Parašė Ciurlionis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Visų pirma Volvo dėl savo kėdžių išsidėstymo, bei jų kiekio, niekada nebūdavo stovinčių žmonių, nežinau, kaip būna esant dideliam keleivių kiekiui, bet visais autobusais važiavau, ne piko metu. Visų antra Volvo kėdės pasirodė žymiai patogesnės.
Antrą ir trečią lygiagrečiai atidaviau MB Citaro ir MAN, dėl to, kad lygiai taip pat, kaip Volvo pasirodė, kad šiuose autobusuose yra naudojamos žymiai kokybiškesnės interjero detalės, kurios yra atsparsnės devejimuisi.
O važiuoti kitais "naujais pirkiniais", nėra didelio malonumo, nes įspūdis, kad autobusas pagamintas iš plastmasės, viskas braška ir baisu, kad atšoks kokia apdailos detalė ar kažkas sulūš. Tikiuosi, kad tokia tik išorė...Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąVisų pirma Volvo dėl savo kėdžių išsidėstymo, bei jų kiekio, niekada nebūdavo stovinčių žmonių, nežinau, kaip būna esant dideliam keleivių kiekiui, bet visais autobusais važiavau, ne piko metu. Visų antra Volvo kėdės pasirodė žymiai patogesnės.
Antrą ir trečią lygiagrečiai atidaviau MB Citaro ir MAN, dėl to, kad lygiai taip pat, kaip Volvo pasirodė, kad šiuose autobusuose yra naudojamos žymiai kokybiškesnės interjero detalės, kurios yra atsparsnės devejimuisi.
O važiuoti kitais "naujais pirkiniais", nėra didelio malonumo, nes įspūdis, kad autobusas pagamintas iš plastmasės, viskas braška ir baisu, kad atšoks kokia apdailos detalė ar kažkas sulūš. Tikiuosi, kad tokia tik išorė...
Visuose Castrosua (kuriais teko važiuot) salonas barškėjo. Tokia ir kokybė..Abrikosai mus išgelbės. ~
Comment
-
Kas per kvailystės su tais R maršrutais? Kodėl tvarkaraščius rodo tik nuo vidurio trasos? Nejaugi tai reiškia, kad pvz važiuojant į Saulėtekį laipinama tik nuo Mindaugo tilto, o V. Kudirkos dar įlipti negalima?
O trasų sudarytojai sugebėjo susimauti netgi labiau nei sudarydami naktinių autobusų maršrutus. Kur čia efektyvumas ir patogumas važiuoti iš Katedros a. į Lazdynus per Šeškinę? O kas ten per ratai R152 ir R153 maršrutuose?
Tik R154 trasa Pilaitė - N. Vilnia yra gera, nes ji ne tik tiesi, bet dar ir turi daug maž apylygį keleivių srautą į abu maršruto galus (tiek į N.Vilnią, tiek į Pilaitę naktį važiuoja mažiau žmonių nei kitur). Pvz prieš tai buvęs naktinis N105 maršrutas veždavo daug keleivių į Justiniškes, Viršuliškes, Pašilaičius ir labai mažai į N. Vilnią ir dėl to buvo nuostolingas.
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąKas per kvailystės su tais R maršrutais? Kodėl tvarkaraščius rodo tik nuo vidurio trasos? Nejaugi tai reiškia, kad pvz važiuojant į Saulėtekį laipinama tik nuo Mindaugo tilto, o V. Kudirkos dar įlipti negalima?
O trasų sudarytojai sugebėjo susimauti netgi labiau nei sudarydami naktinių autobusų maršrutus. Kur čia efektyvumas ir patogumas važiuoti iš Katedros a. į Lazdynus per Šeškinę? O kas ten per ratai R152 ir R153 maršrutuose?
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąŠie maršrutai yra vienpusiai ir faktiškai jie visi yra atskiri maršrutai, t.y. maršrutų yra ne 5, o 10. O trasos sudarytos taip, kad su minimumu autobusų būtų aprėpta kaip įmanoma didesnė miesto dalis.
Comment
-
Čia aš kiek ne į dabar eskaluojamą temą, bet...
Netylant diskusijoms dėl naujų ilgų autobusų pirkimo, kodėl niekas negalvoja dėl dviaukščių autobusų įsigijimo? Na, taip paprastai pagalvojus, tai yra nemažai tokių autobusų privalumų: trumpi, bet talpūs, manevringi (lyginant su paprastais ilgaisiais), užima mažiau vietos bendrame sraute. Kokios jūsų mintys?
