Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jei būtų išspaudžiami bent tie 50 km/h...

    Comment


      Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
      Didžiausia problema lengvųjų automobilių vairuotojai.
      Na ką tu šneki... 1G atkarpoje Trakų st. - Vinco Kudirkos aikštė papuola į žalią šviesoforų koridorių, todėl važiuojant 50 km/h greičiu jis turėtų pravažiuoti šią atkarpą nestodamas. Kai kurie vairuotojai taip daro. Tačiau dauguma degant žaliam šviesoforo signalui, lieka stovėti Trakų stotelėje su atidarytomis durimis. Užsidega žalia, uždaro duris, pradeda važiuoti tokiu greičiu, kad pravažiuojant sankryža jau vėl užsidega raudona. Čia vairuotojai saugo keleivius ar tiesiog yra buki?
      Atkarpoje Broniaus Laurinavičiaus skveras - Pramogų arena, dažnas 1G vairuotojas važiuoja iš paskos troleibusams arba autobusams. Lenkimas jau uždraustas Vilniaus gatvėse?
      Stovėdami Pramogų arenos stotelėje daugelis vairuotojų laukia raudono šviesoforo signalo V. Gerulaičio gatvės sankryžoje. Kokia čia priežastis? Nei kamščių, nei lenktyninių automobilių čia irgi nėra.
      Jau nekalbu apie greitį važiuojant įkalne tarp st. Baltupiai ir Pušynas ir atkarpoje st. Jeruzalė - žiedinė Žaliųjų ežerų sankryža.
      Suprantu, kad pažįsti daug vairuotojų, nedirbi ir turi marias laisvo laiko, tačiau toks egoistiškas požiūris į keleivius nėra deramas išsivysčiusioje visuomenėje. Tikiuosi, kad tu nedirbsi ateityje VT vairuotoju, nes dar vieno egoisto už vairo Vilniui nereikia.

      Comment


        Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
        Na ką tu šneki... 1G atkarpoje Trakų st. - Vinco Kudirkos aikštė papuola į žalią šviesoforų koridorių, todėl važiuojant 50 km/h greičiu jis turėtų pravažiuoti šią atkarpą nestodamas. Kai kurie vairuotojai taip daro. Tačiau dauguma degant žaliam šviesoforo signalui, lieka stovėti Trakų stotelėje su atidarytomis durimis. Užsidega žalia, uždaro duris, pradeda važiuoti tokiu greičiu, kad pravažiuojant sankryža jau vėl užsidega raudona. Čia vairuotojai saugo keleivius ar tiesiog yra buki?
        Atkarpoje Broniaus Laurinavičiaus skveras - Pramogų arena, dažnas 1G vairuotojas važiuoja iš paskos troleibusams arba autobusams. Lenkimas jau uždraustas Vilniaus gatvėse?
        Stovėdami Pramogų arenos stotelėje daugelis vairuotojų laukia raudono šviesoforo signalo V. Gerulaičio gatvės sankryžoje. Kokia čia priežastis? Nei kamščių, nei lenktyninių automobilių čia irgi nėra.
        Jau nekalbu apie greitį važiuojant įkalne tarp st. Baltupiai ir Pušynas ir atkarpoje st. Jeruzalė - žiedinė Žaliųjų ežerų sankryža.
        Suprantu, kad pažįsti daug vairuotojų, nedirbi ir turi marias laisvo laiko, tačiau toks egoistiškas požiūris į keleivius nėra deramas išsivysčiusioje visuomenėje. Tikiuosi, kad tu nedirbsi ateityje VT vairuotoju, nes dar vieno egoisto už vairo Vilniui nereikia.
        1. Traku - Vinco Kudirkos aikste galima vaziuoti 50km/h. Bet tai nera saugu, ypac sankryzoje prie centro poliklinikos, nes tai sanryza su posukiu. Toliau, taip galima vaziuoti greiciau,.
        2. Nepamirskite, kad vairuotojas privalo stoveti stoteleje kol nesulipa visi keleiviai i vidu. Taip pat reikia palaukti ir tu, kurie aiskiai bega link autobuso. Kitas dalykas, stotelese parduodami vaziavimo bilietai, juos draudziama pardavineti vaziuojant.
        3. Jus pats esat bukas, nes autobusas/troleibusas cia ne lengvoji. Vairuojant tokias transporto priemones reikia vaziuoti svelniai ir atsargiai, nes salone vaziuoja zmones, o ne gyvuliai. O tie, kas lekia kaip isproteje, juos dazniausiai nubaudzia likimas. Viskam yra ribos, reikia tureti galva ant peciu, o ne spausti kaip isprotejusiam.
        4. Laurinaviciaus - Pramogu arena atkarpoje yra autobusu juosta, kuria vaziuoja viesasis transportas, 2 ir 3 jusotoje dazniausiai susiformuoja kamstukas, todel lenkti per ten buna sunku, taciau esant galimybems per ten yra lenkiama.
        5. Pramogu arenos sankryzoje piko metu tikra kose darosi, visi vairuotojai vaziuoja kaip nori, daznai sankryza buna uzkista visokiausiais automobilais. Ikelciau nuotrauku, bet nenoriu siukslint temos, ji ir taip yra prisiukslinta. Autobusai gali pristabdyti baigiantis piko metui, nes kartais kamsciams duodama per daug laiko, arba tada, kai tu kamsciu jau nera. Vaziuoti anksciau laiko negalima.
        6. Turetum zinoti, kad autobusai ir kitos sunkiasvores masinos i ikalne vaziuoja leciau. Visu pirma del to, kad yra sunkios ir nepatraukia. Visu antra, autobusus reikia tausoti, spausti gaza i ikalne negalima. Vakar vienas toks protelis nuo zveryno puses link Narbuto kalno ( 4G 271) pagazavo per daug, vaziavo i kalna 50km/h. Ir jis toli nenuvaziavo, Laisves-sietyno sankryzoje sugedo variklis ir savo priekaba uzkiso eisma Laisves-pr, vaziuojant nuo Karoliniskiu. Stai ir lakstyk, jeigu nori.

