Ką reiškia ne tuo, kuo reikia? Jei autobusas ir mikrobas važiuoja ta kryptimi, tai ir lipa į pirmą atvažiavusį. Lazdynai ne kokia nors Pylimo g. ar Kalvarijų g., kuriomis VT ta pačia kryptimi kursuoja kas kelias minutes ir netilpus į vieną, galima palaukti kito. Ypač tie keleiviai, kurie nevažiuoja į periferiją, o nori pavažiuoti tik kelias stoteles. Ne keleivius kaltinti reikia, o VT organizatorius. Užtat ir turi būti daroma taip, kad privežantysis VT neįvažiuotų per daug giliai į miestą - tai iš karto atsijoja keleivius, kurie važiuoja ne į periferiją, o mieste kelias stoteles. Arba privežantysis VT mieste turi tiesiog nestoti daugelyje stotelių, kad būtų atsijoti tie keleiviai, kuriems reikia pavažiuoti kelias stoteles miesto ribose.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKą reiškia ne tuo, kuo reikia? Jei autobusas ir mikrobas važiuoja ta kryptimi, tai ir lipa į pirmą atvažiavusį.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrie ko čia principingumas? Keleivis turi tilpti, o jie paprasčiausiai netelpa į mikrobus.
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąO kodėl nesinaudojate 68 maršrutu?
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąI 20-ojo marsruto autobusa ilipu Lazdynu stoteleje, daug zmoniu islipa, bet dar puse sedimu vietu buna uzimta (itariu nuo Erfurto stot., nes anksciau i darba ryte taip pat vazinedavau, tai matydavau kur ilipa).
Islipu stoteleje Kauno plentas, ir tesiu kelione Grigiskiu link su 28-ojo marsruto dideliu autobusu, kur bunu dazniausiai vienas arba dar su vienu keleiviu.
Bet man labai keista, kad iš Lazdynų į Grigiškes važiuojama su tokiais keistais persėdimais, kai tiesiogiai veža 29 ir 59 maršrutų autobusai.
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąBandos jausmas ir sovietinis palikimas Jūsų galvoje. "Svarbu aš taip noriu, visi kiti nerūpi".
1G pavyzdys dėl "bandos jausmo" tinkamas. Nors iš Žalgirio st. kas kelias minutes kas nors link centro pravažiuoja, bet žmonės vis tiek grūsis į greitąjį autobusą, tarsi jis daug greičiau nuveš.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2014.04.22, 20:57.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKonkrečiai tas, kad keleiviai netelpa į 20 maršruto mikroautobusus, man labai keista. Dar iki reformos maršrutu darbo dienomis važiavo du autobusai (intervalas piko metu 35-50 min.), dabar - 4 mikroautobusai ir 1 didelis autobusas (intervalas- ne daugiau nei 20 min.). Maršrutas niekada nepasižymėdavo dideliais keleivių srautais, o dabar ten staiga turėjo stipriai išaugti keleivių srautai? Juk iki Mūrinės Vokės dar ir 68 dalį keleivių pasiima. Ir šiaip, dabar maršruto kursavimo dažnis toks, kad keleivių srautas, pagal viską, turėtų pasiskirstyti per kelis reisus, o ne visi grūstis į vieną. Galų gale, pastebėjus, kad tam tikrais reisais prisikaupia daug žmonių, galima juk parašyti laišką į SĮSP, kad būtų pakoreguotas didelio autobuso grafikas.
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBūtent, 68 maršruto autobusas iš Lazdynų stotelės išvažiuoja 7:25 - viso labo tik 7 min. po 20-ojo mikriuko išvykimo.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąRyte, kai dauguma važiuoja į darbą, tos 7 min. daug ką reiškia.
Comment
-
Tai jei toks gudrus, išsklaidyk kamščius. 7 minutės daug ką reiškia. Žmonės važiuoja su persėdimais ir taip tik atrodo, kad nieko tokio. Pats važinėju ir žinau, kad tarkim, važiuodamas sekančiu troleibusu, kuris už 8 min., darbą pasieksiu ne 8 min. vėliau, o visa 15 min. Nes tame intervale mieste smarkiai padaugėja spūsčių, ir troleibusas maršrutą įveikia per ilgesnį laiko tarpą, dažniausiai vėluodamas...
Comment
-
Šiaip man atrodo, jog anksčiau 20 keleivių mažiau buvo, nes jis retai važinėdavo. O kad keleiviai netelpa tai tiesa, pats mačiau ir važiavau.
