Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    VVT visada suteikia garažinius bandomiesiems.
    Aš tą žinau, tik klausiu, kodėl?

    Comment


      Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
      Šiuo metu skiriama reisui į vieną pusę įveikti 35 min., nors realiai reikia 40-45 min.
      Nesamonė. Net žiemą esant slidiems keliams didelis autobusas spėja laiku arba vėluoja porą minučių, bet tikrai ne 5 ir ne 10.

      Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
      Aš tą žinau, tik klausiu, kodėl?
      Visi autobusai turi juos turėti - yra kažkokie reikalavimai.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Nesamonė. Net žiemą esant slidiems keliams didelis autobusas spėja laiku arba vėluoja porą minučių, bet tikrai ne 5 ir ne 10.
        Tikrai 65-tas standartinės talpos autobusai vėluoja 5 ar net 10 min., stojant visuose stotelėse, o jeigu nestoja visuose stotelėse, o stoja tik tuose, kuruose išlipa/įlipa tada vėluoja porą minučių. Galiu įrodyti, kad vėluoja 5 min. ir daugiau.
        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

        Comment


          Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
          Tikrai 65-tas standartinės talpos autobusai vėluoja 5 ar net 10 min., stojant visuose stotelėse, o jeigu nestoja visuose stotelėse, o stoja tik tuose, kuruose išlipa/įlipa tada vėluoja porą minučių. Galiu įrodyti, kad vėluoja 5 min. ir daugiau.
          65 maršrute yra tik viena atkarpa, dėl kurios galima būtų pasiginčiuoti: Naujoji st. - Vaikų darželis. Šiuo metu ten duodama 1 min, bet galima būtų skirti ir 2 min dėl didesnio atstumo tarp stotelių. Tačiau šitą minutę galima kompensuoti atkarpoje Gulbinų st. - Pagubė, kur tikrai užtenka vienos, o ne dviejų minučių.

          Comment


            Tai kam stoti visose stotelėse? Netikiu, kad keleivių yra tiek daug, kad kažkas įlipa-išlipa kiekvienoje.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
              65 maršrute yra tik viena atkarpa, dėl kurios galima būtų pasiginčiuoti: Naujoji st. - Vaikų darželis. Šiuo metu ten duodama 1 min, bet galima būtų skirti ir 2 min dėl didesnio atstumo tarp stotelių. Tačiau šitą minutę galima kompensuoti atkarpoje Gulbinų st. - Pagubė, kur tikrai užtenka vienos, o ne dviejų minučių.
              Tarp stotelių Naujoji st. – Vaikų darželis reikia 3 min., tiek pat reikia tarp stotelių Popieriaus st. – Verkių Riešė, tarp Verkių Riešė – Austėjos reikia 2 min., tarp stotelių Žalčių st. – Balsių mokykla reikia 4 min., nes leistinas greitis tik 30 km./h, tarp stotelių Balsių mokykla – Ragės st., reikia 3 min., nes leistinas greitis yra irgi tik 30 km./h ir krūva iškiliųjų perėjų.

              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Tai kam stoti visose stotelėse? Netikiu, kad keleivių yra tiek daug, kad kažkas įlipa-išlipa kiekvienoje.
              Jeigu nestoja stotelėse, arba per anksti pravažiuoja gauna nuobaudą. Nes reikalauja VMS, SĮSP ir VVT AP sustoti visuose stotelėse ir nesvarbu ar nėra įlipančių/išlipančių stotelėse, autobuse, bet pabandę tuščiose stotelėse stoti, nors nebuvo įlipančių/išlipančių iš karto atsirasdavo vėlavimai. Todėl vairuotojai nusprendė važiuoti 80 km./h ir rizikuoti nestoti stotelėse. 2015-05-16 d. 65 kiekvienu reisu tiek į Birelių pusę, tiek į Ožkinių pusę, važiavo apie 5-15 keleivių, bet išlipdavo pakeliui nei vienas keleivis nevažiavo viso maršruto. Vienam kitam reise pasitaikydavo, kad vienas kitas važiuoja nuo galo iki galo.
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                ...
                18 maršrute Galguose tos iškilios perėjos prieš ir po kiekvieną stotelę. Duodamos po 1 min ir visi visur spėja.
                Pusė VVT vairuotojų nestoja stotelėse, tačiau negauna baudų. Jeigu gautų - kitąkart stotų. Bet ir toliau nestoja. Kas tai patikrins? Keleiviams tai kaip tik patinka, nes greičiau galima parvažiuoti.