        7. Nesikisk i zmoniu asmeninius reikalus, nekisk noses kur nereikia. O kur as dirbsiu, cia ne tavo reikalas. Jeigu pats nemoki vairuot, neaiskink kitiems, kaip tai reikia daryti. Issilaikyk autobuso kategorija, isvaziuok i gatves ir tada paziuresim kas is musu teisus.
        Paskutinis taisė 0570043; 2014.04.30, 21:31.

        Comment


          Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
          1. Traku - Vinco Kudirkos aikste galima vaziuoti 50km/h. Bet tai nera saugu, ypac sankryzoje prie centro poliklinikos, nes tai sanryza su posukiu. Toliau, taip galima vaziuoti greiciau,.
          50 km/h yra nesaugu? O dar sakote man, kad nemoku vairuoti. Jeigu autobuso vairuotojas nėra užtikrintas, kad gali saugiai vežti keleivius net tokiu greičiu, jis ramiai gali ieškoti kito darbo arba važinėti tik. Na o posūkis į Jogailos gatvę išvis tėra vaikų žaidimas, Vilniuje yra kur kas sudėtingesnių posūkių.

          2. Nepamirskite, kad vairuotojas privalo stoveti stoteleje kol nesulipa visi keleiviai i vidu. Taip pat reikia palaukti ir tu, kurie aiskiai bega link autobuso. Kitas dalykas, stotelese parduodami vaziavimo bilietai, juos draudziama pardavineti vaziuojant.
          Bučiau kvailas, jei sakyčiau, kad vairuotojas turėtų spjauti į įlipančius keleivius, uždaryti duris ir važiuoti. Kalbu apie tas situacijas, kai stovima stotelėje be tikslo (nors ne, tikslas yra, ištempti grafiką). Apie talonėlius atskira kalba: masinis jų pardavimas vyksta tik stotelėse Stotis, Pramogų arena bei Santariškės. Kitur arba pavienis atvejis, užtrunkantis keletą sekundžių, arba išvis nėra norinčiųjų pirkti bilietą.

          3. Jus pats esat bukas, nes autobusas/troleibusas cia ne lengvoji. Vairuojant tokias transporto priemones reikia vaziuoti svelniai ir atsargiai, nes salone vaziuoja zmones, o ne gyvuliai. O tie, kas lekia kaip isproteje, juos dazniausiai nubaudzia likimas. Viskam yra ribos, reikia tureti galva ant peciu, o ne spausti kaip isprotejusiam.
          Turbūt ne buki žmonės sugalvojo, kad miesto ribose galima važiuoti 50 km/h greičiu. Tai kodėl profesionalūs vairuotojai taip nedaro? Juk norint vežti keleivius, į autobusų vairuotojus žiūrima daug atidžiau nei į automobilių vairuotojus. Tokiais tempais nenustebsiu, jeigu greit vairuotojai prašys įrengti ribotuvus ties 40 km/h (sarkazmas).

