Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai tuoj nieko nemačiusios babulkos ims aiškinti kokie kaimynai apsileidę, nes aplink naujus langus grybas auga...
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      II grupės maršrutus aptarnaus UAB „TRANSREVIS“
      1. Maršrutas Nr. 13 „Žemasis Pavilnys – Markučiai – Stotis – Vilkpėdė“;
      2. Maršrutas Nr. 58 „Stotis – Dzūkų g. – Kalnėnai – (Guriai)“;
      3. Maršrutas Nr. 61 „Stotis – Nemėžis – Kuprioniškės“;
      4. Maršrutas Nr. 82 „Stotis – Salininkai – Miškiniai – Juodšiliai“;

      http://mw.eviesiejipirkimai.lt/vpm/v..._ID=2002754225

      Kol kas dar nežinomas vežėjas trečiai maršrutų grupei.
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
        II grupės maršrutus aptarnaus UAB „TRANSREVIS“
        1. Maršrutas Nr. 13 „Žemasis Pavilnys – Markučiai – Stotis – Vilkpėdė“;
        2. Maršrutas Nr. 58 „Stotis – Dzūkų g. – Kalnėnai – (Guriai)“;
        3. Maršrutas Nr. 61 „Stotis – Nemėžis – Kuprioniškės“;
        4. Maršrutas Nr. 82 „Stotis – Salininkai – Miškiniai – Juodšiliai“;

        http://mw.eviesiejipirkimai.lt/vpm/v..._ID=2002754225

        Kol kas dar nežinomas vežėjas trečiai maršrutų grupei.
        To ir buvo galima tiketis. Per krauja, per kova, per pagieza, bet is Vilniaus zinojau, kad niekur nesitrauks nusipirke tiek masinu.
        Visgi, tai nuo sovietmecio buvusi Vilniaus 7-oji ATI.

        Comment


          Tai tame ir esme kad nusipirkes. Galetu jas kur toliau susikist, tas savo Masinas. Reiketu tokio vezejo, kad kitas pirktu. It´s only Business. Dar gal ir Transrevis isvaziuos visai su kitom masinom. Lietuvoj nevazinetom.
          Paskutinis taisė uH1978; 2013.12.13, 20:49. Priežastis: papildymas

          Comment


            „Solaris Urbino CNG“ Vilniui - baigiamieji darbai
            >http://www.ebus.lt/autobusu-pasaulio...ji-darbai.html
            ,,Lenkijoje, netoli Poznanės įsikūrusioje „Solaris Bus and Coach“, baigiami surinkinėti Vilniaus miestui skirti suspaustas gamtines dujas naudojantys autobusai. Planuojama, jog į sostinę jie atvyks jau sausio viduryje.''

            pagaliau dar +19 autobusų naujų atvyks į Vilnių, jie tikrai pagerins dabartinę situaciją.
            O kada Costrosua irgi greitu metu, ar tik ne vasarį?
            Paskutinis taisė Mantas95; 2013.12.16, 16:50. Priežastis: Papildymas

            Comment


              Visai gražiai atrodo ta pilka spalva ant šitų autobusų

              Beje, įdomu, šie turės kondicionierius ar ne?

              Comment


                Kažkaip įdomu pasidarė, o kaip su vairuotojais? Ar autobusų parke vairuotojų perteklius, ar bus nurašomi seni autobusai ir jų vairuotojai pereis dirbt naujais, ar priiminės naujų darbuotojų?

                Comment


                  Parašė lietus Rodyti pranešimą
                  Kažkaip įdomu pasidarė, o kaip su vairuotojais? Ar autobusų parke vairuotojų perteklius, ar bus nurašomi seni autobusai ir jų vairuotojai pereis dirbt naujais, ar priiminės naujų darbuotojų?
                  Senieji autobusai nebus nurašomi, jie bus rečiau naudojami (rezervo atveju). O naujus Solarius gaus senieji vairuotojai (paimkim pavyzdį į naują Solarį - 717 ekipažą)
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                    Senieji autobusai nebus nurašomi, jie bus rečiau naudojami (rezervo atveju). O naujus Solarius gaus senieji vairuotojai (paimkim pavyzdį į naują Solarį - 717 ekipažą)
                    Nebutinai ekipazu. Gali buti ir tam tikri zmones is tam tikru masinu, nebutinai visa komanda. T.y. gali buti suformuojama nauja komanda.