-----
Kalbant dėl frazės ''palauk kito ir tilpsi'' tai iš dalies teisingai, iš dalies - nesąmonė. Koks 4G važinėja kas 5 minutes ryte ir gali palaukti (7:11 -> 7:21, 7:16 -> 7:26, skirtumas 5 min), o kokiame nors 20 reisai kas 25 min ir laukiant kito gali pavėluoti į darbą. Frazės ''važiuok anksčiau'' irgi kažkaip nesiriša, už 100 litų VT turi derintis prie keleivių, o ne atvirkščiai. Ir keleiviui neturi būti svarbu, ar VVT beveik bankrote, ar ne.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąO kodėl nesinaudojate 68 maršrutu?
Net ir per www.stops.lt greiciausio marsruto paieska nerodo tokios galimybes kaip 68 marsruto autobuso. Rieskia juo vaziuoti man butu ne itin patogu.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąJus ir kolega Vilnietiz kaip VT entuziastai turetumete zinoti, jog 68 marsruto autobusas vaziuoja ne tik per Lentvari (kur sau ramiai atsisedes iskenteciau tiesiai per aplinkui kelione), bet ir nepriveza iki Sviesos st. Nuo jo ziedo yra apie pora km, be to VT Grigiskese i priesinga puse nevaziuoja.
Net ir per www.stops.lt greiciausio marsruto paieska nerodo tokios galimybes kaip 68 marsruto autobuso. Rieskia juo vaziuoti man butu ne itin patogu.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąJus ir kolega Vilnietiz kaip VT entuziastai turetumete zinoti, jog 68 marsruto autobusas vaziuoja ne tik per Lentvari (kur sau ramiai atsisedes iskenteciau tiesiai per aplinkui kelione), bet ir nepriveza iki Sviesos st. Nuo jo ziedo yra apie pora km, be to VT Grigiskese i priesinga puse nevaziuoja.
Net ir per www.stops.lt greiciausio marsruto paieska nerodo tokios galimybes kaip 68 marsruto autobuso. Rieskia juo vaziuoti man butu ne itin patogu.
Bet, vėlgi, kam važiuoti su tokiais persėdimais, kai iš Lazdynų į Grigiškes tiesiogiai veža 59, o piečiau Lazdynuose gyvenantiems tinka ir 29.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKonkrečiai tas, kad keleiviai netelpa į 20 maršruto mikroautobusus, man labai keista. Dar iki reformos maršrutu darbo dienomis važiavo du autobusai (intervalas piko metu 35-50 min.), dabar - 4 mikroautobusai ir 1 didelis autobusas (intervalas- ne daugiau nei 20 min.). Maršrutas niekada nepasižymėdavo dideliais keleivių srautais, o dabar ten staiga turėjo stipriai išaugti keleivių srautai? Juk iki Mūrinės Vokės dar ir 68 dalį keleivių pasiima. Ir šiaip, dabar maršruto kursavimo dažnis toks, kad keleivių srautas, pagal viską, turėtų pasiskirstyti per kelis reisus, o ne visi grūstis į vieną. Galų gale, pastebėjus, kad tam tikrais reisais prisikaupia daug žmonių, galima juk parašyti laišką į SĮSP, kad būtų pakoreguotas didelio autobuso grafikas.
Būtent, 68 maršruto autobusas iš Lazdynų stotelės išvažiuoja 7:25 - viso labo tik 7 min. po 20-ojo mikriuko išvykimo.
28 maršruto autobusai Kauno plento stotelėje nestoja, todėl, norint persėsti, reikia dar eiti iki Gariūnų st.
Bet man labai keista, kad iš Lazdynų į Grigiškes važiuojama su tokiais keistais persėdimais, kai tiesiogiai veža 29 ir 59 maršrutų autobusai.
Ne itin geras pavyzdys su 82 maršrutu. Jeigu žmogui skubiai kažkur reikia, tai jis ir sės į atvažiavusį mikriuką. O jeigu artimiausias 19 autobusas tik po 15 min. atvažiuos? P.S. tik nesakykit, kad į Salininkus dar ir 3, 42 važiuoja- ne visiem jie ten tinka
1G pavyzdys dėl "bandos jausmo" tinkamas. Nors iš Žalgirio st. kas kelias minutes kas nors link centro pravažiuoja, bet žmonės vis tiek grūsis į greitąjį autobusą, tarsi jis daug greičiau nuveš.
Del Jusu parasymo apie 1G marsruta ir bandos jausma-visiskai sutinku, zmones isivaizduoja, jog yra "gudruciai" ir sutaupys marias laiko, vaziuodami G autobusu, nors ir kelias stoteles. Tai paprasciausi ne "gudruciai", o "debilai".
