Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Mano manymu 48 išvis turi važiuoti tik darbo dienomis ir tik iki 19 val. Šitas maršrutas reikalingas tik ryte 1-2 reisais, kai jis važiuoja pilnas (iki įmonių prie chemijos instituto ir iki pačių ligoninių). Toliau jau eina bobučių ir moksleivių vežimas po kelias stoteles, jeigu 48-as kažkaip sugebėjo nuvažiuoti prieš pat 55 ar 2G.
    Jūs norit palikti gyventojus be jokio VT? Baltupių gatvėje vienintelis 48 važiuoja ir iš Šeškinės vienintelis tiesioginis maršrutas sujungiantis Pašilaičius su Šeškine. Netrumpinti maršruto darbo laiką reikia, o kaip tik prailginti, nes visi skundžiasi, kad vakarais kai užsidaro prekybos centrai 23 val., nėra kuo po darbo grįžti namo. Ir kas tada važiuotų vietoje 48-to? Žadeikos g., po 19 val., ir savaitgaliais? Viešasis transportas yra socialinė paslauga ir turi važiuoti minimum iki 22:00 val., nepopuliariais maršrutais, o populiariais maršrutais iki 2:00 val., nakties ir darbą pradėti nuo 3:00 val., ryto.
    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

    Comment


      Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
      Baltupių gatvėje vienintelis 48 važiuoja ir iš Šeškinės vienintelis tiesioginis maršrutas sujungiantis Pašilaičius su Šeškine.
      Įrodykite, kad kitaip neįmanoma iš Pašilaičių nuvažiuoti į Šeškinę. Tiesioginis maršrutas čia joks argumentas, ypač kai netiesiogiai galima greičiau ir patogiau (dažniau) nuvažiuoti. Kai kuriais variantais galima greičiau nueiti pėsčiomis nei važiuoti kelioliką minučių ratais.

      Netrumpinti maršruto darbo laiką reikia, o kaip tik prailginti, nes visi skundžiasi, kad vakarais kai užsidaro prekybos centrai 23 val., nėra kuo po darbo grįžti namo.
      Ir čia iškart kyla keletas klausimų.
      Pirma: kas tie visi? Mano draugai, kaimynai, giminaičiai, bendradarbiai ar šeimos nariai tuo nesiskundžia. Ar jie vieninteliai tuo nesiskundžia, o skundžiasi visi kiti likę, ar kas čia palenda po tuo apibendrinimu "visi"?
      Antra: jie skundžiasi jums asmeniškai? Jūs gal koks mero patarėjas, transporto skyriaus vadovas ar pan. Jeigu ne, tai iš kur žinote kas kuo ir dėl ko skundžiasi.
      Trečias: kas arba kiek tų dirbančių prekybos centruose ir iš kur, bei į kur jie važiuoja, kad be šio maršruto jie neišsiverčia? Kaip suprantu jie dabar po darbo namo negrįžta ir nakvoja darbo vietoje, nes šis maršrutas po 23 val. nevažiuoja.
      Ir kas tada važiuotų vietoje 48-to? Žadeikos g., po 19 val., ir savaitgaliais?
      Ir kam toje 200 m Žadeikos g. atkarpoje toks būtinas tas transportas. Greičiau ir patogiau yra ne laukti retai važiuojančio autobuso, o nueiti tuos porą šimtų metrų iki kitos gatvės, kurioje VT važiuoja gerokai daugiau. Kiek tekę gyvenime važiuoti autobusu pro tas dvi stoteles pastarojoje gatvėje, nepamenu, kad labai būtų ten įlipančių/išlipančių.
      Viešasis transportas yra socialinė paslauga ir turi važiuoti minimum iki 22:00 val., nepopuliariais maršrutais, o populiariais maršrutais iki 2:00 val., nakties ir darbą pradėti nuo 3:00 val., ryto.
      Orui socialinės paslaugos nereikia. Jeigu nėra keleivių, arba jų yra tik tiek, kiek yra pirštų ant vienos rankos, tuomet reikia kitų sprendimų, o ne autobusų varinėjimo.
      Čia sutikčiau dėl pagrindinių maršrutų važiavimo ilgiau, ypač savaitgalio dienomis. Bent jau iki 1:00 tikrai atsirastų keleivių važiuojančių iš Centro pusės. Trečia valanda ryto tikrai nebus keleivių (arba jų bus labai labai mažai), nes gatvėse tarp 3 ir 4 nakties būna mažiausiai automobilių.

