Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Įtariu, kad tai taupimo sumetimais. Po mėnėsio reikia iš naujo pildyti freoną, o tai kainuoja ~100 litų. Tai ir taupoma...
    Reikia sistema sutvarkyti ir užsandarinti, nereikės kas mėnesį pildyti. Čia tolygų kas būtų važinėti su kiaura padanga ir pastoviai važiuoti pripūsti tą padangą.

    Jeigu dėl nesandarumo šaltnešis išgaruoja, tai ne dėl valdžios draudimo kondicionieriai neįjungiami, o nesant pakankamam slėgiui sistemoje jie tiesiog neįsijungia (kompresoriaus apsauga).

    Comment


      Parašė Peizazas
      Tai, kad tik pas Volvo autobusus yra kondicionieriai, o pas MAN, Solaris, Castrosua jų nėra.
      Ir ką tai keičia? Aš puikiai žinau, kad naujuose autobusuose nėra kondicionierių, tačiau miesto gatvėmis važinėja labai daug Volvo markės autobusų, todėl juose turi būti įjungta vėdinimo sistema. Aplamai, visuose autobusuose, esant menkiausiai galimybei vėdinti saloną, reikia ją ir išnaudoti.

      Comment


        Parašė hydrex Rodyti pranešimą
        Ir ką tai keičia? Aš puikiai žinau, kad naujuose autobusuose nėra kondicionierių, tačiau miesto gatvėmis važinėja labai daug Volvo markės autobusų, todėl juose turi būti įjungta vėdinimo sistema. Aplamai, visuose autobusuose, esant menkiausiai galimybei vėdinti saloną, reikia ją ir išnaudoti.
        Sutinku visiškai. Bet visada būna "bet". Senuose autobusuose ta vėdinimo sistema užsikišusi dulkėmis taip, kad pajungus salone pasklistų dūmų uždanga. Žinoma, prieš kiekvieną vasaros sezoną mūsų aptingę vežėjai visgi galėtų pasirūpinti keleivių patogumu ir aptvarkyti/paruošti transportą. Bet šiknas sunkiai bepakeliantys viršinykai dažnai tiesiog tingi pakrutinti "smegenynę" - lengviausia vemti "niera pinygų". Tai va tokie dundukėliai ir vadovauja parkams po šimtą metų iki pradeda lazda pasiramsčiuodami vaikščioti.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Labai nustebau išgirdęs, kad tik Volvo autobusuose yra kondicionieriai (kalbant apie naujus). Tikrai taip? Tai jei jau naujus perką, kodėl atsisakyti šios funkcijos? Kondicionuojamas oras vienas iš labiausiai viešojo patrauklumą didinančių dalykų. Žmonės pajutę malonią vėsumą ima asocijuoti viešąjį su važiavimo malonumu. Dabar gi, karštą dieną, visi skendi prakaite. O kaip jūs manot, tų senų busų vėsinimo sistemas įmanoma sutvarkyt?

          Comment


            Parašė Knope Rodyti pranešimą
            Labai nustebau išgirdęs, kad tik Volvo autobusuose yra kondicionieriai (kalbant apie naujus). Tikrai taip? Tai jei jau naujus perką, kodėl atsisakyti šios funkcijos? Kondicionuojamas oras vienas iš labiausiai viešojo patrauklumą didinančių dalykų. Žmonės pajutę malonią vėsumą ima asocijuoti viešąjį su važiavimo malonumu. Dabar gi, karštą dieną, visi skendi prakaite. O kaip jūs manot, tų senų busų vėsinimo sistemas įmanoma sutvarkyt?
            Taip, tik Volvo autobusuose yra kondicionieriai. Perka naujus be kondicionierių todėl, kad tai didina autobuso kainą ir svorį. Sutvarkyti vėdinimo sistemas įmanoma, tik reikia tam noro.
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Maniau, kad kondicionieriai viešajame dabar yra savaime suprantama...

              Comment


                Parašė Knope Rodyti pranešimą
                Maniau, kad kondicionieriai viešajame dabar yra savaime suprantama...
                Yra ir kita medalio pusė - nepakankamai skiriama lėšų.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Tai tegul brangina bilietus. Aš tikrai sutikčiau mokėti daugiau, bet važiuot patogiau.
                  You might surprise yourself.