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąJeigu kažkas kažkur netelpa, tai gal ir kreipkitės ten, kur reikia - į Susisiekimo paslaugas. Nuo to, kad miestai.net forume pasiskųsit, situacija nepasikeis. Ir beje, niekas neminėjo, koks yra sekančio reiso didelio autobuso užpildymas. Gal jis irgi apypilnis važiuoja?
Comment
-
Pasižiūrėjau 20 grafiką - didelio autobuso grafikas greičiausiai pritaikytas prie moksleivių (kurių seniau buvo tikrai daug), važiuojančių į Lazdynus. Atvykimas į Lazdynus 7:35 labai tinkamas. Taigi, išvados tokios - anksčiau buvo daug nepatogiau, nes dėl reto kursavimo negalima buvo prisitaikyti prie visų žmonių poreikių: kažkas atvažiuodavo per anksti, kažkas - jau vėluodavo.
20 dabar bent jau užpildymas yra kažkoks, o ne tas oro vežiojimas, kuris buvo anksčiau po 14-15 val. Po 18 val. išvis Žarijų g. kiek kartų prasilenkdavo 2 visiškai tušti dideli 20-i.
Beje, čia anksčiau minėtas pavyzdys su 19 ir 82 yra tikrai netinkamas: 82 mikroautobusas po 10 val. visada važiuoja kelios minutės po 19-o, nes tada tie nedaugelis važiuojančių į Juodšilius ir Miškinius netilpdavo dėl tų, kurie važiavo į Liepkalnį ir Salininkus.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą59 autobusas netinka del per leto kursacimo saznio. buna tik nuvaziaves
Jeigu norite namo važiuoti patogiai ir, kaip matau, nesidrovite atlikti persėdimą, apsvarstykite tokį variantą:
68 maršrutas "Lazdynų seniūnijoje" 7:28
29 maršrutas "Vandenvaloje" 7:39.
Šviesos stotelėje busite 7:47. Šiuo metu Šviesos stotelėje Jus atsiduriate 7:35. Manyčiau, tie 12 minučių nėra tragedija važiuojant namo, be to galite pailsėti ramiai sėdėdami autobuse, o ne kratydamiesi mikroautobusuose.
Comment
-
2014 metų balandžio 26 dieną nuo 11 iki 15 val., Žaliojo dviračių parado 2014 metu, keisis 88 maršruto autobuso trasa
KEIČIASI 22, 43, 52, 56, 60 MARŠRUTŲ AUTOBUSŲ TRASOS IR 73 MARŠRUTO AUTOBUSO TVARKARAŠTIS
Nuo 2014 metų balandžio 28 d., uždarius Lukiškių aikštę, keisis kai kurių autobusų maršrutų trasos
Comment
-
Taip pat kaip ir 52 - pietūs ir atstovos bus Tarandėje/Bukiškėse. Vairuotojams nepatogumas dėl pietų, nes nei ten, nei ten negalima ramiai imti ir atsistoti, kad netrukdytum automobilių ir priemiestinių autobusų eismui bei kad tau netrukdytų keleiviai.
Užtat su 22 kažką negero pridirbo. Grafikuose nėra J. Jasinskio stotelės, nors ji pažymėta schemoje, bei padarytas kažkoks nerealus grafikas. Autobusai turi stovėti 10 min. centre (įdomu, kur čia taip galima stovėti), o tarp Pamėnkalnio ir A. Goštauto stotelių skiriama vos 1 minutė! Eilinė SĮSPo nesamonė - net lengvoji mašina negali taip greitai nuvažiuoti šitokio atstumo.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTaip pat kaip ir 52 - pietūs ir atstovos bus Tarandėje/Bukiškėse. Vairuotojams nepatogumas dėl pietų, nes nei ten, nei ten negalima ramiai imti ir atsistoti, kad netrukdytum automobilių ir priemiestinių autobusų eismui bei kad tau netrukdytų keleiviai.
Užtat su 22 kažką negero pridirbo. Grafikuose nėra J. Jasinskio stotelės, nors ji pažymėta schemoje, bei padarytas kažkoks nerealus grafikas. Autobusai turi stovėti 10 min. centre (įdomu, kur čia taip galima stovėti), o tarp Pamėnkalnio ir A. Goštauto stotelių skiriama vos 1 minutė! Eilinė SĮSPo nesamonė - net lengvoji mašina negali taip greitai nuvažiuoti šitokio atstumo.
Ir kokio velnio reikėjo taip suvaryt trasas?
Geriau būtų daryti taip:
22. Palikti tokį pakeitimą
43. Paleisti iki Žaliojo tilto, juk ten yra galimybė apsisukti. Arba nuo st Lukiškės važiuoti link Pamenkalnio stotelės, toliau per Vinco kudirkos aikštę. Juolab, 43 važiuoja ilgi autobusai
Comment
Comment