Parašė SPX
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąKas bendro tarp galimų aferų (Jūsų manymu) ir patogių autobusų, kurie užtikrintų patogų ir kokybišką susisiekimą? Čia ne drugelio efektas.
Parašė Satreblas Rodyti pranešimąVisiskai pritariu Rijikas. Manau geru privatizacijos pavyzdziu galima rasti ir pas mus. Pavyzdziui KAUTRA.
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąO dabar pažiūrėkime iš keleivių pusės (pastebiu, kad nors čia ir susirenka viešojo transporto entuziastai, tačiau keleiviai jiems paskutinėje vietoje): vilniečiai patenkinti VVT teikiamomis paslaugomis? Ne. Buvo patenkinti (neimkim mikroautobusus) "Kolegitos" 05 maršrutu? Taip. Tačiau "Kolegita" 05 maršrutą aptarnavo autobusais, bet, kažkodėl tai, tai atlikdavo patikimiau (negirdėjau, kad šio maršruto autobusai patektų į avariją, ko nepasakysi apie VVT transportą), greičiau, autobuse galima buvo laisvai atsisėsti ir patogiai naudotis siūloma paslauga. VVT gi ne tai, kad nėra vietos atsisėsti, dažnai tenka stovėti ant vienos kojos. "Kolegita" 05 maršrutą aptarnavo panašios kokybės autobusais, kaip ir VVT, tačiau, pvz., vasarą, ten buvo kuo kvėpuoti keleiviams.
Tai jeigu savivaldybės įmonė negali/nenori teikti aukštos kokybės paslaugą, o, pvz., "Kautra" gali/nori, turbūt, nereikia ilgai svarstyti ką pasirinks keleivis?
Tik nereikia čia pradėti, kad "Kolegita" buvo kažkas labai jau gero. Keleivių mažiau važiuodavo dėl paprasto dalyko - pas privatininkus negaliojo mėnesiniai bilietai, o ir lengvatas jie pradėjo taikyti tik paskutinius kelis metus. Be to parazitavo ta "Kolegita" ir kiti, važiuodami minutė dvi prieš valdišką autobusą. Tarpmiesčio pervežimai yra visiškai kas kita. Ten "Kautra" konkuruoja su kitais vežėjais autobusais ir kai kuriais maršrutais su geležinkeliu. Todėl turi stengtis. Galiausiai tie maršrutai yra visiškai komerciniai - tarpmiesčio valstybė nedotuoja, moka tik kompensacijas už lengvatininkus. Tuo tarpu mieste visiškai kitokia apmokėjimo už pervežimą sistema. Todėl ir tiesiogiai dėl keleivio pinigų nėra kaip konkuruoti. Galiausiai tie keleivio pinigai (už bilietą) nepadengia pervežimo išlaidų, kurios yra bent dvigubai didesnės už bilieto kainą vienam keleiviui. Kiek dar kartų teks kartoti, kad savivaldybės įmonės negali teikti geresnių paslaugų dėl to, kad joms nesumokama, kas priklauso. Tvarkaraščius ir maršrutus gi sudarinėja didmiesčiuose ne pats vežėjas.
Parašė Satreblas Rodyti pranešimąDar galima dadeti, kad privatininko darbas tikrai efektyvesnis ir maziau slegia mokesciu moketoju pecius. Vien palyginus kilometro savikaina tas matyt.
Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Nu ir ką? Kilometro savikaina mažesnė, bet mikriukai kainavo brangiau, nei SĮSP VT.
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąskambios frazės ir tiek...
Tik to ir siekia. Ir man asmeniškai bent 1 mln lt perveda į sąskaitą, kad skleisčiau demagogijas. Sarkazmas. Tavo žodžiai neturi nieko bendro su diskusija.
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąčia įdomesnis taškas diskusijai: jei kalbam apie gariūninį verslą, tai jis ir nemato toliau savo nosies: paims šiandien 10 Lt, nors rytoj gautų 100 lt. Rimtesnės įmonės vertina daugiau dalykų negu tik pelnas (finansinė nauda), bet ir kaip vartotojų lūkesčių atitinka poreikius, kaip gali patobulinti tai, ką dabar daro bei ką tolimoje ateityje darys. Leidžiu įvardinti, kas iš šitų paminėtų 4 punktų yra aktualūs didelei valstybinei kontorai tokiai kaip VVT (su visa pagarba).
