30,60 min.,1,3,10d. ir menėsinis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąTai tarifai tokie: pusvalandžio, valandos, paros, savaitės, mėnesio?
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąo kaip bus jei aš važiuoju su dviem vaikais?? reikia turėti 3 korteles??
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąBeje,pasakė dar kad troleibusų nebeliks.Nu nu,sekmės teršiant miestą.Dar viena kvailystė.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSvarbiausia, kad kai Zuokas nebebus meru, kitas meras ir jo komanda nutrauktų avantiūrą su tramvajumi ir atnaujintų troleibusų ūkį. O Zuokui jau seniai metas į kalėjimą.
Parašė digital Rodyti pranešimąNorint sumokėti už bagažą irgi matyt teks pirkt papildomą kortelę arba iš vairuotojo.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Neapsimoka kortos imt. Geriau bagažui taloną pirkt
O man p* ant to talono bagažui. Vežiau ir vešiu tai kas man reikalinga nežymėdamas jokio talono bagažui.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąMano manymu Zuokas nori žmoniją panaikint ir dar labiau smirdinti Vilnių autobusais. Ir tai Volvo 2004 gamybos autobusai išleidžia savo "kvepalus", kurie ir taip "padeda" žmogui
Comment
-
Na, ką, totalus pravalas. Gerai, kad dar šiandien poilsio diena. Kad tik nereikėtų rytoj vėl pradėti popierinių bilietų.
Spaudos kioskuose Vilniuje neįmanoma nusipirkti e-bilietų
http://verslas.delfi.lt/automoto/spa....d?id=59321099
Tačiau trečiadienio ryte spaudos kioskuose nusipirkti elektroninių bilietų nebuvo galima, o popierinių bilietų pardavimas sustabdytas. Jeigu asmuo nenusipirko bilietų anksčiau ir neturi mėnesinio bilieto, vienintelė galimybė važiuoti legaliai - pirkti bilietą iš vairuotojo. Tokio bilieto kaina siekia 3,5 Lt.
...
Trečiadienį ryte kai kuriuose autobusuose taip pat neveikė elektroniniai bilietų skaitytuvai.Paskutinis taisė Al1; 2012.08.15, 12:13.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPamatė Zuokas užsienį, bet taip ir nesuprato, kuo jis skiriasi nuo Lietuvos. Bet tramvajus jam labai patiko. Dabar kliedi juo. O troleibusai nepatinka, nes užsienyje jų nematė...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNa, ką, totalus pravalas. Gerai, kad dar šiandien poilsio diena. Kad tik nereikėtų rytoj vėl pradėti popierinių bilietų.
Spaudos kioskuose Vilniuje neįmanoma nusipirkti e-bilietųGerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai taip. Neesmė, kad jau keli metai, jeigu ne daugiau, kaip yra paruošta viešojo transporto strategiją, kurioje nurodytos rekomendacijos kokį transportą vystyti. Ir tikrai ne Zuokas sėdėjo ir tą strategiją rašė. Bet kam gi rūpi specialistų paskaičiavimai, analizės ir kt. Juk jie visi "papirkti"
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąNeveikia Jūsų nuoroda
http://verslas.delfi.lt/automoto/spa....d?id=59321099
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŽmogau, tu bent pasidomėk prieš rašydamas. Strategijų buvo ne viena, bet nei viena nebuvo vykdoma. Dabartinė oficialiai galiojanti yra paruošta Zuokui valdant.
O kame sąryšis tarp Zuoko vadovavimo administracijai ir strategijos ruošimo (o dar pridėkime ir visokias papildomas analizes ir ataskaitas) nesuprantu. Tipo tavo mintis ta, kad kas valdo administraciją, tas aiškina institutams ir universitetams kaip ruošti ataskaitas? Na, taip gali būti nebent vystant "visi papirkti, aš teisus" idėją.