      Comment


        Jei pamenate, kai dar buvo planuojama VT reforma, 48 maršrutą buvo siūloma apskritai naikinti. Iš tiesų, įvedus greituosius maršrutus, šio maršruto reikšmė smarkiai krito, jis yra naudingas (bet nėra nepakeičiamas!) nebent darbo dienomis, piko metu.

        Pastebėjau, jog neretai pasitaiko tokių keleivių, kurie naudojasi 48, kad pavažiuoti nuo Musninkų stotelės iki Akropolio. bet ši atkarpa- ko gero vienintelė, kur maršrutas neturi jokios alternatyvos.

        Paminėsiu, kokios alternatyvos yra kitose maršruto atkarpose:
        * Atkarpa Akropolis-Laisvės pr.- Santariškės puikiai aptarnaujama greitųjų maršrutų- 5G+2G;
        * Bet protingas ir laiką taupantis žmogus iš Akropolio į Santariškes tikrai nevažiuos per Laisvės pr. Tam yra kur kas patogesnis ir greitesnis maršrutas- pavažiuoti 5G, 7 arba 53 iki Pramogų arenos stotelės ir persėsti į 1G;
        * Šeškinės susisiekimui su Santariškėmis yra kur kas patogesnis 75 maršrutas;
        * Baltupio gatvėje užtenka ir 26. Ten keleivių srautai yra labai nedideli, tad 48 maršruto naikinimas būtų pilnai kompensuotas pridėjus 1 midibusą 26 maršrutui.

        Na, mano išvada tokia- šis maršrutas tikrai nėra nepakeičiamas, be to, kaip žinia, persėdimas Vilniuje papildomai nekainuoja, o daugumoje šio maršruto atkarpų su persėdimu nuvažiuoti yra daug greičiau nei specialiai laukti 48. Maršrutas reikalingas nebent piko metu, bet, net ir visiškai jį panaikinus, tragedijos nebūtų.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
          Jūs norit palikti gyventojus be jokio VT? Baltupių gatvėje vienintelis 48 važiuoja ir iš Šeškinės vienintelis tiesioginis maršrutas sujungiantis Pašilaičius su Šeškine. Netrumpinti maršruto darbo laiką reikia, o kaip tik prailginti, nes visi skundžiasi, kad vakarais kai užsidaro prekybos centrai 23 val., nėra kuo po darbo grįžti namo.
          Yra 26 maršrutas. O dėl 48 užpildymo jau viską esu pasakęs, tik tu, matyt, nelabai nori skaityti.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            48 maršruto autobusai dienos metu apie 14 valandą į Romerio stotelę visada atvažiuodavo pilnoki. Didžiausias srautas išlipdavo Maumedžių-Akademijos stotelėse. Taip kad keleiviai juo važiuoja ne kelias stoteles. Kalbėti apie 26 maršrutą išvis nėra tikslinga su tokiu jo kursavimo dažniu. 48 maršrutą galima naikinti nebent tada, kai 26 važiuotų kas 10-15 min.

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Yra 26 maršrutas. O dėl 48 užpildymo jau viską esu pasakęs, tik tu, matyt, nelabai nori skaityti.
              Pateiktum vaizdiškai, tada suprasčiau, nes man tekstas turi būti pateiktas vaizdiškai, nes mano atmintis vaizdinė, o tai ką tu rašei apie 48 vaizduotėje iškyla, vaizdai, kaip gyventojai lieka be viešojo transporto. Juk daugiau ten nieks neapsisuka tik vienas vienintelis 48.

              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Jei pamenate, kai dar buvo planuojama VT reforma, 48 maršrutą buvo siūloma apskritai naikinti. Iš tiesų, įvedus greituosius maršrutus, šio maršruto reikšmė smarkiai krito, jis yra naudingas (bet nėra nepakeičiamas!) nebent darbo dienomis, piko metu.
              Kokias maršrutais jį galima pakeisti? Kad nuo Musninkų stotelės galima būtų nuvažiuoti iki Akropolio ir Pašilaičių?

