Nuo lapkričio 1 d. 12 maršruto tvarkaštis pasižymi tuo, kad abu autobusai rytinėje pamainoje turi "dvigubus pietus" (bent jau aš pirmą kartą tokį dalyką pastebėjau). Dukart iš eilės, atvažiavę į Stotį, autobusai važiuoja į Šv. Stepono gatvę atstovai, trunkančiai virš 30 min. Įdomu, ar abi atstovos laikomos pietumis. Anksčiau autobusai turėjo po vieną pietų atstovą, kurių trukmė viršijo 1 valandą, ir tvarkaraštyje buvo maždaug 1 val. ir 40 min. skylė. Matyt, dėl to keleiviai rašė daug skundų, tad galiausiai ta ilga atstova ir buvo išskaidyta į dvi dalis - turbūt tam, kad reisų skaičiaus nedidinti, nes galima buvo tiesiog į tą skylę įterpti vieną reisą taip, kad pietų atstovoms liktų pakankamai laiko.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Marius555 Rodyti pranešimąNuo lapkričio 1 d. 12 maršruto tvarkaštis pasižymi tuo, kad abu autobusai rytinėje pamainoje turi "dvigubus pietus" (bent jau aš pirmą kartą tokį dalyką pastebėjau). Dukart iš eilės, atvažiavę į Stotį, autobusai važiuoja į Šv. Stepono gatvę atstovai, trunkančiai virš 30 min. Įdomu, ar abi atstovos laikomos pietumis. Anksčiau autobusai turėjo po vieną pietų atstovą, kurių trukmė viršijo 1 valandą, ir tvarkaraštyje buvo maždaug 1 val. ir 40 min. skylė. Matyt, dėl to keleiviai rašė daug skundų, tad galiausiai ta ilga atstova ir buvo išskaidyta į dvi dalis - turbūt tam, kad reisų skaičiaus nedidinti, nes galima buvo tiesiog į tą skylę įterpti vieną reisą taip, kad pietų atstovoms liktų pakankamai laiko.
Comment
-
-
Parašė Marius555 Rodyti pranešimąNuo lapkričio 1 d. 12 maršruto tvarkaštis pasižymi tuo, kad abu autobusai rytinėje pamainoje turi "dvigubus pietus" (bent jau aš pirmą kartą tokį dalyką pastebėjau). <...>
Comment
-
Daug kas neigiamai vertina Danutą Khlopovą (buvusi viešojo transporto eismo tarnybos vadovė). Šiandien laikraštyje „Ekspress Nedelia“ pamačiau įspūdingą straipsnį „Kada atvažiuos autobusas?“ Jame radau daug šios moteriškės išsireiškimų. Po jų supratau, kad toks žmogus išvis neturi turėti nieko bendro su VT ir tuo labiau komentuoti šiais klausimais.
Verčiu iš rusų kalbos jos citatą: „Daugelis pamena kaip Rygos ir Laisvės pr. sankryžoje po autobuso ratais žuvo močiutė ir anukė. Lapkritį Pilaitėje autobusas mirtinai partrenkė močiutę dviratininkę. Tai viešojo transporto reformos pasekmės“.
Tačiau visi mes puikiai pamename, kad tame tragiškame įvykyje dalyvavo ne VVT autobusas, o VRAP priklausantis autobusas. Kodėl šis įvykis priskiriamas VT reformai – neaišku. Turbūt asmeninės negerbiamos Khlopovos ambicijos.
Verčiu ir cituoju toliau: „D. Khlopova rodo kaip neteisingai Vilniuje sudaromi VT tvarkaraščiai: „Pažiūrėkite, remiantis grafikais, nuo stotelės „Opera“ iki stotelės „Žaliasis tiltas“ duodamos 3 minutės. Teoriškai autobusas šią atkarpą gali įveikti per 3 min. Bet nuo stotelės „Žaliasis tiltas“ iki kito kontrolinio punkto prie stotelės „Kuro aparatura“ transportas turi nuvažiuoti per dvi minutes. O tai net ne dviejų kilometrų atkarpa. Kur logika? Kaip tokią atkarpą su tiek stotelių galima pravažiuoti per tiek laiko? Natūralu, kad vairuotojai spaudžia, nes jeigu nespės – jo lauks nemalonumai“.
Įspūdinga citata, kurią reikia įrėminti ir padovanoti negerbiamai Khlopovai, kad pakabintų ant sienos. Pirma, žmogus turbūt nežino, kad jau nebėra „Kuro aparatūros“ stotelės. Bet tai vis tiek leidžia jai manyti, jog ji ekspertė. Antra, „Žaliasis tiltas – „Pramogų arena“ 2 min? 2 min? Atleiskite, kur? Autobusai ir troleibusai šią atkarpą įveikia per 9-12 min. Taigi norėčiau paspausti ranką tiem, kurie išmetė šią „specialistę“ iš darbo.
