau įsisenėjusios problemos - ankstyvo reiso nebuvimas savaitgaliais 74 maršrute į stotį.

                              Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                              Dar vienas. Tikrai galvoji, kad savaitgalį žmonės nedirba?
                              Buvo tik paklausta, ar tikrai tas reisas reikalingas. O atsakymą parašei tokį, lyg ten būtų parašyta "tas reisas nereikalingas ir nereikia visų kitų ankstyvų reisų".
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                Nepamiršk, kad ir bendruomenės susirinkimai vyksta mokyklose Ir, mano manymu, NVTKA pasirodymas bendruomenės susirinkime tikrai sulauktų dėmesio
                                Teisingai pastebėta ir visada mokykla suteiks patalpas visom bendruomenėm ir asociacijom, kurios yra ne pelno organizacijos už dyką, tiesiog reikia prieš mėnesį arba prieš 14 dienų parašyti laisvos formos prašymą ant savo asociacijos blanko, kad leistų pasinaudoti aktų sale ir garso bei vaizdo įranga, aparatūra ir multimedia, net nesvarbu ar tą mokykla priklauso VMS ar koncesininkui, kuris ją prižiūri.

                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                Bendruomenės tai taip. Gal ateity Marius apsiimtų. Šįmet tai dar jis nelabai turės kada.
                                O prašymai ant asociacijos formos rašomi labai paprastai tiesiog nurodama data kada reikalinga ir laikas nuo iki ir kas užtikrins budėjimą susirinkimo metu mokykloje, o patekimas į susirinkimą vietą būtų organizuojamas taip, kad visi ateinantys eitų tiesiai į susirinkimo vietą, kitos vietos būtų užrakintos ir ten nepraeitų, kam nereikia. Tiesiog pabandykite, kam Jums nuomotis patalpas susirinkimams jeigu galite pasinaudoti neatlygintinai.
                                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                Comment


                                  Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                                  Šiuo metu esančias stotyje 1G ir A53 autobusų stoteles reikėtų sujungti su 1, 2, 7, 20 troleibusų maršrutų stotele, nes šiuo metu 1G ir A53 stotelės trukdo išsisukti kitiems autobusams bei troleibusams, o sujungus jų stoteles pagerėtų išsisukimas, nes 1G ir A53 stotelėse keleivius tik įlaipina, tai troleibusams nebūtų kliūtys ir toje stotelėje, kur stoja troleibusai yra švieslentė rodantį artimiausius maršrutus ir troleibusai kaip stovėję taip galėtų ir stovėti savo atstovą. Ką manote apie šių stotelių sujungimą?
                                  Vertinciau TIK TEIGIAMAI, nes veliau vakare atvykus traukiniu i Vilniu turi ant laiptu laukt ir zvalgytis - ar troleibusas atvaziuoja ir begt link jo, ar autobusas i A53 stotele

                                  Comment


                                    Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                    Vertinciau TIK TEIGIAMAI, nes veliau vakare atvykus traukiniu i Vilniu turi ant laiptu laukt ir zvalgytis - ar troleibusas atvaziuoja ir begt link jo, ar autobusas i A53 stotele
                                    53 autobusas stotelėje visada stovi kažkiek laiko, kol parduoda visiems bilietus. Tai labai trukdytų troleibusų eismui. Bus dar vienas Žaliasis tiltas, kur reikia dar palaukti savo eilės, kad sustotum stotelėje.
                                    Be to, ar blogai, kad reikia stovėti ir žiūrėti? Nuo laiptų viskas puikiai matosi - kam dar bėgioti, kai puikiai spėjama ramiai einant.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      53 autobusas stotelėje visada stovi kažkiek laiko, kol parduoda visiems bilietus. Tai labai trukdytų troleibusų eismui. Bus dar vienas Žaliasis tiltas, kur reikia dar palaukti savo eilės, kad sustotum stotelėje.
                                      Be to, ar blogai, kad reikia stovėti ir žiūrėti? Nuo laiptų viskas puikiai matosi - kam dar bėgioti, kai puikiai spėjama ramiai einant.
                                      1G ir A53 stotelė maišo normaliai išsisukti kitų maršrutų autobusams ir troleibusams, kiek pastebėjau tai visada tiek A53, tiek 1G, į ją gerai neprivažiuoja ir jų priekaba lieka ant posūkio kelio ir tada nei troleibusai nei autobusai negali išsisukti ir yra priversti laukti, kol iš stotelės išvyks tiek 1G, tiek A53. Niekad nemačiau, kad stovėtų dėl bilietų, stovi tik tiek kol sulipa keleiviai ir pradėjęs važiuoto pardavinėja bilietus.
                                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                      Comment