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąDeja, bet panašu, kad antrasis konkursas rezultatų neduos. Yra ikelta ataskaita, pagal kurią antrojo konkurso visi pasiulymai yra atmesti dėl per didelės kainos.
Pagal pirkimų planą numatyta panaudotiems autobusams skirti 2.1 mln litų, pirmasis konkursas kainavo 1.148.919,20, taigi antrajam lieka 951080,8 Lt, vadinasi, arba turės iš kažkur gauti papildomus ~250000 litų, pvz. tikėtis juos sutaupyti nuo nuomos konkursų, arba paprastinti reikalavimus, arba mažinti kiekį iki 9-8...
Comment
-
Paaiškinkit kas čia???
http://transphoto.ru/vehicle/116187/
http://transphoto.ru/vehicle/116188/
Gal kas foto gali važinėjancio duoti?Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė Arelis Rodyti pranešimąRyti: Tai buvo prieš kažkur 20 metų bandomi troleibusai Vilniuje.
Comment
-
Prašau moderatorių šitų nuorodų nedaryti nuotraukomis. Autoriai draudžia jas kopijuoti!
Va, 133 Graff & Stiff nuotrauka (paspauskite čia, penkta nuotrauka nuo viršaus). Kaip rašo autorius, tuo metu vienas (133) dar važinėjo 4 maršrutu, o kitas, važiavęs 3 maršrutu, jau pūvo ir buvo donoru likusiam ir 133.
Bej, galite rasti ir įdomesnių nuotraukų.
Beje, jų istoriją jau parašė Zorro. Tik papildysiu, kad jie padovanoti iš Zalcburgo.
Beje, turbūt transphoto.ru ne vienas matė apie kažkokią bandomają žemagrindę Škoda 21Tr. Štai jos nuotraukos (ačiū Kitam Džiugui, kad kažkada įmetė į kitą šio forumo temą )
http://www.foto.elta.lt/photos/dir11...r29/dir1/6.jpg .
Beje, keletą įdomių nuotraukų galite rasti šiame Kito džiuogo pranešime:
http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=492
Comment
-
Dėl Erfurto gatvės viaduko remonto nuo rugsėjo 15 keisis viešojo transporto darbas
Dėl Erfurto gatvės viaduko remonto Lazdynuose nuo 2014 m. rugsėjo 15 d. keičiasi 20, 21, 22, 23, 49, 55, 59, 68, 116 autobusų maršrutų trasos ir tvarkaraščiai.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPrašau moderatorių šitų nuorodų nedaryti nuotraukomis. Autoriai draudžia jas kopijuoti!
Va, 133 Graff & Stiff nuotrauka (paspauskite čia, penkta nuotrauka nuo viršaus). Kaip rašo autorius, tuo metu vienas (133) dar važinėjo 4 maršrutu, o kitas, važiavęs 3 maršrutu, jau pūvo ir buvo donoru likusiam ir 133.
Bej, galite rasti ir įdomesnių nuotraukų.
Beje, jų istoriją jau parašė Zorro. Tik papildysiu, kad jie padovanoti iš Zalcburgo.
Beje, turbūt transphoto.ru ne vienas matė apie kažkokią bandomają žemagrindę Škoda 21Tr. Štai jos nuotraukos (ačiū Kitam Džiugui, kad kažkada įmetė į kitą šio forumo temą )
http://www.foto.elta.lt/photos/dir11...r29/dir1/6.jpg .
Beje, keletą įdomių nuotraukų galite rasti šiame Kito džiuogo pranešime:
http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=492
1) kodel ta "ilgoji" masina GN 133 , dirbusi 4-uoju marsrutu dirbo butent 4-uoju, juk ilgos masinos dirbo pagrinde 16-u marsrutu, na dar 5-u. Nemanau, kad 4-ajame marsrute buvo didelis keleiviu skaicius, nors kitu atveju 4-ajame marsrute del kakzokiu priezasciu visa laika dirbdavo "idomios" ir retos masinos.
2) Be to, kodel siai masina buvo suteiktas GN 133, o ne pvz koks 1597-1599, ar dabartiniu ilgu masinu 2600-2604 (1600)?
Comment
Comment