Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
    Baigtų! Nes etatas yra 8 val. o 6 val. bus tik 0.75 etato reiškia nieks nenorės dirbti 6 valandų, nes nėra pietų pertraukos poilsiui ir pavalgymui, nes tai nėra etatas.
    Aš kalbėjau apie 6h gryno vairavimo, tad dar 2h prisideda dėl nulinės ridos ir pasiruošimo darbui.
    Be to, etatas susidaro ne iš dienos, bet mėnesio valandų skaičiaus, kuris dar gali būti skirtingas kelis mėn. Čia yra darbo laiko apskaita.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
      Kad visi turi savo nuomonę viskas gerai, bet man pavyzdžiui visiškai nekeista, kodėl kaip minėjot į tamstas niekas rimtai nežiūri. Kaip apteikiat savo nuomonę, taip ir žiūri Nieko asmeniško.
      Vaje, primakalavai čia viską į vieną.
      Sakyti, kad politikoje nėra korupcijos - akla. Kad yra profesionalumas, noras gerai dirbti, atvirumas - irgi negalime sakyti.
      Niekad nesakiau, kad į NVTKA niekas rimtai nežiūri. Sakiau, kad būtent valstybinės institucijos yra uždaros pasiūlymams ir nenorinčios tobulėti. Apskritai, jiems geriau nieko nedaryti.
      Kad retorika čia mano tokia, nereiškia, kad kitur negali būti kitokia.
      Labai keistai pritempei ir išvedei skubotą tarsi išvadinę nuomonę. Su kuria, beje, visiškai nesutinku, nes ji neteisinga.
      Pažiūrėčiau, kaip pats kalbėtum metų metus net be ačiū veikdamas VT naudai, skirdamas daugybę laiko ir jėgų, bet matydamas vis tiek blogėjančią situaciją.
      Paskutinis taisė Ametistas; 2015.07.19, 20:42.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
        Vaje, primakalavai čia viską į vieną.
        Sakyti, kad politikoje nėra korupcijos - akla. Kad yra profesionalumas, noras gerai dirbti, atvirumas - irgi negalime sakyti.
        Niekad nesakiau, kad į NVTKA niekas rimtai nežiūri. Sakiau, kad būtent valstybinės institucijos yra uždaros pasiūlymams ir nenorinčios tobulėti. Apskritai, jiems geriau nieko nedaryti.
        Kad retorika čia mano tokia, nereiškia, kad kitur negali būti kitokia.
        Labai keistai pritempei ir išvedei skubotą tarsi išvadinę nuomonę. Su kuria, beje, visiškai nesutinku, nes ji neteisinga.
        Pažiūrėčiau, kaip pats kalbėtum metų metus net be ačiū veikdamas VT naudai, skirdamas daugybę laiko ir jėgų, bet matydamas vis tiek blogėjančią situaciją.
        Kad valdininkai tingus, buki ir korumpuoti, čia sena kaip pasaulis tiesa. Išvada neskubota, esu nuolatinis šios sklities skaityojas, deja man kitoks vaizdas iš čia pasisakančių nesusidaro. Kova su vėjo malūnais, ne kitaip. Gal kažkada atsiras žmonių, kurie turės svajonę ir bandys keisti: t.y. patys bandys prisibrauti ir pakeisti tuos valdininkus arba darbintis pas rimtus privatininkus, pritraukiančius investicijas.

