Tai tuoj nieko nemačiusios babulkos ims aiškinti kokie kaimynai apsileidę, nes aplink naujus langus grybas auga...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
II grupės maršrutus aptarnaus UAB „TRANSREVIS“
1. Maršrutas Nr. 13 „Žemasis Pavilnys – Markučiai – Stotis – Vilkpėdė“;
2. Maršrutas Nr. 58 „Stotis – Dzūkų g. – Kalnėnai – (Guriai)“;
3. Maršrutas Nr. 61 „Stotis – Nemėžis – Kuprioniškės“;
4. Maršrutas Nr. 82 „Stotis – Salininkai – Miškiniai – Juodšiliai“;
http://mw.eviesiejipirkimai.lt/vpm/v..._ID=2002754225
Kol kas dar nežinomas vežėjas trečiai maršrutų grupei.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąII grupės maršrutus aptarnaus UAB „TRANSREVIS“
1. Maršrutas Nr. 13 „Žemasis Pavilnys – Markučiai – Stotis – Vilkpėdė“;
2. Maršrutas Nr. 58 „Stotis – Dzūkų g. – Kalnėnai – (Guriai)“;
3. Maršrutas Nr. 61 „Stotis – Nemėžis – Kuprioniškės“;
4. Maršrutas Nr. 82 „Stotis – Salininkai – Miškiniai – Juodšiliai“;
http://mw.eviesiejipirkimai.lt/vpm/v..._ID=2002754225
Kol kas dar nežinomas vežėjas trečiai maršrutų grupei.
Visgi, tai nuo sovietmecio buvusi Vilniaus 7-oji ATI.
Comment
-
„Solaris Urbino CNG“ Vilniui - baigiamieji darbai
>http://www.ebus.lt/autobusu-pasaulio...ji-darbai.html
,,Lenkijoje, netoli Poznanės įsikūrusioje „Solaris Bus and Coach“, baigiami surinkinėti Vilniaus miestui skirti suspaustas gamtines dujas naudojantys autobusai. Planuojama, jog į sostinę jie atvyks jau sausio viduryje.''
pagaliau dar +19 autobusų naujų atvyks į Vilnių, jie tikrai pagerins dabartinę situaciją.
O kada Costrosua irgi greitu metu, ar tik ne vasarį?
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąKažkaip įdomu pasidarė, o kaip su vairuotojais? Ar autobusų parke vairuotojų perteklius, ar bus nurašomi seni autobusai ir jų vairuotojai pereis dirbt naujais, ar priiminės naujų darbuotojų?
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąSenieji autobusai nebus nurašomi, jie bus rečiau naudojami (rezervo atveju). O naujus Solarius gaus senieji vairuotojai (paimkim pavyzdį į naują Solarį - 717 ekipažą)
Comment
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą„Solaris Urbino CNG“ Vilniui - baigiamieji darbai
>http://www.ebus.lt/autobusu-pasaulio...ji-darbai.html
,,Lenkijoje, netoli Poznanės įsikūrusioje „Solaris Bus and Coach“, baigiami surinkinėti Vilniaus miestui skirti suspaustas gamtines dujas naudojantys autobusai. Planuojama, jog į sostinę jie atvyks jau sausio viduryje.''
pagaliau dar +19 autobusų naujų atvyks į Vilnių, jie tikrai pagerins dabartinę situaciją.
O kada Costrosua irgi greitu metu, ar tik ne vasarį?
O Costrosua tai tikrai vasarį nebus, bus ant vasaros. Vasario mėn turėtų pasirodyti vienas Versus ir vienas Tempus kuriuos išbandys visi parkai.
Comment
-
Penktadienį Vilniuje - įspėjamasis VVT darbuotoju streikas. http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2nkrwBYZD
Comment
-
Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
1) Dar ne karto taip nebuvo, kad vairuotojas neatidarinėtų vidurines duris, ir, tuo labiau, "akmeniniu veidu visiškai nekreipė dėmesio į keleivių klausimus ir priekaištus".
2) Tokio tipo autobusus turi ir VVT (855, 856, 891-893). Kažkodėl tai iki šiol niekam neužkliuvo.
3) Visų 40 maršruto autobusų sėdynės yra žiauriai patogios, plačios, net žiemą, kai visi apsirengę žieminiais rūbais, sėdėti šalia kito žmogaus yra komfortiška, nes nereikia jo "liesti".