                                        Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                                        1G ir A53 stotelė maišo normaliai išsisukti kitų maršrutų autobusams ir troleibusams, kiek pastebėjau tai visada tiek A53, tiek 1G, į ją gerai neprivažiuoja ir jų priekaba lieka ant posūkio kelio ir tada nei troleibusai nei autobusai negali išsisukti ir yra priversti laukti, kol iš stotelės išvyks tiek 1G, tiek A53. Niekad nemačiau, kad stovėtų dėl bilietų, stovi tik tiek kol sulipa keleiviai ir pradėjęs važiuoto pardavinėja bilietus.
                                        Ten būnu tikrai dažniau, nei tu, todėl žinau, ką sakau. Jie ten visada stovi. Kitų maršrutų autobusai išsisukai laisvai, nes jiems nebūtina važiuoti išoriniu aikštės perimetru kaip troleibusams. Troleibusai stovi ir laukia dažniausiai tada, kai į stotelę atvažiuoja antras autobusas, o pirmasis sustojęs taip, kad 2-ąjam vietos nelieka ir jo galas užkiša įvažiavimą į aikštę nuo autobusų stoties. Vis gi, tokie ilgo nepravažiavimo atvejai yra gan reti - paprastai troleibusai išsisuka.

                                        Tačiau neneigsiu, kad pati stotelė nėra probleminė: privažiuoti lygiai prie bordiūro neįmanoma, o privažiuoti maksimaliai arti galima tik "nustūmus" laukiančius keleivius į (ant) mašinų stovėjimo aikštelės, nes pačios stotelės plotis gal pusantro metro. Kur stotelę galima iškelti, kad nebūtų norinčio sustoti joje transporto grūsčių - neįsivaizduoju.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Ten būnu tikrai dažniau, nei tu, todėl žinau, ką sakau. Jie ten visada stovi. Kitų maršrutų autobusai išsisukai laisvai, nes jiems nebūtina važiuoti išoriniu aikštės perimetru kaip troleibusams. Troleibusai stovi ir laukia dažniausiai tada, kai į stotelę atvažiuoja antras autobusas, o pirmasis sustojęs taip, kad 2-ąjam vietos nelieka ir jo galas užkiša įvažiavimą į aikštę nuo autobusų stoties. Vis gi, tokie ilgo nepravažiavimo atvejai yra gan reti - paprastai troleibusai išsisuka.

                                          Tačiau neneigsiu, kad pati stotelė nėra probleminė: privažiuoti lygiai prie bordiūro neįmanoma, o privažiuoti maksimaliai arti galima tik "nustūmus" laukiančius keleivius į (ant) mašinų stovėjimo aikštelės, nes pačios stotelės plotis gal pusantro metro. Kur stotelę galima iškelti, kad nebūtų norinčio sustoti joje transporto grūsčių - neįsivaizduoju.
                                          Kodėl A3 ir A58 stotelėse nestoja kiti maršrutai? Juk laisvai galėtų keleivius įlaipinėti tiek 1G, tiek A58 stotelėse.
                                          Juk galima ir prie A3 stotelės prijungti A58, o į jo perkelti 1G, A53 maršrutus arba prie T1, T2, T7, T20 stotelės stotį vietų yra sočiai ir dar negerai išskirstytos stotelės. Kai aš būnu tada ir autobusai nepracažiuoja. A1, A2, A4, prie jų stotelės reikia prijungti A3, A58, ir tada atsiras stotelė tiek A53, tiek 1G.
                                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X