              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Pastebėjau, jog neretai pasitaiko tokių keleivių, kurie naudojasi 48, kad pavažiuoti nuo Musninkų stotelės iki Akropolio. bet ši atkarpa- ko gero vienintelė, kur maršrutas neturi jokios alternatyvos.
              Gal galima šiai atkarpai pakeisti 40 ar 56 maršruto atkarpos dalį? Nes 40 ir 56 nuo Saltoniškių stotelės važiuoja vienas kitą dubliuodamas.

              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Paminėsiu, kokios alternatyvos yra kitose maršruto atkarpose:
              * Atkarpa Akropolis-Laisvės pr.- Santariškės puikiai aptarnaujama greitųjų maršrutų- 5G+2G;
              * Bet protingas ir laiką taupantis žmogus iš Akropolio į Santariškes tikrai nevažiuos per Laisvės pr. Tam yra kur kas patogesnis ir greitesnis maršrutas- pavažiuoti 5G, 7 arba 53 iki Pramogų arenos stotelės ir persėsti į 1G;
              * Šeškinės susisiekimui su Santariškėmis yra kur kas patogesnis 75 maršrutas;
              * Baltupio gatvėje užtenka ir 26. Ten keleivių srautai yra labai nedideli, tad 48 maršruto naikinimas būtų pilnai kompensuotas pridėjus 1 midibusą 26 maršrutui.
              26 į Pašilaičius nevažiuoja.

              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Na, mano išvada tokia- šis maršrutas tikrai nėra nepakeičiamas, be to, kaip žinia, persėdimas Vilniuje papildomai nekainuoja, o daugumoje šio maršruto atkarpų su persėdimu nuvažiuoti yra daug greičiau nei specialiai laukti 48. Maršrutas reikalingas nebent piko metu, bet, net ir visiškai jį panaikinus, tragedijos nebūtų.
              Vien piko metu važiuojančių maršrutų Vilniuje jau nebeliko, nes tokie maršrutai neapsimoka, nes jie nesurenka keleivių, o keleivius surenka tik tie kurie kursuoja visą dieną.

              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Įrodykite, kad kitaip neįmanoma iš Pašilaičių nuvažiuoti į Šeškinę. Tiesioginis maršrutas čia joks argumentas, ypač kai netiesiogiai galima greičiau ir patogiau (dažniau) nuvažiuoti. Kai kuriais variantais galima greičiau nueiti pėsčiomis nei važiuoti kelioliką minučių ratais.
              Tai kokią alternatyvą siūlote?

              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Ir čia iškart kyla keletas klausimų.
              Pirma: kas tie visi? Mano draugai, kaimynai, giminaičiai, bendradarbiai ar šeimos nariai tuo nesiskundžia. Ar jie vieninteliai tuo nesiskundžia, o skundžiasi visi kiti likę, ar kas čia palenda po tuo apibendrinimu "visi"?
              Gyventojai nepatenkinti viešojo transporto kursavimu ir dažnumu bei per trumpu darbo laiko. Dauguma didžiųjų prekybos centrų dirba iki 23:00 val., o viešasis transportas darbą baigią 22:30 val., tai yra paskutiniai reisai iš galinių maršrutų stotelių ir darbuotojams belieka namo važiuoti tik taksi, nes 23:00 val., jau viešasis transportas važiuoja tik iki savo parkų.

              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Antra: jie skundžiasi jums asmeniškai? Jūs gal koks mero patarėjas, transporto skyriaus vadovas ar pan. Jeigu ne, tai iš kur žinote kas kuo ir dėl ko skundžiasi.
              Taip jie man tiesiogiai skundžiasi. Esu paprastas keleivis. Bet skundus ir pasiūlymus išklausau visų gyventojų.

              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Trečias: kas arba kiek tų dirbančių prekybos centruose ir iš kur, bei į kur jie važiuoja, kad be šio maršruto jie neišsiverčia? Kaip suprantu jie dabar po darbo namo negrįžta ir nakvoja darbo vietoje, nes šis maršrutas po 23 val. nevažiuoja.
              Žalgirio Maxima, Žirmūnų Rimi, Jeruzalės Rimi, Fabijoniškių Rimi ir t.t., Akropolis, Ozo Prisma, ir t.t.

