Parašė 0570043
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Parašė Gintaras663O aš manau kad Vilniuje yra dar daug baisesnių autobusų už Karosas, Pvz seni MB autobusai ir MAN kurie 1990-1993m . Jiuose vasarą kiek esu važiaves yra kankynė , nors pas Karosas dar yra šokie tokie tangiukai žmoniškai atsidarantys , ka jau kalbėti apie B841 . Tad manau dar galima palikti keleta geresnės būklės karosų kaip rezerve ir nurašyt tuos kraupius MB ir MAN. Nes tikrai nemanau kad po šių ilgų autobusų pirkimo ar vėl kada greit atnaujins parką triašiais autobusais.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąŠiuo metu Vilniuje 43 vienetai (# 373 remonte (?)) Karosų B741 (be švieslentės) ir 9 vienetai Karosų B841 (su švieslente).
Asmeniškai man jie tiesiog siaubingi, triukšmingi ir nepatogūs, atgyvenę laužai, kurios kiekvieną kartą pamačius mieste norisi delnu veidą prisidengti. Jau nebekalbant apie epizodus, kai tarkime išėjus iš oro uosto pirmas dalykas, kuris tave pasitinka yra vienas šitų puikuolių. Išvis nesuvokiu, kaip kažkas sugalvoja juos į oro uostą leisti...
Nežinau kaip iš techninės pusės, gal tikrai yra ir dar blogesnių variantų, bet man tiesiog iš šalies stebint Karosos labiausiai krenta į akis ir pačias nemaloniausias emocijas sukelia, kai kalba eina apie Vilniaus viešąjį transportą .
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąNegalvojau, kad jų dar tiek daug yra. Reiškia ir tikėtis, jog visiškai neliks jau kažkada netrukus naivu.
Asmeniškai man jie tiesiog siaubingi, triukšmingi ir nepatogūs, atgyvenę laužai, kurios kiekvieną kartą pamačius mieste norisi delnu veidą prisidengti. Jau nebekalbant apie epizodus, kai tarkime išėjus iš oro uosto pirmas dalykas, kuris tave pasitinka yra vienas šitų puikuolių. Išvis nesuvokiu, kaip kažkas sugalvoja juos į oro uostą leisti...
Nežinau kaip iš techninės pusės, gal tikrai yra ir dar blogesnių variantų, bet man tiesiog iš šalies stebint Karosos labiausiai krenta į akis ir pačias nemaloniausias emocijas sukelia, kai kalba eina apie Vilniaus viešąjį transportą .
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąCekijoj ir ne tik pilna tu Karosu ir Skodu, niekas del ju veidu dangtstytis ten nenori Geriau tegul padaznina kai kuriu autobusu marsutus, nes man atvaziavus i Vilniu sunku patiket, kad prie tokiu keleviu srautu VVT taip prastasi laikosi.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąMan Škoda troleibusai dar blogesnes asociacijas kelia, tiek išvaizda, tiek vidumi, tiek apskritai techniniu stoviu. Gerai, kad nebuvo spėta nutiesti troleibusų linijos iki oro uosto, o tai svečius gasdintume.
Aš čia prieš savaitę kokią po ilgos pertraukos troleibusiu važiavau, tai labiausiai nustebino nerealus jų lėtumas, net negalėjau patikėti kaip lėtai jie važiuoja, negana to dar stotelės kas kelis šimtus metrų. Net niekur neskubant kažkoks nevilties jausmas pradeda imti .
Tuo tarpu greitieji autobusai šiaip būtų jėga. Didžiausia bėda, kad nors ir dažnai kursuoja, piko metu būna tokie sausakimši jog kartais stotelėse lieka žmonių, kurie tiesiog nebenori bandyti įsisprausti į vidų .
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąO man kažkaip tos Škodos akių nebado, ypatingai iš išorės. Tokia vos ne klasika. Vidus taip - baisus.
