Gal nežinai kas yra IBM ir ką jie realiai siūlo? IBM autobusų negamina, jie tik gali pasiūlyti dabar esamai sistemai IT įdiegti naujoves. O čia nėra tas pats kas klausti kokio priemiesčio bendruomenės apie susisiekimą su miestu. Jiems moderni sekimo sistema dzin, jiems reikia maršruto.
Įsivaizduojate, bet žinau, kas yra IBM. Tačiau visur šiuolaikiniame pasaulyje vyksta "drugelio efektas". Vienas sprendimas daro įtaką kitam. Šiuo metu IBM mums siūlo IT naujoves, tačiau tos naujovės būtų efektyviausios būtent su BRT. Pvz., jeigu autobusams suteiksime pirmenybę šviesoforuose, jie vistiek turėtų stoti visose stotelėse. Kažkokio greičio laimėjimo neįvyktų. Tuo tarpu BRT stotų rečiau, ko pasekoje jų greitis būtų didesnis, todėl į galinį punktą atvažiuotų greičiau, nei dabartinis autobusas, nestojantis prie šviesoforų.
/\ Nebūtinai peršamos naujovės pasiteisins. Nesvarbu, kad jas IBM ar dar kas siūlo. Viskas pirma labai priklauso nuo transporto priemonių kokybės, vairuotojų ir maršrutų įvairovės.
Ties "antradienį per spaudos konferenciją sakė judėjimo „Už troleibusus Vilniuje“ koordinatorius Marius Markevičius" nustojau skaityti. Teisingai, nereikia nieko atnaujinti, važinėkime 20 metų senumo autobusais. Turbūt gerbiamas Markevičius nežino sąvokos "nusidėvėjimas".
Jeigu atvirai, mūsų "mylima" žiniasklaida klaidinančią informaciją įdėjo. Turėta omeny naujiems autobusams "Phileas", į kurį norima milijonus suploti, pasakyt ne. Niekas nesako, kad "stabdykim autobusų atnaujinimą" ir pan. To net nebuvo pasakyta. Viskas, kas čia parašyta, yra kategoriškas atsisakymas "Phileas'o", kuris ne ką daugiau keleivių gali pervežti.
Va jums BRT sistemos idėja:
- Sukuriam 2 maršrutus, važiuojančius ta pačia trasa. Tarkim tai būtų 1Ga ir 1Gb. 1Ga stotų nelyginėse stotelėse. 1Gb stotų lyginėse stotelėse. Tam tikruose taškuose (persėdimo) jie stotų tose pačiose stotelėse, kad galima būtų persėsti.
Rezultatas? Kelionės trukmė trumpa, tačiau galimybė įlipti ir išlipti absoliučiai visose stotelėse.
Ačiū už grafikus. Maršrutas Šeškinė-Gariūnai taip ir liko su "anoniminiu" paskutiniu reisu iki Perkūnkiemio. Šiandien mačiau EFH073 apsisukantį prie BIGo, prie Perkūno st.
Ačiū už grafikus. Maršrutas Šeškinė-Gariūnai taip ir liko su "anoniminiu" paskutiniu reisu iki Perkūnkiemio. Šiandien mačiau EFH073 apsisukantį prie BIGo, prie Perkūno st.
Kaip suprast „anoniminiu“? Nulinės ridos reisas?
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Vežėjų Alekseros / Kolegitos bazė yra Lindiniškių kaime, todėl autobusai ir važiuoja toliau. Nors šiaip realiai jie stovi degalinėje prie VVT autobusų parko.
Papildymas: dar pamiršau pridurti apie kitą "anonimą" - savaitgaliais maršrute Žalgirios g. - Gariūnai dirba papildomas autobusas, pagal neaiškų grafiką.
Va jums BRT sistemos idėja:
- Sukuriam 2 maršrutus, važiuojančius ta pačia trasa. Tarkim tai būtų 1Ga ir 1Gb. 1Ga stotų nelyginėse stotelėse. 1Gb stotų lyginėse stotelėse. Tam tikruose taškuose (persėdimo) jie stotų tose pačiose stotelėse, kad galima būtų persėsti.
Rezultatas? Kelionės trukmė trumpa, tačiau galimybė įlipti ir išlipti absoliučiai visose stotelėse.
Tamsta siūlote Šiaurės Korėjos variantą sugalvotą pačio didžiojo Kim Ir Seno Pchenjanui?
Comment