Toje aikštelėje įsikūrė ,,Meteorit Turas" dar prieš Vilniaus viešojo transporto privatizaciją ar po jos?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Arelis Rodyti pranešimąToje aikštelėje įsikūrė ,,Meteorit Turas" dar prieš privatizaciją ar po jos?
Comment
-
Žinau, kad esu didis Zuoko kritikas, tačiau ir šiuo atveju tiesiog negaliu susilaikyti nuo mano supratimu absurdiškų Zuoko sprendimų. Per LRT rinkiminę laidą Zuokas paskelbė, kad kitais metais į Vilniaus gatves išvažiuos 100 naujų privačių autobusų. Panaši žinutė buvo skelbta ir ankščiau:
Savivaldybė vasarį ketina skelbti konkursą dėl privataus vežėjo įtraukimo į šeštadalį dabartinio Vilniaus viešojo transporto tinklo. Miesto transporto skyriaus vyr. specialistas Kastytis Lubys BNS yra sakęs, kad savivaldybei naudotis privataus vežėjo paslaugomis apsimokės labiau nei autobusų parko atnaujinimas, esą miestas gaus naujus autobusus už investuotojo lėšas.
delfi
Juk tai, kad su privačiais vežėjais savivaldybė nutraukė sutartis visų pirma reiškė rimtą smūgį privatiems vežėjams: reikėjo atleisti darbuotojus, jiems sumokėti didžiules išeitines kompensacijas, uždaryti įmones. Įmonėms tai turėjo būti didžiuliai nuostoliai. Ir dabar po metų Zuokas apsigalvoja ir pareiškia 'vis dėl to Vilniui reikia privačių vežėjų, tik su naujais autobusais'. Tai man įdomu kokia įmonė po tokių Zuoko bajerių norės investuoti į 100 naujų autobusų. Galbūt ir atsiras tokių, tačiau visi tie buvę darbuotojų atleidimų ir panašūs kaštai bus įtraukti į naujai siūlomą kainą.
Čia panašiai kaip koks Putinas nuspręstų nacionalizuoti ir išvaryti visą vakarų verslą iš Rusijos, o pasibaigus Ukrainos krizei sakytų 'tai va - galit grįžti, tik šį kart su dešimtimis kartų didesnėmis investicijomis'. Gal ir grįžtų tas verslas, tik šį kart su dešimtimis kartų didesnėmis pelno mažomis.
Comment
-
Anais laikais privatūs vežėjai turėjo arba mikroautobusus arba senas geldas autobusus (buvo kelios išimtys, bet jų per mažai). Ir nė viena iš tų įmonių, kurios realiai yra kelių žmonių, turinčių po 4-5 transporto priemones susibūrimas, negali sau leisti įrengti remonto bazę ir įsigyti bent 20-30 visiškai naujų autobusų (M3 kategorijos).
Comment
-
Šiuo atveju sąvoka "privatus vežėjas" tampa labai abstrakti. Taip, jie yra privatūs, tačiau tai buvo palaidas mikriukų versliukas. Visiškai nieko rimto.
Plius, su mikriukais sutartys buvo pasibaigusios ir nebuvo pratęstos. Tad tai nėra kažkoks anti-teisinis vienašališkas sutarties nutraukimas.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNeturiu tvirtos nuomonės dėl to kas turėtų važinėti po Vilniaus gatves - privatūs vežėjai, savivaldybės valdomas transportas ar visi kartu, tačiau man nesuprantama kaip galima iš pradžių visus privačius vežėjus išvaryti, o po metų juos vėl kviestis atgal.
Tai man įdomu kokia įmonė po tokių Zuoko bajerių norės investuoti į 100 naujų autobusų. Galbūt ir atsiras tokių, tačiau visi tie buvę darbuotojų atleidimų ir panašūs kaštai bus įtraukti į naujai siūlomą kainą.
Niekas nieko neišgąsdins kažkokiais papildomais įtraukiamais kaštais. Gali tu įtraukinėti ką tik nori, bet tai išpūs tavo kainą iki nekonkurencingos ir tu niekada nieko nelaimėsi.
