Parašė Ametistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTai aš ir su tuo sutinku. Bet kas kaltas? Ar autobuso vairuotojo darbas vienintelis, kurį galima dirbt? Provincijoje sutinku, ten sunku su darbais. Bet Vilniuje, pasirinkimas išties gan nemažas. Nereikia idealizuoti vairuotojų, yra žmonės dirbantys ne ką mažesniais krūviais, aukštos kvalifikacijos ir atsakomybės reiklaujantį darbą ir uždirba mažiau.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąAr tikrai yra tokių?
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąYra. Poliklinikoj paprasti gydytojai gauna 600-650e.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąČia brutto ar netto? Mano pažįstama nesenai įsidarbino paprasčiausioje poliklinikoje, tai už 1/4 etato ten gauna netoli 400 Eur į rankas ir skundžiasi, kad prastas sąlygas suderėjo.
EDIT: blogas pavyzdys https://www.facebook.com/Gydytojai/p...type=1&theaterPaskutinis taisė Garbanius; 2015.07.17, 23:22.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąO koks darbininkiškas fizinis darbas yra lengvas ir gerai apmokamas? Priėjom išvadą, kad privatininkai Vilniaus VT yra blogai, nes vairuotojam ten blogesnės sąlygos dirbti. Čia man vienam absurdas atrodo?
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąAr autobuso vairuotojo darbas vienintelis, kurį galima dirbt?
Comment
-
Na aš liksiu prie savo nuomonės: Aš t.y. keleivis noriu kokybiškos paslaugos, kokia matau Druskininkuose, kuri greit bus Klaipėdoj. Noriu tvarkingo autobuso, tvarkingo vairuotojo, švieslentės, o ne kažkokios lentos už lango. Ir man neįdomu, kiek kas gauna algos. Jei jau sutinki dirbt už tiek kiek siūlo tai būk malonus ir dirbk kaip priklauso. Gal kažkada VVT tai bus kasdienybė, bet turbūt sunku tikėtis, kad tokio dydžio įstaiga su sovietinio mąstymo bobelėm pasikeis. Ir toliau žmonės rinksis patogumą- privačius automobilius.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNa aš liksiu prie savo nuomonės: Aš t.y. keleivis noriu kokybiškos paslaugos, kokia matau Druskininkuose, kuri greit bus Klaipėdoj. Noriu tvarkingo autobuso, tvarkingo vairuotojo, švieslentės, o ne kažkokios lentos už lango. Ir man neįdomu, kiek kas gauna algos. Jei jau sutinki dirbt už tiek kiek siūlo tai būk malonus ir dirbk kaip priklauso. Gal kažkada VVT tai bus kasdienybė, bet turbūt sunku tikėtis, kad tokio dydžio įstaiga su sovietinio mąstymo bobelėm pasikeis. Ir toliau žmonės rinksis patogumą- privačius automobilius.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNe patogumą, o paslaugą, kurios kokybę pats vairuotojas (automobilio savininkas) sau nusistato ir sau įvykdo. Už tai jis sumoka kuro, draudimo, remonto išlaidas, praleidžia laiką vairuodamas, sumoka galbūt ir už parkavimą. Bei prašvaisto vėjais sparčiai senkantį naftos produktą, didina miesto taršą, spūstis, griaučiau nudėvi kelio dangą ir taip didina valstybės išlaidas.
Tai aš ir su tuo sutinku. Pats į darbą važinėju troleibusu. BET pažystu krūvą žmonių, kurie ir užsieniuose gyveno ir yra už naudojimąsi VT, bet sako "sorry tie geltonai mėlyni laužai, apsilupę trulikai, juos vairuojančios piktos bobelės taip demotyvuoja jais naudotis, geriau jau kelias mašinas išlaikysim, dėja..." Gaila aišku..
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNa aš liksiu prie savo nuomonės: Aš t.y. keleivis noriu kokybiškos paslaugos, kokia matau Druskininkuose, kuri greit bus Klaipėdoj. Noriu tvarkingo autobuso, tvarkingo vairuotojo, švieslentės, o ne kažkokios lentos už lango. Ir man neįdomu, kiek kas gauna algos. Jei jau sutinki dirbt už tiek kiek siūlo tai būk malonus ir dirbk kaip priklauso. Gal kažkada VVT tai bus kasdienybė, bet turbūt sunku tikėtis, kad tokio dydžio įstaiga su sovietinio mąstymo bobelėm pasikeis. Ir toliau žmonės rinksis patogumą- privačius automobilius.
