Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Galbūt, tačiau studentai galėtų paeiti iki 103N, kuris stoja Ateities st. 104N išvis būtų galima nukreipti buvusio 152R trasa (S.Stanevičiaus - Ateities - Fabijoniškių - P.Žadeikos - S.Nėries - Gedvydžių gatvėmis iki Fabijoniškių žiedo). Aišku, jeigu tik 101N tuo pačiu būtų sutrumpintas iki Pašilaičių.
    Taip ir siūliau:
    104N vietoje Ateities st. nukreipti iki Fabijoniškių st., vietoje 101N
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
      Nemanau. Rygoje dabar dieninis bilietas iš vairuotojo kainuoja 2 Eur, Taline 1,4 ar 1,6 Eur. Todėl, manau, kad naktinio kaina tikrai turėtų būti 2 Eur. Taksi už tokią sumą niekur nenuvažiuotum.
      Na, dienos metų yra ir kitų alternatyvų įsigyti bilietus- nuolatiniai, elektroniniai vienkartiniai ir tt. O naktį jokie kiti bilietai negalios, net lengvatų nebus. Tad, manau, kaina neturėtų būti labai didelė.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Na, dienos metų yra ir kitų alternatyvų įsigyti bilietus- nuolatiniai, elektroniniai vienkartiniai ir tt. O naktį jokie kiti bilietai negalios, net lengvatų nebus. Tad, manau, kaina neturėtų būti labai didelė.
        Aš mąstau kitaip. Jei norime, kad naktiniai išliktų, neužtenka jais tik naudotis, turi ir kaina atitikti išlaidas. Kad išlaidos didesnės, jau aišku, nes algos pagal naktinį tarifą. Tiesiog reikia skaičiuoti, kiek dabar vidutiniškai žmonės naktinei kelionei namo išleidžia taksi. Dėl lengvatinių nuolaidų irgi nesutinku, nes Transporto lengvatų įstatyme nenumatyta, kad nuolaidos naktiniuose negalioja. Galioti kaip ir turėtų. Raskite man nors vienas punktą įstatyme, kuris sudarytų prielaidas manyti, kad naktiniuose lengvatos gali negalioti.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Į N.Vilnią naktinis nebeplanuojamas, turbūt, neatsitiktinai, o atsižvelgus į keleivių skaičių ir didelį atstumą, kuriam įveikti reikia daug kuro, laiko. Žodžiu, išlaidos didelės, pajamos mažos, tai ir važiuoti neverta.

          103N trasos tąsa nuo Stoties iki Savanorių pr. žiedo visiškai nereikalinga, nes į tą pusę iš centro bus galima grįžti su 101N.

          Kiek žmonių naktį važiuoja į Santariškes? Mažai. Todėl 103N Santariškėse reikia trumpinti bent iki Vaikų ligoninės. Dar geriau būtų apsisukti Santariškių žiede (Tokiu atveju vairuotojas turėtų pertrauką Stotyje) ar net Ateities g. žiede, iš kurio Jeruzalę galima greitai pereiti pėsčiomis.

          105N, jeigu išviso palikti, tai trumpinti iki Antakalnio žiedo, kuriame galėtų apsisukti.

          Važiuoti iš centro į Fabijoniškės, Pašilaičius su 101N labai nepatogu, - didelis ratas, o naktį juk miego norisi

          P.S. pridedu žemėlapį su keliom savo idėjom.

          Paskutinis taisė Blaze; 2015.08.02, 20:18.

          Comment


            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
            Nepanašu į žmogų, kuris vienu metu mokėtų ir skaityti, ir mąstyti.
            Siūlau efektyviau išnaudoti maršrutus, mažiau dubliuoti trasas ir šiek tiek didesnę dalį Vilniaus aprėpti. O tu vėl nepatenkintas. TU išvis būni kada nors kuo nors patenkintas?
            Būnu patenkintas tada, kai būna nediskriminuoji ir kitų Vilniaus miesto mikrorajonų gyventojai, o dabar matosi diskriminavimas.


            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
            101N siūliau skaidyti ir nukreipti puse reisų iki Pašilaičių (Skalvių st.), o kitą pusę iki Pašilaičių žiedo, o į Fabijoniškes nukreipti 104N. Atidžiau skaityk prieš reikšdamas savo nuomonę, nes net aš turiu ribotą kantrybę!
            Nuo nervų visos ligos atsiranda. O man į viską vienodai, net jei tai skubu viską darau lėtai, bet užtikrintai ir mano kantrybė yra stipri. Ir sieksiu, kad naktiniai maršrutai aptarnautų visus Vilniaus miesto mikrorajonus pradžioje, kaip bandomieji.


            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
            Na taip, dabartinis 102N pro Šeškinę nevažiuoja. Kam tai sakai?
            Bet ex102N važiavo per Šeškinę į Markučius.

            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
            Kaip norėsiu, taip ir pateiksiu
            Jeigu dar nežinoje, tai SĮ „Susisiekimo paslaugos“ specialistams, VMS specialistams reikia visą pasiūlymą pateikti vaizdiškai, nes jiems raštu tai parašius, jie nesupranta apie ką yra parašyta, viskas turi būti jiems pateikta jau taip, kad jie iš karto matytų, kad tai tereikia, tik perrašyti į savo programą.

