/\ Balsuok už Šimašių, tas tai "tikrai prieš privatizaciją"
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąAš šiaip tikiuosi, kad to nebus spėta padaryti iki kovo mero rinkimų. Privatizuoti, viską privatizuoti reikia šitam abonentui...
O troleibusų privatizuoti atskirai po vieną maršrutą neįmanoma (nes bendras troleibusų KT). Aš įtariu, kad jeigu kaip nors jis bus išrinktas, tai po mažų privatizuos visus maršrutus, o kadangi troleibusus reikia arba privatizuoti visus maršrutus, arba nieko neprivatizuoti, tai juos tesiog panaikins. Savivaldybė taip atsikratys papildomos naštos. Rezgama nemaža afera... Belieka tikėtis, kad Zuokas niekada nebus išrinktas meru.
Comment
-
Parašė 0570043 Rodyti pranešimąP.S. Šiuo metu yra paskelbtas konkursas ir 56 maršruto aptarnavimui.
http://www.vilnius.lt/lit/Del_tarybo...201580/1169621
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNuorodoje išvis maršrutų sąrašas nepateiktas. Tiksliau yra toks "priedas nr. 5", bet pačių maršrutų nenurodo. Matomai temps gumą iki paskutinio momento, kad tik visuomenė nieko nežinotų.
Comment
-
Parašė 0570043 Rodyti pranešimąŠiandien per radiją girdėjau pranešimą apie šituos konkursus. Ketinama atiduoti priemestį, kur autobusai važiuoja pakankamai retai + vieną paketą centrinių maršrutų ( spėju, tokius, kaip 10,49,53 ir pan). Iš viso ketinama atiduoti šeštadalį visų maršrutų ( neaišku, ar skaitosi ir troleibusų marsrutai). Ko gero, privatininkai aptarnaus tokius mikrorajonus, kaip Žemieji panieriai, Salininkai, Pagiriai, Naujanieriai, Naujoji vilnia. Artimiausiu metu taryba turi svarstyti šį projektą, tada ir paaiškės maršrutai, kurie bus atiduoti privačiam sektoriui. Patį konkursą ketinama paskelbti lapkritį, tačiau iki rinkimų vargu, ar projektas bus įgyvendintas. Įgyvendinus šį projektą, daugiausia naudos turės savivaldybė, o labiausiai nukentės VVT darbuotojai. Keleiviai galbūt gaus kažkiek naudos, jeigu privatininkas bus įpareigotas pirkti naujus autobusus.
P.S. Šiuo metu yra paskelbtas konkursas ir 56 maršruto aptarnavimui.
http://www.vilnius.lt/lit/Del_tarybo...201580/1169621Paskutinis taisė Naujaneriai; 2014.10.08, 04:36.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąVasara iš vis visi norintys važiuoti prie ežerų į trumpus autobusus netilps. Dar ir šiuo metu visi norintys važiuoti netelpa į trumpus autobusus. O privatininkai turės tik trumpus arba mažos talpos autobusus nuo / iki 19 vietų. Tai tokie iš karto sulūš žinant, kad net rudenį dar į trumpus netelpa. Per kokią radijo laidą?
Beje, prie stotelės "Miško parkas" (Lydos pl.) kažkokios įmonės aptvertoje teritorijoje mačiau Berkhofus.
Comment
-
Parašė Marius555 Rodyti pranešimąTai gal tokiu atveju tie trumpi važinės dažniau? Tada keleiviams net geriau bus. O dėl mažos talpos autobusų (tų, kuriuos labiau norisi mikroautobusais vadinti), tai, kiek žinau, ilgalaikiame konkurse tokie neturėtų dalyvauti.
Beje, prie stotelės "Miško parkas" (Lydos pl.) kažkokios įmonės aptvertoje teritorijoje mačiau Berkhofus.
Šiandien 65 važinėja ir skaičuoja keleivių srautus 950 ir 940. Nes vakar iš Birelių pusės ryte į Noge (187) netilpo visi norintys važiuoti.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Tokiu atveju periferiniams rajonams (Balsių apylinkėms, Salininkams ir pan.) reiktų 15 metrų ilgio autobusų, arba prie autobusų prikabint specialias priekabas, kurias, esant mažam keleivių skaičiui, galima atkabint ir palikti galiniame punkte. Užsienyje tokia technologija yra gan gerai išvystyta
Comment
-
Nesuprantu, kur Jūs čia įžvelgiate problemą. Ar, Jūsų nuomone, privatininkas negalės įsigyti ilgųjų autobusų? Konkurso sąlygose tą laisvai galima apibrėžti- tam tikrus maršrutus aptarnauti 18 metrų ilgio transporto priemonėmis. Pavyzdžiui, Varšuvoje arba Taline privatininkai aptarnauja nemažai maršrutų, kur važinėja ilgieji autobusai.