Esmė dabartinio VT ta, kad jis per eilę metų iš esmės nei kiek nesikeitė, kai tuo tarpu sąlygos jam mieste keitėsi belenkaip. Nuo transporto kiekio (automobiliai ir t.t.) iki įrangos susidėvėjimo. Todėl jis tapo kone visiškai nekonkurencingu.
O dėl žmonių nuodijimo tai išvis.. Taip, autobusai kažkiek daugiau išskiria visokių medžiagų į orą, tačiau tikrai ne tiek, kad jos būtų mirtinos žmogaus sveikatai. Juolab, kad dabar perkami autobusai kone visi (o gal ir visi, neprisimenu tiksliai) yra varomi dujomis, ateityje ir elektra. O dar turint omenyje, kad Vilnius - žaliausia sostinė Europoje, tai nėra ką lyginti su kitais pasaulio miestais. Todėl visai logiška nebekišti pinigų į troleibusų parko atnaujinimą, kuomet po kokių 10 metų jau greičiausiai pilnai galima bus investuoti į elektrinius autobusus (dabar į dujinius, kurie yra žymiai pigesni nei troleibusai). O turint omenyje, kad troleibusai yra nuimamai ne šiandien, o per ateinančius 10-20 metų, tai išvis nematau prasmės čia putotis ir kalbėti nesąmones apie žmonijos naikinimą.
Comment
-
Vilniuje pradėjo veikti e. bilieto sistema, bilietų platinimo vietose baigiama atnaujinti programinė įranga
"Nuo šiandien sostinės viešojo transporto keleivių kontrolė taip pat padėdami apsiprasti keleiviams su naująja sistema, konsultuos keleivius, atsakys į kylančius klausimus, šiandien atlaidžiau vertins keleivius, neturinčius bilieto.
Atsiprašome keleivių dėl galimų nepatogumų."
http://www.vilnius.lt/index.php?776702594
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai kodėl nepuolami tie, kurie per 20 metų nesugebėjo įvykdyti nei vienos paruoštos strategijos? Ką jau čia įvykdyti, bent galėjo pradėti vykdyti.
O kame sąryšis tarp Zuoko vadovavimo administracijai ir strategijos ruošimo (o dar pridėkime ir visokias papildomas analizes ir ataskaitas) nesuprantu. Tipo tavo mintis ta, kad kas valdo administraciją, tas aiškina institutams ir universitetams kaip ruošti ataskaitas? Na, taip gali būti nebent vystant "visi papirkti, aš teisus" idėją.
Esmė dabartinio VT ta, kad jis per eilę metų iš esmės nei kiek nesikeitė, kai tuo tarpu sąlygos jam mieste keitėsi belenkaip. Nuo transporto kiekio (automobiliai ir t.t.) iki įrangos susidėvėjimo. Todėl jis tapo kone visiškai nekonkurencingu.
O dėl žmonių nuodijimo tai išvis.. Taip, autobusai kažkiek daugiau išskiria visokių medžiagų į orą, tačiau tikrai ne tiek, kad jos būtų mirtinos žmogaus sveikatai. Juolab, kad dabar perkami autobusai kone visi (o gal ir visi, neprisimenu tiksliai) yra varomi dujomis, ateityje ir elektra. O dar turint omenyje, kad Vilnius - žaliausia sostinė Europoje, tai nėra ką lyginti su kitais pasaulio miestais. Todėl visai logiška nebekišti pinigų į troleibusų parko atnaujinimą, kuomet po kokių 10 metų jau greičiausiai pilnai galima bus investuoti į elektrinius autobusus (dabar į dujinius, kurie yra žymiai pigesni nei troleibusai). O turint omenyje, kad troleibusai yra nuimamai ne šiandien, o per ateinančius 10-20 metų, tai išvis nematau prasmės čia putotis ir kalbėti nesąmones apie žmonijos naikinimą.
Tos strategijos irgi buvo utopinės. Vienintelis priekaištas, kad jų parengimui buvo išmesta nemažai lėšų, už kurias buvo galima nupirkti kelis nenaujus autobusus.
Tačiau Zuoko strategija (kurią jis pasiryžęs įgyvendinti, priešingai, nei ankstesni merai) realiai pagal rezultatus, kurie būtų pasiekti ją įgyvendinus, sunaikins ekologišką viešąjį transportą.
Ir užkraunama miestui našta - tramvajus, kuriam įrengti lėšų nėra, o įrengiant koncesijos pagrindu už tramvajų bus sumokėta per ateinančius metus dar 2-3 kartus daugiau, nei jis kainuotų įrengiant už valdiškus pinigus. Be to viena ar dvi linijos, kurios planuojamos, neišspręs viešojo transporto problemos. Dar kartą kartoju, kad strategija skirta tik tramvajui įdiegti ir ji visiškai ignoruoja kitas VT rūšis. Kaip jas pagerinti, kiek reikia tam lėšų ir t.t. Kalbama tik tiek, kad reikės pertvarkyti maršrutų tinklą, o esama sistema iš principo bloga, nusidėvėjusi ir neverta atnaujinimo. Teigiama, kad nieko nedarant, transporto problema gilės. Taip, bet net neanalizuojamas variantas, kas būtų, jei būtų atnaujinama ir modernizuojama esama sistema, kiek tai kainuotų ir ką tai duotų. O iš karto siūloma panacėja - tramvajus (1 ar 2 linijos + greitieji autobusai dar tik 2 linijos). Žodžiu, atseit, pastatysime tramvajų, tada ir žūrėsime. Taigi, aš grąsiai teigiu, kad strategija yra tikslinė, skirta tramvajaus piarinimui. Kadangi savivaldybė yra strategijos uždakovas, tai ji turi visas galimybės nustatyti strategijos rengėjams tai, ko ji tikisi iš strategijos. Vadinasi, rengėjams buvo nurodyta, kaip turi būti parengta strategija.
.
Taip, VT tapo nekonkurencingu, bet siūlomos priemonės irgi yra neadekvačios, utopinės, nerealios esamai finansinei ir ekonominei situatacijai.
Logiška neatnaujinti troleibusų ūkio, nes troleibusai yra kliūtis utopiniam tramvajui. Taip pat troleibusas yra kliūtis VT privatizavimui. Juk garantuotai, kad nutiesus tramvajaus liniją, autobusams atnaujinti irgi nebeliks pinigų, o tuomet bus paskelbtas konkursas ir AP suprivatizuotas ar dalis pelningiausių maršrutų perduoda privatininkams. O pelningiausi gi yra troleibusų maršrutai.
Elektriniai autobusai - kur jie yra? Kai bus, tuomet ir bus galima kalbėti. Dujiniai autobusai irgi jokia ne naujiena, bet kol kas jų net ES senbūvėse mažoka. Tai ką jau kalbėti apie elektrinius autobusus, kurių masinės gamyba nevyksta, o ir jai prasidėjus, jie bus su mase vaikiškų ligų. Taip kad apie elektrobusus galima bus kalbėti po 20 metų. Be to elektrobusų eksploatacija kažin ar bus pigesnė - akumuliatoriai nėra pigūs, kraunant dalis energijos prarandama, jie sveria, šildyti ir kondicionuoti autobusą iš akumuliatoriaus yra visiška nesąmonė, nes tai suryja gan nemažai energijos ir reikalauja dar diesnių akumuliatorių. Be to akumuliatoriai yra ekologinė bomba.
Dujiniai autobusai nėra žymiai pigesni už troleibusus, o įvertinus eksplaotacines išlaidas, jie yra brangesni.
Nei Ryga, nei Talinas net nekalba apie troleibusų naikinimą. Naikinant troleibusu bus padaryta klaida, kurią padarė visa Vakarų Europa dar 50-70 metais, kai sunaikino tramvajus daugelyje miestų. Ir dabar vėl grįžtama prie tramvajaus... Taip kad ir troleibusus per anksti nurašinėti kaip transporto rūšį.
Comment
Comment