                  Miestai.net FB

                  Comment


                    Parašė spirit Rodyti pranešimą
                    Tai tegul brangina bilietus. Aš tikrai sutikčiau mokėti daugiau, bet važiuot patogiau.
                    Asmeniškai ir aš sutikčiau. Bet didesnė dauguma keleivių nesutiktų. Vieni nepritaria dėl pakankamai objektyvios priežasties - labai mažos pajamos, o kiti nesutinka tiesiog dėl to, kad įpratę priešintis brangimams (nors pamiršta arba išvis nežino apie infliacijos poveikį). Tai jautri politiškai tema, todėl bilietų kainų niekada politikai nesiryžta didinti drastiškai - kelia tik tiek, kiek labai reikia, nes žino, kad jei pakels drastiškai, tai žino, kad taip nubalsavusiųjų rinkėjai neberinks kitąkart į savivaldybės tarybą. Tačiau Kelių transporto kodeksas (berods) numato prievolę peržiūrėti VT pajamingumą ir svarstyti dėl bilietų kainos kasmet. Paprastai bilietų kaina kasmet nekeliama, todėl vežėjai patiria nuostolių.
                    Jei bilietų kaina būtų fiksuota ir pririšta prie infliacijos/defliacijos pokyčio, o keičiama kasmet ar kas pusę metų, tuomet kainų pokyčiai būtų ne keičiami tarybos, o tiesiog "automatiškai". Tai leistų apeiti tokią politikų baimės didinti kainą problemą.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                      Asmeniškai ir aš sutikčiau. Bet didesnė dauguma keleivių nesutiktų. Vieni nepritaria dėl pakankamai objektyvios priežasties - labai mažos pajamos, o kiti nesutinka tiesiog dėl to, kad įpratę priešintis brangimams (nors pamiršta arba išvis nežino apie infliacijos poveikį). Tai jautri politiškai tema, todėl bilietų kainų niekada politikai nesiryžta didinti drastiškai - kelia tik tiek, kiek labai reikia, nes žino, kad jei pakels drastiškai, tai žino, kad taip nubalsavusiųjų rinkėjai neberinks kitąkart į savivaldybės tarybą. Tačiau Kelių transporto kodeksas (berods) numato prievolę peržiūrėti VT pajamingumą ir svarstyti dėl bilietų kainos kasmet. Paprastai bilietų kaina kasmet nekeliama, todėl vežėjai patiria nuostolių.
                      Jei bilietų kaina būtų fiksuota ir pririšta prie infliacijos/defliacijos pokyčio, o keičiama kasmet ar kas pusę metų, tuomet kainų pokyčiai būtų ne keičiami tarybos, o tiesiog "automatiškai". Tai leistų apeiti tokią politikų baimės didinti kainą problemą.
                      Ponas Ametistas, pamiršote, kad nuo 2015-01-01 d. gyventojai gaus mažesnius atlyginimus, pensijas, pašalpas, neįgalumo pensijas ir pašalpas, o visų prekių ir paslaugų kainos bus didelės ir žmonėms bus sunku pragyventi, kainos bus europinės, o žmonių pajamos bus labai mažos.
                      Pvz. į rankas dabar gauna 850.00 Lt.÷3.45280= o gaus tik varganus 246.18€, ir dar mažesnes gaus, tai už tokias pajamas bus neįmanoma pragyventi. Ir nustokit apie didėjimą kalbėti, kaip pats gausite į rankas 1000€, tai jums be pigu viską įsigyti, ką norite. O kitiems bus blogai, padidės nedarbas, kompensacijų poreikis ir t.t.
                      Paskutinis taisė Naujaneriai; 2014.08.02, 07:31.
                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                      Comment


                        Tikrai ne visi gaus mažesnius atlyginimus.
                        You might surprise yourself.

                        Miestai.net FB

                        Comment


                          Parašė spirit Rodyti pranešimą
                          Tikrai ne visi gaus mažesnius atlyginimus.
                          Kas dirba SĮ, VĮ, visi valdininkai ir biurokratai. O tokie, kaip aš tai gausim labai mažas pajamas.
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                            Ponas Ametistas, pamiršote, kad nuo 2015-01-01 d. gyventojai gaus mažesnius atlyginimus, pensijas, pašalpas, neįgalumo pensijas ir pašalpas, o visų prekių ir paslaugų kainos bus didelės ir žmonėms bus sunku pragyventi, kainos bus europinės, o žmonių pajamos bus labai mažos.
                            Pvz. į rankas dabar gauna 850.00 Lt.÷3.45280= o gaus tik varganus 246.18€, ir dar mažesnes gaus, tai už tokias pajamas bus neįmanoma pragyventi. Ir nustokit apie didėjimą kalbėti, kaip pats gausite į rankas 1000€, tai jums be pigu viską įsigyti, ką norite. O kitiems bus blogai, padidės nedarbas, kompensacijų poreikis ir t.t.
                            Sveikinu eilinį kartą nusikalbėjus į lankas ir skleidžiant nepagrįstus gandus. Visų pirma, manau iš pradžių sulaukime naujų metų ir tada mes matysime kaip kas bus, o ne imti ir skleisti kažkokias erezijas forume. Visų antra, kainos gal ir keisis, tačiau tikrai nežymiai. Niekas nekels kokios pvz. duonos kainos visu litu, kad pasiekti europinį standartą. Tas pats liečia ir visas kitas paslaugas. Žinoma, jos kils, tačiau tikrai ne iki žvėriškų aukštumų, kad reikėtų taip dramatiškai interpretuoti euro įvedimą. Esate toks pats, kaip ir visi tie delfio komentatoriai, kurie nepagrįstai šaukia, kad ateis "svieto galas" po įstojimo į eurozoną. Taip pat vertėtų prisiminti, kad ruošiamasi didinti dabartines pensijas, minimalų atlyginimą. Nors ir nežymiai, tačiau paprastam žmogui pasijaus euro ir lito susilyginimas. Ir galų gale, koks skirtumas, ar tu gauni 850 litus, ar tu gauni 246 eurus. Pas mus visai kitokios kainos, kad lygintis su kitom ES šalim, kurių ekonominė padėtis šimteriopai skiriasi. Todėl neklaidink žmonių savo sapaliojimais ir eik į delfį ieškotis bendraminčių. Tokių kaip tu jų ten šimtai.