            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
            Ne niekas nesupranta, bet TU VIENAS nesupranti. Tau visada problemos. Vietoje to, kad paprašytum, reikalauji.
            Aš nerėkauju, o tiesiog išsakau savo nuomonę.

            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
            Naktiniai važinės naktį iš Pe į Še ir iš Še į Sek. Savaitgaliais aut.obusų parke stovi užtektinai. Todėl tavo sapaliojimas šiuo atveju yra tik eilinis sapaliojimas.
            Pagal stops.lt yra parašyta, kad pirmas autobusas iš parko išvyksta 4:44 val., net šeštadienį.

            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
            Aš mąstau kitaip. Jei norime, kad naktiniai išliktų, neužtenka jais tik naudotis, turi ir kaina atitikti išlaidas. Kad išlaidos didesnės, jau aišku, nes algos pagal naktinį tarifą. Tiesiog reikia skaičiuoti, kiek dabar vidutiniškai žmonės naktinei kelionei namo išleidžia taksi. Dėl lengvatinių nuolaidų irgi nesutinku, nes Transporto lengvatų įstatyme nenumatyta, kad nuolaidos naktiniuose negalioja. Galioti kaip ir turėtų. Raskite man nors vienas punktą įstatyme, kuris sudarytų prielaidas manyti, kad naktiniuose lengvatos gali negalioti.
            SĮ „Susisiekimo paslaugos“ komentaras dėl kainų


            Darjusz Kułakowski Ar bus lengvatos?
            Beje, 104 galėtų važinėti iki Fabijoniškių, o 105 tai tikrai turi važiuoti iki Naujosios Vilnios, ten gyvena tikrai nemažai gyventojų.
            Patinka · Atsakyti · 5 · Liepos 30 d., 21:34
            SĮ „Susisiekimo paslaugos“ Naktiniame viešajame transporte galioja visi bilietai įsigyti iš vairuotojo.
            Patinka · 1 · Liepos 31 d., 13:29
            Darjusz Kułakowski Tai labai puiku!
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
              Aš mąstau kitaip. Jei norime, kad naktiniai išliktų, neužtenka jais tik naudotis, turi ir kaina atitikti išlaidas. Kad išlaidos didesnės, jau aišku, nes algos pagal naktinį tarifą. Tiesiog reikia skaičiuoti, kiek dabar vidutiniškai žmonės naktinei kelionei namo išleidžia taksi. Dėl lengvatinių nuolaidų irgi nesutinku, nes Transporto lengvatų įstatyme nenumatyta, kad nuolaidos naktiniuose negalioja. Galioti kaip ir turėtų. Raskite man nors vienas punktą įstatyme, kuris sudarytų prielaidas manyti, kad naktiniuose lengvatos gali negalioti.
              Hmmm, bet jei suteikti lengvatas, tai labai smuktų naktinio VT pajamos. Nes 80% juo besinaudojančiųjų būtų moksleiviai/studentai.
              Dėl Šeškinės - barbeklių gal ir būtų, bet reikia žiūrėti, kad tie naktiniai atsipirktų, o ne, kad niekas nebumbėtų Bebambančių visada bus (kad ir tas pats forumo narys Naujaneriai). Na, gal tu ir teisus, jau jei net ir užsukimo į šeškinės vakarus nebūtų, gal tikrai būtų per žiauru, tuolab kad "rytams" iki naktinio stotelės reiktų eiti apie 20-30min. O Šeškinė tikrai nėra pats saugiausias rajonas. Tai gal tas užsukimas iki Musninkų st., būtų tikrai nebloga idėja.

              Comment


                Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                Kiek žmonių naktį važiuoja į Santariškes? Mažai. Todėl 103N Santariškėse reikia trumpinti bent iki Vaikų ligoninės. Dar geriau būtų apsisukti Santariškių žiede (Tokiu atveju vairuotojas turėtų pertrauką Stotyje) ar net Ateities g. žiede, iš kurio Jeruzalę galima greitai pereiti pėsčiomis.
                Geras pastebėjimas. 103N apskritai galėtų važiuoti tik iki Jeruzalės stotelės (apsisukti šviesoforinėje sankryžoje arba žiedinėje sankryžoje tolėliau).


                Važiuoti iš centro į Fabijoniškės, Pašilaičius su 101N labai nepatogu, - didelis ratas, o naktį juk miego norisi
                Na juk naktiniai skirti efektyviam išvežimui iš centro, o ne greitam naktiniam susisiekimui

                Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                Aš nerėkauju, o tiesiog išsakau savo nuomonę.
                Niekas nesakė, kad rėkauji. Žodis buvo "reikalauji" - neatidžiai skaitai. O dar drįsti sakyti, kad:

                net jei tai skubu viską darau lėtai, bet užtikrintai ir mano kantrybė yra stipri.
                Bet ex102N važiavo per Šeškinę į Markučius.
                O 9 kažkada važiavo iš Justiniškių į Vilkpėdę. Tai lygiai taip pat nesusiję su dabartine maršrutų schema.

                Pagal stops.lt yra parašyta, kad pirmas autobusas iš parko išvyksta 4:44 val., net šeštadienį.
                O paskutinis autobusas į parką įvažiuoja apie 0:20, bet tai nereiškia, kad iš centro tu gali namo važiuoti 0:20 ir 4:44.

