Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Mikrobus žada išguiti į miesto pakraščius. Ir tik tuomet integruoti. Taip kad tiesioginės konkurencijos nebus. Bet visko valdžios aferistai gali sugalvoti. Gali neišguiti (bent dalies) ir integruoti. Jei gerus otkatus mikrobų firmos suorganizuos. Nu juk akivaizdu, kad Abonento chebrai geriau toks otkatas dabar, nei utopinis tramvajus ir otkatai jo tiesimo metu. Bet tramvajaus gali ir nepavykti prastumti...
    Visur įžvelgiant tik otkatus ir sukčiavimą, tai belieka tik po lapais slėptis.

    Comment


      Nereikia būti naiviam. Jei net "demokratijos" citadelėje JAV vagiami milijardai Afganistano "atstatymui", tai ką čia kalbėti apie nusikaltėlio valdomą Vilnių?

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Nereikia būti naiviam. Jei net "demokratijos" citadelėje JAV vagiami milijardai Afganistano "atstatymui", tai ką čia kalbėti apie nusikaltėlio valdomą Vilnių?
        Lygiai kaip nereikia laikytis kažkokių tai stereotipų ar mitų. Jeigu jau vienur betvarkė, tai reiškia, kad betvarkė visur. Jeigu vienas vagia - vagia ir kitas.

        Nesiimsiu aiškinti niuansų. Jeigu toks požiūris, tai jo ko gero greitai ir nepakeisi. Kiekvieno reikalas ar visur matyti tik nusikaltėlius ir jų "blogus" darbus ar sugebėti pažvelgti į situaciją visapusiškai, įvertinant visus aspektus.

        Comment


          Ne aš turiu keisti požiūrį, o valdžiažmogiai turi keisti savo darbais mano požiūrį į juos. Bet jei apsivogė (ar dar ko nors pridirbo), tai tokiu liks visam laikui.

          Comment


            VILNIAUS VIEŠOJO TRANSPORTO DARBAS RUGPJŪČIO 15 DIENĄ
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Informacinis tablo Vilniaus GS.

              Comment


                O Vilniuj, Savanorių prospekte prie Gerosios Vilties gatvės tekę matyt švieslentės vietoj tik jos rėmą. Ir ar Vilnius neturi didelių švieslenčių, kaip Kaunas?

                Comment


                  Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                  O Vilniuj, Savanorių prospekte prie Gerosios Vilties gatvės tekę matyt švieslentės vietoj tik jos rėmą. Ir ar Vilnius neturi didelių švieslenčių, kaip Kaunas?

                  Kiek teko girdėti šitos švieslentės nepritaikytos mūsų šalčiams, tai yra paspaudus šaltukui nustoja veikusios.

                  Comment


                    Hm. Kaunietiškose ne šiaip monitoriai, o LEDai. Per šalčius ar liūtis kažkaip irgi neveikia, bet po to viskas gerai. Čia gal dėl ekrano tipo.

                    Comment


                      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                      O Vilniuj, Savanorių prospekte prie Gerosios Vilties gatvės tekę matyt švieslentės vietoj tik jos rėmą. Ir ar Vilnius neturi didelių švieslenčių, kaip Kaunas?
                      Vilniuje daug kur tik rėmas.
                      Pačios švieslentės kartais nesamones rodo. Žaliąjame tilte teko matyti dukart "76 Fabijoniškės". Taip pat 52A, bet ne pagal grafiką.
                      Šiandien ten pat, tik kitoj pusėj, link centro "4 Pašilaičiai" ir žymėtas kaip troleibusas. Nors ta švieslentė dar visai neseniai neveikė.

                      Comment


                        Vilniuje paprasti skystų kristalų televizoriai sudėti į dėžę, kuri vasarą ventiliuojama, o žiemą turėtų būti pašildoma, nes skystieji kristalai minusinėje temperatūroje nebejudrūs. Kaune diodiniai ekranai neveikia dėl to, kad jie tikriausiai nėra hermetizuoti ir patenka drėgmė į vidų. O žiemą dar ir ji užšala ant valdymo elektronikos...

                        Comment


                          Esmė, kad kai pašyla, Kauno švieslentės pačios pradeda veikt.

                          Comment


                            Atitirpsta ir pradeda veikti. Bet ar visi. Po tokių užšalimo-atšilimo ciklų turėtų būti ir "aukų".

