Opozicija siaučia "Gražu" žiūrėti. Kimbama prie visko, kas susiję su Vilniaus VT.
Ne į temą:
Norėčiau sužinoti ar daug žmonių naudojasi 59 maršrutu? Ar jis populiaresnis už 29 maršrutą?
Paskaitęs pastaruosius tavo komentarus, susidariau nuomonę, kad tau daugelyje dalykų vaidenasi politika ir kokios nors „sąmokslo teorijos“. Juokinga, sakyčiau.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Paskaitęs pastaruosius tavo komentarus, susidariau nuomonę, kad tau daugelyje dalykų vaidenasi politika ir kokios nors „sąmokslo teorijos“. Juokinga, sakyčiau.
Bet kartais atitinkamas įspūdis tikrai gali susidaryti.
Toks jausmas, kad tik šiemet sugalvota taip padaryt. "Nuspręsta pakeisti viešojo transporto darbą". Sulyginam su liepos 1 d. pokyčiais. Dar gerai, kad neįdėjo į "pirmą puslapį".
Toks jausmas, kad tik šiemet sugalvota taip padaryt. "Nuspręsta pakeisti viešojo transporto darbą". Sulyginam su liepos 1 d. pokyčiais. Dar gerai, kad neįdėjo į "pirmą puslapį".
Nereikia kabinėtis prie žodžių ir paprastoje antraštėje bandyti įžvelgti politiką.
Kas dėl darbo švenčių dienomis, mane tai labiau piktina transporto organizavimas per Kūčias. Kažkodėl tai jau ne vienerius metus šią dieną transporto eismas organziuojamas "dvigubų standartų" principu. Jau ne vienerius metus pratęsiamas tik troleibusų darbo laikas, ir mikrorajonai, kuriuose tik autobusai ir kursuoja (pvz: Fabijoniškės, Santariškės, Šeškinė) lieka be geresnio susisiekimo. Deja, visi bandymai atkreipti SĮSP dėmesį į šią problemą kol kas rezultato nedavė. Šiais metais jau irgi per vėlu kažką keisti.
Nereikia kabinėtis prie žodžių ir paprastoje antraštėje bandyti įžvelgti politiką.
Kas dėl darbo švenčių dienomis, mane tai labiau piktina transporto organizavimas per Kūčias. Kažkodėl tai jau ne vienerius metus šią dieną transporto eismas organziuojamas "dvigubų standartų" principu. Jau ne vienerius metus pratęsiamas tik troleibusų darbo laikas, ir mikrorajonai, kuriuose tik autobusai ir kursuoja (pvz: Fabijoniškės, Santariškės, Šeškinė) lieka be geresnio susisiekimo. Deja, visi bandymai atkreipti SĮSP dėmesį į šią problemą kol kas rezultato nedavė. Šiais metais jau irgi per vėlu kažką keisti.
Ne per vėlu. Tiesiog reikėjo jiems apie tai priminti lapkričio pabaigoje.
Paskaitęs pastaruosius tavo komentarus, susidariau nuomonę, kad tau daugelyje dalykų vaidenasi politika ir kokios nors „sąmokslo teorijos“. Juokinga, sakyčiau.
Šiuo metu Vilniaus viešasis transportas (ne "VVT") labai panašus į verslą (nesigilinsiu, kas norės, tas supras). Tačiau dabar jau net vaikas supranta, kad politika ir verslas - neatsiejami dalykai.
Šiuo metu Vilniaus viešasis transportas (ne "VVT") labai panašus į verslą (nesigilinsiu, kas norės, tas supras). Tačiau dabar jau net vaikas supranta, kad politika ir verslas - neatsiejami dalykai.
Kalbi tuščiomis frazėmis be paaiškinimų.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Iš pradžių miestas išmėtė privatininkus, kurie jau daug laiko dirbo šioje rinkoje. Vėliau stebuklingu būdu atėjo "Meteorit turo" nuomojami autobusai. Po kažkiek laiko 40 maršrutą aptarnauja irgi "Meteoritas". Taip, buvo konkursas, tačiau čia plika akim matosi, kad šios derybos prasidėjo dar tada, kai Vilnius pradėjo nuomotis Berkhof autobusus.
Bet tokius pat autobusus (kurie dirba a40) jau turėjo ir "Kolegita", ir "Centvalis". Tačiau jie liko už borto. Viskas kaip ir versle - konkurentai eina velniop, pasirašomos sutartys su partneriais. Šiuo atveju "Meteoritas" buvo naudingesnis Vilniui, nes krizės laikotarpiu turėjo būtent ilgus autobusus. Puikus verslo pavyzdys, kuris labai panašus į modelį B2B (business to business), nes tikėtina, kad viskas jau buvo sutarta įmonių lygiu.
