Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Mano manymu reikejo 67-a paderinti su 115-u. Sio marsruto grafika stumdyti patogiau, kadangi cia dirba vienas autobusas, o 115-am - net keturi.
    Kaip tik sunkiau yra derinti 1 autobuso laikus, nes jis turi būti derinamas prie daugelio poreikių. Jeigu iš Mickūnų reikia autobuso kokią 7:00, tai ką jau čia bepastumdysi?

    Beje, 115 ilginama reiso trukmė - +1 min. link N. Vilnios, +3 min. link Antakalnio.
    Paskutinis taisė Mettal; 2014.09.26, 12:09.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Beje, 115 ilginama reiso trukmė - +1 min. link N. Vilnios, +3 min. link Antakalnio.
      Ech, o realybėje vairuotojams užtenka:
      Tremtinių - Dūmų - 1 min (duota 2 min);
      Uosių - Kalno - 2 min (duota 4 min, vairuotojas dažnai ilsisi pusantros minutės Paparčių st.);
      Uosių sodai - Rokantiškių sodai - 1 min (duota 2 min);
      Bistryčios - Klinikų st. - 2 min (duota 3 min, vairuotojas ilsisi Klinikų st. net degant žaliam šviesoforo signalui).

      Jeigu kur ir reikėtų duoti laiko, tai tik atkarpoje Rokantiškės - Anapilio st. (vietoje 2 min reikėtų 3 min).

      Comment


        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
        P.S. Taip pat manyčiau, kad 115 reikia išskaldyti į du maršrutus, kad nebūtų problemų Antakalnyje (kaip 49 ir 69).
        Nori pasakyt, kad reisams Antakalnis - Kalno g. suteikti kitą numerį, pvz 113?
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
          Nori pasakyt, kad reisams Antakalnis - Kalno g. suteikti kitą numerį, pvz 113?
          Taip, nes gali būti painiava, juolab, kad ne visada gerai matosi skirtumas tarp mėlynos ir juodos spalvos (pvz., žiūrint prieš saulę).

          Comment


            Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
            Taip, nes gali būti painiava, juolab, kad ne visada gerai matosi skirtumas tarp mėlynos ir juodos spalvos (pvz., žiūrint prieš saulę).
            Mano manymu geriausia tokiems sutrumpintiems / prailgintiems reisams skirti numerį su A raide, kad jis būtų kaip įmanoma panašesnis į savo "pirmtaką". Tarkim vietoje 69 būtų buvęs daug suprantamesnis 49A arba vietoje 13 troleibuso būtų likęs 18A. A raidė prideda maršrutui įvaizdį, kad jis kažkuo panašus į maršrutą be tos raidės.

            Tiesa, 115A žiūrėtųsi keistai - gal ir per ilgas numeris.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Taip pat informuojame, jog 115 maršruto autobusai, visą dieną, važiuos dažniau."
              Kas cia per nesamone? Kodel suntrumino 115 marsuto grafika vaziojanta is parko iki antakalnio? As gyvenu Rokantiskiose, mokausi naujoje Vilniuje ir kaip man dabar vazioti namo? Po valanda stotelese stoveti? O kak prasides zema? tai as susalsiu stoteleje. I kodel suntrumpino grafika as nesuprantu visada is naujosios vilnios vazioja pilnas aftobusas zmoniu. Kodel taip padare?

              Comment


                Parašė Dymasik Rodyti pranešimą
                Taip pat informuojame, jog 115 maršruto autobusai, visą dieną, važiuos dažniau."
                Kas cia per nesamone? Kodel suntrumino 115 marsuto grafika vaziojanta is parko iki antakalnio? As gyvenu Rokantiskiose, mokausi naujoje Vilniuje ir kaip man dabar vazioti namo? Po valanda stotelese stoveti? O kak prasides zema? tai as susalsiu stoteleje. I kodel suntrumpino grafika as nesuprantu visada is naujosios vilnios vazioja pilnas aftobusas zmoniu. Kodel taip padare?
                Nesijaudink , rasi ką veikt tą valandą. Priprasi
                Abrikosai mus išgelbės. ~

