Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai o kam tuos senus dažyti ? Lai vieni būna geltoni-mėlyni, o kiti pilki

    Comment


      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
      Tai o kam tuos senus dažyti ? Lai vieni būna geltoni-mėlyni, o kiti pilki
      Aš kalbu apie 2014 m. gautus Neoplan ir 2015 m. pradžioje gautus MAN. Užteks iki 5 metų, kad juos nudažytų.
      My Flickr
      My Trainpix

      Comment


        Parašė Arelis Rodyti pranešimą
        Aš kalbu apie 2014 m. gautus Neoplan ir 2015 m. pradžioje gautus MAN. Užteks iki 5 metų, kad juos nudažytų.
        9 metus turim Mercedes autobusus, tačiau iki šiol 5 neperdažyti

        Laukiantys dažymo:

        470, 512 nuklijavus esamą reklamą, bus perdažomi (jeigu ant seno paviršiaus neužklijuotos naujos).
        515. Pagal kėbulo išorinį vaizdą, reikalingas dažymas.
        519.
        523.

        056, 057, 511 jau po antrą kartą perdažyti.
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
          9 metus turim Mercedes autobusus, tačiau iki šiol 5 neperdažyti

          Laukiantys dažymo:

          470, 512 nuklijavus esamą reklamą, bus perdažomi (jeigu ant seno paviršiaus neužklijuotos naujos).
          515. Pagal kėbulo išorinį vaizdą, reikalingas dažymas.
          519.
          523.

          056, 057, 511 jau po antrą kartą perdažyti.
          Nesuprasi, kada tas reklamas nuo jų nuims
          My Flickr
          My Trainpix

          Comment


            Parašė amber13 Rodyti pranešimą
            Pilkai iki šiol buvo dažomi tik NAUJI autobusai, tačiau pilkai bent kolkas nedažomi seni autobusai.
            Neoplan N4407 midibusai nėra NAUJI.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Parašė amber13 Rodyti pranešimą
              Pilkai iki šiol buvo dažomi tik NAUJI autobusai, tačiau pilkai bent kolkas nedažomi seni autobusai.
              Neoplan N4407 midibusai nėra NAUJI.
              Ar šie Neoplan midibusai, atvykę į Vilnių, visi buvo perdažyti pilkai ir tai nėra jų originali spalva?

              Comment


                Būsimas VVT Nr590

                http://phototrans.pl/14,227180,0,Neo...4407_8801.html

                Comment


                  Absoliučiai visi perdažyti. 594 išvis buvo baltas (foto).
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Seniausi vilniečius vežę autobusai virs metalo laužu
                    >>>http://ebus.lt/lietuvoje-ir-pasaulyj...talo-lauu.html

                    Comment


                      Pradinukai važinės pigiau, už tai sumokės visi kiti keleiviai

                      Ne vieną populistinį sprendimą priėmusi septintoji Vilniaus miesto savivaldybės taryba net ir paskutiniuosiuose savo posėdžiuose tęsia šias tradicijas. Ne išimtis ir priešpaskutiniame šios kadencijos tarybos posėdyje Nr. 70, įvykusiame 2015-04-01, pateiktas svarstymui klausimas „Dėl Tarybos 2014-09-24 sprendimo Nr. 1-2016 „Dėl vietinio (miesto) susisiekimo autobusų ir troleibusų bilietų kainų nustatymo“ papildymo“. Na o šiandien paskutiniajame šios kadencijos tarybos posėdyje sprendimui (kurį kažkodėl prireikė svarstyti skubos tvarka) skubos tvarka ir be jokių diskusijų buvo pritarta.

                      Kad nebūtų pradėtos interpretacijos „norite vaikus ir senjorus skriausti!“, pirmiausia paaiškinsime, kodėl kritikuojame šiuos Vilniaus miesto savivaldybės sprendimus.

                      Mes jokiu būdu nesame prieš lengvatas vienoms ar kitoms socialinėms grupėms. Visgi turime suprasti, kad nieko nemokamo nebūna. Jeigu už prekę ar paslaugą jos gavėjas sumoka tik dalį kainos (ar nemoka išvis) – nuostolį turi padengti kažkas kitas. Tad kas mokės už šių žmonių keliones?

                      http://www.troleibusas.lt/?p=2853
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Nuo gegužės 1d. keisis 21 49 69 autobusų tvarkaraščiai.
                        >>> http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=740

                        Comment


                          L. Asanavičiūtės stotelė - stulpas vidury perėjos





                          Į priešingą pusę - autobuso laukti reikia ant vejos.