Vėlgi, rizika buvo? Buvo. Tikslas gauti pelno? Taip.
Pereinu prie kitos savo pranešimo dalies - "net vaikas supranta, kad politika ir verslas - neatsiejami dalykai." Ten kur yra pinigai, ten yra ir politiniai motyvai. Pvz., norint sėkmingai dirbti Vilniaus rinkoje, visi buvę privatininkai turėjo sutartys su savivaldybe. Niekam ne paslaptis, kad politikai nori ir asmeninės naudos (juk visi mes žmonės). Taip ir atsiranda tokie dalykai kaip "aš tau duodu leidimą čia dirbti, tačiau tu turi aptarnauti, pvz., va šitą maršrutą, nes jis reikalingas, pvz., va tam žmogui (kuris irgi turi kažkokių tai santykių su šituo politiku)". Kalbu abstrakčiai, nes neturiu įrodymų, kad Vilniaus Savivaldybėje taip daroma/nėra daroma. Tačiau kartoju, visą gyvenimą verslas yra suvaržytas/leidžiamas politikos dėka (ne tik Lietuvoje, visur).
Iš pradžių miestas išmėtė privatininkus, kurie jau daug laiko dirbo šioje rinkoje. Vėliau stebuklingu būdu atėjo "Meteorit turo" nuomojami autobusai. Po kažkiek laiko 40 maršrutą aptarnauja irgi "Meteoritas". Taip, buvo konkursas, tačiau čia plika akim matosi, kad šios derybos prasidėjo dar tada, kai Vilnius pradėjo nuomotis Berkhof autobusus.
Bet tokius pat autobusus (kurie dirba a40) jau turėjo ir "Kolegita", ir "Centvalis". Tačiau jie liko už borto. Viskas kaip ir versle - konkurentai eina velniop, pasirašomos sutartys su partneriais. Šiuo atveju "Meteoritas" buvo naudingesnis Vilniui, nes krizės laikotarpiu turėjo būtent ilgus autobusus. Puikus verslo pavyzdys, kuris labai panašus į modelį B2B (business to business), nes tikėtina, kad viskas jau buvo sutarta įmonių lygiu.
Vėlgi, rizika buvo? Buvo. Tikslas gauti pelno? Taip.
Pereinu prie kitos savo pranešimo dalies - "net vaikas supranta, kad politika ir verslas - neatsiejami dalykai." Ten kur yra pinigai, ten yra ir politiniai motyvai. Pvz., norint sėkmingai dirbti Vilniaus rinkoje, visi buvę privatininkai turėjo sutartys su savivaldybe. Niekam ne paslaptis, kad politikai nori ir asmeninės naudos (juk visi mes žmonės). Taip ir atsiranda tokie dalykai kaip "aš tau duodu leidimą čia dirbti, tačiau tu turi aptarnauti, pvz., va šitą maršrutą, nes jis reikalingas, pvz., va tam žmogui (kuris irgi turi kažkokių tai santykių su šituo politiku)". Kalbu abstrakčiai, nes neturiu įrodymų, kad Vilniaus Savivaldybėje taip daroma/nėra daroma. Tačiau kartoju, visą gyvenimą verslas yra suvaržytas/leidžiamas politikos dėka (ne tik Lietuvoje, visur).
Trumpai tariant - korupcinė aplinka ir politinis savanaudiškumas Vilniaus miesto savivaldybėje klesti. Taip, tai tiesa - nieko naujo nepasakei, nepaisant tuščių frazių, kurios be paaiškinimo gali būti suprastos įvairiai.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Trumpai tariant - korupcinė aplinka ir politinis savanaudiškumas Vilniaus miesto savivaldybėje klesti. Taip, tai tiesa - nieko naujo nepasakei, nepaisant tuščių frazių, kurios be paaiškinimo gali būti suprastos įvairiai.
Nereikia mėtytis skambiomis frazėmis. Ne visada tai yra blogas dalykas. Pvz., jeigu Vilniuje tokiu būdu atsirastų tikrai keleivius vertinantis (be abejo, siekiantis ir pelno) privatininkas (pvz., "Kautra"), tai išeitų tik į naudą. Juk svarbiausias uždavinys - patenkinti keleiviai. Visos galimos machinacijos mažai kam rūpės, jeigu didžioji dauguma žmonių bus nuo to patenkinta. Moralfag'ų ne tiek ir daug liko.
