Ir kas, kad IBM ar dar kokia kita Vakarų kompanija? Kokią užuotį suformuluos jiems, tokį atsakymą ir gaus. Jei prašės pagrįsti naujos VT rūšies įdiegimą, tai jį ir pagrįs.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTipo, pasikvieti IBM specialistus (realiai tai laimi konkursą dėl konsultacijų) ir po to nurodinėji jiems ką turi tau pagrįst? Gal gana jau su šiais vaikiškais sąmokslo teorijų kūrimais?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTipo, pasikvieti IBM specialistus (realiai tai laimi konkursą dėl konsultacijų) ir po to nurodinėji jiems ką turi tau pagrįst? Gal gana jau su šiais vaikiškais sąmokslo teorijų kūrimais?
Comment
-
Gal aš bukas, bet niekaip negaliu suprasti šios citatos:
,,Specialistai tyrimus atliko 1G ir 53-iojo autobusų maršrutų trasose. Vietoj šių maršrutų turėtų atsirasti pirmoji greitųjų autobusų linija Stotis–Santariškės.''
Juk jau yra 1G, tai kam jį naikint patį ir dar 53-ią?
Paaiškinkit, nes nedaeina
Comment
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąGal aš bukas, bet niekaip negaliu suprasti šios citatos:
,,Specialistai tyrimus atliko 1G ir 53-iojo autobusų maršrutų trasose. Vietoj šių maršrutų turėtų atsirasti pirmoji greitųjų autobusų linija Stotis–Santariškės.''
Juk jau yra 1G, tai kam jį naikint patį ir dar 53-ią?
Paaiškinkit, nes nedaeinaKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąTai suprask kaip nori. Matyt naikinamas A53 ir iki kokios "Pramogų arenos" st. daromas privežamasis nuo Fabijoniškių iki "tipo" 1G BRT.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNe nurodinėji, bet nustatai tyrimo gaires. Toliau jau neoficialiai viskas susitariama už akių. Tai yra realiai naudojama praktika, o ne bobučių pasakos.Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal pats vaikiškas nesąmones nerašinėk. Yra tyrimo užduotis. Ir ji nustato rėmus, kuriuose bus vykdomas tyrimas, studija. Kaip ir bet koks pirkimas paslaugos. Negi manai, kad jei statoma mokykla, tai užsakovą tenkins daugiabutis ar prekybos centras? T.y. visiškai jokių reikalavimų projekto rengėjui nebus, tarkim, išskyrus aukštų skaičių ir pastato plotą?
Beje, man neteko skaityt, kad IBM siūlytų Vilniui BRT sistemą. Gal kas turit linką?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKą reiškia naikint. G maršrutai jau dabar praktiškai yra BRT, tik kad neturi atskiros juostos. Taigi šie maršrutai nebus naikinami, o tiesiog tobulinami iki BRT lygio. Gan paprasta viskas.
O IBM siūlo techninius sprendimus, tokius kaip pažangios keleivių srautų skaičiavimo sistemos. VT priemonių sekimas realiu laiku. Pirmumo eismo sraute užtikrinimas, bet čia jau reikėtų grįžti prie šviesoforų reformos, kuri mūsų VT nebuvo sėkminga.Paskutinis taisė SPX; 2014.06.17, 12:27.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąO tai kaip tu nori tą procesą pavadint? A53 atstumas nuo "Fabijoniškių žiedo" iki "Pramogų arenos" sudaro turbūt trečdalį visos jo trasos. Tai tarkim ištobulinus 1G A53 teoriškai bus sunaikintas, teliks kaip privežamasis iki 1G.
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąO tu ar esi važiaves autobusu, kuris važiuoją atskirom juostom, kuriomis kitas transportas nevažiuoja? Pvz laisvės pr. laisvai galėtų tokias juostas padaryti skiriamiojoj juostoj, kaip ir tramuj buvo galvota.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisas tas juostas galima padaryti visose intensyvaus VT eismo gatvėse. Ir galėtų jomis važiuoti tas pats esamas VT, tiek autobusai, tiek troleibusai. Būtų kur kas didesnė nauda nei esamos VT sistemos ardymas ir kažkokių taip stebuklingų greitųjų autobusų (BRT) kūrimas...
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąSuprantu, kad abejojate mero ir forumiečių išprusimu, bet netikėti jau tikrų specialistų rekomendacijomis - savęs negerbimas.
P.S. Phileas gali būti ir su ūsais.
Parašė CreatiumBeje, man neteko skaityt, kad IBM siūlytų Vilniui BRT sistemą. Gal kas turit linką?
Bendrai sakant, reikės palaukti šiek tiek, kol viskas išaiškės.
Atsiprašau už emocianalumą.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąO kokios tos rekomendacijos? O kodėl visiškai neįsiklausoma į miestečių nuomonę? Sakai, ''gyventojai nori naujų transporto rūšių''? Tokius pasisakymus aš mačiaus tik delfyje su ''vardu'' ''automobilistas''. Kiek aš žmonių klausiau, visi buvo prieš tramvajų, bet už troleibusų plėtrą. Tiesa, man trūksta vieno fakto - kad tomis juostomis važinės Phileas'as. Tada jau 100 procentų aišku - laukia otkatas.
P.S. Phileas gali būti ir su ūsais.
Tokiu būdu mes ir gyvensim ale postsovietinė respublika arba keisim, keisim, keisim ir galop išvis liksim Detroitu.
Troleibusų žmonės nori tik todėl, kad jie turi ilgesnes trasas, ko pasekoje nereikia daryti persėdimų (dažniausiai). Vienintelis T21 yra "mažiukas".
Na o dėl Phileas klystate. Pasaulyje ne vien tik ši įmonė yra. O kodėl, pvz., ne Mercedes? Kadaise išgirdote vien tik Phileas pavadinimą ir dabar eilę metų tik apie tai ir kalbėsite?
Otkatas? Statistinio lietuvio nuomonė. Gal net vaiko.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Nuomonė būtina, nes žodis "Viešasis" įpareigoja. Nes dabar panašu, kad renkamas modelis "kaip sau", o ne miestui... vat čia yra postsovietinis mąstymas, kai už tave nuspręs CK, o ne tu pats...
Remiantis Jūsų logika, "žaliems" gali patikti ir arklinis tramvajus, juk ekologiška, tai turėsime juo naudotis?
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąKlystate, nuolat vyksta apklausos, kurių metu ir matosi, kad žmonės labiausiai nepatenkinti viešojo transporto dažnumu, greičiu, kokybe ir t.t. Remiantis šituo ir atliekamos studijos, gaunamos rekomendacijos. Paprastas viešojo transporto keleivis arba automobilininkas, kuris išvis nėra važiavęs autobusu, tikrai nėra kompetetingi vertinti kuri VT rūšis būtų miestui pigesnė ar funkcionalesnė. Tam ir yra specialistai, kaip antai VGTU arba IBM.
Remiantis Jūsų logika, "žaliems" gali patikti ir arklinis tramvajus, juk ekologiška, tai turėsime juo naudotis?Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
Comment