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  Tai jeigu aš gerai supratau, bus maršrutas Šeškinės poliklinika (kur jis apsisuks, be to, kodėl nevažiuos iki Lukiškių?)- Bukiškės - Riešė - Ozo žiedas? Ar jie savo galvose? Čia kiek autobusų bus? Ar ne geriau būtų padaryti du maršrutus - 60 Lukiškės - Bukiškės - Bendorėliai ir 87 Ozo žiedas - Baltupiai - Vanaginė - Riešė?
                  Apsisukimas gali būti važiavimas visa šeškinės gatve ( Pro musninkų stotelę , 48 žiedą) ir stovėjimas ukmergės st. Arba įmanoma padaryti , kad autobusai stovėtų 48-o žiede ir tada važiuotų šeškinės gatve pro ukmergės stotelę ir taip pradėtų reisą.
                  Abrikosai mus išgelbės. ~

                  Comment


                    Parašė Dymasik Rodyti pranešimą
                    Po valanda stotelese stoveti?
                    Stotelėse yra grafikas. Internetu jis irgi pateikiamas. Kas trukdo palaukti mokykloje kol liks kokios 10-15 min. iki išvykimo?

                    Parašė Lucario Rodyti pranešimą
                    Apsisukimas gali būti važiavimas visa šeškinės gatve ( Pro musninkų stotelę , 48 žiedą) ir stovėjimas ukmergės st. Arba įmanoma padaryti , kad autobusai stovėtų 48-o žiede ir tada važiuotų šeškinės gatve pro ukmergės stotelę ir taip pradėtų reisą.
                    Grečiausiai taip ir bus - su atstova Musninkų žiede. Šitaip, beje, važiuoja priemiestiniai autobusai, tik jie stovi Ukmergės st. Ir dar esu įsitikinęs, kad tokiu atveju 60 tikrai būtų panaikintas. 52 galbūt būtų pridėtas papildomas autobusas.

                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    Čia kiek autobusų bus?
                    3 tikrai užtektų (2 pamainos ir 1 pertraukiamas), kad būtų kursavimas maždaug po 1-2 reisus per valandą. Tuomet iškart neliktų priemiestinių 112 bei po kurio laiko (čia spėjimas) - 112A.
                    Paskutinis taisė Mettal; 2014.09.28, 09:02.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Kada gatvėmis riedės tik nauji autobusai ir troleibusai?

                      Vilniaus miesto viešąjį (VVT) transportą sudaro 388 autobusai bei 259 troleibusai, iš jų 9 proc. transporto priemonių yra naujos. Skaičiuojama, kad pakeisti visus 480 senesnius nei 15 metų autobusus ir troleibusus atsieitų apie 400 mln. litų.

                      Portalo LRT.lt skaitytojas Julius sako pastebintis, kad Vilniaus gatvėmis rieda nemažai naujų autobusų ir troleibusų, tačiau ūsais braukia ir nemažai tokių troleibusų, kurie jau galėtų eiti užtarnauto poilsio.

                      „Nuolat skelbiama apie tai, kad į Vilniaus gatves vis išrieda naujų troleibusų ir autobusų. Tai labai džiugina, tačiau gatvėse vis dar daug senų viešojo transporto priemonių, ypač – senų troleibusų. Noriu pasiteirauti, kada sostinės gatvėmis riedės tik naujos viešojo transporto priemonės?“ – klausia vilnietis Julius.

                      Kaip portalą LRT.lt informavo VVT Technikos direktorius Juozapas Grabys, 2013–2014 metais ES, savivaldybės, Aplinkos apsaugos ministerijos (lėšos gautos už parduotus taršos leidimus) ir VVT lėšomis įsigyti 58 autobusai. „Transporto priemonių atnaujinimas susijęs su finansinėmis galimybėmis. Pakeisti visus senesnius nei 15 metų autobusus ir troleibusus, kurių yra 480, reikėtų apie 400 mln. litų“, – skaičiuoja direktorius.

                      2015–2016 metais bendrovė tikisi įsigyti naujų transporto priemonių iš ES lėšų, tačiau, kiek tiksliai, turėtų paaiškėti iki šių metų pabaigos.

                      Vilniaus viešasis transportas eksploatuoja 388 autobusus ir 259 troleibusus. Pasak J. Grabio, 58 autobusai – 9 proc. visų transporto priemonių arba 15 proc. autobusų – yra nauji. „Iki tol paskutinį kartą sostinėje autobusų parkas buvo atnaujintas 2003–2006 metais. Senesni nei 15 metų yra 268 autobusai ir 212 troleibusų“, – VVT parką pristato J. Grabys.

