/\
Mano supratimu tai būtų pats tinkamiausias variantas Vilniui. Nereikia čia jokių metro ir tramvajų, reikia tokio varianto. Metro nesąmonė, nes stotelės labai retai išdėstytos, tramvajus nesąmonė, nes ne manevringas, beto tie bėgiai ant gatvės irgi nieko gero. Troleibusai vėlgi nemanevringi ir laidai darko miestą. Jeigu transportas tobulės, o reikia manyti, kad taip ir bus, tai atsikratys visų tų bėgių ir laidų, kurie tik trukdo ir baisiai atrodo. Kažkada nešiojami kompiuteriai išstrūmė stacionarius kompiuterius, mobiliakai išstūmė laidinius telefonus, ateis laikais ir miesto transportui. Dėl to ilgieji autobusai yra tai, kur turėtų krypti miesto akys, nesu tikras ar elektriniai jau yra pakankamai ekonomiški, bet jeigu tokie dar ir nėra - tokiais neabejotinai taps ateity.
Mano supratimu tai būtų pats tinkamiausias variantas Vilniui. Nereikia čia jokių metro ir tramvajų, reikia tokio varianto. Metro nesąmonė, nes stotelės labai retai išdėstytos, tramvajus nesąmonė, nes ne manevringas, beto tie bėgiai ant gatvės irgi nieko gero. Troleibusai vėlgi nemanevringi ir laidai darko miestą. Jeigu transportas tobulės, o reikia manyti, kad taip ir bus, tai atsikratys visų tų bėgių ir laidų, kurie tik trukdo ir baisiai atrodo. Kažkada nešiojami kompiuteriai išstrūmė stacionarius kompiuterius, mobiliakai išstūmė laidinius telefonus, ateis laikais ir miesto transportui. Dėl to ilgieji autobusai yra tai, kur turėtų krypti miesto akys, nesu tikras ar elektriniai jau yra pakankamai ekonomiški, bet jeigu tokie dar ir nėra - tokiais neabejotinai taps ateity.
Comment