              Ir kam toje 200 m Žadeikos g. atkarpoje toks būtinas tas transportas. Greičiau ir patogiau yra ne laukti retai važiuojančio autobuso, o nueiti tuos porą šimtų metrų iki kitos gatvės, kurioje VT važiuoja gerokai daugiau. Kiek tekę gyvenime važiuoti autobusu pro tas dvi stoteles pastarojoje gatvėje, nepamenu, kad labai būtų ten įlipančių/išlipančių.[/QUOTE]

              Šiuolaikinei kartai ir tiek yra sunku paeiti. Pasižiūrėkite, kaip šiuolaikinė karta daro kūno kultūros pamokas, didžioji dalis sėdi ant suolelio, o vienas kitas sportuoja per kūno kultūras pamokas, su kiekvienais metais vis kiekviena karta yra susilpnėjusi nei prieš ta buvo, stipriausia karta yra mūsų tėvų tėvai.

              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Orui socialinės paslaugos nereikia. Jeigu nėra keleivių, arba jų yra tik tiek, kiek yra pirštų ant vienos rankos, tuomet reikia kitų sprendimų, o ne autobusų varinėjimo.
              Jų visada bus jeigu bus važiuojantys viešasis transportas tada kada reikia keleiviui, o ne tada kada jam jo nereikia.

              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Čia sutikčiau dėl pagrindinių maršrutų važiavimo ilgiau, ypač savaitgalio dienomis. Bent jau iki 1:00 tikrai atsirastų keleivių važiuojančių iš Centro pusės. Trečia valanda ryto tikrai nebus keleivių (arba jų bus labai labai mažai), nes gatvėse tarp 3 ir 4 nakties būna mažiausiai automobilių.
              Gal geriau iki 2:00 val., nakties? Na tebūnie tegul pradžia būna nuo 4:30 val.

              Vidutiniškai darbo dienomis pirmieji autobusai iš autobusų parko išvyksta 4:40 val., savaitgaliais ir šventinėmis dienomis išvyksta 5:00 val., ir 5:30 val.
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                Tai kokią alternatyvą siūlote?
                Aš tai nieko nesiūlau, nes išvis neaišku kokie poreikiai.
                Yra toks įrankis: http://stops.lt/vilnius/#plan/ kuriuo galite peržvelgti įvairius pasiūlymus kaip geriausiai nuvykti iš vienos vietos į kitą. Juo labiau nebuvo paminėtos konkrečios vietos, o Pašilaičiai ir Šeškinė yra dideli mikrorajonai, tai ir variantų labai daug įvairių. Kadangi jie vienas šalia kito, tai galiu pasiūlyti tik tuos ~200 m nueiti pėsčiomis, nes galbūt tai bus arčiau net negu eiti iki stotelės.

                Gyventojai nepatenkinti viešojo transporto kursavimu ir dažnumu bei per trumpu darbo laiko. Dauguma didžiųjų prekybos centrų dirba iki 23:00 val., o viešasis transportas darbą baigią 22:30 val., tai yra paskutiniai reisai iš galinių maršrutų stotelių ir darbuotojams belieka namo važiuoti tik taksi, nes 23:00 val., jau viešasis transportas važiuoja tik iki savo parkų.
                Tai dabar iš mokesčių mokėtojų turime šelpti visus darbdavius, kurie nesudaro galimybės darbuotojams pasiekti darbo vietos ir iš jos grįžti? Aš žinau ne vieną dirbantį tokiose vietose arba tokiu laiku kai VT pasinaudoti galimybės nėra, tai darbdavys arba suteikia transportą, arba apmoką transportą (taksi, kurą automobiliui).
                Tik čia reikia tartis su darbdaviu, o ne bėdavotis paprastiems keleiviams.

                Taip jie man tiesiogiai skundžiasi. Esu paprastas keleivis. Bet skundus ir pasiūlymus išklausau visų gyventojų.
                Esate pabendravęs su visais keleiviais ir visų nuomonės išklausęs? Galiu garantuoti, kad ne, nes aš tikrai su tamsta nesu kalbėjęs ir niekuo nesiskundžiau.
                Ir šiaip labai įdomu, nes aš irgi paprastas miesto gyventojas, važiuodamas VT būnu paprastas keleivis, bet dar niekada man niekas nėra išsakęs jokio skundo.

                Žalgirio Maxima, Žirmūnų Rimi, Jeruzalės Rimi, Fabijoniškių Rimi ir t.t., Akropolis, Ozo Prisma, ir t.t.
                Aha... Oro uostas, degalinės visame mieste ir t.t. Galiu dar daugiau vietų išvardinti, kuriose darbas baigiasi netgi dar vėliau. Tačiau ką tai sako? Kiek žmonių iš minėtų darboviečių naudotųsi aptariamu 48 maršrutu? Vienas, du, nulis.. Labiausiai čia susijusi Žalgirio Maxima, pro kurią minėtas maršrutas net toli gražu nevažiuoja.

                Šiuolaikinei kartai ir tiek yra sunku paeiti. Pasižiūrėkite, kaip šiuolaikinė karta daro kūno kultūros pamokas, didžioji dalis sėdi ant suolelio, o vienas kitas sportuoja per kūno kultūras pamokas, su kiekvienais metais vis kiekviena karta yra susilpnėjusi nei prieš ta buvo, stipriausia karta yra mūsų tėvų tėvai.
                Apie ką mes čia? Tai jeigu kažkokiam lepšiui sunku paeiti 150 metrų nuo laiptinės iki kokios kebabinės, tai mes turime pulti jam sukurti autobuso maršrutą Laiptinė-Kebabinė ir paleisti jį važinėti kas 30 min (juk nežinai kada užsimanys kebabo)? Aš tik pastebiu, kad ir galvoti kuo toliau tuo sunkiau sekasi, nes jeigu nėra tiesioginio kvailai išraizgyto maršruto, tai nepavyksta susigalvoti kaip čia nuvažiavus su persėdimais.

                Gal geriau iki 2:00 val., nakties? Na tebūnie tegul pradžia būna nuo 4:30 val.
                Aš esu naktinių autobusų šalininkas. O paprastų reisų pilnai užtektų iki 1:00, ko pakaktų grįžimui iš vėlyvesnių renginių ar po kavinių/restoranų užsidarymo. Čia apie naktines linksmybes nekalbam.
                Paskutinis taisė sleader; 2015.02.28, 14:49.

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Aš tai nieko nesiūlau, nes išvis neaišku kokie poreikiai.
                  Yra toks įrankis: http://stops.lt/vilnius/#plan/ kuriuo galite peržvelgti įvairius pasiūlymus kaip geriausiai nuvykti iš vienos vietos į kitą. Juo labiau nebuvo paminėtos konkrečios vietos, o Pašilaičiai ir Šeškinė yra dideli mikrorajonai, tai ir variantų labai daug įvairių. Kadangi jie vienas šalia kito, tai galiu pasiūlyti tik tuos ~200 m nueiti pėsčiomis, nes galbūt tai bus arčiau net negu eiti iki stotelės.


                  Tai dabar iš mokesčių mokėtojų turime šelpti visus darbdavius, kurie nesudaro galimybės darbuotojams pasiekti darbo vietos ir iš jos grįžti? Aš žinau ne vieną dirbantį tokiose vietose arba tokiu laiku kai VT pasinaudoti galimybės nėra, tai darbdavys arba suteikia transportą, arba apmoką transportą (taksi, kurą automobiliui).
                  Tik čia reikia tartis su darbdaviu, o ne bėdavotis paprastiems keleiviams.


                  Esate pabendravęs su visais keleiviais ir visų nuomonės išklausęs? Galiu garantuoti, kad ne, nes aš tikrai su tamsta nesu kalbėjęs ir niekuo nesiskundžiau.
                  Ir šiaip labai įdomu, nes aš irgi paprastas miesto gyventojas, važiuodamas VT būnu paprastas keleivis, bet dar niekada man niekas nėra išsakęs jokio skundo.