                Mano su Ametistu sudarytas galimų naktinių maršrutų žemėlapis.
                Būtų 4 maršrutai:
                Naktiniai autobusų maršrutai:
                101N Saulėtekis – Centras – Pašilaičiai
                102N Pilaitė – Centras – Parko g.
                103N Santariškės – Centras
                104N Fabijoniškės – Centras – Naujininkai – (kai kuriais reisais: Oro uostas)

                Paskutinis taisė Mettal; 2015.08.02, 20:40.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Pridėčiau dar midibusinį 105N Grigiškės - Žemieji Paneriai - Stotis - Pavilnys ir 106N Stotis - Salininkai. Dirbtų vienas midubusas dviem maršrutais. Išeitų po porą reisų per naktį į visus 4 rajonus.

                  103N iš Santariškių Skersinės gatve pratęsčiau iki Bajorų (būtų aptarnaujami ir Bajorai, ir Visoriai, nes netoli).

                  Comment


                    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                    Pridėčiau dar midibusinį 105N Grigiškės - Žemieji Paneriai - Stotis - Pavilnys ir 106N Stotis - Salininkai. Dirbtų vienas midubusas dviem maršrutais. Išeitų po porą reisų per naktį į visus 4 rajonus.

                    103N iš Santariškių Skersinės gatve pratęsčiau iki Bajorų (būtų aptarnaujami ir Bajorai, ir Visoriai, nes netoli).
                    105N pratęsčiau iki St. Šumsko kryptis kai kuriais reisais.
                    106N per Pelesos g., tada per Salininkus į tą
                    Pagirių dalį, kurį priklauso Vilniaus miestui.

                    Ar pravažiuotų standartinės talpos autobusai Skersinės g.?

                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Geras pastebėjimas. 103N apskritai galėtų važiuoti tik iki Jeruzalės stotelės (apsisukti šviesoforinėje sankryžoje arba žiedinėje sankryžoje tolėliau).
                    Pamiršote, kad autobusų vairuotojai nevergai ir jiems irgi reikalingas tualetas, o Jeruzalėje jo nėra yra tik St. Santariškių žiedas, turėtų išlikti tos galinės maršrutų stotelės, kuriuose yra tualetas.

                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Na juk naktiniai skirti efektyviam išvežimui iš centro, o ne greitam naktiniam susisiekimui
                    Yra dirbančių ir naktinėse pamainose.

                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Niekas nesakė, kad rėkauji. Žodis buvo "reikalauji" - neatidžiai skaitai. O dar drįsti sakyti, kad:
                    Aš atidžiai skaitau ir nieko nereikalauju.

                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    O 9 kažkada važiavo iš Justiniškių į Vilkpėdę. Tai lygiai taip pat nesusiję su dabartine maršrutų schema.
                    , tai dabar tas dalis dalinasi A43 ir A73.

                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    O paskutinis autobusas į parką įvažiuoja apie 0:20, bet tai nereiškia, kad iš centro tu gali namo važiuoti 0:20 ir 4:44.
                    Kiek aš žinau, tai paskutinis į parką įvažiuoja 0:55 val.

                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Mano su Ametistu sudarytas galimų naktinių maršrutų žemėlapis.
                    Būtų 4 maršrutai:
                    Naktiniai autobusų maršrutai:
                    101N Saulėtekis – Centras – Pašilaičiai
                    102N Pilaitė – Centras – Parko g.
                    103N Santariškės – Centras
                    104N Fabijoniškės – Centras – Naujininkai – (kai kuriais reisais: Oro uostas)

                    Atvaizdas
                    Va dabar matosi, kokie pasiūlymai yra, o labiausiai patiko 101N, nes apima abiejus Pašilaičius, bet jį reikėtų nukreipti per Taikos g. Šiuos pasiūlymus galite pabandyti įgyvendinti, bet reikėtų ir bandomųjų - eksperementinių naktinių maršrutų.
                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                    Comment


                      Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                      Kiek aš žinau, tai paskutinis į parką įvažiuoja 0:55 val.
                      Čia kuris toks? 0:30 išvažiuoja paskutinis budintis autobusas.

                      bet jį reikėtų nukreipti per Taikos g.
                      Nuo Justiniškių g. paeiti yra netoli iki Taikos g. Nuo 7 troleibuso kažkaip žmonės vaikšto, o čia bus pagrinde jaunimas. Iki pat durų veža taksi.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Čia kuris toks? 0:30 išvažiuoja paskutinis budintis autobusas.

                        Nuo Justiniškių g. paeiti yra netoli iki Taikos g. Nuo 7 troleibuso kažkaip žmonės vaikšto, o čia bus pagrinde jaunimas. Iki pat durų veža taksi.
                        Girdėjau, tarpusavyje kalbančius vairuotojus, kad jie nespės į budintį autobusą.
                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                        Comment


                          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                          Pridėčiau dar midibusinį 105N Grigiškės - Žemieji Paneriai - Stotis - Pavilnys ir 106N Stotis - Salininkai. Dirbtų vienas midubusas dviem maršrutais. Išeitų po porą reisų per naktį į visus 4 rajonus.