Aš čia prieš savaitę kokią po ilgos pertraukos troleibusiu važiavau, tai labiausiai nustebino nerealus jų lėtumas, net negalėjau patikėti kaip lėtai jie važiuoja, negana to dar stotelės kas kelis šimtus metrų. Net niekur neskubant kažkoks nevilties jausmas pradeda imti .
Tuo tarpu greitieji autobusai šiaip būtų jėga. Didžiausia bėda, kad nors ir dažnai kursuoja, piko metu būna tokie sausakimši jog kartais stotelėse lieka žmonių, kurie tiesiog nebenori bandyti įsisprausti į vidų .
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąO man kažkaip tos Škodos akių nebado, ypatingai iš išorės. Tokia vos ne klasika. Vidus taip - baisus.
Aš čia prieš savaitę kokią po ilgos pertraukos troleibusiu važiavau, tai labiausiai nustebino nerealus jų lėtumas, net negalėjau patikėti kaip lėtai jie važiuoja, negana to dar stotelės kas kelis šimtus metrų. Net niekur neskubant kažkoks nevilties jausmas pradeda imti .
Tuo tarpu greitieji autobusai šiaip būtų jėga. Didžiausia bėda, kad nors ir dažnai kursuoja, piko metu būna tokie sausakimši jog kartais stotelėse lieka žmonių, kurie tiesiog nebenori bandyti įsisprausti į vidų .
Dėl Škodų - pagal mane jos tesiog tobulos esant 30+ oro temperatūrai - orlaidės didžiulės, o dar didesnis kaifas yra atsistojus prie gale kairėje esančioje orlaidėje
Dėl troleibusų linijos iki oro uosto - tokie planai buvo sovietmečiu. Kaip kai kurie pastebėjo, D&G gatvėje yra troleibusų kontaktiniam tinklui pritaikyti stulpai. Beje, kažkada skaičiau, jog buvo planuojama paleisti troleibusus ir į Naujają Vilnią bei S. Stanevičiaus gatve.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTurbūt bendraminčiai esam
Dėl Škodų - pagal mane jos tesiog tobulos esant 30+ oro temperatūrai - orlaidės didžiulės, o dar didesnis kaifas yra atsistojus prie gale kairėje esančioje orlaidėje
Dėl troleibusų linijos iki oro uosto - tokie planai buvo sovietmečiu. Kaip kai kurie pastebėjo, D&G gatvėje yra troleibusų kontaktiniam tinklui pritaikyti stulpai. Beje, kažkada skaičiau, jog buvo planuojama paleisti troleibusus ir į Naujają Vilnią bei S. Stanevičiaus gatve.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTurbūt bendraminčiai esam
Dėl Škodų - pagal mane jos tesiog tobulos esant 30+ oro temperatūrai - orlaidės didžiulės, o dar didesnis kaifas yra atsistojus prie gale kairėje esančioje orlaidėje
Dėl troleibusų linijos iki oro uosto - tokie planai buvo sovietmečiu. Kaip kai kurie pastebėjo, D&G gatvėje yra troleibusų kontaktiniam tinklui pritaikyti stulpai. Beje, kažkada skaičiau, jog buvo planuojama paleisti troleibusus ir į Naujają Vilnią bei S. Stanevičiaus gatve.
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąAš suprantu, kad galima būti kažkokios tr. priemonės fanatu ar gerbėju, bet 2014 metais teigti, kad 15-20 ir + metų škodos kurios važinėja Vilniuje yra tobulos yra mažų mažiausiai juokinga. Nei prie 30+ jos tobulos, nei prie -15 jos tobulos, nei aplamai jų tobulomis nepavadinsi šiuo metu, nes jos pasenusios visomis prasmėmis kokios tik įmanomos.
abruo, A. Goštauto gatvę troleibusų eismas nebuvo numatomas, ten tik stulpai, kiek girdėjau, pritaikyti ženklams virš juostų, bet šaltinis nėra labai patikimas.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTeigti, kad prie didelių karščių Škodose yra karšta man irgi atrodo labai juokingai. Pasižiūrėk, kokios juose orlaidės, jei taip seniai jomis važinėjai, kad nepameni. Ir aš nesakau, kad esu troleibusų fanatikas.