                    Comment


                      Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
                      „Solaris Urbino CNG“ Vilniui - baigiamieji darbai
                      >http://www.ebus.lt/autobusu-pasaulio...ji-darbai.html
                      ,,Lenkijoje, netoli Poznanės įsikūrusioje „Solaris Bus and Coach“, baigiami surinkinėti Vilniaus miestui skirti suspaustas gamtines dujas naudojantys autobusai. Planuojama, jog į sostinę jie atvyks jau sausio viduryje.''

                      pagaliau dar +19 autobusų naujų atvyks į Vilnių, jie tikrai pagerins dabartinę situaciją.
                      O kada Costrosua irgi greitu metu, ar tik ne vasarį?
                      Geriau atrodytų jei "šypsena" būtų juoda.

                      O Costrosua tai tikrai vasarį nebus, bus ant vasaros. Vasario mėn turėtų pasirodyti vienas Versus ir vienas Tempus kuriuos išbandys visi parkai.

                      Comment


                        Penktadienį Vilniuje - įspėjamasis VVT darbuotoju streikas. http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2nkrwBYZD

                        Comment


                          Kelionė sostinės autobusu namo - kaip košmare

                          Comment


                            Tie 40 autobusai tikrai yra laužų laužai. Tykiuosi, niekas sutarčių dar 6 mėnesiams nepratęs.

                            Comment


                              Nevykęs melas ir šmeižtas.
                              1) Dar ne karto taip nebuvo, kad vairuotojas neatidarinėtų vidurines duris, ir, tuo labiau, "akmeniniu veidu visiškai nekreipė dėmesio į keleivių klausimus ir priekaištus".
                              2) Tokio tipo autobusus turi ir VVT (855, 856, 891-893). Kažkodėl tai iki šiol niekam neužkliuvo.
                              3) Visų 40 maršruto autobusų sėdynės yra žiauriai patogios, plačios, net žiemą, kai visi apsirengę žieminiais rūbais, sėdėti šalia kito žmogaus yra komfortiška, nes nereikia jo "liesti".

                              O tokie argumentai, kaip "pamačiau moters akyse ašaras" - labai geras būdas kontroliuoti žmonių masę, kurie arba sėdi už nuosavos mašinos vairo, arba tik ir ieško būdų, kaip prisiknisti prie ko nors (deja, tokių 80 proc.).
                              Išvada: eilinis neskoningas konkurentų (ir "Meteorit tūro", ir VMS opozicijos) bandymas šmeižti dabartinę tvarką. Kvaili žmonės patikės, juk tokius lengva valdyti.
                              Paskutinis taisė KitoksBrolis; 2013.12.20, 23:58.

                              Comment


                                Parašė Peizazas
                                Tu džiaukis, kad bent jau Mersai važiuoja, o tai kitos įmones nieko geresnio neturi... Su dar didesniu mėšlu teks važinėti, nors rašo, kad dirbs nauji ir modernūs autobusai. Kokia privati įmone turi naujų autobusų? Turbūt nėra... Aš nesuprantu kur Meteorit Turas dės tuos savo Mersus kai jau nebedirbs 40-am? Čia yra mano asmenine nuomone
                                Niekas tų autobusų neturi. Kaip suprantu logika yra tokia, kad tuos autobusus įmonės turėtų įsigyti (ar tai lizingu ar kitu būdu), po to juos atpirktų vežimo kaina.

                                Comment


                                  Parašė Peizazas
                                  Tai vat man įdomu kas per įmone kuri pirktu lizingu Naujus ir Modernius autobusus. O jų dirbant 40-am reikia kaip minimum 10+rezerviniai. VVT net negali sugraibyti kelių milijonų Solariams, o čia kaškokia individuali įmone perka lizingu naujus autobusus. Mistika... Poto baigsis straipsniu: 40 maršrutą aptarnauja 10 metų naujumo autobusai...
                                  Pilnai pakaktų tokių autobusų, kaip perka Klaipėdos privatininkai (pvz. Citaro 2006 m.). Tvarkingi, gražūs, Vilniaus sąlygomis jau patikrinti autobusai.
                                  Kalbant apie įmones, vis dar naiviai tikiuosi, kad "Kautra" žengs didelį žingsnį į Vilniaus rinką. Tai daug kam nepatinka, tačiau kol kas tai vienintelė išeitis, kaip užtikrinti, iš pradžių, paprastų keleivių susisiekimo kokybę, o jau vėliau atsižvelgiant į viskuo nepatenkintų "entuziastų" nuomonę.

