Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Strapsnis apie Šiuos MAN autobusus iš ebus.lt.. Čia

    Nėra jie iš ''Meteorit turo''
    Abrikosai mus išgelbės. ~

    Comment


      Parašė Lucario Rodyti pranešimą
      Strapsnis apie Šiuos MAN autobusus iš ebus.lt.. Čia

      Nėra jie iš ''Meteorit turo''
      Jie yra iš Meteorit turo, nes jis yra jų tiekėjas.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Jie yra iš Meteorit turo, nes jis yra jų tiekėjas.
        Ehh.. nu aišku ..
        Abrikosai mus išgelbės. ~

        Comment


          Oficialiai autobusai priklauso VVT. O jeigu ir būtų nuomojami, tai ne pagrindas, kad neturi būti sutvarkytos švieslentės ir kita atributika. O čia kokį gavo, tokį ir paleido..

          Comment


            Per pastaruosius kelis mėnesius daugiau ilgų autobusų nurašyta, nei gauta, todėl savaime suprantama, kad stengiamasi kuo greičiau išleisti juos į maršrutus. Dėl švieslenčių dar anksti skųstis, nes gali būti, kad jose trūksta valdymo blokų arba nėra kompiuterio, kuriuo galima būtų jas perprogramuoti. Bet kodėl garažo numeriai yra keturženkliai, lyg jie būtų nuomojami - kol kas paslaptis.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Per pastaruosius kelis mėnesius daugiau ilgų autobusų nurašyta, nei gauta, todėl savaime suprantama, kad stengiamasi kuo greičiau išleisti juos į maršrutus. Dėl švieslenčių dar anksti skųstis, nes gali būti, kad jose trūksta valdymo blokų arba nėra kompiuterio, kuriuo galima būtų jas perprogramuoti. Bet kodėl garažo numeriai yra keturženkliai, lyg jie būtų nuomojami - kol kas paslaptis.
              Kaip ju bukle? nes teko vaziuot su analogisku dujiniu, tai pagal vaziavima priekaboje, man dar neaisku kas, Man'ai ar Karosa geriau.

              Comment


                Per pastaruosius kelis mėnesius daugiau ilgų autobusų nurašyta, nei gauta, todėl savaime suprantama, kad stengiamasi kuo greičiau išleisti juos į maršrutus.
                Kaunas sugeba visgi labai greitai perdažyti ir sumontuoti švieslentes viduje, o VVT kažkaip su tuo nesiseka.. Taigi jie kaip jau ir mėnesį Vilniuje yra, tai nebuvo galima laiko surasti perdažymui?

                Comment


                  Elektrinis 2G autobusas nuo 2017 rudens?

                  bet man užstrigo šitas sakinys:

                  ... elektriniams autobusams bus suteikta pirmenybė sankryžose, pėsčiųjų perėjose ir dviračių pervažose.
                  vaizduotėje man kažkoks boulingas gaunasi...

                  Comment


                    Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
                    Elektrinis 2G autobusas nuo 2017 rudens?

                    bet man užstrigo šitas sakinys:



                    vaizduotėje man kažkoks boulingas gaunasi...
                    Apie raudoną šviesą šviesoforuose girdėjote?

                    Comment


                      Nuo šiandien 116 maršrutą jau aptarnauja Ridvijos mikroautobusas, reisai į parką ir iš parko panaikinti. Visgi, maršruto trasa išliko nepakitusi (žadėta, kad bus pratęsta iki Ungurių gatvės kvartalo) bei apskritai tvarkaraštis liko toks pats (nors pagal konkursą, turėjo būti pridėtas vienas mikroautobusas)
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Dabar tik pastebėjau, kad ne į tą temą pataikiau, čia fotogalerija, o ne VVT

                        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                        Apie raudoną šviesą šviesoforuose girdėjote?
                        Na taip, bet juk suteikiama pirmenybė Realybėje tai čia tik autobusų juosta ir elektrinio transporto privilegijos (kurios toj pačioj autobusų juostoj talpinamos). Bet pirmenybė prieš perėjas, kad ir nufiltruokim iki tik nešviesoforinių perėjų.. Žmonės (pėstieji) įpratę gauti pirmenybę, nes jie pėstieji, ir kaip išmokt praleist elektrinį, bet nepraleist dujinio? Nekibkim į atlapus, čia tikriausiai nekaltai sudėliotas sakinys, su kita mintim, bet man galvoje susidarė vaizdas panašus į šitą 124MB gif'as

                        Comment


                          Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
                          Na taip, bet juk suteikiama pirmenybė Realybėje tai čia tik autobusų juosta ir elektrinio transporto privilegijos (kurios toj pačioj autobusų juostoj talpinamos). Bet pirmenybė prieš perėjas, kad ir nufiltruokim iki tik nešviesoforinių perėjų.. Žmonės (pėstieji) įpratę gauti pirmenybę, nes jie pėstieji, ir kaip išmokt praleist elektrinį, bet nepraleist dujinio? Nekibkim į atlapus, čia tikriausiai nekaltai sudėliotas sakinys, su kita mintim, bet man galvoje susidarė vaizdas panašus į šitą 124MB gif'as
                          Senai laikas naikinti nereguliuojamas perėjas.