                Comment


                  Hehe, nustebau ryte pamatęs šitą savo stotelėj, dar galvojau nufotkinti. Gerai atrodo! O valstybiniai numeriai tai dar čekiški

                  Comment


                    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                    Jeigu nestoja stotelėse, arba per anksti pravažiuoja gauna nuobaudą. Nes reikalauja VMS, SĮSP ir VVT AP sustoti visuose stotelėse ir nesvarbu ar nėra įlipančių/išlipančių stotelėse, autobuse, bet pabandę tuščiose stotelėse stoti, nors nebuvo įlipančių/išlipančių iš karto atsirasdavo vėlavimai. Todėl vairuotojai nusprendė važiuoti 80 km./h ir rizikuoti nestoti stotelėse. 2015-05-16 d. 65 kiekvienu reisu tiek į Birelių pusę, tiek į Ožkinių pusę, važiavo apie 5-15 keleivių, bet išlipdavo pakeliui nei vienas keleivis nevažiavo viso maršruto. Vienam kitam reise pasitaikydavo, kad vienas kitas važiuoja nuo galo iki galo.
                    Berods, respublikinėse keleivių ir bagažo vežimo taisyklėse nurodyta, kad nesant išlipančių ar įlipančių keleivių, sustoti neprivaloma. Vežėjas susigalvojęs papildomą reguliavimą tik tam, kad apsidraustų kai koks storžievis vairuotojas nesustoja, kai to reikia, ir po to nepripažįsta klaidos. Tad drebėti ir nusišnekėti nebūtina. Dabartinė tvarka, kol nėra naudojami stop mygtukai, yra pakankamai gerai, ir nėra ko kiekviename save komentare verkšlenti. Kartais reikalai susitvarko netgi į geresnę pusę ir be ilgos nosies.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                      Dabartinė tvarka, kol nėra naudojami stop mygtukai, yra pakankamai gerai
                      STOP mygtukų nenaudojimas yra degalų švaistymas, technikos dėvėjimas ir laiko gaišinimas.

                      Comment


                        Kai turesesim VT, kuris vazines intervalais, tuomet tie STOP mygtukai isties bus reikalingi

                        Comment


                          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                          18 maršrute Galguose tos iškilios perėjos prieš ir po kiekvieną stotelę. Duodamos po 1 min ir visi visur spėja.
                          Pusė VVT vairuotojų nestoja stotelėse, tačiau negauna baudų. Jeigu gautų - kitąkart stotų. Bet ir toliau nestoja. Kas tai patikrins? Keleiviams tai kaip tik patinka, nes greičiau galima parvažiuoti.
                          O 65-ajam autobusų maršruto Balsių g., atkarpoje iškilios perėjos prasideda nuo Bubilo g. ir tęsiasi iki Austėjos g., visus 300 m., tai vos nuvažiuoji nuo vienos jau turi užvažiuoti ant kitos ir t.t. Todėl niekaip neįmanoma važiuojant leistinu greičiu 30 km/h nuo st. Balsių mokykla iki st. Ragės atvažiuoti per 2 min., būtinai reikia 3 min. Kai kuriais maršrutais gauna skundų iš keleivių. Mažiausiai skundų sulaukia 65–to autobusų maršruto vairuotojai.

                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                          Berods, respublikinėse keleivių ir bagažo vežimo taisyklėse nurodyta, kad nesant išlipančių ar įlipančių keleivių, sustoti neprivaloma. Vežėjas susigalvojęs papildomą reguliavimą tik tam, kad apsidraustų kai koks storžievis vairuotojas nesustoja, kai to reikia, ir po to nepripažįsta klaidos. Tad drebėti ir nusišnekėti nebūtina. Dabartinė tvarka, kol nėra naudojami stop mygtukai, yra pakankamai gerai, ir nėra ko kiekviename save komentare verkšlenti. Kartais reikalai susitvarko netgi į geresnę pusę ir be ilgos nosies.
                          VVT vairuotojų darbo sutartyse (kolektyvinėse ir pareigybėse) nurodyta sustoti visuose stotelėse net nesant keleivių nei stotelėje, nei išlipančių iš autobusų, troleibusų. Pats nevažiavęs 65-tu autobusų maršrutu, tai situacijos nežinai, kokia yra iš tikrųjų. Pagal grafiką galima važiuoti stojant tik galinėse stotelėse, o tarpines reikėtų praleisti tada į grafiką telpą, o kai stoji kiekvienoje stotelėje nespėji pagal grafiką. O dabar prasidėjo šiltasis sezonas, tai atsiranda vienas kitas įlipantis, išlipantis keleivis visuose maršruto stotelėse. Visų pirma vairuotojai važiuodami 80 km/h rizikuoja vaikų ir savo sveikata ir gyvybėmis. Grafikai turi būti sudaryti taip, kad nerizikuotų vaikų ir savo sveikata ir gyvybėmis, o važiuotų leistinu ir saugiu greičiu.
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                            ... Kai kuriais maršrutais gauna skundų iš keleivių. Mažiausiai skundų sulaukia 65–to autobusų maršruto vairuotojai.
                            Kaip gali būti, kad "kai kurių maršrutų" vairuotojai gauna skundą, jeigu prie Balsių mokyklos yra tik minimas 65?