                                  Comment


                                    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                    Pilnai pakaktų tokių autobusų, kaip perka Klaipėdos privatininkai (pvz. Citaro 2006 m.). Tvarkingi, gražūs, Vilniaus sąlygomis jau patikrinti autobusai.
                                    Kalbant apie įmones, vis dar naiviai tikiuosi, kad "Kautra" žengs didelį žingsnį į Vilniaus rinką. Tai daug kam nepatinka, tačiau kol kas tai vienintelė išeitis, kaip užtikrinti, iš pradžių, paprastų keleivių susisiekimo kokybę, o jau vėliau atsižvelgiant į viskuo nepatenkintų "entuziastų" nuomonę.
                                    Pritariu. Jau geriau pinigus uzdirba imone, turinti supratima kaip padaryti sekminga versla, nei palaida bala VVT, ar koks privatininkas tik sau naudos ziurintis.

                                    Comment


                                      Parašė Peizazas
                                      Tai vat ir eina kalba apie ne naujus autobusus, bet kodėl tada yra žmonėms meluojama straipsnyje, kad autobusai bus nauji? Beje dar yra problemų dėl 40 maršruto keleivių srautų. Vienas atvažiuoja į stotele sausakimšas, o kitas už 1min-pustuštis. Šią problemą irgi reikia spręsti.
                                      Vėlgi, čia gali būti komunikacijos problema, kaip buvo su Noge midibusais. Kalba ėjo apie autobusiukus, kurie Vilniuje bus nauji, tačiau dauguma siaurai mąstančių vilniečių pradėjo manyti, kad Noge bus ką tik iš konvejerio.
                                      Tačiau Noge yra ganėtinai nauji - 2006 metų. Darant prielaidą, kad Lubys vėl kalba apie naujus Vilniuje modernus autobusus, gali būti, kad ir šitie autobusai/midibusai bus 2006 metų ir jaunesni.

                                      Kalbant apie keleivių srautus, ten viskas tvarkoje, kursavimo dažnis padorus, tvarkingai ir apgalvotai sudarytas. Problema tik trasos įveikimo laikas. Na o tai, kad už 1 min atvažiuoja kitas, čia ne keleivių srautų ir tvarkaraščių sudarinėtojų klaidos, čia didmiesčio gyvenimo tempas ir nuolatiniai kamščiai. Pažiūrėkime į G autobusus - arba nei vieno, arba 3 iš eilės. Tačiau jų tvarkaraščiai sudaryti optimaliai.

                                      Comment


                                        Va, pasižiūrėjau ką galėtų pasiūlyti "Kautra" - Druskininkus aptarnauja MAN A21 NL313 2005 metų gamybos. Tvarkingi, estetiškai gražūs, tuo labiau, Vilniuje jau yra MAN autobusai, nebūtų didelio balagano. Na o tuos maršrutus, kur reikia mažų TP - puikiai tiktų jų "Crafter".

                                        Comment


                                          Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
                                          Tie 40 autobusai tikrai yra laužų laužai. Tykiuosi, niekas sutarčių dar 6 mėnesiams nepratęs.
                                          Tu turbūt neskiri, kas yra laužas, o kas - autobusas, ir nė karto jais nevažiavai. Vienintelio jų nežemagrindžio autobuso GUD149 būklė ir dinamika gali laisvai konkuruoti su VVT Volvo 7700.

                                          Niekas jau dabar nebūtų pirkęs šitiek autobusų (13 vnt.), jei jie nebūtų tikri, jog dirbs daugiau nei 6 mėn. O tai reikštų, kad VVT būtų tekę iš kažkur traukti papildomų rezervinių autobusų.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X