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąsavivaldybė mokės pagal tai, kokią ji tvarką pasitvirtinusi. Jei turi kvailą tvarką, tikėtinas kvailas rezultatas. Šveicarijoje tais pačiais geležinkelio bėgiais važinėja kelios traukinių kompanijos ir niekas tame problemos nemato, pasidalina pinigėlius tvarkingai
Parašė Rijikas Rodyti pranešimągal reikėtų pastudijuoti ką nors, kur paaiškins, kad tiek laisva rinka turi ydų, tiek valstybinis sektorius turi ydų. Tikiuosi nereikia pateikti sąrašo, kokios būdingiausios valstybinio sektoriaus problemos...
Nežinau kodėl pasaulyje matai tik juoda arba balta, bet aš jame matau bent 6 kitas spalvas (iš vaivorykštės )
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBe to parazitavo ta "Kolegita" ir kiti, važiuodami minutė dvi prieš valdišką autobusą.
Taip kad iš pradžių tegul SĮSP sutvarko savo įmonės tvarkaraščius, kad autobusai nevogtų troleibusų, o troleibusai - autobusų keleivius.
Laisvos rinkos instituto pasakos.
Comment
-
Liberalizmas nieko bendro neturi su visuomenės interesais. Tai individualistinė ideologija, atspindinti turtingųjų interesus.
Tik nereikia čia man sekti pasakų, apie tai, kaip idealiai laikėsi grafiko privatūs vežėjai, kaip jie tik atsitiktinai važiavo prieš autobusus ar troleibusus... VVT transportas su savimi nekonkuruoja, todėl ir kalbėti apie tai, kad 1G vagia iš 53 nėra prasmės. Net kai buvo atskiros autobusų ir troleibusų įmonės, kiekviena iš jų dirbo savo maršrutuose. Taip, dalis trasų sutapo, tačiau bilietai buvo bendri, savininkas tas pats ir konkurencijos nebuvo. Tuo tarpu aš kalbu apie privatininkus, kurių maršrutų trasos visiškai ar beveik visiškai dubliavo valdiško VT trasas, kurie važiavo kada daugiausiai keleivių ir tik tais maršrutais, kuriais apsimoka.
Comment
-
Ne tik kad dubliavo, o ir dirbdavo tik tuo metu, kai buvo daugiausiai keleivių. Nei anksti ryte, nei vėlai vakare, privatininkai neužtikrindavo susisiekimo. Taip giriamas kolegitos 05 maršrutas dirbo nuo 6 iki 18 valandos. Dažnai vietoj bilieto su 50% nuolaida atspausdindavo bilietą su 80% nuolaida.
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąDažnai vietoj bilieto su 50% nuolaida atspausdindavo bilietą su 80% nuolaida.
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąNe tik kad dubliavo, o ir dirbdavo tik tuo metu, kai buvo daugiausiai keleivių. Nei anksti ryte, nei vėlai vakare, privatininkai neužtikrindavo susisiekimo. Taip giriamas kolegitos 05 maršrutas dirbo nuo 6 iki 18 valandos. Dažnai vietoj bilieto su 50% nuolaida atspausdindavo bilietą su 80% nuolaida.
Kiek tekdavo naudotis, man, kapi moksleiviui, spausdindavo bilietą su 50proc. nuolaida
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąNe visada. Tačiau kartais pasitaikydavo. Konduktorė paprašius bilietą pakeisdavo, pasiteisinus, jog "paspaudė ne tą mygtuką".
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąKada taip buvo? Prieš kiek metų? Visuose Kolegitos autobusuose kabėjo važiavimo kaina - 2 lt ir 1 lt.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąO "Kolegitos" bei "Centvalio" privatiniuose autbusuose visada spausdindavo bilietą su 80proc. nuolaida?
Kiek tekdavo naudotis, man, kapi moksleiviui, spausdindavo bilietą su 50proc. nuolaida
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą1 kilometro kaina bus apskaičiuota pagal tam tikrą metodiką, ir į kainą įeis į kurią įeis lėšos ir už bilietus, kompensacijos už keleivių vežimą ir dotacija.