                            P.S. Būtų gerai, kad atliktum 65 maršruto stebėjimą (koks laikas turi būti pagal tvarkaraštį ir koks yra realybėje). Panašiai analizavau 115 maršrutą ir supratau, kad beveik visada vairuotojai specialiai išvažiuoja iš galinio punkto vėliau ir vis tiek į kitą galinį punktą atvaro anksčiau (3-5 min). Vakariniais reisais (po 21 val) pasitaiko, kad ir 8-10 min anksčiau laiko atvaro į galinį punktą.
                            Paskutinis taisė grustnyj; 2015.05.19, 17:01.

                            Comment


                              Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                              P.S. Būtų gerai, kad atliktum 65 maršruto stebėjimą (koks laikas turi būti pagal tvarkaraštį ir koks yra realybėje).
                              Ir pageidautina, kad ne su vienu ir tuo pačiu vairuotoju.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                Kaip gali būti, kad "kai kurių maršrutų" vairuotojai gauna skundą, jeigu prie Balsių mokyklos yra tik minimas 65?

                                P.S. Būtų gerai, kad atliktum 65 maršruto stebėjimą (koks laikas turi būti pagal tvarkaraštį ir koks yra realybėje). Panašiai analizavau 115 maršrutą ir supratau, kad beveik visada vairuotojai specialiai išvažiuoja iš galinio punkto vėliau ir vis tiek į kitą galinį punktą atvaro anksčiau (3-5 min). Vakariniais reisais (po 21 val) pasitaiko, kad ir 8-10 min anksčiau laiko atvaro į galinį punktą.
                                Nes jie irgi dirba 65-tu iš rezervo. Tai kaip suprantu reikia visų reisų laikų visų stotelių analizės. Kaip suprantu teks filmuoti km/h ir GPS rodomus išvykimo, atvykimo laikus.
                                Reiškia reikės prašyti, kad suteiktų laisvą dieną. 65-me išvažiuoji laiku atvažiuoji su minusu.

                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Ir pageidautina, kad ne su vienu ir tuo pačiu vairuotoju.
                                Koks skirtumas, kuris vairuotojas? Visų VVT AP vairuotojų nepažįstu, pažįstu tik 3.
                                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                Comment


                                  Parašė Peizazas
                                  Didelis, nes ne visi vairuoja vienodai. Mum neįdomu kiek tu jų pažysti, važiuok salone ir stebėk, o ne tik su "braliuku" sedėk kabinoje.
                                  Man nėra jokio skirtumo, nes autobusai neturi kabinos iš maniškių.
                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Parašė Peizazas
                                    Autobusas be kabinos? Įdomu. Tokių VAP'as neturi. Taip, kad:
                                    Turi ir jį nėra atskirta nuo keleivių salono.
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Parašė Peizazas
                                      Aaa, tai nėra kabinos durų, nėra už sedynes esančios pertvaros nuo keleivių? Tai čia gal tas tavo "pažystamas" su dviračiu dirba?
                                      Tai štai kodėl jis nespėja!

                                      Comment


                                        Parašė Peizazas
                                        Aaa, tai nėra kabinos durų, nėra už sedynes esančios pertvaros nuo keleivių? Tai čia gal tas tavo "pažystamas" su dviračiu dirba?
                                        Gal jis norėjo pasakyt, kad tiesiog nėra kabinos durų? (ar tokių autobusų Vilniuje nėra?) Bet kokiu atveju Naujaneriai galėtų aiškiau kalbėt ir galų gale pagrįst faktais, kodėl 65 "nespėja"?

                                        Comment


                                          Turėta omenyje pilnai atskirta nuo keleivių salono kabina, o tokios yra toli gražu ne visuose autobusuose.
                                          65 užtektų pridėti 2-3 min. (važiavimams tarp Ąžuolyno ir Pagubės sodų dėl labai prastos kelio dangos; tarp Paežerio ir Naujanerių, kur atstumas yra didelis) ir panaikinti tuščius užsukimus į Pagubę ir N. Verkius, kuomet jau nebereikia iš ten vežti moksleivių į pamokas / iš pamokų.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X