        Comment


          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
          Aš kalbėjau apie 6h gryno vairavimo, tad dar 2h prisideda dėl nulinės ridos ir pasiruošimo darbui.
          Be to, etatas susidaro ne iš dienos, bet mėnesio valandų skaičiaus, kuris dar gali būti skirtingas kelis mėn. Čia yra darbo laiko apskaita.
          Mano darbdavys sako, kad etatas yra kiekviena diena, nes kiekvieną dieną (oficialiai dirbama 8 val. su pietų pertrauka).
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
            Kad valdininkai tingus, buki ir korumpuoti, čia sena kaip pasaulis tiesa. Išvada neskubota, esu nuolatinis šios sklities skaityojas, deja man kitoks vaizdas iš čia pasisakančių nesusidaro. Kova su vėjo malūnais, ne kitaip. Gal kažkada atsiras žmonių, kurie turės svajonę ir bandys keisti: t.y. patys bandys prisibrauti ir pakeisti tuos valdininkus arba darbintis pas rimtus privatininkus, pritraukiančius investicijas.
            Gal aš neteisingai supratau ir be reikalo tai susiejau su NVTKA, nes jau anksčiau būta atvejų, kai mano komentarą priimdavo vos ne kaip oficialią NVTKA nuomonę. O dėl VT entuziastų, tai nėra ko labai iš jų tikėtis. Kiekvienas pagal norą ir išgales, bet retas yra rimtas. Dauguma apsiriboja, kaip sakai, paburnojimu ar išvis tiesiog autobusų pafotkinimu, kas iš esmės jokios vertės gerinant VT nekuria. Tai galima daryti prielaidą, kad VT entuziastai save tokiais laiko ar vadina dėl polinkio viena ar kita forma domėtis VT, bet poreikio gerinti VT nelabai jaučia. O jei ir jaučia, yra savamoksliai ir ne itin ką teišmano VT srityje. O jei išmano, ne visada žino, kaip tai panaudoti. Todėl NVTKA yra kone vienintelė stipresnė oponuojanti Lietuvos VT organizacija.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
              Mano darbdavys sako, kad etatas yra kiekviena diena, nes kiekvieną dieną (oficialiai dirbama 8 val. su pietų pertrauka).
              Jis taip sako, nes jis tokias valandas nustatė.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Ekonomikos teorija sakytų, kad ir valstybė gali užtikrinti VT efektyvumą. Pavyzdžių pasaulyje rastume.

                Visgi matome, kad šiandien dienai Vilniuje, gana daug vadybinio pobūdžio problemų:
                1) dauguma, kas gali pasistatyti mašinas prie darbo ir apskritai turi teises - važiuoja mašina. Jei vieną dieną bent pusė jų persėstų į VT, VT tiek neišvežtų.
                2) VT naudojama gana daug senų transporto priemonių, kurių komforto lygis per žemas nuo įprasto (vėdinimas, šildymas, triukšmas)
                3) VT grafikai yra nevykę (t.y. judama specialiai lėtai; grafikai keičiami neatsižvelgiant į pasikeitusius poreikius; nėra užtikrinamas eimas pagrindinėmis kryptimis bent iki 2359)
                4) vairuotojai nepatenkinti darbo sąlygomis
                5) VT yra nesaugu tiek keleiviams, tiek darbuotojams
                6) neintegruoti priemiestiniai traukiniai

                Jei su šituo visu kaip visuma nesusidoroja valstybė, vienas būdas yra skaidyti dalimis ir spręsti atskiras problemas. Kitas būdas - jau išskaidžius privatizuoti atskiras dalis.

                Pradžia yra - grafikų galvotojų ir vežėjų atskyrimas; elektroninis bilietas; vieningas bilietas; greitieji autobusai; daug naujų privežamųjų maršrutų su midibusais išsiplėtusiame mieste.

                Comment


                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                  12 valandų yra išnaudojimas. Tai yra labai atsakingas darbas.
                  Bet naftos platformose taip pat dirba po 12 valandų (o darbas ten taip pat labai atsakingas).

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Bet naftos platformose taip pat dirba po 12 valandų (o darbas ten taip pat labai atsakingas).
                    Sutinku. Apskritai tokio dalyko kaip 12h darbo diena kitose šalyse nėra. Kai kur tai yra suprantama kaip išnaudojimas. Maksimali darbo dienos trukmė išsivysčiusiose šalyse yra 8h arba su viršvalandžiais - 10h.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Viskas skirtingai būna. Esant slenkančiam grafikui (pvz: idealiai tinka prekybos centrams, kur dirba po 12-14 val per dieną) idealiausiai ir tinka 12 valandų grafikas, kai visa pamaina ir dirba visą dieną. Tuomet darbo grafikas organizuojamas 2 darbo ir 2 laisvos dienos arba 3 ir 3 (t.y. 2 dienas dirba viena pamaina ir dvi dienas kita). Jei darbas nėra itin atsakingas ar itin fiziškai sekinantis, darbuotojams dažniausiai tokie grafikai patinka, nes tokiu atveju jie turi daugiau laisvo laiko ir mažiau reikia važinėti į darbą.

