Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ Balsuok už Šimašių, tas tai "tikrai prieš privatizaciją"

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      Aš šiaip tikiuosi, kad to nebus spėta padaryti iki kovo mero rinkimų. Privatizuoti, viską privatizuoti reikia šitam abonentui...
      O troleibusų privatizuoti atskirai po vieną maršrutą neįmanoma (nes bendras troleibusų KT). Aš įtariu, kad jeigu kaip nors jis bus išrinktas, tai po mažų privatizuos visus maršrutus, o kadangi troleibusus reikia arba privatizuoti visus maršrutus, arba nieko neprivatizuoti, tai juos tesiog panaikins. Savivaldybė taip atsikratys papildomos naštos. Rezgama nemaža afera... Belieka tikėtis, kad Zuokas niekada nebus išrinktas meru.
      Paskaityk konkurso sąlygas. Juose nurodoma, kad transporto priemonės turės būti ne senesnės, kaip 10 metų. Šiuo metu Solariams yra 10 metų,škodoms virš 20, tai blogiausiu atveju gausime ne ką blogesnes transporto priemones. Galbūt, net ir naujas. Kontaktinis tinklas gali būti padalintas į sektorius: už sektorių A atsakingas A vežėjas, už sektorių B vežejas B ir t.t.

      Comment


        Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
        P.S. Šiuo metu yra paskelbtas konkursas ir 56 maršruto aptarnavimui.

        http://www.vilnius.lt/lit/Del_tarybo...201580/1169621
        Nuorodoje išvis maršrutų sąrašas nepateiktas. Tiksliau yra toks "priedas nr. 5", bet pačių maršrutų nenurodo. Matomai temps gumą iki paskutinio momento, kad tik visuomenė nieko nežinotų.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Nuorodoje išvis maršrutų sąrašas nepateiktas. Tiksliau yra toks "priedas nr. 5", bet pačių maršrutų nenurodo. Matomai temps gumą iki paskutinio momento, kad tik visuomenė nieko nežinotų.
          Paprastam keleiviui tai atneš tik gerą. Maršrutai bus aptarnaujami ne senesnėmis, kaip 10 metų transporto priemonėmis, galbūt net naujomis. Bilieto kaina nesikeis, maršrutų trasos irgi. Maršrutų sąrašą, manau, paskelbs artimiausiu metu - jie turi būti įrašyti į konkurso sąlygas. Priešingu atveju tai gali būti traktuojama, kaip pirkimo pažeidimas.

          Comment


            Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
            Šiandien per radiją girdėjau pranešimą apie šituos konkursus. Ketinama atiduoti priemestį, kur autobusai važiuoja pakankamai retai + vieną paketą centrinių maršrutų ( spėju, tokius, kaip 10,49,53 ir pan). Iš viso ketinama atiduoti šeštadalį visų maršrutų ( neaišku, ar skaitosi ir troleibusų marsrutai). Ko gero, privatininkai aptarnaus tokius mikrorajonus, kaip Žemieji panieriai, Salininkai, Pagiriai, Naujanieriai, Naujoji vilnia. Artimiausiu metu taryba turi svarstyti šį projektą, tada ir paaiškės maršrutai, kurie bus atiduoti privačiam sektoriui. Patį konkursą ketinama paskelbti lapkritį, tačiau iki rinkimų vargu, ar projektas bus įgyvendintas. Įgyvendinus šį projektą, daugiausia naudos turės savivaldybė, o labiausiai nukentės VVT darbuotojai. Keleiviai galbūt gaus kažkiek naudos, jeigu privatininkas bus įpareigotas pirkti naujus autobusus.
            P.S. Šiuo metu yra paskelbtas konkursas ir 56 maršruto aptarnavimui.