                          103N iš Santariškių Skersinės gatve pratęsčiau iki Bajorų (būtų aptarnaujami ir Bajorai, ir Visoriai, nes netoli).
                          Galima daryti mikrobinius į tolimesnius rajonus, bet tada būtinai už didesnę kainą. Pvz., įprasti naktiniai už 2 Eur, o mikriukiniai už 3 Eur. Bėda, kad mikriukiniuose nėra kamerų.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                            Į N.Vilnią naktinis nebeplanuojamas, turbūt, neatsitiktinai, o atsižvelgus į keleivių skaičių ir didelį atstumą, kuriam įveikti reikia daug kuro, laiko. Žodžiu, išlaidos didelės, pajamos mažos, tai ir važiuoti neverta.

                            103N trasos tąsa nuo Stoties iki Savanorių pr. žiedo visiškai nereikalinga, nes į tą pusę iš centro bus galima grįžti su 101N.

                            Kiek žmonių naktį važiuoja į Santariškes? Mažai. Todėl 103N Santariškėse reikia trumpinti bent iki Vaikų ligoninės. Dar geriau būtų apsisukti Santariškių žiede (Tokiu atveju vairuotojas turėtų pertrauką Stotyje) ar net Ateities g. žiede, iš kurio Jeruzalę galima greitai pereiti pėsčiomis.

                            105N, jeigu išviso palikti, tai trumpinti iki Antakalnio žiedo, kuriame galėtų apsisukti.

                            Važiuoti iš centro į Fabijoniškės, Pašilaičius su 101N labai nepatogu, - didelis ratas, o naktį juk miego norisi

                            P.S. pridedu žemėlapį su keliom savo idėjom.

                            Atvaizdas
                            Į N. Vilnią, kaip stebėjau žmonių nuomones, poreikis yra didelis, todėl paleisti visgi siūlau. Jei ne visais, tai nors dalimi reisų. Dėl rentabilumo - su abejonėmis sutinku, bet čia jau ar taip, ar taip Vilnius jau toks miestas, kai gyventojų tankis yra vienas mažiausių Europos sostinėse, ir VT nori nenori bus nuostolingesnis negu turėtų būti.

                            Dėl Santariškių sutinku, bet reikėtų pasvarstyti, ar tikrai verta trumpinti. Nuo Santariškių žmonėms iki Bajorų turbūt patogiau negu nuo Ateities st. ar kur nors tos vietos. Bet sakau, pamąstyti verta dėl trumpinimo.

                            101N - nemanau, kad ratas labai didelis, kelionės trukmė kaip žiūrėjau grafiką būtų ne tokia ir baisi, mažai kuo skirtųsi. Už tai dabar 101N geras tuo, kad iš abiejų galų siektų gerą užpildymą, todėl galėtų ir intervalas būti geras.

                            Dėl tavo maršrutų schemos. Čia dėl fantazijos galime rungtyniauti be sustojimo. Man kilo klausimas, kuo remdamasis siūlai tokius maršrutus?

                            Mūsų siūlymas paremtas esamų maršrutų pagrindu, siekiant su kuo mažesniais resursais ir išlaidomis aptarnauti kuo daugiau gyventojų.

                            Raudona linija neabejotinai Antakalnyje ir Saulėtekyje surinktų didesnį gyventojų kiekį negu Pilaitėje ir Laisvės pr., todėl iškart kyla abejonių dėl nuostolingų kilometrų. Pabraižyti linijas galime kaip tik norime, bet reikėtų atsižvelgti ir į tai, kad viename maršruto gale ir kitame būtų panašūs srautai, kad intervalas būtų pagrįstas. Jei to visiškai įgyvendinti negalime su Šiaurės-Pietų maršrutais, tai su Vakarų-Rytų įgyvendinti tikrai galima.

                            Kyla didelių abejonių dėl mėlynos linijos, kad nevažiuoja iki Pašilaičių žiedo. Be to, nelabai efektyvu, kad dubliuoja Antakalnyje raudonąją liniją.

                            Žalioji linija būtų rentabilesnė jei eitų Stanevičiaus, o ne Ukmergės g. Ir iškart susiduriama su problema, kai Naujininkuose srautai bus 3 kartus mažesni negu Šiaurinėje dalyje.

                            Juodoji linija gera. Čia jau ar taip, ar taip, susiduriama su problema, kai Pietuose maršruto nėra kur dėti ir jis lieka rentabilus tik viena kryptimi. Aišku, blogai, na, bet tokia miesto geografija.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                              Pridėčiau dar midibusinį 105N Grigiškės - Žemieji Paneriai - Stotis - Pavilnys ir 106N Stotis - Salininkai. Dirbtų vienas midubusas dviem maršrutais. Išeitų po porą reisų per naktį į visus 4 rajonus.
                              Stotis - labai prastas galinis punktas naktiniam maršrutui. Reikia, kad važiuotų per centrą, pageidautina - V. Kudirkos a.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                100N Saulėtekis - Pylimo g. - Laisvės pr. - Justiniškės - Pašilaičiai
                                Trasa: Saulėtekio al., Nemenčinės pl., Antakalnio g., T. Kosciuškos g., Žygimantų g., Vilniaus g., Jogailos g., Pylimo g., J. Basanavičiaus st., Savanorių pr., Laisvės pr., Justiniškių g., Rygos g., Laisvės pr., Pašilaičių g., Gabijos g., Skalvių st.
                                Komentaras: siūlyčiau vienu maršrutu aprėpti Viršuliškes, Justiniškes ir Pašilaičius. Manau, kad čia nevertėtų daryti žiedinės trasos (Ametisto/Mettal pasiūlymas), nes keleviai gali sumanyti ir po vidurnakčio iš miegamųjų rajonų važiuoti į Centrą bei Senamiestį.

