Beje, nepastebėjot, kad nuo 11.01 A88 nevažinės Gedimino pr. važiuodamas iš Oro uosto.
Keista, kad 87, važiuodamas iš Ozo, sustos ir Šeškinės poliklinikos, ir Dūkštų st.
Na labai gerai, kad pagaliau susizgribo visomis dienomis paleisti 88 per Pamėnkalnio g. Bent jau nereikės vos ne kiekvieną savaitgalį keisti trasą.
87 sustojant Dūkštų stotelėje, patogiau persėsti į 43.
Beje, nuo lapkričio 1d. 5G maršruto pertraukiami grafikai, rytinio piko darbą baigiantys Saulėtekyje, atstovą važiuos daryti į autobusų parką.
vilniustransport.lt jau publikuojama atnaujinta maršrutų schema. Joje be visų minimų pakeitimų, yra dar vienas. 116 autobusų maršruto galinė stotelė žymima Šiltnamių žiedas. Bet naujienose apie tai nieko nerašo. Kaip čia yra ?
Beje, nuo lapkričio 1d. 5G maršruto pertraukiami grafikai, rytinio piko darbą baigiantys Saulėtekyje, atstovą važiuos daryti į autobusų parką.
vilniustransport.lt jau publikuojama atnaujinta maršrutų schema. Joje be visų minimų pakeitimų, yra dar vienas. 116 autobusų maršruto galinė stotelė žymima Šiltnamių žiedas. Bet naujienose apie tai nieko nerašo. Kaip čia yra ?
Pas mane paskutinė Architektų stotelė. Trasa : Žvėrynas-Lazdynai
Na labai gerai, kad pagaliau susizgribo visomis dienomis paleisti 88 per Pamėnkalnio g. Bent jau nereikės vos ne kiekvieną savaitgalį keisti trasą.
Gal kas nors žino, nuo kada A88, važiuodamas savaitgaliais, pamėnkalnio gatvėje stoja ir Islandijos stotelėje? Jau kelis kartus teko pastebėt, nors šitas sustojimas nei stotelėj, nei niekur grafikuose nepažymėtas
Kuo toliau, tuo pikčiau darosi žvelgiant į grafikus. 2G grafikas yra ilginamas maždaug 2-4 minutėm. Tai yra absurdas, nes jau jis ir taip ganėtinai lėtai važiuoja, o dabar išvis vilksis. 4G maršruto trasos įveikimo laikas ilgėja maždaug 3 minutėm. Tiesa, yra maždaug 2-3 minutėm mažinamas 5G maršruto trasos įveikimo laikas.
O kuom jie grindžia ta ilginimą? Kad dažnai veluojama ir nespėjama pagal grafiką ar kažkokios kitos priežastys?
Kad nespėjama pagal grafiką, nors dažniausiai vairuotojai patys vos velkasi, krapšto nosį važiuodami ir t.t. Realiai laiko ir taip buvo per daug, o dabar išvis. Tie greitieji autobusai yra beviltiški. Tas pats kas paprasti maršrutai, kurie per tą patį laiką, ar panašų, įveikia tam tikras trasos atkarpas, o jų labai daug yra sakyčiau. Vienintelis skirtumas, kad ne visur stoja, ir viskas.
Tai realiai vairuotojai piktybiškai nesilaiko grafikų ir velkasi, o parko vadovybei skundžiasi, kad neįmanoma suspėti? Tai tik dar kartą įrodo, kad šiuose maršrutuose turi dirbti to norintys ir atitinkamai paruošti bei motyvuojami vairuotojai.
O kuom jie grindžia ta ilginimą? Kad dažnai veluojama ir nespėjama pagal grafiką ar kažkokios kitos priežastys?
Vėluojama, nes užtrunkama stotelėje kol keleiviai įlips/išlips + kamščiai. Ne visi gi "Šumacheriai", kurie gali skristi kaip raketa (ne tik nuo vairuotojo priklauso, bet ir nuo autobuso, ar jis turi trauką gerą ar ne). Netgi 2G šiandien Ateities link Stoties jau turėjo 5 minutes. Vėlavimo priežastys:
1. Ilgai lipantys/išlipantys keleiviai
2. Kamščiai
3. Autobuso traukos neturėjimas (pilnas autobusas su keleiviais iš vietos į kalną traukė 20km/h).
Klausimų dar kam kyla?