                  Aha... Oro uostas, degalinės visame mieste ir t.t. Galiu dar daugiau vietų išvardinti, kuriose darbas baigiasi netgi dar vėliau. Tačiau ką tai sako? Kiek žmonių iš minėtų darboviečių naudotųsi aptariamu 48 maršrutu? Vienas, du, nulis.. Labiausiai čia susijusi Žalgirio Maxima, pro kurią minėtas maršrutas net toli gražu nevažiuoja.


                  Apie ką mes čia? Tai jeigu kažkokiam lepšiui sunku paeiti 150 metrų nuo laiptinės iki kokios kebabinės, tai mes turime pulti jam sukurti autobuso maršrutą Laiptinė-Kebabinė ir paleisti jį važinėti kas 30 min (juk nežinai kada užsimanys kebabo)? Aš tik pastebiu, kad ir galvoti kuo toliau tuo sunkiau sekasi, nes jeigu nėra tiesioginio kvailai išraizgyto maršruto, tai nepavyksta susigalvoti kaip čia nuvažiavus su persėdimais.


                  Aš esu naktinių autobusų šalininkas. O paprastų reisų pilnai užtektų iki 1:00, ko pakaktų grįžimui iš vėlyvesnių renginių ar po kavinių/restoranų užsidarymo. Čia apie naktines linksmybes nekalbam.
                  Šiuo metu visi paskutiniai reisai vykdomi yra 22:00-22:30 val., o jeigu vyksta renginys didžioji miestiečių dalis gyvenantį ramesniuose mikrorajonuose negali dalyvauti miesto renginiuose, nes jiems nesudarytos sąlygos renginiui pasibaigus saugiai grįžti į savo mikrorajoną. Nepamirškite ponas, kad kiekvienų metų kovo mėn. paskutinį sekmadienio laikas yra pasukamas valandą į priekį dėl to ir rašau, kad iki 2:00 val., (nes vasaros sezono metu 1:00 val., nakties ir yra 2:00 val.), žiemos sezono metu užtenka ir iki 1:00 val., nes laikrodžiai yra atsukami vieną valandą atgal kiekvienų metų spalio paskutinį sekmadienį.

                  Darbdaviai darbuotojo transportu rūpintis neprivalo, o dažniausiai jie atsako yra viešasis transportas ir jis turi prisitaikyti prie kiekvieno darbuotojo, o jeigu jis to nesugeba tai jau yra viešojo transporto problema. Darbdavys priimdamas į darbą darbuotoją, negalvoja apie darbuotojo galimybę grįžti namo darbovietės sąskaitą, visada sako naudokis viešuoju transportu, o jis turi prisitaikyti prie tavęs.
                  Paskutinis taisė Naujaneriai; 2015.02.28, 15:29.
                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                  Comment


                    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                    Darbdaviai darbuotojo transportu rūpintis neprivalo, o dažniausiai jie atsako yra viešasis transportas ir jis turi prisitaikyti prie kiekvieno darbuotojo, o jeigu jis to nesugeba tai jau yra viešojo transporto problema. Darbdavys priimdamas į darbą darbuotoją, negalvoja apie darbuotojo galimybę grįžti namo darbovietės sąskaitą, visada sako naudokis viešuoju transportu, o jis turi prisitaikyti prie tavęs.


                    na pačio komentarai kaip visada praskraidina nuotaiką. VT turi taikytis prie kiekvieno

                    Kas dėl darbdavių, tai tikrai ne visi tokie. Pažystų ne vieną asmenį dirbantį Akropolį. Darbdaviai sudarę sutartis su taxi kurie parveža darbuotojos be prbolemų.

                    Comment


                      Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                      Šiuo metu visi paskutiniai reisai vykdomi yra 22:00-22:30 val., o jeigu vyksta renginys didžioji miestiečių dalis gyvenantį ramesniuose mikrorajonuose negali dalyvauti miesto renginiuose, nes jiems nesudarytos sąlygos renginiui pasibaigus saugiai grįžti į savo mikrorajoną.
                      Ir vėl tie visi. Galiu išvardinti ne vieną maršrutą, kuris važiuoja ir vėliau 22:30.
                      Sąlygos visada yra. Taksi neveža? Dviratis nevažiuoja? Juo labiau nepasakyčiau, kad didžioji dalis negali dalyvauti, nes kai kuriuose renginiuose būna tiek žmonių, kad nepavyksta net prieiti iki renginio ir juo pasimėgauti. Kaip sakoma: kas nori, tas randa išeitį.