                                101N Fabijoniškės - Šeškinė - Pylimo g. - Naujamiestis
                                Trasa: S. Nėries g., P. Žadeikos g., L. Giros g., S. Stanevičiaus g., Gelvonų g., Paberžės g., Šeškinės g., Ukmergės g., Ozo g., Kalvarijų g., Vilniaus g., Jogailos g., Pylimo g., Gėlių g., Sodų g., Kauno g., Naugarduko g.
                                Komentaras: siūlau maršrutą pratęst iki S. Nėries gatvės daugiabučių, nes nuo st. Takas tektų eiti 1,3 km kalnuota gatve. Taip pat siūlyčiau neužvažiuoti į Stotį, nes iki Gėlių st. mažas atstumas (+ nuokalnė). Tai leistų sutaupyti po 2-3 minutes į kiekvieną pusę. Manau, kad iki Naugarduko st. autobusas turėtų važiuoti, nes šis rajonas sparčiai plečiasi.

                                102N Bajorai - Santariškės - Baltupiai - Žirmūnai - Pylimo g. - Naujininkai
                                Trasa: Bajorų kelias, Mokslininkų g., Molėtų pl., Skersinės g., Santariškių g., Jeruzalės g., Ateities g., Baltupio g., Didlaukio g., Kalvarijų g., Žvalgų g., Žirmūnų g., Šeimyniškių g., Kalvarijų g., Vilniaus g., Jogailos g., Pylimo g., J. Basanavičiaus g., Švitrigailos g., Dariaus ir Girėno g.
                                Komentaras: manyčiau, kad vertėtų pagalvoti apie Bajorus ir Visorius, nes šie rajonai plečiasi, keleivių daugėja (ypač jaunimo). Maršrutą nukreipčiau Žvalgų gatve, kad galėtų aptarnauti ir šiaurinę Žirmūnų dalį. Jeigu yra poreikio - dalimis reisų galėtų važiuoti iki Oro uosto, tik labai abejoju, kad būtų tikslinga, visgi su bagažu autobusu nepatogu važiuot. Be to Centre vis tiek reikės atlikti papildomą persėdimą, taigi atvykęs žmogus rinksis taksi.

                                103N Pilaitė - Žvėrynas - Vilniaus - Maironio - S. Batoro g. - Naujoji Vilnia
                                Trasa: Bitėnų g., Vydūno g., Pilaitės pr., T. Narbuto g., Sėlių g., Kęstučio g., Liubarto g., J. Jasinskio g., Pamėnkalnio g., Jogailos g., Vilniaus g., Žygimantų g., T. Vrublevskio g., B. Radvilaitės g., Maironio g., Subačiaus g., S. Batoro g., Pergalės g., Parko g.
                                Komentaras: atrodo, kad Mettal ir Ametistas pasiūlė lygiai tokį pat maršrutą, todėl kažką komentuoti nereikėtų. Galiu tik pasakyti, kad šis pasiūlymas būtų optimalesnis, nei Vilnietizz siūlomas maršrutas per Pavilnį iki Naujosios Vilnios. Tada būtų pamiršoma Tremtinių stotelė, o tai vienintelė galimybė iš Naujosios Vilnios papulti į A. Kojelavičiaus gatvę (nebent papildomai eiti nuo Genių st.).

                                104N Grigiškės - Oslo - Naugarduko - Pylimo g. - Markučiai - Pavilnys
                                Trasa: Kovo 11-osios g., Mokyklos g., Vilniaus g., Savanorių pr., Gariūnų g., Oslo g., Tūkstantmečio g., Naugarduko g., Pylimo g., Bazilijonų g., M. Daukšos g., Subačiaus g., Juodasis kelias, Tolimoji g., J. Kolaso g., Švarioji g., Džiaugsmo g.
                                Komentaras: manau, kad midubusas tikrai būtų beveik užpildytas į abi puses. Leidžiant maršrutą Oslo gatve, būtų užtikrintas pietinių Lazdynų, Lazdynėlių ir Šiltmanių gatvės daugiabučių aptarnavimas. Norint, kad nebūtų dubliavimosi su 100N, maršrutą nukreipiau aptarnauti Naujamiestį.

                                105N Žemieji Paneriai - Naugarduko - Pylimo - Pelesos g. - Salininkai
                                Trasa: Titnago g., Vaduvos g., Savanorių pr., Vilkpėdės g., Naugarduko g., Pylimo g., Bazilijonų g., Aušros vartų g., Pelesos g., Dariaus ir Girėno g., Eišiškių pl., Mechanikų g., Salininkų g. (iki žiedinės sankryžos su Liepkalnio g.)
                                Komentaras: maršrutas Naujamiestyje būtų pagalbinis 104N. Taip pat važiuotų Pelesos gatve, nes ten daug jaunimo. Maršrutas aprėptų visus Salininkus. Važiuotų midibusas.
                                Paskutinis taisė grustnyj; 2015.08.02, 23:48.

