Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąJie yra iš Meteorit turo, nes jis yra jų tiekėjas.Abrikosai mus išgelbės. ~
Comment
-
Per pastaruosius kelis mėnesius daugiau ilgų autobusų nurašyta, nei gauta, todėl savaime suprantama, kad stengiamasi kuo greičiau išleisti juos į maršrutus. Dėl švieslenčių dar anksti skųstis, nes gali būti, kad jose trūksta valdymo blokų arba nėra kompiuterio, kuriuo galima būtų jas perprogramuoti. Bet kodėl garažo numeriai yra keturženkliai, lyg jie būtų nuomojami - kol kas paslaptis.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPer pastaruosius kelis mėnesius daugiau ilgų autobusų nurašyta, nei gauta, todėl savaime suprantama, kad stengiamasi kuo greičiau išleisti juos į maršrutus. Dėl švieslenčių dar anksti skųstis, nes gali būti, kad jose trūksta valdymo blokų arba nėra kompiuterio, kuriuo galima būtų jas perprogramuoti. Bet kodėl garažo numeriai yra keturženkliai, lyg jie būtų nuomojami - kol kas paslaptis.
Comment
-
Per pastaruosius kelis mėnesius daugiau ilgų autobusų nurašyta, nei gauta, todėl savaime suprantama, kad stengiamasi kuo greičiau išleisti juos į maršrutus.
Comment
-
Elektrinis 2G autobusas nuo 2017 rudens?
bet man užstrigo šitas sakinys:
... elektriniams autobusams bus suteikta pirmenybė sankryžose, pėsčiųjų perėjose ir dviračių pervažose.
Comment
-
Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimąElektrinis 2G autobusas nuo 2017 rudens?
bet man užstrigo šitas sakinys:
vaizduotėje man kažkoks boulingas gaunasi...
Comment
-
Nuo šiandien 116 maršrutą jau aptarnauja Ridvijos mikroautobusas, reisai į parką ir iš parko panaikinti. Visgi, maršruto trasa išliko nepakitusi (žadėta, kad bus pratęsta iki Ungurių gatvės kvartalo) bei apskritai tvarkaraštis liko toks pats (nors pagal konkursą, turėjo būti pridėtas vienas mikroautobusas)
Comment
-
Dabar tik pastebėjau, kad ne į tą temą pataikiau, čia fotogalerija, o ne VVT
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąApie raudoną šviesą šviesoforuose girdėjote?
Comment
-
Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimąNa taip, bet juk suteikiama pirmenybė Realybėje tai čia tik autobusų juosta ir elektrinio transporto privilegijos (kurios toj pačioj autobusų juostoj talpinamos). Bet pirmenybė prieš perėjas, kad ir nufiltruokim iki tik nešviesoforinių perėjų.. Žmonės (pėstieji) įpratę gauti pirmenybę, nes jie pėstieji, ir kaip išmokt praleist elektrinį, bet nepraleist dujinio? Nekibkim į atlapus, čia tikriausiai nekaltai sudėliotas sakinys, su kita mintim, bet man galvoje susidarė vaizdas panašus į šitą 124MB gif'as
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąSenai laikas naikinti nereguliuojamas perėjas.
Comment
-
Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimąLabai smarkiai nesutinku. Dažnas atvejis, kai tos reguliuojamos sankryžos tik trukdo ir sudarinėja stabdžius (mašinų eiles ir/ar žmonių trypavimus). Taip, reikia reguliacijos, bet kartais ji būna nevietoje. Anglijoje patys policininkai vaikšto per raudonas ir net ne per perėjas kartu su likusiais miestiečiais, bet čia šiukštu negalima perbėgt šviesoforo, pro kurį pravažiuoja vos 10 automobilių per valandą. Gi bandyta net Olandų žiede įdėt šviesoforus..
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą<...> Dėl švieslenčių dar anksti skųstis, nes gali būti, kad jose trūksta valdymo blokų arba nėra kompiuterio, kuriuo galima būtų jas perprogramuoti. <...>
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąKaunas sugeba visgi labai greitai perdažyti ir sumontuoti švieslentes viduje, o VVT kažkaip su tuo nesiseka.. Taigi jie kaip jau ir mėnesį Vilniuje yra, tai nebuvo galima laiko surasti perdažymui?
Be to, Vilniaus AP labai veikia ž̶m̶o̶g̶i̶š̶k̶a̶s̶i̶s̶ veltėdžiavimo faktorius.
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąO dujiniai Manai, kurie tik ką buvo atvaryti 2008-ais, irgi neturėjo valdymo bloko švieslentei?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNuo šiandien 116 maršrutą jau aptarnauja Ridvijos mikroautobusas, reisai į parką ir iš parko panaikinti. Visgi, maršruto trasa išliko nepakitusi (žadėta, kad bus pratęsta iki Ungurių gatvės kvartalo) bei apskritai tvarkaraštis liko toks pats (nors pagal konkursą, turėjo būti pridėtas vienas mikroautobusas)Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąGal ne taip supratau?
Comment
-
Parašė trolyno Rodyti pranešimąAtsisakant T16, net ir T13 ar 18, G2 netenka savo prasmės, nes turės sustoti kiekvienoj stotelėj . Tai gal bus maršrutas BRT 2
Comment
-
Troleibusų nr. 13 ir 18 atsisakyti nelabai pavyks, nes tada žmonėms teks persėdinėti net 2 kartus, o antrasis persėdimas bus ypač nepatogus - reikės pereiti į kitą gatvės pusę. Jau ir taip dėl "Vilniaus pergalės" šiuose maršrutuose yra ankstyviausi reisai mieste - 4:50 iš Skalvių st.
16-o atsisakymas irgi kvailystė, nes tada tikrai 2G turės stoti visose stotelėse. Laukti tų "privežamųjų" maršrutų tam, kad pavažiuotum 1-2 stoteles? Ne, dėkui. Man asmeniškai užtenka to, kad 5G visus Pašilaičius pravažiuoja be sustojimų. Aš greičiau pėsčias nuo Taikos st. iki namų nusigausiu kirsdamas purvyną (būsimoji Šiaurinė g.), nei lauksiu 7-o troleibuso 10 minučių.Paskutinis taisė Mettal; 2015.03.17, 11:57.
Comment
Comment