                      Vidutinis troleibusų amžius yra apie 20 metų, seniausi – 27–28 metų. Vidutinis autobusų amžius yra apie 14 metų, seniausi – 27 metų.

                      Comment


                        Parašė Peizazas
                        Tegu pirmiau vairuotojams algas moka, vėliau bus galima kalbėti apie TP naujinimą.
                        Nevalia šiuos dalykus plakti į vieną ir šitaip priešpastatyti. Iš esmės keleiviams turėtų nerūpėti, vairuotojams išmokamos algos, ar ne. Keleiviai yra klientai ir moka pinigus už paslaugą, todėl turi teisę tikėtis prieinamo ir patogaus VT. Algų vėlavimo klausimas yra įmonės ir jos darbuotojų vidaus reikalas, turiuo nebent domisi ne tik minėtos šalys, bet ir VT entuziastai ar kad ir NVTKA. Bet iš esmės taip teigti "pirmiau taip, po to galima tikėtis anaip" yra neteisinga. Čia tas pats sakyti, lyg vienam duokime saldainį, o kitas palauks. Viskas turi būti vykdoma lygiagrečiai ir planuojant į ateitį.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                          Algų vėlavimo klausimas yra įmonės ir jos darbuotojų vidaus reikalas, turiuo nebent domisi ne tik minėtos šalys, bet ir VT entuziastai ar kad ir NVTKA.
                          Tiesiogiai - taip, keleiviui tai nėra įdomu. Bet netiesiogiai - labai įdomu, nes jeigu vairuotojai negauna algos, jie gali vieną negražią diena susirgti arba ateiti į darbą ir lošti kortomis, bet nevažiuoti į reisą. Ir geri nauji patogūs autobusai stovės parke, o ne keleivius transportuos iš A į B. O dėl kompleksinio sprendimo - sutinku.
                          Paskutinis taisė Aleksio; 2014.09.30, 00:05.

                          Comment


                            Sikart pritarsiu peizazui. Jeigu nebus mokami atlyginimai, nebus jokios prasmes kokios transporto priemones veza keleivius, nes tiesiog nebebus kam vaziuoti i reisus.
                            Ametistai, jus esate neteisus. Nepamirskite, kad vvt nera nepriklausoma ir jos situacija prikauso ne tik nuo tiesioginiu pajamu, bet ir nuo savivaldybes dotaciju. Siuo atveju tai nera verslas, o socialine paslauga.
                            Paskutinis taisė 0570043; 2014.09.30, 00:10.

                            Comment


                              Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
                              Sikart pritarsiu peizazui. Jeigu nebus mokami atlyginimai, nebus jokios prasmes kokios transporto priemones veza keleivius, nes tiesiog nebebus kam vaziuoti i reisus.
                              Ametistai, jus esate neteisus. Nepamirskite, kad vvt nera nepriklausoma ir jos situacija prikauso ne tik nuo tiesioginiu pajamu, bet ir nuo savivaldybes dotaciju. Siuo atveju tai nera verslas, o socialine paslauga.
                              Esu teisus, žiūrint iš keleivio perspektyvos. Tokių keleivių, kurie gilintųsi į situaciją ir aiškintųsi priežastis yra mažuma, kaip ir VT entuziastai. Tiesiog sakau, kad keleiviui tai neturėtų rūpėti. Ir tai verslas, ar socialinė paslauga - visai nesvarbu. Naudojimasis VT ir turi būti skatinamas, nes tai yra svarbu. Keleiviams neturi būti prikaišoma ar primenama, kai tai yra socialinė paslauga (suprask, džiaukis, kad veža, nes dalį pinigų už VT išlaikymą moka savivaldybė). Keleiviams turi būti dėkojama, kad jie važiuoja VT, antraip miestas būtų tiesiog paralyžiuotas.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                Esu teisus, žiūrint iš keleivio perspektyvos. Tokių keleivių, kurie gilintųsi į situaciją ir aiškintųsi priežastis yra mažuma, kaip ir VT entuziastai. Tiesiog sakau, kad keleiviui tai neturėtų rūpėti. Ir tai verslas, ar socialinė paslauga - visai nesvarbu. Naudojimasis VT ir turi būti skatinamas, nes tai yra svarbu. Keleiviams neturi būti prikaišoma ar primenama, kai tai yra socialinė paslauga (suprask, džiaukis, kad veža, nes dalį pinigų už VT išlaikymą moka savivaldybė). Keleiviams turi būti dėkojama, kad jie važiuoja VT, antraip miestas būtų tiesiog paralyžiuotas.
                                Visų pirma vairuotojai dirba alkani, nes neturi iš ko nusipirkti pavalgyti, tad nesitikėkite, kad jie Jums šypsosis, kai yra alkani, nes atlyginimų jie negauna jau seniai.
                                Aš šiuo atveju palaikau vairuotojus, nes keletą jų pažįstu ir jie yra tokie patys žmonės ir pavalgyti bei išlaikyti savo šeimas jie irgi nori, kad atlyginimai jiems būtų mokami laiku.
                                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                Comment