                          Comment


                            Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                            Senai laikas naikinti nereguliuojamas perėjas.
                            Labai smarkiai nesutinku. Dažnas atvejis, kai tos reguliuojamos sankryžos tik trukdo ir sudarinėja stabdžius (mašinų eiles ir/ar žmonių trypavimus). Taip, reikia reguliacijos, bet kartais ji būna nevietoje. Anglijoje patys policininkai vaikšto per raudonas ir net ne per perėjas kartu su likusiais miestiečiais, bet čia šiukštu negalima perbėgt šviesoforo, pro kurį pravažiuoja vos 10 automobilių per valandą. Gi bandyta net Olandų žiede įdėt šviesoforus..

                            Comment


                              Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
                              Labai smarkiai nesutinku. Dažnas atvejis, kai tos reguliuojamos sankryžos tik trukdo ir sudarinėja stabdžius (mašinų eiles ir/ar žmonių trypavimus). Taip, reikia reguliacijos, bet kartais ji būna nevietoje. Anglijoje patys policininkai vaikšto per raudonas ir net ne per perėjas kartu su likusiais miestiečiais, bet čia šiukštu negalima perbėgt šviesoforo, pro kurį pravažiuoja vos 10 automobilių per valandą. Gi bandyta net Olandų žiede įdėt šviesoforus..
                              Jau smarkiai nukrypom į lankas, bet kalbu apie šviesoforus pėstiesiems su mygtuku.

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                <...> Dėl švieslenčių dar anksti skųstis, nes gali būti, kad jose trūksta valdymo blokų arba nėra kompiuterio, kuriuo galima būtų jas perprogramuoti. <...>
                                O dujiniai Manai, kurie tik ką buvo atvaryti 2008-ais, irgi neturėjo valdymo bloko švieslentei?
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  Parašė Petr Rodyti pranešimą
                                  Kaunas sugeba visgi labai greitai perdažyti ir sumontuoti švieslentes viduje, o VVT kažkaip su tuo nesiseka.. Taigi jie kaip jau ir mėnesį Vilniuje yra, tai nebuvo galima laiko surasti perdažymui?
                                  Kauno remzona nėra taip užkišta sugedusiais autobusais ir jiems taip netrūksta finansavimo kaip VVT. Salone švieslentės montuojamos dėl to, kad Kaune yra tokia e-bilieto sistema. Jis visiškai skiriasi nuo Vilniaus.
                                  Be to, Vilniaus AP labai veikia ž̶m̶o̶g̶i̶š̶k̶a̶s̶i̶s̶ veltėdžiavimo faktorius.

                                  Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                  O dujiniai Manai, kurie tik ką buvo atvaryti 2008-ais, irgi neturėjo valdymo bloko švieslentei?
                                  Ne.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Nuo šiandien 116 maršrutą jau aptarnauja Ridvijos mikroautobusas, reisai į parką ir iš parko panaikinti. Visgi, maršruto trasa išliko nepakitusi (žadėta, kad bus pratęsta iki Ungurių gatvės kvartalo) bei apskritai tvarkaraštis liko toks pats (nors pagal konkursą, turėjo būti pridėtas vienas mikroautobusas)
                                    Iki Ungurių gatvės pratęsimas numatytas tarptautiniame konkurse.
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                      Gal ne taip supratau?
                                      Atsisakant T16, net ir T13 ar 18, G2 netenka savo prasmės, nes turės sustoti kiekvienoj stotelėj . Tai gal bus maršrutas BRT 2

                                      Comment


                                        Parašė trolyno Rodyti pranešimą
                                        Atsisakant T16, net ir T13 ar 18, G2 netenka savo prasmės, nes turės sustoti kiekvienoj stotelėj . Tai gal bus maršrutas BRT 2
                                        Kodėl ? Gi lieka autobusai - 7,21,49,54,55,69 kurie gali puikiai atlikti privežimo prie BRT funkciją

                                        Comment


                                          Troleibusų nr. 13 ir 18 atsisakyti nelabai pavyks, nes tada žmonėms teks persėdinėti net 2 kartus, o antrasis persėdimas bus ypač nepatogus - reikės pereiti į kitą gatvės pusę. Jau ir taip dėl "Vilniaus pergalės" šiuose maršrutuose yra ankstyviausi reisai mieste - 4:50 iš Skalvių st.
                                          16-o atsisakymas irgi kvailystė, nes tada tikrai 2G turės stoti visose stotelėse. Laukti tų "privežamųjų" maršrutų tam, kad pavažiuotum 1-2 stoteles? Ne, dėkui. Man asmeniškai užtenka to, kad 5G visus Pašilaičius pravažiuoja be sustojimų. Aš greičiau pėsčias nuo Taikos st. iki namų nusigausiu kirsdamas purvyną (būsimoji Šiaurinė g.), nei lauksiu 7-o troleibuso 10 minučių.
                                          Paskutinis taisė Mettal; 2015.03.17, 11:57.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X