abruo, A. Goštauto gatvę troleibusų eismas nebuvo numatomas, ten tik stulpai, kiek girdėjau, pritaikyti ženklams virš juostų, bet šaltinis nėra labai patikimas.Paskutinis taisė k0fis; 2014.07.05, 08:16.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTurbūt bendraminčiai esam
Dėl Škodų - pagal mane jos tesiog tobulos esant 30+ oro temperatūrai - orlaidės didžiulės, o dar didesnis kaifas yra atsistojus prie gale kairėje esančioje orlaidėje
Dėl troleibusų linijos iki oro uosto - tokie planai buvo sovietmečiu. Kaip kai kurie pastebėjo, D&G gatvėje yra troleibusų kontaktiniam tinklui pritaikyti stulpai. Beje, kažkada skaičiau, jog buvo planuojama paleisti troleibusus ir į Naujają Vilnią bei S. Stanevičiaus gatve.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąAplink Fabijoniškės, tik Šiaurine ir Ateities gatvėmis turėjo važinėti troleibusai. Nelabai įsivaizduoju kur tokia linija Stanevičiaus gatve būtų vedusi. O ir gatvės plotis nelabai tinkamas.
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąTavo pastebėjimas tikrai įrodo kodėl žlugdomi troleibusai, jei atnaujinus kreives ir t.t , padarius normalius grafikus nes Vilniuje jie tragiški. Kaune vasaros metų dažnai škodos laksto 55-70km/hParašė SPX Rodyti pranešimąAplink Fabijoniškės, tik Šiaurine ir Ateities gatvėmis turėjo važinėti troleibusai. Nelabai įsivaizduoju kur tokia linija Stanevičiaus gatve būtų vedusi. O ir gatvės plotis nelabai tinkamas.
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNemanau, kad Stanevičiaus g. plotis yra trukdis troleibusų eismui. Visai kas kito yra tai, kad joje nebuvo statomi troleibusų stulpai.
Beje, kaip žinote, dabartinėje Šešuolių g. nuo sankryžos su Justiniškių g. link būsimo vakarinio aplinkkelio irgi yra tokie stulpai. Negi ir ten planavo troleibusų eismą???Paskutinis taisė Pilaitis; 2014.07.05, 13:36.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą<...>
Beje, kaip žinote, dabartinėje Šešuolių g. nuo sankryžos su Justiniškių g. link būsimo vakarinio aplinkkelio irgi yra tokie stulpai. Negi ir ten planavo troleibusų eismą???
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNet ir be didelių finansų užtektinai pakarpyti grafikus ir įsakyti važiuoti greitai, o ne specialiai vėluoti. Pas mus, Vilniuje, tokiu greičiu troleibusai važinėja tik vėluojant. Kontaktinis tinklas irgi nėra antnaujunamas ''europietiškai''. Kartą važiuodamas naktį taksi mačiau kaip keitė iešmą Laisvės/Justiniškių g. sankryžoje. Kitądien ten buvo vėl seno tipo iešmas, nors ir pakeistas. Kažkaip nėra bandomi tokie, kokie Kaune su tokiomis mėlynomis rodyklėmis.
Kaip tai kur vedusi, o dabartinis 53 autobuso maršrutas? O gatvės plotis neturi didelės reikšmės troleibusų eismui, šaligatviai platūs ir stulpams vietos yra. Įdomu tik, ar ir Ukmergės gatve buvo planuojamas jų eismas ar ne?
Šiaip ir Kalvarijų g. nebuvo statomi KT tinkami stulpai.
Beje, kaip žinote, dabartinėje Šešuolių g. nuo sankryžos su Justiniškių g. link būsimo vakarinio aplinkkelio irgi yra tokie stulpai. Negi ir ten planavo troleibusų eismą???Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
Comment