          4. Laurinaviciaus - Pramogu arena atkarpoje yra autobusu juosta, kuria vaziuoja viesasis transportas, 2 ir 3 jusotoje dazniausiai susiformuoja kamstukas, todel lenkti per ten buna sunku, taciau esant galimybems per ten yra lenkiama.
          Autobusų juosta visoje šioje atkarpoje yra tik link Žaliojo tilto. Dienos metu kamščių link Santariškių nėra, bet autobusai mėgsta važiuoti iš paskos kitoms transporto priemonėms.


          5. Pramogu arenos sankryzoje piko metu tikra kose darosi, visi vairuotojai vaziuoja kaip nori, daznai sankryza buna uzkista visokiausiais automobilais.
          Kalbu apie važiavimą link Santariškių, kur nei vienas automobilis netrukdo autobusams važiuoti.


          6. Turetum zinoti, kad autobusai ir kitos sunkiasvores masinos i ikalne vaziuoja leciau. Visu pirma del to, kad yra sunkios ir nepatraukia. Visu antra, autobusus reikia tausoti, spausti gaza i ikalne negalima. Vakar vienas toks protelis nuo zveryno puses link Narbuto kalno ( 4G 271) pagazavo per daug, vaziavo i kalna 50km/h. Ir jis toli nenuvaziavo, Laisves-sietyno sankryzoje sugedo variklis ir savo priekaba uzkiso eisma Laisves-pr, vaziuojant nuo Karoliniskiu. Stai ir lakstyk, jeigu nori.
          Čia jau reikia apeliuoti į mechanikų darbą. Nei viena geros kokybės transporto priemonė nelūš, jei paspausi "gazą". Net autobusas. Teisingai, žuvis genda nuo galvos: vadovybė, mechanikai, vairuotojai. Galiausiai nepatenkinti keleiviai.

          7. Nesikisk i zmoniu asmeninius reikalus, nekisk noses kur nereikia. O kur as dirbsiu, cia ne tavo reikalas. Jeigu pats nemoki vairuot, neaiskink kitiems, kaip tai reikia daryti. Issilaikyk autobuso kategorija, isvaziuok i gatves ir tada paziuresim kas is musu teisus.
          Jaunatviškas kraujo užvirimas, tebūnie, visiems pasitaiko, atleidžiu.

          Comment


            Ok, atleidziu. Bet kaip ten bebutu, vaziuojant i kalna reikia atleisti akseleratoriu. Mechanikai cia niekuo deti. Jeigu vaziuoti visa laika paspaudus gaza iki dugno, tai sulus ir naujutelaite transporto priemone. Dar karta pasikartosiu, cia ne lengvasis automobilis, jam galioja visai kitos taisykles.
            Del sankryzu ir posukiu pasakysiu tiek, kad jas reikia iveikti pasirinkus saugu greiti. Maksimalus greitis ne visada yra saugus greitis. Del grafiku cia jau atskyra tema, SISP kartais tikrai nesugeba atlikti savo darbo tinkamai.

            Comment


              Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
              Bet lakstyt kaip išprotėjus, kelti pavojų sau ir aplinkiniams irgi ne išeitis.
              Žinoma. Aš tikrai nekalbu apie kraštutinumus.

              Dėl KitoksBrolis minėto 1G vilkimosi - galiu paaiškinti kai kuriuos atvejus. Nuo Rūdninkų iki V. Kudirkos a. stotelių d.d. vakarais ir savaitgaliais duodama daug laiko, todėl važiuojant "žaliąja banga", į Kudirkos a. atvyksti galima ir 3 ir 4 min. anksčiau.
              Piko metu nuo Žalgirio st. iki Pramogų arenos irgi duodama labai daug laiko. Jeigu tuo metu kamščių nėra (o šitaip buvo praktiškai visą vasarą), tai autobusai arba tragiškai vilkosi, arba važiavo anksčiau laiko visom 5 min. ar net daugiau. Bet dabar čia tikrai nelabai kažką pataisysi, nes kamščiai yra neprognozuojami - tiek ties Žaliuoju tiltu, tiek ties Pramogų arena. Vieną dieną visur tuščia, kitą - jokių papildomų laikų neužtenka.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
                Ok, atleidziu. Bet kaip ten bebutu, vaziuojant i kalna reikia atleisti akseleratoriu. Mechanikai cia niekuo deti. Jeigu vaziuoti visa laika paspaudus gaza iki dugno, tai sulus ir naujutelaite transporto priemone. Dar karta pasikartosiu, cia ne lengvasis automobilis, jam galioja visai kitos taisykles.
                Del sankryzu ir posukiu pasakysiu tiek, kad jas reikia iveikti pasirinkus saugu greiti. Maksimalus greitis ne visada yra saugus greitis. Del grafiku cia jau atskyra tema, SISP kartais tikrai nesugeba atlikti savo darbo tinkamai.
                Dirbu vairuotoju ir turiu visu kategoriju vairuotojo pazymejima (aisku ir D, bei CE kategorijas). Pirma karta girdziu, jog bet kokia transporto priemone vaziuojant i kalna reikia pristabdyti ar atleisti akseleratoriu... kaip tik reikia akseleruoti, ne per daug aisku, bet su saiku tikrai reikia, pirmiausia reikia jausti vairuojama masina.
                O jei gera masina, tikrai nuo akseleravimo i kalna nesuges niekada tai tik mechaniku klaidos ir kaip Mettal'as minejo mechaniku tinginystes ir nenoras dirbti.