                                Comment


                                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                  100N <...> nes keleviai gali sumanyti ir po vidurnakčio iš miegamųjų rajonų važiuoti į Centrą bei Senamiestį.
                                  Tai čia blogai?! Kaip tik gerai - daugiau keleivių, didėja maršruto rentabilumas. Pasižiūrėk į dabartinių naktinių tvarkaraščius - visi jie važiuoja abiem kryptimis.

                                  Kontrargumentavau - mąstyk naujų argumentų


                                  101N Fabijoniškės - Šeškinė - Pylimo g. - Naujamiestis
                                  Trasa: S. Nėries g., P. Žadeikos g., L. Giros g., S. Stanevičiaus g., Gelvonų g., Paberžės g., Šeškinės g., Ukmergės g., Ozo g., Kalvarijų g., Vilniaus g., Jogailos g., Pylimo g., Gėlių g., Sodų g., Kauno g., Naugarduko g.
                                  Komentaras: siūlau maršrutą pratęst iki S. Nėries gatvės daugiabučių, nes nuo st. Takas tektų eiti 1,3 km kalnuota gatve. Taip pat siūlyčiau neužvažiuoti į Stotį, nes iki Gėlių st. mažas atstumas (+ nuokalnė). Tai leistų sutaupyti po 2-3 minutes į kiekvieną pusę. Manau, kad iki Naugarduko st. autobusas turėtų važiuoti, nes šis rajonas sparčiai plečiasi.
                                  Abejoju tavo siūlomo 101N važiavimo iki Naujamiesčio nauda. Nuo Naugarduko st. nėra bėdų paeiti iki Savanorių pr. arba Švitrigailos g. - viso labo 10 min.!

                                  Naktinių maršrutų tikslas yra ne privežti prie namų (kas yra taksi tikslas), o nuvežti į rajoną ar apylinkes. Jei tingima eiti, galima kelionę tęsti taksi - kainuotų mažiau negu nuo centro.

                                  102N. Nemanau, kad Bajorams reikia naktinio. Gali išlipti prie Santariškių ar Jeruzalėje ir kelionę tęsti taksi. Būtų pigiau negu taksi nuo centro.

                                  Sutikčiau su 104N tik jei kaina būtų didesnė negu kitų naktinių. Pvz., 3Eur. Į tokius tolimus rajonus važiuoti, kai tie rajonai maži (čia kalbu apie Markučius, Pavilnį), o tolimas - Grigiškės - brangu. Tai ir kaina tada turi būti atitinkamai lygiavertė kelionės kaštams. Išvis, tokie tolimi rajonai galėtų grįžti iš centro taksi susimetę po kelis žmones. Labai abejoju naktiniu net mikriuku iki Markučių ar Pavilnio nauda. Iki Markučių galima taksi nuvykti nebrangiai. Pavilnys - vien nuosavi namai, plotas didelis, gyventojų mažai. Grigiškės išvis net ne miestas jau.

                                  Geriau jau pamąstyk, kaip padaryti vieną maršrutą sujungus 104 ir 105.
                                  Naktinių maršrutų siūlai tikrai per daug! Juk ne kiekvieną savaitgalį žmonės keliauja į centrą naktinėti. Turi būti pakankamas transporto užpildymas. O net mikriukai į Grigiškes važinėtų tušti.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Ne keleivių važinėjimas po vidurnakčio į Centrą blogai, o jūsų siūlomas žiedinis maršrutas. Jeigu keleivis važiuotų į Centrą nuo, pvz., J. Baltrušaičio gatvės, tada jam tektų eiti iki Justiniškių gatvės. Pritarčiau jūsų žiediniam maršrutui tik tada, jeigu Skalvių žiede nebūtų atstovos. Tačiau ji turi būti, nes maršrutas į vieną pusę apie valandą būtų.

                                    Tas 10 min ėjimas gali padaryti meškos paslaugą VT - žmogus paprasčiausiai juo nesinaudos. Koks tikslas jam mokėti 1 eurą ir nuo, pvz., Trakų st. pavažiuoti iki Švitrigailos ar Savanorių prospekto stotelių ir toliau eiti pėsčiomis? Jis autobusu važiuotų mažiau laiko, nei papildomai eitų. Tas ėjimas greitai atpratina žmones nuo VT - taip nukentėjo 27 maršrutas. Žmonės nusipirko mašinas ir nemato vargo (o po darbo tas ėjimas tikrai nervinantis faktas).

                                    Bajorai nepasibaigia ties Bajorų sodų st. 50 autobusas priveža tik prie gyvenvietės. Iki toliausių gatvių pėdinti tektų apie 2 km. O jeigu pėdinti tektų nuo Santariškių - virš 3 km. Jeigu Visoriams šis argumentas tiktų, tačiau tikrai ne Bajorams.

                                    Pavilnys nėra tolimi kraštai, tuo labiau Markučiai. Va jau Salininkai, Žemieji Paneriai ar Grigiškės - toli. 104 ir 105 galima sujungti į vieną, tačiau tada mano siūlomas 100N turėtų užsukti į Lazdynus (Oslo, Erfurto g.).