Klaipėdos pokyčiai - tik kosmetiniai. Kai yra daug smulkių privatininkų, tvarkos tikrai nebus. Tas pats ir Vilniuje - tokie vežėjai kaip Meteorit turas ir Transrevis tikrai negerina įvaizdžio. Dėl VVT irgi sutinku, ten taip pat yra daug to, ką būtina keisti.
Comment
-
Apie Meteoturą ir Transrevį nekalbu, man keista kaip išvis tokios firmos praslydo organizuojant Vilniaus VT. Bet buvę planuoti paskutiniai pakeitimai, kurių Zuokas negyvendino, atrodė labai neblogai. O ko Klaipėda blogai? Vienintelis trūkumas, kad nuoaidžiavo KLAP'ui ir padarė amžiaus cenzą 25metų autobusams.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąApie Meteoturą ir Transrevį nekalbu, man keista kaip išvis tokios firmos praslydo organizuojant Vilniaus VT. Bet buvę planuoti paskutiniai pakeitimai, kurių Zuokas negyvendino, atrodė labai neblogai.
O ko Klaipėda blogai? Vienintelis trūkumas, kad nuoaidžiavo KLAP'ui ir padarė amžiaus cenzą 25metų autobusams.
Comment
-
Pradinukai važinės pigiau, už tai sumokės visi kiti keleiviai
Ne vieną populistinį sprendimą priėmusi septintoji Vilniaus miesto savivaldybės taryba net ir paskutiniuosiuose savo posėdžiuose tęsia šias tradicijas. Ne išimtis ir priešpaskutiniame šios kadencijos tarybos posėdyje Nr. 70, įvykusiame 2015-04-01, pateiktas svarstymui klausimas „Dėl Tarybos 2014-09-24 sprendimo Nr. 1-2016 „Dėl vietinio (miesto) susisiekimo autobusų ir troleibusų bilietų kainų nustatymo“ papildymo“. Na o šiandien paskutiniajame šios kadencijos tarybos posėdyje sprendimui (kurį kažkodėl prireikė svarstyti skubos tvarka) skubos tvarka ir be jokių diskusijų buvo pritarta.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Sostinės viešasis transportas – tema, kurios išsigando net A. Zuokas
Kol užsienio vežėjai aikčioja išvydę „atgyvenusias“ sostinės viešojo transporto priemones, mes, Vilniaus gyventojai, ir toliau ilgesingai žvelgiame pro dar Čekoslovakijoje pagamintus troleibusų langus, nedrąsiai pasvarstydami: „kada gi ir į mūsų kiemą ateis šventė?“. O gal derėtų sakyti, kada sulauksime bent „elementariausių patogumų“, už kuriuos nebūtų gaila kasdien pakloti ne tokią jau ir mažą pinigų sumą bilietėliams?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Skolose paskendęs Vilniaus viešasis transportas: kas už viso to slypi?
Turbūt niekas nedrįs prieštarauti, kad pasidairius po kitas Europos valstybes, ar net mažesnius Lietuvos miestus, Vilniaus autobusų ir troleibusų parkas atrodo tarsi pasišaipymas iš šiuolaikinio viešojo transporto vizijos. Pasenę, kartais net užsiliepsnojantys autobusai, žiemą apledijęs salono vidus, o vasarą nuo karščio leipstantys keleiviai – šie vaizdai jau tapo sostinės kasdienybe. Tačiau, kodėl turime taikstytis su tokiomis sąlygomis?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Įkūrusi paslaptingą filialą, savivaldybė kloja bėgius tramvajui
Visi puikiai žino, ir net miestą valdantieji nemėgina neigti, kad Vilniaus miestas paskendęs tokiose skolose, kurias grąžinti gali būti „misija neįmanoma“. Turbūt daug kas yra įsitikinęs, kad savivaldybė nuolat ir išsamiai papasakoja apie tai, ką planuoja svarbiausiais miestiečiams klausimais, ypač tais, kurie susiję su ilgalaikiais ir brangiai kainuojančiais projektais.
Žinote ką? – pasiruoškite šiek tiek kilstelėti antakius, nes ir vėl – ne viskas yra taip, kaip atrodo.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Citata iš Giedrės blogo:
Taip pat jis (meras) norėtų, kad autobusų, vežančių į oro uostus, kryptis būtų nurodyta ne tik užsieniečiams visiškai nesuprantamais užrašais „į oro uostą“, bet oro uosto piktograma.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKad vairuotojas turi išvalyti autobusą grįžęs į parką, tai problemos nematau. Problema yra per ilgos darbo valandos.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKas yra "per ilgos darbo valandos"? PVZ, geležinkeliuose mašinistai po 12 valandų dirba.Paskutinis taisė Ametistas; 2015.07.18, 23:14.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment