Talonai talonais. Galima ir kaip Lietuvos pašte apsikarstyti kalendoriais ir juos pardavinėti greta pagrindinės paslaugos - pervežimo visgi priedo už talonus konkrečioje diskusijoje siūlyčiau neliesti (nors jis ir labai reikšmingas jei algą 1000 e pakelia).
Aš labiau apie siektiną principą - dirbi greitajame - gauni +20 proc. algos jei laikaisi grafiko.
Jei nesilaikai grafiko, skundiesi, kad neįmanoma jo laikytis arba gaunama daug keleivių nusiskundimų dėl stabdymo ir pagreitėjimo -> dirbi privežamajame.
Dabar principas - važiuoju lėtai, bet pagal grafiką, ženklas 70 kmh, o autobuso greitis 35 kmh pagal spidometrą (tai realus 32kmh). Ir vairuotojas tampa puikus, nes grafiko laikosi, tačiau turintis kur pastatyti mašiną prie darbo tokiu autobusu nevažiuos. O bet koks grafiko patrumpinimas baigiasi, spėju, skundais profsajungoms. Tada jos atakuoja grafikų sudarytojus ir uždaras ratas.
Stoholme 70 km/h ilgam autobusui ne iššūkis S. Batoro lygmens gatvėje. Ir jokio stabdymo, kad griūtų keleiviai.
Aš labiau apie siektiną principą - dirbi greitajame - gauni +20 proc. algos jei laikaisi grafiko.
Jei nesilaikai grafiko, skundiesi, kad neįmanoma jo laikytis arba gaunama daug keleivių nusiskundimų dėl stabdymo ir pagreitėjimo -> dirbi privežamajame.
Dabar principas - važiuoju lėtai, bet pagal grafiką, ženklas 70 kmh, o autobuso greitis 35 kmh pagal spidometrą (tai realus 32kmh). Ir vairuotojas tampa puikus, nes grafiko laikosi, tačiau turintis kur pastatyti mašiną prie darbo tokiu autobusu nevažiuos. O bet koks grafiko patrumpinimas baigiasi, spėju, skundais profsajungoms. Tada jos atakuoja grafikų sudarytojus ir uždaras ratas.
Stoholme 70 km/h ilgam autobusui ne iššūkis S. Batoro lygmens gatvėje. Ir jokio stabdymo, kad griūtų keleiviai.
Comment