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Atitirpsta ir pradeda veikti. Bet ar visi. Po tokių užšalimo-atšilimo ciklų turėtų būti ir "aukų".
                              Bet tai kam pirkt, jei žinai, kad bus toks cirkas? Pagal mane aparatūra turėjo būti tinkamai išbandyta tiek esant +30, tiek ir -30, bei turėjo būti sugalvota kaip tinkamai išvengt tokių „šposų“.

                              Comment


                                Kuo pigiau padarys, tuo bus didesnis pelnas. Taip ir atsitiko Vilniaus atveju. O Kauno atveju irgi kažkiek pachaltūrino.

                                Comment


                                  Vilniuje bėda dar dėl to, kad maitinimui naudojo troleibusų maitinimo srovę, kuri buvo „banguojanti“ ir kaip suprantu sugadino nemažai įrangos.

                                  Comment


                                    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                                    Vilniuje daug kur tik rėmas.
                                    Pačios švieslentės kartais nesamones rodo. Žaliąjame tilte teko matyti dukart "76 Fabijoniškės". Taip pat 52A, bet ne pagal grafiką.
                                    Šiandien ten pat, tik kitoj pusėj, link centro "4 Pašilaičiai" ir žymėtas kaip troleibusas. Nors ta švieslentė dar visai neseniai neveikė.
                                    Tai ne nesamonės, o elementari programavimo klaida. Šitaip būna dėl to, kad rodomas tik tas maršrutas, kuriuo transporto priemonė pradėjo darbą. Minėti atvejai yra A76+10 (nuo birželio 16 d. panaikintas) ir T18A+4+11.
                                    Stotyje, jei neklystu, yra 5 švieslentės, 2 iš kurių rodo sumaišytus vietomis grafikus - prie N. Vilnios krypties stotelės rodo 19, o prie Skaidiškių krypties stotelių - N. Vilnios kryptį.
                                    P.S. šios švieslentės rodo ir techninius reisus į Šv. Stepono g., kurių šiaip neturėtų ten būti.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Kaune, kad irgi, jungė visur „nuo troleibusų“.
                                      Klausiu, ar Vilniuj visos lygiai lygiai tokios pat švieslentės? Nėr didesnių? Man kažkaip silpniau jos matosi, nei mano mieste.
                                      Kaune užpirko didesnių, ir ten iš ten kur keitė, perkėlė senąsias kitur.

                                      Comment


                                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                                        Vilniuje bėda dar dėl to, kad maitinimui naudojo troleibusų maitinimo srovę, kuri buvo „banguojanti“ ir kaip suprantu sugadino nemažai įrangos.
                                        Maitina nuo gatvės apšvietimo, o ne nuo troleibusų KT. Jei firma pagailėjo pinigų švieslentėms, tai tuo labiau gailėjo jų keitikliui nuo troleibusų tinklo į 12, 24 V ar pan. įtampą. Tokių keitiklių gatavų nėra ir tikrai neužsiimtų jų išdirbinėti, nes tai daug kainuoja.

                                        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                        Kaune, kad irgi, jungė visur „nuo troleibusų“.
                                        Klausiu, ar Vilniuj visos lygiai lygiai tokios pat švieslentės? Nėr didesnių? Man kažkaip silpniau jos matosi, nei mano mieste.
                                        Kaune užpirko didesnių, ir ten iš ten kur keitė, perkėlė senąsias kitur.
                                        Visos tokios pačios ir iš tiesų ten seni žmonės ir šiaip kam su rega problemos nieko nemato. Net ir man per smulku, iš toliau iš viso nesimato.

                                        Comment


                                          Parašė FRT Rodyti pranešimą
                                          Bet tai kam pirkt, jei žinai, kad bus toks cirkas? Pagal mane aparatūra turėjo būti tinkamai išbandyta tiek esant +30, tiek ir -30, bei turėjo būti sugalvota kaip tinkamai išvengt tokių „šposų“.
                                          "Šposas" yra tas, kad Lietuvoje yra nebūtina gaminių techninė ekspertizė ir specifikacija (įtariu, kad konkursų sąlygose tai neįrašyta).
                                          Kaip inžinierius galiu pasakyti, kad atviri LCD ekranai reikiamomis NF1 sąlygomis veikti negali.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X