                      8 val. grafikai tinka ten, kur pati įmonė dirba administraciniu grafiku (pvz: 8-17 arba 9-18 val.) arba ten, kur įmonės darbo laikas yra toks ilgas, kad vienos darbuotojų pamainos per dieną neužtenka, ir tenka skaidyti į dvi ar net tris (pvz: tas pats autobusų parkas, visą parą dirbantys fabrikai ir pan.).

                      Aišku, Lietuvoje būna ir akivaizdžių išnaudojimo atvejų, kai po 12 val. dirbama 4 ar net 5 dienas iš eilės, arba dirbama po 15-16 val. per dieną, bet tai jau kita tema.

                      Bet apskritai 12 val. darbas (realiai be pietų pertraukos 11 val.) nėra išnaudojimas, tinkamai suderinus grafiką, darbuotojas netgi išlošia.
                      Bet šį pokalbį gal vertėtų į kitą temą iškelti.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Vilniuje yra tokių grafikų, kur dirbama virš 8 val., o pvz. 25-u - išvis virš 9 (pietūs neįskaitomi). Bet dėl tokių grafikų nėra skundžiamasi - jie kaip tik yra labai pageidaujami. Jei pamainos būtų pagal vakarietiškas normas, Vilniuje tektų organizuoti vairuotojų darbą 3 pamainomis po kokias 5 val., kas labai atbaidytų norinčių dirbti skaičių ir smarkiai padidintų išlaidas, tame tarpe ir kelionės kainą paprastam žmogui.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Vilniuje yra tokių grafikų, kur dirbama virš 8 val., o pvz. 25-u - išvis virš 9 (pietūs neįskaitomi). Bet dėl tokių grafikų nėra skundžiamasi - jie kaip tik yra labai pageidaujami. Jei pamainos būtų pagal vakarietiškas normas, Vilniuje tektų organizuoti vairuotojų darbą 3 pamainomis po kokias 5 val., kas labai atbaidytų norinčių dirbti skaičių ir smarkiai padidintų išlaidas, tame tarpe ir kelionės kainą paprastam žmogui.
                          Aš būčiau linkęs manyti, kad 2000 darbuotojų turinčioje įmonėje galima rasti ir norinčių dirbti 8-17 ir norinčių dirbti 4 d. po 10 val ir po to 3 d. turėti laisvas, ir norinčių dirbti 4-10 bei 18-22 val. ir dar visokių variantų. Svarbu, kad būtų lankstu ir darbas turėtų patrauklesnį atlygį - iš darbuotojų pusės, ir dirbtų efektyviai bei generuotų vis didesnius keleivių srautus iš užsakovo pusės.
                          Paskutinis taisė Fulgur; 2015.07.22, 12:21.

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            Aš būčiau linkęs manyti, kad 2000 darbuotojų turinčioje įmonėje galima rasti ir norinčių dirbti 8-17 ir norinčių dirbti 4 d. po 10 val ir po to 3 d. turėti laisvas, ir norinčių dirbti 4-10 bei 18-22 val. ir dar visokių variantų. Svarbu, kad būtų lankstu ir darbas turėtų patrauklesnį atlygį - iš darbuotojų pusės, ir dirbtų efektyviai bei generuotų vis didesnius keleivių srautus iš užsakovo pusės.
                            Šiuo metu VVT vairuotojai dirba tokiais grafikais: 4 dienas dirba 2 laisvos (slenkantis grafikas)
                            Kiti vairuotojai dirba (dėl sveikatos problemų) tik rytinę pamainą nuo pirmadienio iki penktadienio (penkiadienį) jiems šeštadienis, sekmadienis yra laisvas.
                            Pertraukiamais grafikais dirbantys vairuotojai dažniausiai dirba tame pačiame maršrute pvz. 893 visada dirbs 35 3 grafiku (pertraukiamas grafikas), vien pamaininiais grafikais turėtų dirbti vienas vairuotojas, bet daugumai tokie vien pamaininiais grafikai nepatinka tai grafika dalinasi per pusę, nes yra dvi pietų pertraukos.
                            Bet yra ruošiama perdaryti vairuotojų grafikus į tokius:
                            Dirba penkias dienas (nuo pirmadienio iki penktadienio) ir turi išeigines šeštadienį ir sekmadienį bei šventines dienas.
                            Kiti dirbtų taip nuo antradienio iki šeštadienio (išeiginės sekmadienis ir pirmadienis)
                            nuo trečiadienio iki sekmadienio (išeiginės pirmadienis ir antradienis)
                            nuo ketvirtadienio iki pirmadienio (išeiginės antradienis ir trečiadienis)
                            nuo penktadienio iki antradienio (išeiginės trečiadienis ir ketvirtadienis)
                            nuo šeštadienio iki trečiadienio (išeiginės ketvirtadienis ir penktadienis)
                            nuo sekmadienio iki ketvirtadienio (išeiginės penktadienis ir šeštadienis)
                            ir vairuotojai galės pasirinkti jiems patinkantį grafiką (nebeliks slenkančio grafiko) visada dirbs penkias dienas ir turės dvi išeigines.
                            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                            Comment