O tokie argumentai, kaip "pamačiau moters akyse ašaras" - labai geras būdas kontroliuoti žmonių masę, kurie arba sėdi už nuosavos mašinos vairo, arba tik ir ieško būdų, kaip prisiknisti prie ko nors (deja, tokių 80 proc.).
Išvada: eilinis neskoningas konkurentų (ir "Meteorit tūro", ir VMS opozicijos) bandymas šmeižti dabartinę tvarką. Kvaili žmonės patikės, juk tokius lengva valdyti.Paskutinis taisė KitoksBrolis; 2013.12.20, 23:58.
Comment
-
Parašė PeizazasTu džiaukis, kad bent jau Mersai važiuoja, o tai kitos įmones nieko geresnio neturi... Su dar didesniu mėšlu teks važinėti, nors rašo, kad dirbs nauji ir modernūs autobusai. Kokia privati įmone turi naujų autobusų? Turbūt nėra... Aš nesuprantu kur Meteorit Turas dės tuos savo Mersus kai jau nebedirbs 40-am? Čia yra mano asmenine nuomone
Comment
-
Parašė PeizazasTai vat man įdomu kas per įmone kuri pirktu lizingu Naujus ir Modernius autobusus. O jų dirbant 40-am reikia kaip minimum 10+rezerviniai. VVT net negali sugraibyti kelių milijonų Solariams, o čia kaškokia individuali įmone perka lizingu naujus autobusus. Mistika... Poto baigsis straipsniu: 40 maršrutą aptarnauja 10 metų naujumo autobusai...
Kalbant apie įmones, vis dar naiviai tikiuosi, kad "Kautra" žengs didelį žingsnį į Vilniaus rinką. Tai daug kam nepatinka, tačiau kol kas tai vienintelė išeitis, kaip užtikrinti, iš pradžių, paprastų keleivių susisiekimo kokybę, o jau vėliau atsižvelgiant į viskuo nepatenkintų "entuziastų" nuomonę.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąPilnai pakaktų tokių autobusų, kaip perka Klaipėdos privatininkai (pvz. Citaro 2006 m.). Tvarkingi, gražūs, Vilniaus sąlygomis jau patikrinti autobusai.
Kalbant apie įmones, vis dar naiviai tikiuosi, kad "Kautra" žengs didelį žingsnį į Vilniaus rinką. Tai daug kam nepatinka, tačiau kol kas tai vienintelė išeitis, kaip užtikrinti, iš pradžių, paprastų keleivių susisiekimo kokybę, o jau vėliau atsižvelgiant į viskuo nepatenkintų "entuziastų" nuomonę.
Comment
-
Parašė PeizazasTai vat ir eina kalba apie ne naujus autobusus, bet kodėl tada yra žmonėms meluojama straipsnyje, kad autobusai bus nauji? Beje dar yra problemų dėl 40 maršruto keleivių srautų. Vienas atvažiuoja į stotele sausakimšas, o kitas už 1min-pustuštis. Šią problemą irgi reikia spręsti.
Tačiau Noge yra ganėtinai nauji - 2006 metų. Darant prielaidą, kad Lubys vėl kalba apie naujus Vilniuje modernus autobusus, gali būti, kad ir šitie autobusai/midibusai bus 2006 metų ir jaunesni.
Kalbant apie keleivių srautus, ten viskas tvarkoje, kursavimo dažnis padorus, tvarkingai ir apgalvotai sudarytas. Problema tik trasos įveikimo laikas. Na o tai, kad už 1 min atvažiuoja kitas, čia ne keleivių srautų ir tvarkaraščių sudarinėtojų klaidos, čia didmiesčio gyvenimo tempas ir nuolatiniai kamščiai. Pažiūrėkime į G autobusus - arba nei vieno, arba 3 iš eilės. Tačiau jų tvarkaraščiai sudaryti optimaliai.
Comment
-
Parašė 0570043 Rodyti pranešimąTie 40 autobusai tikrai yra laužų laužai. Tykiuosi, niekas sutarčių dar 6 mėnesiams nepratęs.
Niekas jau dabar nebūtų pirkęs šitiek autobusų (13 vnt.), jei jie nebūtų tikri, jog dirbs daugiau nei 6 mėn. O tai reikštų, kad VVT būtų tekę iš kažkur traukti papildomų rezervinių autobusų.
Comment
Comment