                                  Štai kodėl autonominiai automobiliai/autobusai/troleibusai yra (bus) gėris

                                  Comment


                                    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                                    Visų pirma vairuotojai dirba alkani, nes neturi iš ko nusipirkti pavalgyti, tad nesitikėkite, kad jie Jums šypsosis, kai yra alkani, nes atlyginimų jie negauna jau seniai.
                                    Aš šiuo atveju palaikau vairuotojus, nes keletą jų pažįstu ir jie yra tokie patys žmonės ir pavalgyti bei išlaikyti savo šeimas jie irgi nori, kad atlyginimai jiems būtų mokami laiku.
                                    Pats dirbu paslaugų sferoje, todėl esu tos nuomonės, kad keleiviui, t.y. klientui, visiškai nerūpi tavo bėdos, ar tu pavalgęs, ar pamiegojęs, ar turi už ką batus nusipirkti. Aš moku pinigus už paslaugą, ir ji turi būti kuo geresnės kokybės. Kai man būna sunki diena ar pervedė per mažai algos, aš to savo klientam neparodau, stoviu išsišiepęs ir suteikiu profesionalią paslaugą.

                                    Ok, o dabar prie temos, atsiprašau už nukrypimą, bet šitie postai tiesiog prašosi būti pakomentuoti.
                                    دائما الليتوانيه

                                    Comment


                                      Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                                      Pats dirbu paslaugų sferoje, todėl esu tos nuomonės, kad keleiviui, t.y. klientui, visiškai nerūpi tavo bėdos, ar tu pavalgęs, ar pamiegojęs, ar turi už ką batus nusipirkti. Aš moku pinigus už paslaugą, ir ji turi būti kuo geresnės kokybės. Kai man būna sunki diena ar pervedė per mažai algos, aš to savo klientam neparodau, stoviu išsišiepęs ir suteikiu profesionalią paslaugą.

                                      Ok, o dabar prie temos, atsiprašau už nukrypimą, bet šitie postai tiesiog prašosi būti pakomentuoti.
                                      Čia jau kiekvieno asmeninis pasirinkimas būti vergu ar ne.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                                        Pats dirbu paslaugų sferoje, todėl esu tos nuomonės, kad keleiviui, t.y. klientui, visiškai nerūpi tavo bėdos, ar tu pavalgęs, ar pamiegojęs, ar turi už ką batus nusipirkti. Aš moku pinigus už paslaugą, ir ji turi būti kuo geresnės kokybės. Kai man būna sunki diena ar pervedė per mažai algos, aš to savo klientam neparodau, stoviu išsišiepęs ir suteikiu profesionalią paslaugą.

                                        Ok, o dabar prie temos, atsiprašau už nukrypimą, bet šitie postai tiesiog prašosi būti pakomentuoti.
                                        Niekas nesako, kad vairuotojas turi pasakoti keleiviams apie savo problemas. Bet jeigu nėra algos, nebus ir vairuotojų. Ir tada keleiviams bus labai neskanu.

                                        Comment


                                          Tam yra profsajungos, streikai ir pan. Vakaruose vairuotojai irgi nepatenkinti atlyginimais. Niekas ir nesako, kad reikia toleruoti toki VVT elgesi, bet keleiviui neidomu kiek tie vairuotojai uzdirba, ar kiek laiko algos negauna. Kvalifikuota darba dirbantys irgi susiduria su panasiom problemom.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X