                              Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                              nuo penktadienio iki antradienio (išeiginės trečiadienis ir ketvirtadienis)
                              nuo šeštadienio iki trečiadienio (išeiginės ketvirtadienis ir penktadienis)
                              Jau matau norinčių dirbti eiles šiais grafikais visus metus (ar visą gyvenimą) utopija.

                              Deja, bet lankstumas kartais atstoja 100-200 e. Arba drastiškai kels algas, arba po pusmečio grįš prie lankstesnių grafikų formų.

                              Comment


                                Kiek žinau, pagal įstatymus, net jeigu grafikas ir slenkantis, darbuotojui privalomai priklauso bent vienas laisvas savaitgalis per mėnesį. Priešingu atveju, darbuotojas turi teisę nepasirašyti grafiko.
                                Daryti be laisvų savaitgalių galima nebent tada, kai pats darbuotojas to pageidauja.
                                Tad manau, jog minėtų permainų VVT vairuotojų grafikuose tikrai nebus. Be to, nepamirškime, darbas pamaininis, tad bet kaip grafikų nesudėliosi.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Kiek žinau, pagal įstatymus, net jeigu grafikas ir slenkantis, darbuotojui privalomai priklauso bent vienas laisvas savaitgalis per mėnesį. Priešingu atveju, darbuotojas turi teisę nepasirašyti grafiko.
                                  Daryti be laisvų savaitgalių galima nebent tada, kai pats darbuotojas to pageidauja.
                                  Tad manau, jog minėtų permainų VVT vairuotojų grafikuose tikrai nebus. Be to, nepamirškime, darbas pamaininis, tad bet kaip grafikų nesudėliosi.
                                  Tai, kaip dirbo vienas ryte, kitas po pietų taip ir dirbtų, tik būtų ne tris ant vieno autobuso, o du ant autobuso.
                                  Paskutinis taisė Mettal; 2015.07.22, 19:18.
                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                    Neabejoju, jei privatininkas gautų tokias sumas, kokias gauna dabartinis VVT, Vilniuje keleiviai džiaugtųsi geresne paslaugų kokybe.
                                    Abejok. Jiems tik tos sumos ir terūpi. Visa kita - nusispjaut.

                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Taip, korupcija Lietuvoj didelė problema. Bet dar labai retorinis klausimas, kaip būtų atėjus privatininkui? Jau daug ką pasako, kad VVT pavyzdžiui už autobusų dažus permoka bent tris kartus. Spėkit ar pas privatininką taip būtų?
                                    Būtų š. Nes tas pats Europos pavyzdys rodo, kad geriausias VT yra valdiškas, ar kai privatininkas užima kelis procentus rinkos šalia valdiško vežėjo, kuris, beje, užduoda toną.

                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Bet realiai, visi geriausi gydytojai nori dirbt privačiam. Be to, pat pagalvok kaip pacientas, norėtum eit į apgriuvusia polikliniką, ar privatų medicinos centrą už tuos pačius pinigus? Man klausimų nekyla
                                    Visi geriausi gydytojai nedirba privačiai. Tokių labai mažai. Geriausias variantas yra pusė etato valdiškoje įstaigoje ir ligonių perviliojimas į privačia, kurioje chaltūrinama likusį laiką.