                      Nepamirškite ponas, kad kiekvienų metų kovo mėn. paskutinį sekmadienio laikas yra pasukamas valandą į priekį dėl to ir rašau, kad iki 2:00 val., (nes vasaros sezono metu 1:00 val., nakties ir yra 2:00 val.), žiemos sezono metu užtenka ir iki 1:00 val., nes laikrodžiai yra atsukami vieną valandą atgal kiekvienų metų spalio paskutinį sekmadienį.
                      Ačiū, bet aš ne ponas. Aš paprastas vilnietis, samdomas darbuotojas, gyvenantis daugiabučio bute.
                      Šios minties apie laikrodžius tai tikrai visiškai nesupratau. Nejaugi persukus laikrodį, Jūs autobuso, kuris turi pvz. atvažiuoti 22.15 lauksite 23.15?

                      Darbdaviai darbuotojo transportu rūpintis neprivalo, o dažniausiai jie atsako yra viešasis transportas ir jis turi prisitaikyti prie kiekvieno darbuotojo, o jeigu jis to nesugeba tai jau yra viešojo transporto problema. Darbdavys priimdamas į darbą darbuotoją, negalvoja apie darbuotojo galimybę grįžti namo darbovietės sąskaitą, visada sako naudokis viešuoju transportu, o jis turi prisitaikyti prie tavęs.
                      Darbdaviai rūpintis kažkuo neprivalo lygiai taip pat, kaip ir darbuotojai dirbti pas tokius darbdavius. Čia nukrypimas nuo temos, bet darbo santykiai yra derybų objektas. Jeigu darbdavys priimdamas darbuotoją negalvoja apie darbuotojo galimybę grįžti namo, tai kur tuo metu būna darbuotojas ir kodėl jis negalvoja apie save?

                      Čia turėčiau paantrinti k0fis, kad frazė "viešasis transportas ir jis turi prisitaikyti prie kiekvieno" tikrai praskaidrina nuotaiką
                      Paskutinis taisė sleader; 2015.02.28, 16:53.

                      Comment


                        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                        48 maršrutą galima naikinti nebent tada, kai 26 važiuotų kas 10-15 min.
                        Apie 48 naikinimą nieko nesakiau. Sakiau, kad jis turėtų važiuoti tik darbo dienomis ir tik iki 19-20 val. Kitu laiku juo važiuoja vos keli žmonės.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Sostinės viešasis transportas – tema, kurios išsigando net A. Zuokas

                          Kol užsienio vežėjai aikčioja išvydę „atgyvenusias“ sostinės viešojo transporto priemones, mes, Vilniaus gyventojai, ir toliau ilgesingai žvelgiame pro dar Čekoslovakijoje pagamintus troleibusų langus, nedrąsiai pasvarstydami: „kada gi ir į mūsų kiemą ateis šventė?“. O gal derėtų sakyti, kada sulauksime bent „elementariausių patogumų“, už kuriuos nebūtų gaila kasdien pakloti ne tokią jau ir mažą pinigų sumą bilietėliams?

                          http://www.technologijos.lt/n/mtl/S-...Zuokas?l=1&p=1
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                            Kokias maršrutais jį galima pakeisti? Kad nuo Musninkų stotelės galima būtų nuvažiuoti iki Akropolio ir Pašilaičių?
                            Nuo Musninku st. tam puikiausiai tinka 75 maršrutas, vežantis iki Rygos g. O tada jau visomis įmanomomis kryptimis važiuoja tiek autobusai, tiek troleibusai. Taip pasieksi reikalingus Pašilaičius.

                            26 į Pašilaičius nevažiuoja
                            Ir nereikia. Priveš prie Ateities st., o ten sėsk į 55 ar 2G ir važiuok į Pašilaičius.