                            Comment


                              Pirtimi virtusio transporto vairuotojų rūpestis - kaip neapalpti

                              Sunkiai šnopuodamas Zenonas išsitraukė vandens butelį. Gerdamas vandenį autobuso vairuotojas pabando dar plačiau atidaryti kabinos langelį, kuris jau nepajudinamas, nes atvertas iki pat galo. Daugiau atsivėsinti darbo vietoje jau nėra kaip.
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                „Grafikai labai suspausti. Jei važiuoju per Lazdynus 70 kilometrų per valandą greičiu ir mane lenkia greitasis autobusas, vežantis 100 žmonių, tai nenormalu.
                                Gerbiama Danuta Khlopova vėl kažką maišo. Grafikai taip suspausti, kad transportas važiuoja vėžlio greičiu? Va todėl ir langas nepadeda, nes taip "greitai skrendant" vėjo nepagausi.

                                „Kai kabiną sumažino, įstatė ventiliatorių. Anksčiau buvo geriau. Langas nelabai padeda“, – skundėsi vairuotojas.

                                Comment


                                  Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                  Gerbiama Danuta Khlopova vėl kažką maišo. Grafikai taip suspausti, kad transportas važiuoja vėžlio greičiu? Va todėl ir langas nepadeda, nes taip "greitai skrendant" vėjo nepagausi.
                                  Tikriausiai jai kokį vieną kitą kartą pasitaikė toks atvejis ir dabar bandoma sudaryti įspūdį, kad autobusai taip lekia nuolat...

                                  Comment


                                    Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
                                    Tikriausiai jai kokį vieną kitą kartą pasitaikė toks atvejis ir dabar bandoma sudaryti įspūdį, kad autobusai taip lekia nuolat...
                                    Daugumai žmonių taip yra =]
                                    Abrikosai mus išgelbės. ~

                                    Comment


                                      Deja, taip. Mačiau atvejį stotyje: atvažiuoja troleibusas, greitasis po dešimties minučių. Važiuoja analogiška trasa. Žmonės laukė greitojo, nors atvažiavę į tikslą, troleibusas jau išvažiavo prieš kelias minutes, kurias buvo galima sutaupyti. Zuokas moka užhipnuotizuoti vilniečius... Aš netgi į mikriukų panaikinimą pradedu žvelgti skeptiškai, nors jais nevažinėjau. Žmonės turėjo du konkurentus, galėjo palyginti. Aišku, visokius dušmanus reikėjo eliminuoti, bei įvesti lengvatas, tačiau visiškai naikinti mikriukus manau, nereikėjo. Na ir 11 troleibuso maršrutą, manau, irgi reikėjo palikti. Iš kokių Pašilaičių iki Kalvarijų turgaus dabar reikia bent dviejų persėdimų. Na ir man neaišku, kodėl niekur nepabandyta įrengti greitaeigius iešmus ar kryžmes. Pastarosios netgi pigesnės, nei paprastos.

                                      Comment


                                        Sutinku su tavimi.
                                        My Flickr
                                        My Trainpix

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                          Iš kokių Pašilaičių iki Kalvarijų turgaus dabar reikia bent dviejų persėdimų.
                                          Ar tikrai? 46 maršruto autobusu iki Žaliojo tilto ir bet kuo iki Kalvarijų turgaus. Vos vienas persėdimas (ir tai tik vienai stotelei).
                                          Iš Viršuliškių T19 iki Lvovo st. ir pėsčiomis 5 minutės.
                                          Iš Karoliniškių T9 iki Lvovo st. ir analogiškai pėsčiomis 5 minutės.
                                          Iš Lazdynų: a22 + t6 arba a49 + bet kuo nuo Žalgirio st.

                                          Tikrai niekur nereikia važiuoti su dviem persėdimais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X