Toliau įdomi citata, tačiau negaliu nei patvirtinti jos teisingumo, nei paneigti: „Khlopovos teigimu neveikia autobusuose sumontuota keleivių skaičiavimo įranga <...> Ši sistema neveikia, nors už ją kas mėnesį reikia mokėti 240 Lt <...>“
Dar viena įdomybė: „Kai mūsų profesinė sąjūnga kreipėsi į teismą, kad būtų išmokėti atlyginimai darbuotojams, <...> teismas nustatė, kad VT Vilniuje nedirba nuostolingai. VT Vilniuje atneša pelną. <...> Viena ekologiškesnių transporto priemonių troleibusas tapo nereikalingas miestui. Sukūriami nauji metro ir tramvajų projektai, bet realybėje tiesiog nuperkamos TP, kurių techninė būklė kritinė“.
Toliau cituoju Aliną Ryžinskaja (naujosios profesinės sąjūngos vadovė): „Daugybė naujų troleibusų „Solaris“ stovi parkuose ir nedirba keletą mėnesių. Žiemą juose neveikia šildymas, e-bilieto sistema. Niekam ne paslaptis, kad kai kurie nauji autobusai iš Lenkijos užsidegdavo parko teritorijoje arba jau dirbant gatvėse su keleiviais.“
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąVerčiu iš rusų kalbos jos citatą: „Tai viešojo transporto reformos pasekmės“.
Toliau įdomi citata, tačiau negaliu nei patvirtinti jos teisingumo, nei paneigti: „Khlopovos teigimu neveikia autobusuose sumontuota keleivių skaičiavimo įranga <...> Ši sistema neveikia, nors už ją kas mėnesį reikia mokėti 240 Lt <...>“
Viename iš Solarių esu pažiūrėjęs į neaiškaus laikotarpio (matyt nuo pirmosios darbo dienos) keleivių skaičiavimo duomenis: 15 tūkst. įlipo, virš 20 tūkst. išlipo, apie 10 tūkst. neatpažinta.
Ir kad už tai reikia mokėti - keista. Nebent yra kažkokia specializuota mokama programa, kuri analizuoja tuos 5 tūkstančius keleivių, kurie į autobusą įlipo per orlaides.
Toliau cituoju Aliną Ryžinskaja (naujosios profesinės sąjūngos vadovė): „Niekam ne paslaptis, kad kai kurie nauji autobusai iš Lenkijos užsidegdavo parko teritorijoje arba jau dirbant gatvėse su keleiviais.“Paskutinis taisė Mettal; 2015.01.23, 19:10.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąIr kad už tai reikia mokėti - keista. Nebent yra kažkokia specializuota mokama programa, kuri analizuoja tuos 5 tūkstančius keleivių, kurie į autobusą įlipo per orlaides.
Apie Solaris autobusų degimą nesu nieko girdėjęs. Pradžioje tik buvo problemų dėl gamyklinių defektų, bet viskas jau sutvarkyta. Tai, kad daug nenaujų (kaip naujomis galima vadinti 10 metų senumo mašinas???) Solaris troleibusų stovi ir nesulaukia dalių, tai nieko nuostabaus. Reikia pamatyti, kiek "naujų" Volvo stovi dėl tos pačios priežasties - nėra dalių. Pavyzdžiui 769 nedirba daugiau nei pusmetį ir jau virtęs detalių donoru.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąBent jau aš maniau, kad ši sistema buvo įskaičiuota į autobuso pirkimo kainą, taip kad natūraliai nesuprantu už ką reikia dar mokėti. Už sistemos administravimą? Specialistų prižiūrėjimą?
Kaip suprantu, ji mano, kad dujiniai autobusai Vilniuje tik "Solaris". Nes vėliau paminėjo apie visus žinomus atvejus, dėl kurių iš pradžių "Solaris" normaliai negalėjo dirbti. Tikėtina, kad jai švediški dujiniai - lenkiški "Solariai". O jei dar ir "nauji" šio gamintojo troleibusai irgi nedirba - blogiausia įmonė ever.
Comment
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąReikia atsakomąjį laišką į tą patį laikraštį, apsimesti kokiu ekspertu ir pan., gal pavyktųwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTu čia rimtai? O gal būtų protingiau nesivelti į tokius vaikiškus žaidimus ir tą laiką skirti produktyviai veiklai?
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąNekreipimas dėmesio į akivaizdų melą, susijusi su viešuoju transportu yra oficiali NVTKA ar tik NVTKA atstovo pozicija?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTu čia rimtai? O gal būtų protingiau nesivelti į tokius vaikiškus žaidimus ir tą laiką skirti produktyviai veiklai?
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąO tu rimtai patikėjai, kad kažkas tuo užsiimtų?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą<...> Taip kad sutaupyti toks pasiūlymas neleistų, o ir Ateities g. žiedas visų autobusų nesutalpins.
Comment
-
Kadangi nėra analizės, galiu pakomentuoti kas keičiasi:
7 pridedama viena minutė link Lazdynų ir atimamos 8 minutės link Šiaurės miestelio
26 eilinis "laiko pastumdymas"
63 darbo dienomis naikinami reisai iki Bitėnų žiedo. 19:14 važiuojama į parką. Savaitgalį buvęs trumpas pamaininis grafikas tampa vienpamaininiu
87 ankstinamas pirmasis reisas, kosmetiškai taisomi laikai.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą7 pridedama viena minutė link Lazdynų ir atimamos 8 minutės link Šiaurės miestelio
Comment
Comment