            http://www.vilnius.lt/lit/Del_tarybo...201580/1169621
            Vasara iš vis visi norintys važiuoti prie ežerų į trumpus autobusus netilps. Dar ir šiuo metu visi norintys važiuoti netelpa į trumpus autobusus. O privatininkai turės tik trumpus arba mažos talpos autobusus nuo / iki 19 vietų. Tai tokie iš karto sulūš žinant, kad net rudenį dar į trumpus netelpa. Per kokią radijo laidą?
            Paskutinis taisė Naujaneriai; 2014.10.08, 04:36.
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
              Vasara iš vis visi norintys važiuoti prie ežerų į trumpus autobusus netilps. Dar ir šiuo metu visi norintys važiuoti netelpa į trumpus autobusus. O privatininkai turės tik trumpus arba mažos talpos autobusus nuo / iki 19 vietų. Tai tokie iš karto sulūš žinant, kad net rudenį dar į trumpus netelpa. Per kokią radijo laidą?
              Tai gal tokiu atveju tie trumpi važinės dažniau? Tada keleiviams net geriau bus. O dėl mažos talpos autobusų (tų, kuriuos labiau norisi mikroautobusais vadinti), tai, kiek žinau, ilgalaikiame konkurse tokie neturėtų dalyvauti.
              Beje, prie stotelės "Miško parkas" (Lydos pl.) kažkokios įmonės aptvertoje teritorijoje mačiau Berkhofus.

              Comment


                Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
                Tai gal tokiu atveju tie trumpi važinės dažniau? Tada keleiviams net geriau bus. O dėl mažos talpos autobusų (tų, kuriuos labiau norisi mikroautobusais vadinti), tai, kiek žinau, ilgalaikiame konkurse tokie neturėtų dalyvauti.
                Beje, prie stotelės "Miško parkas" (Lydos pl.) kažkokios įmonės aptvertoje teritorijoje mačiau Berkhofus.
                Nemanau, kad dažniau važiuos, gali tik rečiau važiuoti.

                Šiandien 65 važinėja ir skaičuoja keleivių srautus 950 ir 940. Nes vakar iš Birelių pusės ryte į Noge (187) netilpo visi norintys važiuoti.
                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                Comment


                  Tokiu atveju periferiniams rajonams (Balsių apylinkėms, Salininkams ir pan.) reiktų 15 metrų ilgio autobusų, arba prie autobusų prikabint specialias priekabas, kurias, esant mažam keleivių skaičiui, galima atkabint ir palikti galiniame punkte. Užsienyje tokia technologija yra gan gerai išvystyta
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Nesuprantu, kur Jūs čia įžvelgiate problemą. Ar, Jūsų nuomone, privatininkas negalės įsigyti ilgųjų autobusų? Konkurso sąlygose tą laisvai galima apibrėžti- tam tikrus maršrutus aptarnauti 18 metrų ilgio transporto priemonėmis. Pavyzdžiui, Varšuvoje arba Taline privatininkai aptarnauja nemažai maršrutų, kur važinėja ilgieji autobusai.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Normaliai sudėliojus konkurso sąlygas čia gali būti tiesiog išsigelbėjimas Vilniaus viešajam transportui kaip po tokiam, jei tarkime atsirastų rimta solidi kompanija pasirengusi investuoti ir rimtai tuo užsiimti. Idealiausia, turinti analogiškų paslaugų teikimo patirties kur nors vakarų europoje.

                      Tai gali būti ne tik naujos/naujesnės transporto priemonės, kitokia jų priežiūra, didesnis dėmesys personalui, jo darbui, bet ir šiek tiek kitoks požiūris į pačios paslaugos teikimą. Neabejoju, kad už pinigus kurie dabar yra skiriami miesto viešajam transportui privatus sektorius galėtų suteikti nepalyginamai kokybiškesnį produktą.

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Nesuprantu, kur Jūs čia įžvelgiate problemą. Ar, Jūsų nuomone, privatininkas negalės įsigyti ilgųjų autobusų? Konkurso sąlygose tą laisvai galima apibrėžti- tam tikrus maršrutus aptarnauti 18 metrų ilgio transporto priemonėmis. Pavyzdžiui, Varšuvoje arba Taline privatininkai aptarnauja nemažai maršrutų, kur važinėja ilgieji autobusai.
                        Privatininkai nepirks ilgų autobusų, nes jie brangesni nei 12 metrų (trumpi) autobusai.

