Jeigu nėra ilgų autobusų, kodėl nebandoma dažninti maršrutus ir tik tada leisti trumpus autobusus? Nebandoma todėl, kad vasara? O vasarą neva niekas niekur nedirba ir nėra keleivių?
Jeigu nėra ilgų autobusų, kodėl nebandoma dažninti maršrutus ir tik tada leisti trumpus autobusus? Nebandoma todėl, kad vasara? O vasarą neva niekas niekur nedirba ir nėra keleivių?
Juk vasara ir tai yra atostogų metas, ir daug vairuotojų atostogauja. O kas eis dirbti, ten kur atlyginimai vėluoja?
Kažkada seniau buvo minėta kad VAP neturi tiesiog ka leisti i gatves, reiskia remonto zona prastai dirba jei nemaža dalis tiesiog techniškai netvarkingi. O jei dar didint ridą autobusu tai butu chaosas ir daug praleistų , nereguliarių reisų.
Papildymas dėl naujų tvarkaraščių nuo 08-11.
20 maršrute šeštadienį yra 2 papildomi reisai - vienas ryte ir vienas popiet. Rytinis reisas dar gali kažkaip priklausyti vienpamaininiam 28-o grafikui, tačiau popietinis jau imamas atskirai. Ko gero bus taip, kad ryte ir vakare važiuoja 3 mikriukas "specialiu" grafiku.
28 maršrute reisų daugėja ne tik dėl to, kad pridedamas 1 pertraukiamas mikriukas, bet ir dėl laiko sumažinimo. Dabar bus skiriama nuvažiuoti pirmynžatgal 16+16 min. vietoje buvusių 16/17+20 min.
Salia schemos, galetu buti ir autobusu, stojanciu toje stoteleje, tvarkarsciai ir numeriai , schemoje taip pat galetu buti kazkaip isskirtos (tarkim kita spalva) tu autobusu/troleibusu kurie stoja toje stoteleje trasos.
Ar yra kazkas panasaus padaryta? Nes nuotraukoje lyg ir matosi, kad tik schema pakabinta, kuri beje pakabinta idomioje vietoje, uz suoliuko Jei kas sedes, tai gan keista ziureti kiauriai zmones, kodel negalejo pakabinti ant to stiklo, kur nera suoliuko, arba ant soninio? Dabar tas soninis stiklas toks nematomas (be remo) idomu nosies niekas nesusilauzys
12 galėtų išvis niekur nevažiuoti - po Žirmūnus yra 17.
Beje, viskas ne taip pat, kaip pernai - 17 važiuoja iki "pedagoginio" žiedo vietoje "Minsko" žiedo, o ir 12 nebevažiuoja iš stoties į Ž. Panerius.
Keletas pastebėjimų:
17-ą neveltui paleido iki Edukologijos žiedo, kad Žirmūnų dalies gyventojai pasiektų Konstitucijos pr., kai nuėmė 9-ą troleibusą į Žirmūnus
10-as troleibusas išvis tądien galėtų nevažiuoti, nes jis pilnai dubliuoja 2-ą troleibusą. Dar gali būti tokių reisų, kad jie vienas paskui kitą važiuos.
Ir vėl kaip ir kasmet važiuos transportas pagal esamus savaitgalio tvarkaraščius /\
Na taip, 10 irgi nereikalingas. O dėl 17, tai pernai jau esant sutrumpintam 9, jis važiavo tik iki "Minsko" žiedo ir dėl to kai kuriems teko važiuoti ne tik su papildomu 2-u persėdimu, bet ir papildomu ėjimu iki Šeimyniškių st.
Kas liečia tvarkaraščius - ten niekas jų nesilaikė. 6 su 12 iš stoties važiavo kaip nori, pagal laisvą grafiką.
Ne visai laisvai. Kaip man pasakojo dabar jau buvęs vairuotojas, kuris dirbo 6-am, tai sakė, kad nuo Panerių iki Savanorių st. važiuoja pagal grafiką, o paskui kaip nori. Kartais išpuldavo toks grafikas, kad pietūs būdavo Šaltinėlyje apie 40-50 min. Kol buvo Velomaratonas, vairuotojai važiuodavo pietauti į Titnago gatvę, kad netrukdytų Valkininkų st apsisukantiems troleibusams.
Na aš tai mačiau, kaip jie važiavo bet kaip. Pagal grafiką ratas yra beveik 2 val., o šitokia trasa - mažiau nei valanda. Ir jie tikrai nestovėjo valandos Paneriuose.
VVT rugpjūčio 20 d. paskelbė dar vieną, jau trečią, autobusų nuomos konkursą. Šįkart - 6 ilgi autobusai. Autobusų pristatymo vieta - Justiniškių g. 14 - 2-asis troleibusų parkas. Matyt taip yra pratesiamas dabar nuomojamų 4 autobusų (nr. 269, 271, 273, 603) terminas bei imami dar 2 papildomi. Skelbimo nuoroda >>
! Minima apie 10 Neoplan autobusų!
Taip pat bus nuomojami 26 triašiai autobusai.
Įdomu, koks ir kur VMS paskelbė konkursą?
Pasak „Vilniaus viešojo transporto“ technikos direktoriaus, vežėjai dar planuoja metams (6 mėnesiams su galimybe pratęsti dar 6 mėnesiams) nuomotis 26 triašius autobusus. „Jais galėtume pakeisti jau nurašytus ar planuojamus nurašyti „Karosa“ markės autobusus. Nuomą pasirinkome todėl, kad, savivaldybei paskelbus konkursą vežti keleivius Vilniaus miesto maršrutais, tokių autobusų poreikis sumažės, todėl pirkti juos nėra tikslo“, - teigia J. Grabys.
Comment