                                    Comment


                                      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                      Ne keleivių važinėjimas po vidurnakčio į Centrą blogai, o jūsų siūlomas žiedinis maršrutas. Jeigu keleivis važiuotų į Centrą nuo, pvz., J. Baltrušaičio gatvės, tada jam tektų eiti iki Justiniškių gatvės. Pritarčiau jūsų žiediniam maršrutui tik tada, jeigu Skalvių žiede nebūtų atstovos. Tačiau ji turi būti, nes maršrutas į vieną pusę apie valandą būtų.

                                      Tas 10 min ėjimas gali padaryti meškos paslaugą VT - žmogus paprasčiausiai juo nesinaudos. Koks tikslas jam mokėti 1 eurą ir nuo, pvz., Trakų st. pavažiuoti iki Švitrigailos ar Savanorių prospekto stotelių ir toliau eiti pėsčiomis? Jis autobusu važiuotų mažiau laiko, nei papildomai eitų. Tas ėjimas greitai atpratina žmones nuo VT - taip nukentėjo 27 maršrutas. Žmonės nusipirko mašinas ir nemato vargo (o po darbo tas ėjimas tikrai nervinantis faktas).

                                      Bajorai nepasibaigia ties Bajorų sodų st. 50 autobusas priveža tik prie gyvenvietės. Iki toliausių gatvių pėdinti tektų apie 2 km. O jeigu pėdinti tektų nuo Santariškių - virš 3 km. Jeigu Visoriams šis argumentas tiktų, tačiau tikrai ne Bajorams.

                                      Pavilnys nėra tolimi kraštai, tuo labiau Markučiai. Va jau Salininkai, Žemieji Paneriai ar Grigiškės - toli. 104 ir 105 galima sujungti į vieną, tačiau tada mano siūlomas 100N turėtų užsukti į Lazdynus (Oslo, Erfurto g.).
                                      Kaip tu čia susigalvojai, kas būtų atstova? Mes to niekur nerašėme. Atstovos gi nebūtų. Maršruto trukmė 1 val. nėra baisu. Europoje yra daug miestų, kuriuose dieną (kai eismas žymiai sudėtingesnis) miesto maršrutai į vieną pusę važiuoja ir 2 val. Ir ką, nieko.

                                      Netiesa, kad dėl 10 min. žmogus nesinaudos VT. Lietuviai ir taip išlepinti paslaugų sferos vartotojai. Bet išlepinti ten, kur nereikia, o kur reikia, net nežino savo teisių... Kalbant apie naktinius, mano nuomone, 10 min. ėjimas pėsčiomis yra visiškas niekas. Žmonės iki dieninių maršrutų vaikšto ilgiau. Jei dėl 10 min. žmogus naktį VT nesinaudos, tai jau čia jo principai - tiek jam to naktinio ir reikia... Nu juk negalime visur prie durų visų privežti. Ypač naktiniais! Iki šiol studentai nuo centro, nesant naktiniams, pėsčiomis pėdina iki Ozo g., Naujamiesčio, Naujininkų, Antakalnio... Tai sakymas, kad 10 min. dabar stebuklingai nebepaeis - iš piršto laužtas. Čia gal psichologiškai veikia, kad va, moku pinigus, turi privežti. Bet net ir 2 Eur už naktinį būtų nedidelė kaina už bilietą (iškart mąstykime apie tai, kiek kainuotų taksi ir kokios naktinio išlaidos).

                                      Lietuviams reikia išmokti vaikščioti ir džiaugtis vaikščiojimu. Man čia labiau žmonių problema, o ne VT problema.

                                      Bajorai ir Visoriai nuo Santariškių ar Jeruzalės gali pavažiuoti taksi. Nemanau, kad naktinio paleidimas į Bajorus ir Visorius būtų efektyvus.

                                      Aš ir nesakiau, kad Pavilnys ir Markučiai tolimi. Pradėjęs sakinį skaityti, būk malonus ir perskaityk jį iki galo + šiek tiek atidumo Tada nereikės man gaišinti savo laiko aiškinant po kelis kartus.

                                      Nemanau, kad į Lazdynus išvis naktinis reikalingas - iki ten gali paeiti pėsčiomis arba pavažiuoti taksi.
                                      Paskutinis taisė Ametistas; 2015.08.03, 00:36.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                        Kaip tu čia susigalvojai, kas būtų atstova? Mes to niekur nerašėme. Atstovos gi nebūtų. Maršruto trukmė 1 val. nėra baisu. Europoje yra daug miestų, kuriuose dieną (kai eismas žymiai sudėtingesnis) miesto maršrutai į vieną pusę važiuoja ir 2 val. Ir ką, nieko.

                                        Netiesa, kad dėl 10 min. žmogus nesinaudos VT. Lietuviai ir taip išlepinti paslaugų sferos vartotojai. Bet išlepinti ten, kur nereikia, o kur reikia, net nežino savo teisių... Kalbant apie naktinius, mano nuomone, 10 min. ėjimas pėsčiomis yra visiškas niekas. Žmonės iki dieninių maršrutų vaikšto ilgiau. Jei dėl 10 min. žmogus naktį VT nesinaudos, tai jau čia jo principai - tiek jam to naktinio ir reikia... Nu juk negalime visur prie durų visų privežti. Ypač naktiniais!

                                        Lietuviams reikia išmokti vaikščioti ir džiaugtis vaikščiojimu. Man čia labiau žmonių problema, o ne VT problema.