Čia panašiai kaip koks Putinas nuspręstų nacionalizuoti ir išvaryti visą vakarų verslą iš Rusijos, o pasibaigus Ukrainos krizei sakytų 'tai va - galit grįžti, tik šį kart su dešimtimis kartų didesnėmis investicijomis'. Gal ir grįžtų tas verslas, tik šį kart su dešimtimis kartų didesnėmis pelno mažomis.
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąKažin kokie buvo maršrutų, perduodamų privatininkams, atrankos kriterijai ? Nes jau antras maršrutas iš Fabijoniškių, savo trasa panašus pirmajam. Kodėl privatininkams neperduodamas koks 22,43 ar 52 ?
P.S. Kai 40 maršrutą perėmė privatininkas, SĮSP bent pranešė, dabar ir tai padaryti patingėjo...
Pvz. yra toks miestas vardu Liuksemburgas, kuriame dirba savivaldybės ir keli privatūs vežėjai. Tačiau ten viskas padalinta net ne atskirais maršrutais, o netgi atskirais reisais. Tuo pačiu maršrutu paeiliui kas 15 min gali atvažiuoti vežėjo A, vežėjo B ir vežėjo C transporto priemonės. Šiuo atveju savivaldybė tikriausiai iš vežėjų perka paslaugas tam tikram kiekiui tam tikro dydžio autobusų ir apmoka atitinkamai už nuvažiuotus kilometrus. O čia jau nėra skirtumo kaip paskirstyti atskirus autobusus.Paskutinis taisė sleader; 2015.02.15, 14:55.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąJie ne kviečiami, o skelbiamas konkursas, kuriame nori - dalyvauji, nenori - nedalyvauji. Bet kokiu atveju, vargu ar bent vienas iš senųjų vežėjų būtų pajėgus nusipirkti keliasdešimt naujų autobusų. T.y. konkursas skelbiamas naujiems "žaidėjams".
Įmonės investuotų ne atsižvelgdamos į Zuoko (ar bet kurio kito mero) bajerius, pasisakymus ar pan., o į konkurso reikalavimus ir pasirašomas sutartis. Jeigu konkursas reikalauja naujų autobusų, tai visi ir dalyvaus nusiteikę pirkti naujus autobusus. Jeigu konkurse bus galima dalyvauti su 20 m. senumo autobusais, tai tokiais laužais ir važinės. Viską lemia sutarties terminas ir reikalavimai, nuo kurių ir priklauso siūlomi įkainiai.
Niekas nieko neišgąsdins kažkokiais papildomais įtraukiamais kaštais. Gali tu įtraukinėti ką tik nori, bet tai išpūs tavo kainą iki nekonkurencingos ir tu niekada nieko nelaimėsi.
Nevykęs palyginimas. Jeigu buvo terminuota sutartis ir ji pasibaigė, tai neturi jokio preteksto tikėtis, kad tau leis dirbti ar iš tavęs pirks paslaugas. O, kad niekas neišvarytų anksčiau laiko yra teisiniai garantai - sutartis.
Comment
-
Šią savaitę vyksta kasmetinė Vilniaus knygų mugė. kaip ir kasmet, iki sekmadienio važiuos nemokami autobusai maršrutu Arkikatedra- Litexpo.
http://www.vilniausknygumuge.lt/repo...arkarastis.pdf
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąŠią savaitę vyksta kasmetinė Vilniaus knygų mugė. kaip ir kasmet, iki sekmadienio važiuos nemokami autobusai maršrutu Arkikatedra- Litexpo.
http://www.vilniausknygumuge.lt/repo...arkarastis.pdf
>>> http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=728
Comment
-
Pastebėjau, jog pastaruoju metu vis daugiau kalbama apie BRT Vilniuje, ir tiek tramvajus, tiek metro stumiamas į šalį.
Nesu kategoriškai prieš BRT, tačiau bėginės transporto priemonės yra efektyvesnės iš principo. Pagrindinis faktorius yra ratai. Ratai su padangomis išeikvoja iki 15% energijos sąnaudų, kai metaliniai ratai tik iki 2%. Tai pasako viską.