                Comment


                  Mano manymu , po Lukiškių aikštės uždarymo , 56 maršruto autobusai važiuoja beveik tokia pačia trasa kaip 40. Tad 56 Galimai nereikalingas
                  Abrikosai mus išgelbės. ~

                  Comment


                    2014 05 09 - DĖL 65 MARŠRUTO AUTOBUSŲ DARBO 2014 M. LIETUVOS RESPUBLIKOS PREZIDENTO RINKIMŲ IR EUROPOS PARLAMENTO RINKIMŲ METU
                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                    Comment


                      Jau beveik praėjo 6 mėn. kaip 40 maršrutą aptarnauja ''Meteorit Turas'' , Ir sutartis turėtų būti pratęsta dar 6mėn. arba nutraukta.

                      Gal kasnors žino jau kaip čia bus ?
                      Abrikosai mus išgelbės. ~

                      Comment


                        Saujelė „Vilniaus viešojo transporto“ darbuotojų nepatenkinti nauja kolektyvine sutartimi: iš mūsų nori pavogti 16 mln. Lt.

                        http://www.15min.lt/naujiena/verslas...7-426212?cf=df

                        „Norima panaikinti įmonės skolą darbuotojams, kuri susidarė nuo 2008 metų. O tai yra, preliminariais skaičiavimais, 16 mln. Lt. Be to, numatoma, kad atlyginimai nebus didinami, vadinasi, nepavyks įdarbinti kvalifikuotų darbuotojų, o dabar būtent tokie ir yra atleidinėjami“, – teigė E.Sivaikinas.

                        Comment


                          2014 M. GEGUŽĖS 18 D. LAIKINAI KEIČIAMA 88 MARŠRUTO AUTOBUSŲ TRASA

                          Paskutinis taisė Naujaneriai; 2014.05.14, 21:34.
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            Parašė arte
                            Nuoroda ne tuo adresu…
                            Pasirodo darbinis kompas buvo pastrigęs ir ne tą nuoroda nukopijavo.
                            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                            Comment


                              Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                              Pasirodo darbinis kompas buvo pastrigęs ir ne tą nuoroda nukopijavo.
                              Pastrigo ne kompas, o tas, kas juo naudojasi.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Pastrigo ne kompas, o tas, kas juo naudojasi.
                                Klysti. Darbinis kompas dažnai pakimba ir pastringa per dieną.
                                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                Comment


                                  Vilniaus autobusų maršrutų žemėlapis (nuo 2014-05-01) - http://entuziastai.marsrutai.lt/medi...lnius_v3.4.pdf (pdf, 5.5 Mb)
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Remiantis viešųjų pirkimų tinklalapių, šiais metais VVT planuoja pirkti naudotus triašius autobusus, kurių bendra kaina 2 100 000 lt ir naujus triašius autobusus (bendra naujų autobusų kaina 50 000 000 lt).

                                    Comment


                                      Naujus dvigubus autobusus? Wow. Kokie vieno kaina maždaug yra? Nemažai čia jų gausis

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Naujus dvigubus autobusus? Wow. Kokie vieno kaina maždaug yra? Nemažai čia jų gausis
                                        Na, kol kas nieko nėra žinoma, bet, logiškai mąstant, vienas naujas dvigubas autobusas rinkoje kainuoja apie 1 000 000 litų. Taigi galima laukt 40-45 naujų ilgų autobusų. Pridėjus 10 ilgų naudotų autobusų (nuo 2000 m. "gimimo"), būtų apie 50-55 ilgų autobusų. Deja, tikėtina, kad jie keis visas Karosas, kurių šiuo metu ir yra panašus skaičius.

                                        Comment


                                          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                          Deja, tikėtina, kad jie keis visas Karosas, kurių šiuo metu ir yra panašus skaičius.
                                          Kaip tik džiugu, kad jie pakeis Karosas, kurios nesuderinamos su modernaus ir patogaus VT koncepcija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X