Comment
-
Normaliai sudėliojus konkurso sąlygas čia gali būti tiesiog išsigelbėjimas Vilniaus viešajam transportui kaip po tokiam, jei tarkime atsirastų rimta solidi kompanija pasirengusi investuoti ir rimtai tuo užsiimti. Idealiausia, turinti analogiškų paslaugų teikimo patirties kur nors vakarų europoje.
Tai gali būti ne tik naujos/naujesnės transporto priemonės, kitokia jų priežiūra, didesnis dėmesys personalui, jo darbui, bet ir šiek tiek kitoks požiūris į pačios paslaugos teikimą. Neabejoju, kad už pinigus kurie dabar yra skiriami miesto viešajam transportui privatus sektorius galėtų suteikti nepalyginamai kokybiškesnį produktą.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNesuprantu, kur Jūs čia įžvelgiate problemą. Ar, Jūsų nuomone, privatininkas negalės įsigyti ilgųjų autobusų? Konkurso sąlygose tą laisvai galima apibrėžti- tam tikrus maršrutus aptarnauti 18 metrų ilgio transporto priemonėmis. Pavyzdžiui, Varšuvoje arba Taline privatininkai aptarnauja nemažai maršrutų, kur važinėja ilgieji autobusai.
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąTokiu atveju periferiniams rajonams (Balsių apylinkėms, Salininkams ir pan.) reiktų 15 metrų ilgio autobusų, arba prie autobusų prikabint specialias priekabas, kurias, esant mažam keleivių skaičiui, galima atkabint ir palikti galiniame punkte. Užsienyje tokia technologija yra gan gerai išvystytaPaskutinis taisė Naujaneriai; 2014.10.08, 19:10.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąKad nurašyti 50 karosų VVT reikia pirkti minimum 70 ilgų autobusų , o kaip tokiai įmonei yra neymanomas dalykas, pabuvojęs Vilniuje pastebėjau kuo toliau tuo tragšikiau atrodo miesto autobusai, vien seni autobusai važiuoja, aišku įsipaišo vienas kitas naujesnis autobusas bet išties kaip sostinei tai yra graudu...
Comment
-
Paskaičiuokim:
90 Volvo 2004-2006 metų gamybos
18 2013 metų gamybos dujinių Manų
19 2014 metų gamybos Solarių
21 2014 gamybos dujinių Castrosua (įskaitant hibridą)
10 2001 metų gamybos ilgų Neoplan
10 2003 metų gamybos trumpų Mercedes benz Citaro.
Viso: 168 autobusai, gaminti 2000 metais ir vėliau.
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąPrivatininkai nepirks ilgų autobusų, nes jie brangesni nei 12 metrų (trumpi) autobusai.
Ir į 15 metrus autobusus netilps.
Kas liečia Salininkus, tai 19-am maršrute užtektų 15 metrų ilgio autobuso. Nepamiršk, kad ten yra 42, kuris surenka nuo Melioratorių st. ir 3, renkantis keleivius nuo Salininkų st.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąPaskaičiuokim:
90 Volvo 2004-2006 metų gamybos
18 2013 metų gamybos dujinių Manų
21 2014 gamybos dujinių Castrosua (įskaitant hibridą)
10 2001 metų gamybos ilgų Neoplan
10 2003 metų gamybos trumpų Mercedes benz Citaro.
Viso: 149 autobusai, gaminti 2000 metais ir vėliau.دائما الليتوانيه
Comment
-
O jus nepamirškite, kad 15 metriniai sunkiau pravažiuoja tam tikras siauras vietas. Leisti tokius autobusus taip Kurklių-verkių riešės, ypač žiemą būtų rizikinga dėl siauro posūkio nuokalnėje.
Salininkuose tokie autobusai teoriškai turėtų pravažiuoti, bet aš nematau tam didelio poreikio. Gali būti, kad ateityje atėjus privačiam vežėjui tokie rajonai pamirš apie triašius autobusus išvis, nes atsiradus naujiems resursams bus padažnintas tvarkaraštis. Privačių vežėjų integravimo esmė ir yra susisiekimo gerinimas ir intervalų mažinimas.