Kur kas skambesnes frazes skelbia laisvos rinkos apologetai...
Taip, taip. Vertina taip savo klientus, kad net juos šnipinėja, renka duomenis
Ką tu čia rodai į Šveicariją? Čia Lietuva
Laisva rinka turi kur kas daugiau ydų. Ir ji iš viso nesuderinama su valstybiniu sektoriumi. Ir jokio normaliai veikiančio tarpinio varianto NĖRA. Beje, kas liečia VT, tai valstybinio sektoriaus privalumas čia akivaizdus visoje Europoje.
Beje pažymėsiu, kad tikrai nesu laisvosios rinkos instituto mylėtojas, priešingai, man atrodo, kad ten sėdi truputį trenkti žmonės. VT atveju, taip pat manau, kad logiškiausia koncentruoti vienos įmonės rankose keleivių vežimą. BET kai įmonė neturi galimybių tenkinti poreikių ir KAI privatus vežėjas gali teikia lygiavertę paslaugą už mažesnę kainą... kodėl ne?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMoksleiviams nepriklauso 80 proc. lengvata vienkartiniam bilietui.
Comment
-
Pagal http://fotobus.msk.ru/list.php?did=1...start_c&st=600 duomenys, Vilniuje atsirado dar 4 Berkhof Jonckheer-G autobusai, nuomojami iš BGS. Dabar bus 15 Berkhof'u.
Comment
-
Buvau parašęs elektroninį laišką SĮSP dėl 31 ir 40 maršrutų lėto važiavimo (siūliau sumažinti trasos įveikimo laiką). Gavau tokį atsakymą:
Laba diena,
Dėkojame už išsakytą pastabą.
Atsižvelgdami į Jūsų pasiūlymus mažinti laiką 31 ir 40 maršrutuose, atlikome išsamią važiavimo laiko analizę pagal faktinius autobusų važiavimo laikus per specialią programinę įrangą Pikas GPS. Prisegtame lape matome, kad abiejose maršrutuose mažinti laiko negalime. Visą savaitę autobusai važiavo skirtingi, todėl negalime sakyti, kad vairuotojas žinodamas vairavimo sąlygas specialiai tempė laiką. Darbo savaitės analizė parodė, kad autobusai net po 1 minutę vėlavo atvykti į galines stoteles.
Manome, kad Jūsų siūlomas važiavimo laikas yra surašytas neatlikus jokių kontrolinių važiavimų. O jeigu tokius stebėjimus turite būtų malonu juos gauti. Tada sulygintume stebėjimus ir priimtume atitinkamus sprendimus dėl važiavimo laikų.
Atsiprašome už nepatogumus ir dėkojame, kad naudojatės viešojo transporto paslaugomis.
Panaši painiava ir su 40 maršrutu: vairuotojai dažnai vairuodami vėžlio greičiu net sugeba žiūrėti į gražias panas už lango, žaisti su centais arba padėti grafiką ant vairo ir jį skaitinėti (dar kai šį maršrutą aptarnavo VVT).
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąPanaši painiava ir su 40 maršrutu: vairuotojai dažnai vairuodami vėžlio greičiu net sugeba žiūrėti į gražias panas už lango, žaisti su centais arba padėti grafiką ant vairo ir jį skaitinėti (dar kai šį maršrutą aptarnavo VVT).Paskutinis taisė rvr; 2013.11.27, 17:06.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąMan ganėtinai įdomus atsakymas. Specialiai dvi savaitės važinėjau 31 maršrutu (nors jis man strategiškai nereikalingas), pastebėjau, kad atkarpoje Genių stotelė - Gamtininkų stotelė jis dažniausiai važiuoja 40 km/h (stovėjau šalia vairuotojo kabinos). Tačiau vakar ir šiandien autobusas iš Naujosios Vilnios į Stotį atvažiavo atitinkamai 3 ir 2 minutėmis anksčiau grafiko. Ir kuo tikėti?
http://z.samogitian.com/trol/
Matosi, kad vidutiniškai Džiaugsmo gatvėje 40-50km/h, o štai Pergalės/Parko gatvėse jau lėčiau.
Comment
Comment