                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                        Tokiu atveju periferiniams rajonams (Balsių apylinkėms, Salininkams ir pan.) reiktų 15 metrų ilgio autobusų, arba prie autobusų prikabint specialias priekabas, kurias, esant mažam keleivių skaičiui, galima atkabint ir palikti galiniame punkte. Užsienyje tokia technologija yra gan gerai išvystyta
                        Ir į 15 metrus autobusus netilps.
                        Paskutinis taisė Naujaneriai; 2014.10.08, 19:10.
                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                        Comment


                          Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                          Kad nurašyti 50 karosų VVT reikia pirkti minimum 70 ilgų autobusų , o kaip tokiai įmonei yra neymanomas dalykas, pabuvojęs Vilniuje pastebėjau kuo toliau tuo tragšikiau atrodo miesto autobusai, vien seni autobusai važiuoja, aišku įsipaišo vienas kitas naujesnis autobusas bet išties kaip sostinei tai yra graudu...
                          Ką reiškia vien seni važiuoja? Įsipaišo vienas kitas naujas? Nesamonė. Arba buvai kokias penkias minutes, arba matai tai ką nori matyti. Vaizdas yra žymiai pagerėjęs ir nauji autobusai pasidarė labiau ne išimtis o taisyklė. Įdomu dar ką laikai senu autobusu, o ką naujesniu? Jei seni Karosos, MB ir Shaffle tai kiek jie sudaro parko? 2/3 ar 1/2? Realiai tikrai nėra tokia baisi situacija kaip sakai.

                          Comment


                            Paskaičiuokim:
                            90 Volvo 2004-2006 metų gamybos
                            18 2013 metų gamybos dujinių Manų
                            19 2014 metų gamybos Solarių
                            21 2014 gamybos dujinių Castrosua (įskaitant hibridą)
                            10 2001 metų gamybos ilgų Neoplan
                            10 2003 metų gamybos trumpų Mercedes benz Citaro.

                            Viso: 168 autobusai, gaminti 2000 metais ir vėliau.
                            Paskutinis taisė ssnaiperis; 2014.10.08, 22:15. Priežastis: Patikslintas autobusų skaičius
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                              Privatininkai nepirks ilgų autobusų, nes jie brangesni nei 12 metrų (trumpi) autobusai.


                              Ir į 15 metrus autobusus netilps.
                              Įmanomas tilpimo variantas, tik, aišku, pagrindiniais laikais padaryt atstumą tarp išvykimų 10-15 min. O toliau daryt didesnius tarpus.

                              Kas liečia Salininkus, tai 19-am maršrute užtektų 15 metrų ilgio autobuso. Nepamiršk, kad ten yra 42, kuris surenka nuo Melioratorių st. ir 3, renkantis keleivius nuo Salininkų st.
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                Paskaičiuokim:
                                90 Volvo 2004-2006 metų gamybos
                                18 2013 metų gamybos dujinių Manų
                                21 2014 gamybos dujinių Castrosua (įskaitant hibridą)
                                10 2001 metų gamybos ilgų Neoplan
                                10 2003 metų gamybos trumpų Mercedes benz Citaro.

                                Viso: 149 autobusai, gaminti 2000 metais ir vėliau.
                                O kiek Solarių važinėja?
                                دائما الليتوانيه

                                Comment


                                  O jus nepamirškite, kad 15 metriniai sunkiau pravažiuoja tam tikras siauras vietas. Leisti tokius autobusus taip Kurklių-verkių riešės, ypač žiemą būtų rizikinga dėl siauro posūkio nuokalnėje.
                                  Salininkuose tokie autobusai teoriškai turėtų pravažiuoti, bet aš nematau tam didelio poreikio. Gali būti, kad ateityje atėjus privačiam vežėjui tokie rajonai pamirš apie triašius autobusus išvis, nes atsiradus naujiems resursams bus padažnintas tvarkaraštis. Privačių vežėjų integravimo esmė ir yra susisiekimo gerinimas ir intervalų mažinimas.

                                  Comment


                                    Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
                                    O jus nepamirškite, kad 15 metriniai sunkiau pravažiuoja tam tikras siauras vietas. Leisti tokius autobusus taip Kurklių-verkių riešės, ypač žiemą būtų rizikinga dėl siauro posūkio nuokalnėje.
                                    Salininkuose tokie autobusai teoriškai turėtų pravažiuoti, bet aš nematau tam didelio poreikio. Gali būti, kad ateityje atėjus privačiam vežėjui tokie mikrorajonaipamirš apie triašius autobusus išvis, nes atsiradus naujiems resursams bus padažnintas tvarkaraštis. Privačių vežėjų integravimo esmė ir yra susisiekimo gerinimas ir intervalų mažinimas.
                                    2008 m.vasarą važiavo 36 tik trumpi autobusai, tada važinėjo tik 36 ir 76. Ir tą vasarą nevažiavo ilgi autobusai ir į trumpus nieks netilpo, kasdien sugęsdavo dėl per didelio keleivių skaičiaus.