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Na aš liksiu prie savo nuomonės: Aš t.y. keleivis noriu kokybiškos paslaugos, kokia matau Druskininkuose, kuri greit bus Klaipėdoj. Noriu tvarkingo autobuso, tvarkingo vairuotojo, švieslentės, o ne kažkokios lentos už lango. Ir man neįdomu, kiek kas gauna algos. Jei jau sutinki dirbt už tiek kiek siūlo tai būk malonus ir dirbk kaip priklauso. Gal kažkada VVT tai bus kasdienybė, bet turbūt sunku tikėtis, kad tokio dydžio įstaiga su sovietinio mąstymo bobelėm pasikeis. Ir toliau žmonės rinksis patogumą- privačius automobilius.
                                    Kur tu matai Druskininkuose kokybišką VT? Eilinis buvusios TSRS miestų, tapusių ubagais mikrobų "rojus".

                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Tai aš ir su tuo sutinku. Pats į darbą važinėju troleibusu. BET pažystu krūvą žmonių, kurie ir užsieniuose gyveno ir yra už naudojimąsi VT, bet sako "sorry tie geltonai mėlyni laužai, apsilupę trulikai, juos vairuojančios piktos bobelės taip demotyvuoja jais naudotis, geriau jau kelias mašinas išlaikysim, dėja..." Gaila aišku..
                                    Taip, pas mus VT turi į ką lygiuotis. Bet ir už automobilius nėra jokių mokečių, kokie yra kitose Europos šalyse ir parkavimo problemų bei kainos... Todėl ir smaukosi su laužais...

                                    Parašė Peizazas
                                    Buvo prieš kelis metus į VAP'ą atvažiaves vieno Vokietijos miesto AP direktorius. Tai pagalvojo, Verkių g. 52 pastatas yra vairuotojų bendrabutis. O kai pasakė, kad čia administracinis pastatas, tai akys į kitą pusę vos nepersivertė. Pas jį parke administracijoj keliolika žmonių tik dirba.
                                    Ir ką tai parodo? Kokio dydžio miestas, koks parkas?

                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    Ekonomikos teorija sakytų, kad ir valstybė gali užtikrinti VT efektyvumą. Pavyzdžių pasaulyje rastume.

                                    Visgi matome, kad šiandien dienai Vilniuje, gana daug vadybinio pobūdžio problemų:
                                    1) dauguma, kas gali pasistatyti mašinas prie darbo ir apskritai turi teises - važiuoja mašina. Jei vieną dieną bent pusė jų persėstų į VT, VT tiek neišvežtų.
                                    2) VT naudojama gana daug senų transporto priemonių, kurių komforto lygis per žemas nuo įprasto (vėdinimas, šildymas, triukšmas)
                                    3) VT grafikai yra nevykę (t.y. judama specialiai lėtai; grafikai keičiami neatsižvelgiant į pasikeitusius poreikius; nėra užtikrinamas eimas pagrindinėmis kryptimis bent iki 2359)
                                    4) vairuotojai nepatenkinti darbo sąlygomis
                                    5) VT yra nesaugu tiek keleiviams, tiek darbuotojams
                                    6) neintegruoti priemiestiniai traukiniai

                                    Jei su šituo visu kaip visuma nesusidoroja valstybė, vienas būdas yra skaidyti dalimis ir spręsti atskiras problemas. Kitas būdas - jau išskaidžius privatizuoti atskiras dalis.

                                    Pradžia yra - grafikų galvotojų ir vežėjų atskyrimas; elektroninis bilietas; vieningas bilietas; greitieji autobusai; daug naujų privežamųjų maršrutų su midibusais išsiplėtusiame mieste.
                                    Taip, problemos tokios. Grafikų sudarymas ir pervežimai formaliai atskirti. Kaip yra iš tikrųjų Vilniuje, nežinau. "Susisiekimo paslaugos" juos sudarinėja ar tik tvirtina tai, ką pateikė VVT.