Jeigu apskritai iš vežėjų pusės būtų norima, kad keleiviui būtų suteikta komfortiška, patraukli ir greita paslauga, tuomet ir nebūtų piktų straipsnių, ir daugiau žmonių naudotųsi viešuoju transportu. Dabar įmonės nusiperka sunešiotus autobusus iš Vakarų Europos, palieka visus senus atributus ir važinėja, kol sukala iki grabo lentos. Jokio progresyvumo, jokių investicijų į paslaugos gerinimą.
nusiperka sunešiotus autobusus iš Vakarų Europos, palieka visus senus atributus ir važinėja, kol sukala iki grabo lentos. Jokio progresyvumo, jokių investicijų į paslaugos gerinimą.
Meteorit Turo autobusuose, dirbančiuose 40 maršrutu, visos reklamos ir pašaliniai užrašai yra nuimti.
Jeigu apskritai iš vežėjų pusės būtų norima, kad keleiviui būtų suteikta komfortiška, patraukli ir greita paslauga, tuomet ir nebūtų piktų straipsnių, ir daugiau žmonių naudotųsi viešuoju transportu. Dabar įmonės nusiperka sunešiotus autobusus iš Vakarų Europos, palieka visus senus atributus ir važinėja, kol sukala iki grabo lentos. Jokio progresyvumo, jokių investicijų į paslaugos gerinimą.
Čia ne vien vežėjų problema. Lietuvoje iš viso nėra viešojo transporto politikos. Laikomasi liberalizmo principo - rinka pati viską sureguliuos. Todėl ir turime tokį apgailėtiną VT.
2013 12 27 - NUO 2014 M. SAUSIO 1 D. KEIČIAMI 2, 4, 7, 13, 18 TROLEIBUSŲ IR 2G, 20, 57, 88 AUTOBUSŲ MARŠRUTŲ TVARKARAŠČIAI BEI 57 AUTOBUSŲ MARŠRUTO TRASA 57 Fabijoniškės-Ateities g.-Jeruzalė-Bajorai . http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=594
Paskutinis taisė Mantas95; 2013.12.27, 14:38.
Priežastis: Papildymas.
2013 12 27 - NUO 2014 M. SAUSIO 1 D. KEIČIAMI 2, 4, 7, 13, 18 TROLEIBUSŲ IR 2G, 20, 57, 88 AUTOBUSŲ MARŠRUTŲ TVARKARAŠČIAI BEI 57 AUTOBUSŲ MARŠRUTO TRASA 57 Fabijoniškės-Ateities g.-Jeruzalė-Bajorai . http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=594
Ir vėl žaidžia su 2G... Pirmas reisas dabar į Stotį nuvažiuoja per 37 minutes, nuo sausio 1 dienos - per 43 minutes... Dienos metu prideda dar vieną minutę. Kuo toliau, tuo labiau manau, kad 2G nereikalingas, o a55 atiduoti kokius 5 autobusus iš 2G.
Ir vėl žaidžia su 2G... Pirmas reisas dabar į Stotį nuvažiuoja per 37 minutes, nuo sausio 1 dienos - per 43 minutes... Dienos metu prideda dar vieną minutę. Kuo toliau, tuo labiau manau, kad 2G nereikalingas, o a55 atiduoti kokius 5 autobusus iš 2G.
2G tikrai reikia permainų, piko metu autobusai iš stoties velkasi vėžlio greičiu. Ten reikėjo nukirpt kokias 2-3 minutes ir paskirstyti normaliai laiką. Kitas dalykas, 3G tam tikrais reisais žūtbūt reikia pridėti laiko.
57 reikėjo iki Kaimelio pratęsti.
Ruošiasi žiemai - sniegui, ledui, kada VT vilksis. O šiaip kuo toliau, tuo labiau reforma patiria fiasko. VVT skolos milžiniškos. Kitaip būti negali - juk pajamos padidėjo nedaug, išlaidos kur kas daugiau, nes priveista naujų maršrutų, ypač nuostolingų periferinių, išaugo rida. Transporto priemonių trūksta, privatininkai parazituoja (nes gauna viską iš bendro VVT katilo)... Darbuotojai ruošiasi streikui.
Iki Kaimelio st. važiuoja 2G, 55. Turbūt iki Fabijoniškių žiedo važiuos dėl gyventojų, gyvenančių pačioje Fabijoniškių šiaurėje, noro turėti tiesioginį susisiekimą su Ateities gatve, Santariškėmis.
Comment