Comment
-
Parašė 0570043 Rodyti pranešimąO jus nepamirškite, kad 15 metriniai sunkiau pravažiuoja tam tikras siauras vietas. Leisti tokius autobusus taip Kurklių-verkių riešės, ypač žiemą būtų rizikinga dėl siauro posūkio nuokalnėje.
Salininkuose tokie autobusai teoriškai turėtų pravažiuoti, bet aš nematau tam didelio poreikio. Gali būti, kad ateityje atėjus privačiam vežėjui tokie mikrorajonaipamirš apie triašius autobusus išvis, nes atsiradus naujiems resursams bus padažnintas tvarkaraštis. Privačių vežėjų integravimo esmė ir yra susisiekimo gerinimas ir intervalų mažinimas.
O privatininkai, kaip tik rečiau važiuos ir jie važiuos tik jiems pelningais laikais, tai yra tada kai važiuoja daugiausia keleivių. Privatininkams rūpės tik pelnas, o ne keleiviai.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Visiškai su tuo nesutinku ir manau, kad tai ganėtinai kvailas požiūris į privatininkus. Jeigu jiems nerupėtų keleiviai, tai aš iš tiesų nemanau, kad jie tada būtų priimti dirbti Vilniaus mieste? Kaune, kai "Kautros" mikriukai dirba, tai įmonei keleiviai rūpi, ir elgiasi su jais pagarbiai. Tada kyla klausimas, kodėl į Vilnių atėjęs privatininkas turėtų spjaut į veidą keleiviams? Aš manau, kad jeigu tu turėtum savo įmonę ir būtum pvz. mieste privatininkas, tai ilgai neužsilaikytum vien dėl savo požiūrio. Dabar truputi atgal į temą: pasižiūrėkime į dabartinius privatininkus mieste. Ar jie važiuoja rečiau? Ne. Jie važiuoja žymiai dažniau, nepaisant laiko ir pan. Čia kalba yra apie 13,61,20,28. Suprantama, kad tas dažnesnis kursavimas yra dėl transporto priemonių talpos, tačiau pažiūrėk į 40-ą maršrutą, kurį aptarnauja Meteorit turas? Ar maršrutas važiuoja rečiau? Ne. Todėl tavo kalbos eilinį kartą prilygsta bobutės iš kiemo sapalionėms. Tvarkaraščius sudarinės ne privatininkai, o savivaldybės įmonė, todėl užteks tokias nesąmones kalbėt.
Comment
-
Parašė hydrex Rodyti pranešimąVisiškai su tuo nesutinku ir manau, kad tai ganėtinai kvailas požiūris į privatininkus. Jeigu jiems nerupėtų keleiviai, tai aš iš tiesų nemanau, kad jie tada būtų priimti dirbti Vilniaus mieste? Kaune, kai "Kautros" mikriukai dirba, tai įmonei keleiviai rūpi, ir elgiasi su jais pagarbiai. Tada kyla klausimas, kodėl į Vilnių atėjęs privatininkas turėtų spjaut į veidą keleiviams? Aš manau, kad jeigu tu turėtum savo įmonę ir būtum pvz. mieste privatininkas, tai ilgai neužsilaikytum vien dėl savo požiūrio. Dabar truputi atgal į temą: pasižiūrėkime į dabartinius privatininkus mieste. Ar jie važiuoja rečiau? Ne. Jie važiuoja žymiai dažniau, nepaisant laiko ir pan. Čia kalba yra apie 13,61,20,28. Suprantama, kad tas dažnesnis kursavimas yra dėl transporto priemonių talpos, tačiau pažiūrėk į 40-ą maršrutą, kurį aptarnauja Meteorit turas? Ar maršrutas važiuoja rečiau? Ne. Todėl tavo kalbos eilinį kartą prilygsta bobutės iš kiemo sapalionėms. Tvarkaraščius sudarinės ne privatininkai, o savivaldybės įmonė, todėl užteks tokias nesąmones kalbėt.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąO kiek Solarių važinėja?
Ilgi Heuliez (3, nors ir ketvirtasis yra 12.1999)
Taip pat "praleisti" midibusai:
2 realiai vaziuojantys Cito
5 mažieji neoplanai
12 Noge
6 FIAT dujiniai.
Comment
Comment