                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Vilniečiai gali išbandyti naująjį, 22-uoju maršrutu vežantį, autobusą IVECO „Urbanway“

                            http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...69643d32363434

                            Comment


                              Parašė donatasa Rodyti pranešimą
                              Vilniečiai gali išbandyti naująjį, 22-uoju maršrutu vežantį, autobusą IVECO „Urbanway“

                              http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...69643d32363434

                              Atvaizdas
                              Ne tą maršrutą pasirinko bandymui. Jo patvarumą pačią pirmąją dieną (tai yra 2015-05-16 d.) reikėjo išbandyti ne 22-ąjame autobusų maršrute, o 65-ąjame autobuso maršrute ir iš karto pasimatyti visi jo patvarumai važiuojant per 80 km./h Sakališkių g., nuo st. Pagubės sodai iki St. Ąžuolynas, nes iki kiekvienos stotelės duodama tik po 1 minutę ir norint laiku atvažiuoti į stotelės ir važiuojant leistinu greičiu Ožkinių g., 50 km./h, Popieriaus g. dalis 50 km./h ir 40 km./h Ragučio g. 40 km./h Balsių g., Bubilo g. 30 km./h, Žaliųjų ežerų, Pagubės, Sakališkių g. 50 km./h tai yra į stotelę neatvažiuosi laiku, nes visur greitis pagrinde yra 30-50 km./h ir dar reikia stoti kiekvienoje stotelėje nesvarbu ar yra keleivių ar nėra nei įlipančių, nei išlipančių ir vėlavimai gaunasi žiaūrus ir turi lėkti 80 km./h ir tai atvažiuoji minutė į minutę ir dar su minusu 40-60 sekundžių. Va čia būtų pasimatę šio Iveco sugebėjimai.
                              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                              Comment


                                Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                                Ne tą maršrutą pasirinko bandymui. Jo patvarumą pačią pirmąją dieną (tai yra 2015-05-16 d.) reikėjo išbandyti ne 22-ąjame autobusų maršrute, o 65-ąjame autobuso maršrute ir iš karto pasimatyti visi jo patvarumai važiuojant per 80 km./h Sakališkių g., nuo st. Pagubės sodai iki St. Ąžuolynas, nes iki kiekvienos stotelės duodama tik po 1 minutę ir norint laiku atvažiuoti į stotelės ir važiuojant leistinu greičiu Ožkinių g., 50 km./h, Popieriaus g. dalis 50 km./h ir 40 km./h Ragučio g. 40 km./h Balsių g., Bubilo g. 30 km./h, Žaliųjų ežerų, Pagubės, Sakališkių g. 50 km./h tai yra į stotelę neatvažiuosi laiku, nes visur greitis pagrinde yra 30-50 km./h ir dar reikia stoti kiekvienoje stotelėje nesvarbu ar yra keleivių ar nėra nei įlipančių, nei išlipančių ir vėlavimai gaunasi žiaūrus ir turi lėkti 80 km./h ir tai atvažiuoji minutė į minutę ir dar su minusu 40-60 sekundžių. Va čia būtų pasimatę šio Iveco sugebėjimai.
                                Pavydas kad ne jūsų rajono maršrute važiuoja?

                                Comment


                                  Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                                  Ne tą maršrutą pasirinko bandymui. Jo patvarumą pačią pirmąją dieną (tai yra 2015-05-16 d.) reikėjo išbandyti ne 22-ąjame autobusų maršrute, o 65-ąjame autobuso maršrute ir iš karto pasimatyti visi jo patvarumai važiuojant per 80 km./h
                                  O kaip gi autobusų greičio ribotuvai?

                                  Comment


                                    65 maršruto grafikas sudarytas labai gerai. Ir taip jau per daug maršrutų, kuriuose sudarytos visos sąlygos pensininkų vairuotojų poilsiui. 65 yra oro vežiojimas, išskyrus tuos kelis reisus prieš pamokas ir po jų - nestoji stotelėse ir visur suspėji. O be to, žinant koks šiukšlynas salone būna po darbo 3, 4 ir Žaliųjų ežerų maršrutais, tai akivaizdu, kad bandomiesiems ten ne vieta.
                                    Paskutinis taisė Mettal; 2015.05.18, 19:04.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė donatasa Rodyti pranešimą
                                      Vilniečiai gali išbandyti naująjį, 22-uoju maršrutu vežantį, autobusą IVECO „Urbanway“

                                      http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...69643d32363434

                                      Atvaizdas
                                      Kokia prasmė suteikti autobusui numerį, jei jis parke užsibus savaitę-dvi?

                                      Comment


                                        VVT visada suteikia garažinius bandomiesiems.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Elis Rodyti pranešimą
                                          Pavydas kad ne jūsų rajono maršrute važiuoja?
                                          Nėra jokio pavydo, o tiesiog bandant naujus autobusus normalias keliais nesužinosi jų patvarumo, tai yra ar gerai surinktas.