---
Update: Kai baigsis Erfurto - Oslo gatvės viaduko remontas, tada 116 ir paleis iki Šiltnamių žiedo.
Vėluojama, nes užtrunkama stotelėje kol keleiviai įlips/išlips + kamščiai. Ne visi gi "Šumacheriai", kurie gali skristi kaip raketa (ne tik nuo vairuotojo priklauso, bet ir nuo autobuso, ar jis turi trauką gerą ar ne). Netgi 2G šiandien Ateities link Stoties jau turėjo 5 minutes. Vėlavimo priežastys:
1. Ilgai lipantys/išlipantys keleiviai
2. Kamščiai
3. Autobuso traukos neturėjimas (pilnas autobusas su keleiviais iš vietos į kalną traukė 20km/h).
Klausimų dar kam kyla?
Tai jei dėl pateisinamų priežaščių veluojama, dėl to baudžia? Mano nuomuone jau geriau tegul veluoja bet bando pasivyt grafiką, nei kad velkasi ir net nesistengia apsimesti "greituoju".
Sakykite, ką norite, bet 2G reikia pridėti dar bent 3 minutes savaitgaliais. Autobusai nespėja pagal grafikus, nors spaudžia iki dugno. Dažnai pastebiu, kad vėluojama 5-6 minutėmis, nors tuo metu nėra jokių kamščių.
Vėluojama, nes užtrunkama stotelėje kol keleiviai įlips/išlips + kamščiai. Ne visi gi "Šumacheriai", kurie gali skristi kaip raketa (ne tik nuo vairuotojo priklauso, bet ir nuo autobuso, ar jis turi trauką gerą ar ne).
Paskutiniu metu (apie 20 dienų) 6G maršruto vairuotojai dažnai nuo Lelijų st. iki Rudens st. važiuoja apie 10 minučių (vietoje 7 min). Parodyk man ten nors vieną kamštį. Atsisėdi į autobusą ir važiuoji kaip 74 maršrutu. Jau nekalbu apie tai, kad pasitaiko atvejų kai vakarais 74 maršruto autobusai aplenkia 6G Stepono Batoro gatvėje. Dar kai būdavo 44 maršrutas, jo vairuotojai piko metu važiuojant iš Naujosios Vilnios specialiai stengėsi kuo greičiau nuvykti iki Olandų gatvės, kad smarkiai nevėluotų dėl vakarinių kamščių. Dabar gi 6G vairuotojai net piko metu ne tik kad nesistengia greičiau pravažiuoti šią atkarpą, bet ir važiuoja dar lėčiau grafiko.
Iš šono tai atrodo kaip "politinis užsakymas", norint parodyti, kad Vilniuje viešasis transportas jau miręs. Ir toks jausmas, kad visame šitame purve dalyvauja ne tik valdžia, bet ir jūsų mėgstami vairuotojai.
Reforma žlunga. Greitieji jau nėra greitieji, ir atrodo, kad po kelių mėnėsių vėl bus eilinis sulėtinimas, ojau kitą kartą tesiog uždarys greituosius arba pakeis jų trasą (pvz. 2G sutrumpins nuo Santariškių iki Pašilaičių žiedo). Dėl politinio užsakymo – aš vis dėl to manau, kad kai kur (2G, 4G) grafikas yra ilginamas dėl tikros vėlavimo priežasties, o kitur (1G, 6G) taip daroma kaip jau parašė grustnyj. Ir man netgi labai atrodo, kad po gero pusmečio greitųjų nebeliks ir (arba) jie bus sutrumpinti (jau paminėtas pavyzdys su 2G).
Šiaip įdomu, kaip privatinikai elgsis? Tylės ir važiuos tokiais grafikais, ar vis dėl to pakels triukšmą?
vilniustransport.lt jau publikuojama atnaujinta maršrutų schema. Joje be visų minimų pakeitimų, yra dar vienas. 116 autobusų maršruto galinė stotelė žymima Šiltnamių žiedas. Bet naujienose apie tai nieko nerašo. Kaip čia yra ?