Šiuo atveju nesvarbu ar BRT būtų elektrinių autobusų ar troleibusų pagrindu, bet kokiu atveju bėginė transporto priemonė būtų efektyvesnė. Žinoma, įdiegimo kaštai tiek tramvajui tiek metro didesni, bet ilgajame laikotarpyje skirtumas akivaizdus. Taip pat reiktų įvertinti ir tai jog dabar jau yra elektrinių traukinių kuriems nereikalingas kontaktinis tinklas, o tai dar labiau sumažintų įrengimo kaštus.
Miestas toks darinys kur viskas turi būti sprendžiama į priekį bent 20-30 metų.
Tad logiška būtų tiesiog paskaičiuoti atitinkamas TP sąnaudas šiam laikotarpiui ir išrinktume efektyviausią ir ekonomiškiausią variantą.
Žinoma, kaip daugelis jūsų turbūt jau žino, tokia studija jau buvo padaryta Vilniaus tarybos užsakymu ir ilgajame laikotarpyje (15-20 metų) mažiausiai lėšų reikalavo būtent metro. Tad lieka tik klausimas kodėl vis gi buvo pasirinktas tramvajus, o dabar gal jau ir BRT?
Jei kam įdomu, neblogas straipsnis būtent apie ratų efektyvumą.Dear Sir,
Comment
-
Eilinis laiko pastumdymas.
Žymiausias pastebėjimas - 88-am nebežymimi mažos talpos autobusai.
Įdomu ką pridirbo A7, kad vėl jo grafiką reikia keisti?
Ryškiausi pakeitimai 22-am ir 23-am: nebestos Oslo stotelėje. Taip padaryta dėl posūkio iš Šiltnamių į Oslo gatvę prie ligoninėsPaskutinis taisė ssnaiperis; 2015.02.24, 23:37.
Comment
-
Visuose maršrutuose, įskaitant troleibusus, bent 1 min. mažina važiavimo laiką. Tik 88 prideda, nes ten realiai nespėjama (nuo Žvejų st. iki Lvovo st. 1 min. - nerealu), bei 7 koreguoja - atima tą minutę link Lazdynų, kurią pridėjo nuo vasario 1 d. ir prideda 2 min. link Šiaurės miestelio, nes -6 buvo kaip ir per daug.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąYra pokyčių ir 53 maršruto tvarkaraštyje - paskutinis autobusas iš Stoties į Fabijoniškes išvyks net 15min. anksčiau nei iki šiol.Paskutinis taisė grustnyj; 2015.02.25, 19:19.
Comment
-
Vilnietis piktas: keleivių kontrolė baigia pasmaugti baudomis
Vilnietį Ivaną Ustinovičių supa keistos aplinkybės – jis retai važinėja viešuoju transportu, bet kai važiuoja, patenka į keleivių kontrolės rankas. Ir, žinoma, be bilieto. Įdomu, kad jis nubaustas greičiausiai daugiau kartų, nei kėlė koją į Vilniaus autobusą ar troleibusą. Ir taip gali nutikti kiekvienam iš mūsų, nes situacija paprasta.
...
Comment
-
Įkūrusi paslaptingą filialą, Vilniaus savivaldybė kloja bėgius tramvajui
Visi puikiai žino, ir net miestą valdantieji nemėgina neigti, kad Vilniaus miestas paskendęs tokiose skolose, kurias grąžinti gali būti „misija neįmanoma“. Turbūt daug kas yra įsitikinęs, kad savivaldybė nuolat ir išsamiai papasakoja apie tai, ką planuoja svarbiausiais miestiečiams klausimais, ypač tais, kurie susiję su ilgalaikiais ir brangiai kainuojančiais projektais.
Žinote ką? – pasiruoškite šiek tiek kilstelėti antakius, nes ir vėl – ne viskas yra taip, kaip atrodo. Jei savivaldybė garsiai deklaruoja priėmusi vienokį sprendimą – tai nebūtinai tiesa, nes patyliukais įsteigiamas filialas kitokio sprendimo įgyvendinimui. Sprendimui, kuris brangiai kainuotų miestui ir vargu ar pagerintų miestiečiams gyvenimą. Na, bet pagerintų gyvenimą tiems, kas susiję su tuo projektu ir daug metų siekia jo įgyvendinimo.
http://www.technologijos.lt/n/mtl/S-...mvajui?l=1&p=1www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment