Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    30,60 min.,1,3,10d. ir menėsinis.

    Comment


      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
      Tai tarifai tokie: pusvalandžio, valandos, paros, savaitės, mėnesio?
      Dar trijų mėnesių, šešių mėnesių ir devynių mėnesių Kainas galite rasti Čia
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        o kaip bus jei aš važiuoju su dviem vaikais?? reikia turėti 3 korteles??
        Aš neliūdnas - aš blaivus

        Comment


          Parašė geriantis Rodyti pranešimą
          o kaip bus jei aš važiuoju su dviem vaikais?? reikia turėti 3 korteles??
          Tokiu atveju taip. Arba pirkti 2 talonus po 1.75 ir juos žymėt.
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Jeigu vaikui daugiau nei septyni metai-taip.Analogiškai ir iki šianden.

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              Beje,pasakė dar kad troleibusų nebeliks.Nu nu,sekmės teršiant miestą.Dar viena kvailystė.
              Svarbiausia, kad kai Zuokas nebebus meru, kitas meras ir jo komanda nutrauktų avantiūrą su tramvajumi ir atnaujintų troleibusų ūkį. O Zuokui jau seniai metas į kalėjimą.

              Comment


                Norint sumokėti už bagažą irgi matyt teks pirkt papildomą kortelę arba iš vairuotojo.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Svarbiausia, kad kai Zuokas nebebus meru, kitas meras ir jo komanda nutrauktų avantiūrą su tramvajumi ir atnaujintų troleibusų ūkį. O Zuokui jau seniai metas į kalėjimą.
                  Mano manymu Zuokas nori žmoniją panaikint ir dar labiau smirdinti Vilnių autobusais. Ir tai Volvo 2004 gamybos autobusai išleidžia savo "kvepalus", kurie ir taip "padeda" žmogui


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Norint sumokėti už bagažą irgi matyt teks pirkt papildomą kortelę arba iš vairuotojo.
                  Neapsimoka kortos imt. Geriau bagažui taloną pirkt
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                    Neapsimoka kortos imt. Geriau bagažui taloną pirkt

                    O man p* ant to talono bagažui. Vežiau ir vešiu tai kas man reikalinga nežymėdamas jokio talono bagažui.

                    Comment


                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                      Mano manymu Zuokas nori žmoniją panaikint ir dar labiau smirdinti Vilnių autobusais. Ir tai Volvo 2004 gamybos autobusai išleidžia savo "kvepalus", kurie ir taip "padeda" žmogui
                      Pamatė Zuokas užsienį, bet taip ir nesuprato, kuo jis skiriasi nuo Lietuvos. Bet tramvajus jam labai patiko. Dabar kliedi juo. O troleibusai nepatinka, nes užsienyje jų nematė...

                      Comment


                        Na, ką, totalus pravalas. Gerai, kad dar šiandien poilsio diena. Kad tik nereikėtų rytoj vėl pradėti popierinių bilietų.

                        Spaudos kioskuose Vilniuje neįmanoma nusipirkti e-bilietų

                        http://verslas.delfi.lt/automoto/spa....d?id=59321099

                        Tačiau trečiadienio ryte spaudos kioskuose nusipirkti elektroninių bilietų nebuvo galima, o popierinių bilietų pardavimas sustabdytas. Jeigu asmuo nenusipirko bilietų anksčiau ir neturi mėnesinio bilieto, vienintelė galimybė važiuoti legaliai - pirkti bilietą iš vairuotojo. Tokio bilieto kaina siekia 3,5 Lt.
                        ...
                        Trečiadienį ryte kai kuriuose autobusuose taip pat neveikė elektroniniai bilietų skaitytuvai.
                        Paskutinis taisė Al1; 2012.08.15, 12:13.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Pamatė Zuokas užsienį, bet taip ir nesuprato, kuo jis skiriasi nuo Lietuvos. Bet tramvajus jam labai patiko. Dabar kliedi juo. O troleibusai nepatinka, nes užsienyje jų nematė...
                          Tai taip. Neesmė, kad jau keli metai, jeigu ne daugiau, kaip yra paruošta viešojo transporto strategiją, kurioje nurodytos rekomendacijos kokį transportą vystyti. Ir tikrai ne Zuokas sėdėjo ir tą strategiją rašė. Bet kam gi rūpi specialistų paskaičiavimai, analizės ir kt. Juk jie visi "papirkti"

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Na, ką, totalus pravalas. Gerai, kad dar šiandien poilsio diena. Kad tik nereikėtų rytoj vėl pradėti popierinių bilietų.

                            Spaudos kioskuose Vilniuje neįmanoma nusipirkti e-bilietų
                            Neveikia Jūsų nuoroda
                            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Tai taip. Neesmė, kad jau keli metai, jeigu ne daugiau, kaip yra paruošta viešojo transporto strategiją, kurioje nurodytos rekomendacijos kokį transportą vystyti. Ir tikrai ne Zuokas sėdėjo ir tą strategiją rašė. Bet kam gi rūpi specialistų paskaičiavimai, analizės ir kt. Juk jie visi "papirkti"
                              Žmogau, tu bent pasidomėk prieš rašydamas. Strategijų buvo ne viena, bet nei viena nebuvo vykdoma. Dabartinė oficialiai galiojanti yra paruošta Zuokui valdant.

                              Comment


                                Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                                Neveikia Jūsų nuoroda
                                Veikia.
                                http://verslas.delfi.lt/automoto/spa....d?id=59321099

                                Comment


                                  Cha,cha,cha Ne,o tai kaip važiuoti?Kaip suprantu ,SK dirba,bet kortelės neatvyko?
                                  Dar kartą Dėl komposterių-dar matyt sistemos nesutvarkė.Na bet ir pavarė ...

                                  Comment


                                    Tai gal pataisykite savo ankstesnį pranešimą, nes ten tik juodai pastorintas pavadinimas, be jokios nurodos
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Žmogau, tu bent pasidomėk prieš rašydamas. Strategijų buvo ne viena, bet nei viena nebuvo vykdoma. Dabartinė oficialiai galiojanti yra paruošta Zuokui valdant.
                                      Tai kodėl nepuolami tie, kurie per 20 metų nesugebėjo įvykdyti nei vienos paruoštos strategijos? Ką jau čia įvykdyti, bent galėjo pradėti vykdyti.

                                      O kame sąryšis tarp Zuoko vadovavimo administracijai ir strategijos ruošimo (o dar pridėkime ir visokias papildomas analizes ir ataskaitas) nesuprantu. Tipo tavo mintis ta, kad kas valdo administraciją, tas aiškina institutams ir universitetams kaip ruošti ataskaitas? Na, taip gali būti nebent vystant "visi papirkti, aš teisus" idėją.

                                      Esmė dabartinio VT ta, kad jis per eilę metų iš esmės nei kiek nesikeitė, kai tuo tarpu sąlygos jam mieste keitėsi belenkaip. Nuo transporto kiekio (automobiliai ir t.t.) iki įrangos susidėvėjimo. Todėl jis tapo kone visiškai nekonkurencingu.

                                      O dėl žmonių nuodijimo tai išvis.. Taip, autobusai kažkiek daugiau išskiria visokių medžiagų į orą, tačiau tikrai ne tiek, kad jos būtų mirtinos žmogaus sveikatai. Juolab, kad dabar perkami autobusai kone visi (o gal ir visi, neprisimenu tiksliai) yra varomi dujomis, ateityje ir elektra. O dar turint omenyje, kad Vilnius - žaliausia sostinė Europoje, tai nėra ką lyginti su kitais pasaulio miestais. Todėl visai logiška nebekišti pinigų į troleibusų parko atnaujinimą, kuomet po kokių 10 metų jau greičiausiai pilnai galima bus investuoti į elektrinius autobusus (dabar į dujinius, kurie yra žymiai pigesni nei troleibusai). O turint omenyje, kad troleibusai yra nuimamai ne šiandien, o per ateinančius 10-20 metų, tai išvis nematau prasmės čia putotis ir kalbėti nesąmones apie žmonijos naikinimą.

                                      Comment


                                        Vilniuje pradėjo veikti e. bilieto sistema, bilietų platinimo vietose baigiama atnaujinti programinė įranga


                                        "Nuo šiandien sostinės viešojo transporto keleivių kontrolė taip pat padėdami apsiprasti keleiviams su naująja sistema, konsultuos keleivius, atsakys į kylančius klausimus, šiandien atlaidžiau vertins keleivius, neturinčius bilieto.

                                        Atsiprašome keleivių dėl galimų nepatogumų."
                                        http://www.vilnius.lt/index.php?776702594

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Tai kodėl nepuolami tie, kurie per 20 metų nesugebėjo įvykdyti nei vienos paruoštos strategijos? Ką jau čia įvykdyti, bent galėjo pradėti vykdyti.

                                          O kame sąryšis tarp Zuoko vadovavimo administracijai ir strategijos ruošimo (o dar pridėkime ir visokias papildomas analizes ir ataskaitas) nesuprantu. Tipo tavo mintis ta, kad kas valdo administraciją, tas aiškina institutams ir universitetams kaip ruošti ataskaitas? Na, taip gali būti nebent vystant "visi papirkti, aš teisus" idėją.

                                          Esmė dabartinio VT ta, kad jis per eilę metų iš esmės nei kiek nesikeitė, kai tuo tarpu sąlygos jam mieste keitėsi belenkaip. Nuo transporto kiekio (automobiliai ir t.t.) iki įrangos susidėvėjimo. Todėl jis tapo kone visiškai nekonkurencingu.

                                          O dėl žmonių nuodijimo tai išvis.. Taip, autobusai kažkiek daugiau išskiria visokių medžiagų į orą, tačiau tikrai ne tiek, kad jos būtų mirtinos žmogaus sveikatai. Juolab, kad dabar perkami autobusai kone visi (o gal ir visi, neprisimenu tiksliai) yra varomi dujomis, ateityje ir elektra. O dar turint omenyje, kad Vilnius - žaliausia sostinė Europoje, tai nėra ką lyginti su kitais pasaulio miestais. Todėl visai logiška nebekišti pinigų į troleibusų parko atnaujinimą, kuomet po kokių 10 metų jau greičiausiai pilnai galima bus investuoti į elektrinius autobusus (dabar į dujinius, kurie yra žymiai pigesni nei troleibusai). O turint omenyje, kad troleibusai yra nuimamai ne šiandien, o per ateinančius 10-20 metų, tai išvis nematau prasmės čia putotis ir kalbėti nesąmones apie žmonijos naikinimą.
                                          Tai pats putojiesi piarindamas aferistą Abonentą.
                                          Tos strategijos irgi buvo utopinės. Vienintelis priekaištas, kad jų parengimui buvo išmesta nemažai lėšų, už kurias buvo galima nupirkti kelis nenaujus autobusus.
                                          Tačiau Zuoko strategija (kurią jis pasiryžęs įgyvendinti, priešingai, nei ankstesni merai) realiai pagal rezultatus, kurie būtų pasiekti ją įgyvendinus, sunaikins ekologišką viešąjį transportą.
                                          Ir užkraunama miestui našta - tramvajus, kuriam įrengti lėšų nėra, o įrengiant koncesijos pagrindu už tramvajų bus sumokėta per ateinančius metus dar 2-3 kartus daugiau, nei jis kainuotų įrengiant už valdiškus pinigus. Be to viena ar dvi linijos, kurios planuojamos, neišspręs viešojo transporto problemos. Dar kartą kartoju, kad strategija skirta tik tramvajui įdiegti ir ji visiškai ignoruoja kitas VT rūšis. Kaip jas pagerinti, kiek reikia tam lėšų ir t.t. Kalbama tik tiek, kad reikės pertvarkyti maršrutų tinklą, o esama sistema iš principo bloga, nusidėvėjusi ir neverta atnaujinimo. Teigiama, kad nieko nedarant, transporto problema gilės. Taip, bet net neanalizuojamas variantas, kas būtų, jei būtų atnaujinama ir modernizuojama esama sistema, kiek tai kainuotų ir ką tai duotų. O iš karto siūloma panacėja - tramvajus (1 ar 2 linijos + greitieji autobusai dar tik 2 linijos). Žodžiu, atseit, pastatysime tramvajų, tada ir žūrėsime. Taigi, aš grąsiai teigiu, kad strategija yra tikslinė, skirta tramvajaus piarinimui. Kadangi savivaldybė yra strategijos uždakovas, tai ji turi visas galimybės nustatyti strategijos rengėjams tai, ko ji tikisi iš strategijos. Vadinasi, rengėjams buvo nurodyta, kaip turi būti parengta strategija.
                                          .
                                          Taip, VT tapo nekonkurencingu, bet siūlomos priemonės irgi yra neadekvačios, utopinės, nerealios esamai finansinei ir ekonominei situatacijai.
                                          Logiška neatnaujinti troleibusų ūkio, nes troleibusai yra kliūtis utopiniam tramvajui. Taip pat troleibusas yra kliūtis VT privatizavimui. Juk garantuotai, kad nutiesus tramvajaus liniją, autobusams atnaujinti irgi nebeliks pinigų, o tuomet bus paskelbtas konkursas ir AP suprivatizuotas ar dalis pelningiausių maršrutų perduoda privatininkams. O pelningiausi gi yra troleibusų maršrutai.

                                          Elektriniai autobusai - kur jie yra? Kai bus, tuomet ir bus galima kalbėti. Dujiniai autobusai irgi jokia ne naujiena, bet kol kas jų net ES senbūvėse mažoka. Tai ką jau kalbėti apie elektrinius autobusus, kurių masinės gamyba nevyksta, o ir jai prasidėjus, jie bus su mase vaikiškų ligų. Taip kad apie elektrobusus galima bus kalbėti po 20 metų. Be to elektrobusų eksploatacija kažin ar bus pigesnė - akumuliatoriai nėra pigūs, kraunant dalis energijos prarandama, jie sveria, šildyti ir kondicionuoti autobusą iš akumuliatoriaus yra visiška nesąmonė, nes tai suryja gan nemažai energijos ir reikalauja dar diesnių akumuliatorių. Be to akumuliatoriai yra ekologinė bomba.
                                          Dujiniai autobusai nėra žymiai pigesni už troleibusus, o įvertinus eksplaotacines išlaidas, jie yra brangesni.
                                          Nei Ryga, nei Talinas net nekalba apie troleibusų naikinimą. Naikinant troleibusu bus padaryta klaida, kurią padarė visa Vakarų Europa dar 50-70 metais, kai sunaikino tramvajus daugelyje miestų. Ir dabar vėl grįžtama prie tramvajaus... Taip kad ir troleibusus per anksti nurašinėti kaip transporto rūšį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X