                            Kažko labai jau susirūpinai tais Pašilaičiais.
                            دائما الليتوانيه

                            Comment


                              Svarbu:


                              Kovo 6-8 d. viešojo transporto darbas Vilniuje Kaziuko mugės metu


                              http://ebus.lt/lietuvoje-ir-pasaulyj...mugs-metu.html

                              10, 11, 33 ir 88 maršrutų autobusai, važiuodami pakeistomis trasomis, stos visose maršrute esančiose stotelėse. 11 autobusų maršruto trasoje, už Polocko ir Olandų g. sankryžos, bus įrengta papildoma Polocko stotelė.

                              10 Fabijoniškės–Baltupiai–Markučiai maršruto autobusai į Markučius nuo Žaliojo tilto važiuos Vilniaus, Jogailos, Pylimo, Bazilijonų, M. Daukšos, Žiupronių, Subačiaus gatvėmis, toliau – senąja trasa. Į Fabijoniškes nuo Subačiaus gatvės važiuos Žiupronių, M. Daukšos, Bazilijonų, Pylimo, Jogailos, Vilniaus, Kalvarijų gatvėmis, toliau – senąja trasa.

                              11 Žvėrynas–Senamiestis–Užupis maršruto autobusai Užupio link nuo Pamėnkalnio gatvės važiuos Pylimo, Bazilijonų, M. Daukšos, Žiupronių, Subačiaus, Drujos gatvėmis iki Olandų ir Stepono Batoro gatvių žiedo. Į Žvėryną važiuos Drujos, Subačiaus, Žiupronių, M. Daukšos, Bazilijonų, Pylimo, Pamėnkalnio gatvėmis, toliau – senąja trasa.

                              33 Šiaurės miestelis–Rinktinės–Sukilėlių g.–Guriai maršruto autobusai į Gurius nuo Karaliaus Mindaugo tilto važiuos Arsenalo, T. Kosciuškos, Olandų, Drujos, Sukilėlių gatvėmis, toliau – senąja trasa. Iš Gurių į Šiaurės miestelį nuo Sukilėlių gatvės važiuos Drujos, Olandų, T. Kosciuškos, Arsenalo gatvėmis, Karaliaus Mindaugo tiltu, toliau – senąja trasa.

                              88 Oro uostas–Centras–Europos aikštė maršruto autobusai iš Oro uosto važiuos senąja trasa iki Subačiaus ir Maironio gatvių sankryžos, toliau važiuos Subačiaus, Drujos, Olandų, T. Kosciuškos, Arsenalo gatvėmis, Karaliaus Mindaugo tiltu ir grįš į senąją trasą. Į Oro uostą, nuo A. Goštauto ir A. Tumėno g. sankryžos iki V. Kudirkos g., važiuos A. Goštauto, J. Jasinskio g., toliau – senąja trasa.
                              Šaltinis - ebus.lt
                              Informacija- SĮSP
                              My Flickr
                              My Trainpix

                              Comment


                                Kaip ir kasmet . Ir 1G 3G 6G turėtų dirbt ilgi autobusai kovo 7-8d. (savaitgalį). Keleivių skaičius tikrai išauga dėl mugės .

                                Comment


                                  Gal kažkas žino kada bus nuimti nuo Solarių signatarai? Ar jie išvis nebus nuimami ?
                                  Abrikosai mus išgelbės. ~

                                  Comment


                                    Man kilo toks gal ir durnas klausimas.Vilnius turėjo 5 MB Cito,dabar liko tik 2.Kokios problemos buvo su jais,kad buvo nurašyta 60% gan nesenų autobusų?
                                    P.S.sorry jei rašau ne į tą temą

                                    Comment


                                      Parašė Peizazas
                                      Nes su jais buvo daug techninių problemų.
                                      O konkrečiau gal kas gali pasakyti?(kaip,pvz.Karosose pagrindinė problema rėmai)Ar daugelyje vietų tos problemos buvo?
                                      Paskutinis taisė Elis; 2015.03.11, 20:47.

                                      Comment


                                        Parašė Peizazas
                                        Variklis buvo didžiausia problema.
                                        Aišku ačiū

                                        Comment


                                          Parašė Peizazas
                                          Variklis buvo didžiausia problema.
                                          Tiksliau - generatorius, nes jie vietoje normalios pavarų dėžės yra dyzel-elektriniai...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X