Jų schemos turi tokią savybę rodyti pasikeitimus, kurie realiai dar neįsigalioję / nepatvirtinti prieš kelis mėnesius, tačiau kažkieno pastangomis tie pasikeitimai ir yra įvedami taip, kaip pažymėta. Ankstesnėje versijoje stotelių pavadinimai jau buvo nauji, nors realiai juos pakeitė tik nuo rugsėjo.
Ir dabar prie esamų trūkumų (vienpusių stotelių nepripažinimas, pašalinių stotelių pridėjimas greitiesiems) prisidėjo kreivarankiškas "eksportas" į PDF: maršrutų schematinės linijos uždėtos ant gatvių tinklo: http://s020.radikal.ru/i716/1410/c2/eb6885d60d1b.png
------
Papildyta: atsisiuntus į kompiuterį gatvių tinklo jau nebeliko. Bet vis tiek - 12 Mb užimantis PDF'as, kuriame yra 2 identiškos schemos su kažkokiu paslėptu gatvių tinklu - tikrai profesionalus darbas, už kurį, spėju, mokami nemaži pinigai.
Beje, 57 maršrute jau yra vis dar neegzistuojanti stotelė Bajorų miškas.
------
Šiaip įdomu, kaip privatinikai elgsis? Tylės ir važiuos tokiais grafikais, ar vis dėl to pakels triukšmą?
Tylės ir važiuos, nes jiems mokami pinigai. O Susisiekimo paslaugos "patyrinės" autobusų judėjimą realiu laiku ir pridės dar laiko reiso įveikimui, nes tiesiog tai yra vienintelis visų problemų sprendimas. "Autobusu susisiekti patogu" - tikrai taip - kuo ilgiau važiuojama, tuo patogiau.
Didžiausias absurdas yra tas, kad 1G poilsio dienomis iš Santariškių į Stotį dabar važiuos net 8 min. ilgiau!!! Štai šitaip yra žlugdomas Vilniaus viešasis transportas.
Santariškių žiedas > Kalvarijos - tas pats laikas kaip ir 55 stojančiam visose stotelėse;
Baltupiai > Žaliasis tiltas - tas pats laikas kaip ir 10 stojančiam visose stotelėse;
Žaliasis tiltas > Stotis - 1 min. daugiau, nei 53, stojančiam visose stotelėse ir kurio visi autobusai yra ilgi, o ne trumpi kaip 1G.
Ir dar vienas nemazas absurdas yra 114-ojo marsruto trumpinimas iki Sauletekio ziedo.
Keleiviams, norintiems nuvykti i Vinciuniskes, teks belstis iki Sauletekio ir vaziuoti ratais-kvadraitais, tiesiai per aplinkui.
Sakykite, ką norite, bet 2G reikia pridėti dar bent 3 minutes savaitgaliais. Autobusai nespėja pagal grafikus, nors spaudžia iki dugno. Dažnai pastebiu, kad vėluojama 5-6 minutėmis, nors tuo metu nėra jokių kamščių.
Ko dar pridedi? Ka tu kalbi? Gal nevazineji autobusais?
Visi pastebejome, jog G marsrutai jau nebetampa G marsrutais, tik kad vis dar vazineja sausakimsi keleiviu-bukagalviu, kurie naiviai tiki, jog nuvaziuos greiciau, tarsi tai butu taksi.
Netgi laikas pridedamas toks pat, kaip ir paprastu marsrutu.
Kur cia tas greitumas?
Ir visi matome, kaip vairuotojai vaziuoja krapstydami nosis.
Ir dar vienas nemazas absurdas yra 114-ojo marsruto trumpinimas iki Sauletekio ziedo.
Keleiviams, norintiems nuvykti i Vinciuniskes, teks belstis iki Sauletekio ir vaziuoti ratais-kvadraitais, tiesiai per aplinkui.
Na jau didesnės nesąmonės tai negalima buvo sugalvoti? Kokie dar ratai-kvadratai? Realiai daugumai keleivių, važiuojančių į Vinciūniškes, reikės tiesiog pavažiuoti tais pačiais maršrutais pora stotelių toliau.
P.S. visgi aš abejoju, kad tik dėl 114 maršruto Saulėtekio žiedas buvo šiek tiek rekonstruotas. Turbūt ne už kalnų ir kitų maršrutų trumpinimas.
Comment