                                          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                          O kaip gi autobusų greičio ribotuvai?
                                          Dauguma Saffle autobusų traukia iki 90 km./h

                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          65 maršruto grafikas sudarytas labai gerai. Ir taip jau per daug maršrutų, kuriuose sudarytos visos sąlygos pensininkų vairuotojų poilsiui. 65 yra oro vežiojimas, išskyrus tuos kelis reisus prieš pamokas ir po jų - nestoji stotelėse ir visur suspėji. O be to, žinant koks šiukšlynas salone būna po darbo 3, 4 ir Žaliųjų ežerų maršrutais, tai akivaizdu, kad bandomiesiems ten ne vieta.
                                          Blogai sudarytas, toks tinka tik stojant pačiuose galinėse stotelėse, o standartinėms autobusams jis yra nepritaikytas
                                          Šiuo metu skiriama reisui į vieną pusę įveikti 35 min., nors realiai reikia 40-45 min.
                                          nuo st. Ožkinių žiedas iki st. Ožkiniai skiriama 1 min.
                                          nuo st. Ožkiniai iki st. Staviškės skiriama 1 min.
                                          nuo st. Staviškės iki st. Naujoji skiriama 1 min.
                                          nuo st. Naujoji iki st. Vaikų darželis skiriama 1 min. (reikėtų 3 min.) (A35 skiriama 2-3 min.)
                                          nuo st. Vaikų darželis iki st. Naujieji Verkiai skiriama 1 min. (reikėtų 2 min.)
                                          nuo st. Naujieji Verkiai iki st. Vaikų darželis skiriama 1 min. (reikėtų 2 min.)
                                          nuo st. Vaikų darželis iki Kremplių st. skiriama 1 min. (reikėtų 3 min.)
                                          nuo Kremplių st. iki Popieriaus st. skiriama 0 min. (reikėtų 1 min.)
                                          nuo Popieriaus st. iki st. Verkių Riešė skiriama 2 min. (reikėtų 3 min.)
                                          nuo st. Verkių Riešė iki st. Austėjos skiriama 1 min. (reikėtų 2 min.)
                                          nuo st. Austėjos iki Žalčių st. skiriama 1 min.
                                          nuo Žalčių st. iki st. Balsių mokykla skiriama 1 min. (reikėtų 4 min.), nes Balsių ir Bubilo g. yra leistinas greitis tik 30 km./h
                                          nuo st. Balsių mokykla iki Ragės st. skiriama 2 min. (reikėtų 3 min.), nes Balsių g., greitis yra tik 30 km./h
                                          nuo st. Ragės iki st. Balsiai skiriama 1 min.
                                          nuo st. Balsiai iki st. Kryžiokai skiriama 2 min.
                                          nuo st. Kryžiokai iki st. Krakiškės skiriama 1 min.
                                          nuo st. Krakiškės iki st. Naujaneriai skiriama 2 min.
                                          nuo st. Naujaneriai iki st. Paežerys skiriama 1 min. (reikėtų 2 min.)
                                          nuo st. Paežrys iki st. Diemedis skiriama 1 min. (reikėtų 2 min.)
                                          nuo st. Diemedis iki st. Pagubės sodai skiriama 1 min.
                                          nuo st. Pagubės sodai iki Gulbinų st. skiriama min.
                                          nuo st. Gulbinų iki st. Pagubė skiriama 2 min. (reikėtų 3 min.)
                                          nuo st. Pagubė iki Gulbinų st. skiriama 2 min. (reikėtų 3 min.)
                                          nuo Gulbinų st. iki st. Pagubės sodai skiriam 2 min. (reikėtų 3 min.)
                                          nuo st. Pagubės sodai iki st. Ąžuolynas skiriama 1 min. (reikėtų 2 min.),(kelias labai blogas)
                                          nuo st. Ąžuolynas iki st. Sakališkės skiriama 0 min. (reikėtų 2 min.)
                                          nuo st. Sakališkės iki st. Bireliai skiriama 1 min. (reikėtų 2 min.)
                                          nuo st. Bireliai iki st. Birelių žiedas skiriama 1 min. (reikėtų 3 min.)

                                          Pagal šiuo metu galiojantį eismo tvarkaraštį galima važiuoti pagal grafiką važiuojant tik 90 km./h.

                                          Greičiausiai pats nesi važiavęs 65-tu maršrutu, na bent tavo vairuotojai sugeba skraidyti su autobusais.
                                          Kitą kartą padarysiu vėlavimų video su leistinu greičiu ir sustojimais kiekvieno stotelėje.
                                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X