                                    Privatizacija šioje srityje niekur jokių problemų neišsprendė. Privatizacija yra liberalų kliedesiai, kurie turėtų būti kaip ir liberali ideologija iš viso pripažinti nusikalstamais bei uždrausti.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Privatizacija šioje srityje niekur jokių problemų neišsprendė. Privatizacija yra liberalų kliedesiai, kurie turėtų būti kaip ir liberali ideologija iš viso pripažinti nusikalstamais bei uždrausti.
                                      Griežtai nepritariu uždrausti ideologijai. Nes su viena tiesa niekur nenueisime

                                      Dėl valstybinių įmonių valdymo - 2000+ darbuotojų yra sudėtinga struktūra. Nėra paprasta suvaldyti, ir, kas blogiausia, niekas net neturi vizijos kaip tą padaryti.

                                      Vizija turėtų būti VVT apjungimas įliejant VRAP, LG maršrutus ir užtikrinant vieningą bilietą, "ekspresinius" (su pakankamu greičiu) ir "privežamuosius" (su pakankamu dažniu) maršrutus. Dabartinis dubliavimas Riešės, Bezdonių, Antavilių ir kitomis kryptimis yra valstybės pinigų švaistymas.
                                      Paskutinis taisė Fulgur; 2015.07.23, 17:59.

                                      Comment


                                        Taigi dabar ir yra tik viena tiesa - liberali, kuri neoficialiai, tačiau realiai yra oficialios ES politikos pagrindas. Aukštosiose dėstoma tik liberali ekonomikos teorija.
                                        Valdymas yra sudėtingas dalykas, ir visiškai nesvarbu, valstybinė ar privati įmonė. Aišku, privačios turi daugiau laisvės veikti, jokių socialinių įsipareigojimų ir t.t.
                                        Visų VT rūšių integravimas turėtų būti tolimesnėje ateityje. Pirmiausiai reikia sutvarkyti miesto VT segmentą.

                                        Comment


                                          Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                                          Šiuo metu VVT vairuotojai dirba tokiais grafikais: 4 dienas dirba 2 laisvos (slenkantis grafikas)
                                          Kiti vairuotojai dirba (dėl sveikatos problemų) tik rytinę pamainą nuo pirmadienio iki penktadienio (penkiadienį) jiems šeštadienis, sekmadienis yra laisvas.
                                          Pertraukiamais grafikais dirbantys vairuotojai dažniausiai dirba tame pačiame maršrute pvz. 893 visada dirbs 35 3 grafiku (pertraukiamas grafikas), vien pamaininiais grafikais turėtų dirbti vienas vairuotojas, bet daugumai tokie vien pamaininiais grafikai nepatinka tai grafika dalinasi per pusę, nes yra dvi pietų pertraukos.
                                          Bet yra ruošiama perdaryti vairuotojų grafikus į tokius:
                                          Dirba penkias dienas (nuo pirmadienio iki penktadienio) ir turi išeigines šeštadienį ir sekmadienį bei šventines dienas.
                                          Kiti dirbtų taip nuo antradienio iki šeštadienio (išeiginės sekmadienis ir pirmadienis)
                                          nuo trečiadienio iki sekmadienio (išeiginės pirmadienis ir antradienis)
                                          nuo ketvirtadienio iki pirmadienio (išeiginės antradienis ir trečiadienis)
                                          nuo penktadienio iki antradienio (išeiginės trečiadienis ir ketvirtadienis)
                                          nuo šeštadienio iki trečiadienio (išeiginės ketvirtadienis ir penktadienis)
                                          nuo sekmadienio iki ketvirtadienio (išeiginės penktadienis ir šeštadienis)
                                          ir vairuotojai galės pasirinkti jiems patinkantį grafiką (nebeliks slenkančio grafiko) visada dirbs penkias dienas ir turės dvi išeigines.
                                          nežinau kaip yra Vilniuj bet Kaune yra tik keletas darbo grafikų:
                                          kas dirba pertraukiamu grafiku dirba nuo pirmadienio iki penktadienio ir visada šeštadienis sekmadienis laisvas ir šventinės dienos (nes savaitgaliniuose grafikuose nėra pertraukiamų grafikų)
                                          jei ant autobuso dirba tryse vairuotojai tada slenkantis grafikas 4 dienas dirba 2 išeiginės
                                          jei ant autobuso dirba dviese vairuotojai tada slenkantis grafikas 5 dienas dirba 2 išeiginės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X