                                    O privatininkai, kaip tik rečiau važiuos ir jie važiuos tik jiems pelningais laikais, tai yra tada kai važiuoja daugiausia keleivių. Privatininkams rūpės tik pelnas, o ne keleiviai.
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Visiškai su tuo nesutinku ir manau, kad tai ganėtinai kvailas požiūris į privatininkus. Jeigu jiems nerupėtų keleiviai, tai aš iš tiesų nemanau, kad jie tada būtų priimti dirbti Vilniaus mieste? Kaune, kai "Kautros" mikriukai dirba, tai įmonei keleiviai rūpi, ir elgiasi su jais pagarbiai. Tada kyla klausimas, kodėl į Vilnių atėjęs privatininkas turėtų spjaut į veidą keleiviams? Aš manau, kad jeigu tu turėtum savo įmonę ir būtum pvz. mieste privatininkas, tai ilgai neužsilaikytum vien dėl savo požiūrio. Dabar truputi atgal į temą: pasižiūrėkime į dabartinius privatininkus mieste. Ar jie važiuoja rečiau? Ne. Jie važiuoja žymiai dažniau, nepaisant laiko ir pan. Čia kalba yra apie 13,61,20,28. Suprantama, kad tas dažnesnis kursavimas yra dėl transporto priemonių talpos, tačiau pažiūrėk į 40-ą maršrutą, kurį aptarnauja Meteorit turas? Ar maršrutas važiuoja rečiau? Ne. Todėl tavo kalbos eilinį kartą prilygsta bobutės iš kiemo sapalionėms. Tvarkaraščius sudarinės ne privatininkai, o savivaldybės įmonė, todėl užteks tokias nesąmones kalbėt.

                                      Comment


                                        Parašė hydrex Rodyti pranešimą
                                        Visiškai su tuo nesutinku ir manau, kad tai ganėtinai kvailas požiūris į privatininkus. Jeigu jiems nerupėtų keleiviai, tai aš iš tiesų nemanau, kad jie tada būtų priimti dirbti Vilniaus mieste? Kaune, kai "Kautros" mikriukai dirba, tai įmonei keleiviai rūpi, ir elgiasi su jais pagarbiai. Tada kyla klausimas, kodėl į Vilnių atėjęs privatininkas turėtų spjaut į veidą keleiviams? Aš manau, kad jeigu tu turėtum savo įmonę ir būtum pvz. mieste privatininkas, tai ilgai neužsilaikytum vien dėl savo požiūrio. Dabar truputi atgal į temą: pasižiūrėkime į dabartinius privatininkus mieste. Ar jie važiuoja rečiau? Ne. Jie važiuoja žymiai dažniau, nepaisant laiko ir pan. Čia kalba yra apie 13,61,20,28. Suprantama, kad tas dažnesnis kursavimas yra dėl transporto priemonių talpos, tačiau pažiūrėk į 40-ą maršrutą, kurį aptarnauja Meteorit turas? Ar maršrutas važiuoja rečiau? Ne. Todėl tavo kalbos eilinį kartą prilygsta bobutės iš kiemo sapalionėms. Tvarkaraščius sudarinės ne privatininkai, o savivaldybės įmonė, todėl užteks tokias nesąmones kalbėt.
                                        Na, kad VVT (exVAP) 2008 m. nesugebėjo sutalpinti visų keleivių į trumpus autobusus net vasarą. Tokie, kaip 35, 36, 65, 66, 76 tikrai dažniau nevažiuos ir taip retai jie važiuoja, o privatininkams šie maršrutai bus nuostolis, net į 65 rytais visi netelpa.
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                                          O kiek Solarių važinėja?
                                          Dar pamiršta keletas kitų autobusų:
                                          Ilgi Heuliez (3, nors ir ketvirtasis yra 12.1999)
                                          Taip pat "praleisti" midibusai:
                                          2 realiai vaziuojantys Cito
                                          5 mažieji neoplanai
                                          12 Noge
                                          6 FIAT dujiniai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X