                                        Bajorai ir Visoriai nuo Santariškių ar Jeruzalės gali pavažiuoti taksi. Nemanau, kad naktinio paleidimas į Bajorus ir Visorius būtų efektyvus.

                                        Aš ir nesakiau, kad Pavilnys ir Markučiai tolimi. Pradėjęs sakinį skaityti, būk malonus ir perskaityk jį iki galo + šiek tiek atidumo Tada nereikės man gaišinti savo laiko aiškinant po kelis kartus.

                                        Nemanau, kad į Lazdynus išvis naktinis reikalingas - iki ten gali paeiti pėsčiomis arba pavažiuoti taksi.
                                        Į tokius tolimus rajonus važiuoti, kai tie rajonai maži (čia kalbu apie Markučius, Pavilnį), o tolimas - Grigiškės - brangu.
                                        Tada ne taip sudarytas sakinys. "Į tokius tolimus (Grigiškės) ir mažus rajonus (Markučiai, Pavilnys) važiuoti - brangu." Bet ne apie tai kalbame.

                                        Net dienos metu privaloma atstova, o čia naktį SĮSP nepadarys? Nejuokaukime. Buvęs 11 troleibusų maršrutas puikus pavyzdys.

                                        Dar vienas niuansas - išgėręs asmuo niekur pėsčiomis neeis. VVT priklauso miestui, o miesto pareiga užtikrinti miesto saugumą. Toks išgėręs asmuo mieste gali pridaryti daug nusikaltimų (nekalbu apie didelius nusikaltimus), todėl miesto pareiga būtų jį "sugrąžinti" kuo greičiau namo.

                                        Comment


                                          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                          Tada ne taip sudarytas sakinys. "Į tokius tolimus (Grigiškės) ir mažus rajonus (Markučiai, Pavilnys) važiuoti - brangu." Bet ne apie tai kalbame.

                                          Net dienos metu privaloma atstova, o čia naktį SĮSP nepadarys? Nejuokaukime. Buvęs 11 troleibusų maršrutas puikus pavyzdys.

                                          Dar vienas niuansas - išgėręs asmuo niekur pėsčiomis neeis. VVT priklauso miestui, o miesto pareiga užtikrinti miesto saugumą. Toks išgėręs asmuo mieste gali pridaryti daug nusikaltimų (nekalbu apie didelius nusikaltimus), todėl miesto pareiga būtų jį "sugrąžinti" kuo greičiau namo.
                                          Tarp reisų skirtos minutės galiniame punkte yra ne poilsiui skirtas laikas, bet grafiko išlyginimui. Poilsiui skirtos pertraukos privalomos kas ne daugiau kaip po 4,5 val. ir turi būti 45 min. Jei pertrauka yra po 3,5 val., ji gali būti ir 30 min. Naktiniuose išvis pertrauka gali būti daroma tik po rato drąsiai. Net Kaune ilgiausi troleibusų maršrutai daugybę metų važiuoja ratu (T13 ir T14) ir be problemų laikosi grafiko.

                                          Lietuvos Respublikos Vyriausybės
                                          2003 m. gegužės 14 d. nutarimu Nr. 587
                                          DARBO IR POILSIO LAIKO YPATUMAI EKONOMINĖS VEIKLOS SRITYSE
                                          Trumpa ištrauka http://www.linava.lt/vezejo-zinynas/...oilsio-laikas/

                                          Išgėręs žmogus nelygu išgėrusiam. Geriantis turi prisiimti asmeninę atsakomybę, o ne už jį prisiimti VVT ar miestas. Jei žmogus kvailas, tai girtas bus dar kvailesnis. Jei žmogus nėra kvailas, tai ir išgėręs netaps visišku dunduku ir sugebės paeiti tas varganas 10 min. Gal geriau sakyk, kad eiti 10 min. yra nesaugu, baisu, nepatikima. Nes sakymas, kad 10 min. girtas nepaeis yra tiesiog neįtikimas ir skamba nerimtai. Vis tiek laikysiuosi nuomonės, kad naktiniai neturi ir neprivalo visų privežti prie namo. Vilnius nėra kažkuo stebuklingas, žiūrėkime kitų miestų patirties ir praktikos. Ten naktiniai neveža prie durų. Žmonės eina pėsčiomis ir 30 min., o dėl to neburba, nes žino, kad taksi būtų brangiau. O tie, kas nenori eiti, susimoka taksi ir nuo naktinio pavažiuoja. Kokios bėdos?!

                                          Savaime išgėręs žmogus daug nusikaltimų nepridarys, jei nėra linkęs į tokį elgesį būdamas ir blaivus. Tiesiog kvailys girtas tampa drąsesniu ir kvailesniu.

                                          Tiesiog mūsų požiūriai skirtingi. Aš labiau sakau, kad miestas ir VVT neturi prisiimti atsakomybės už girtus žmones. O jei tokią pareigą primetame, tada jis turi atitinkamai už savo kelionę dėl rizikos faktoriaus susimokėti ne varganą 1 Eur, bet taksi kainą. Tada galės už taksi kainą važiuoti autobusu. Taip tinka? Ne? Tada gal jau laikas pradėti rimtai diskutuoti.
                                          Paskutinis taisė Ametistas; 2015.08.03, 01:25.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X