Šiap galimas variantas,bet sunku įgyvendinti.Kodėl?Paimkime pvz. Laisvės pr.Ka ten naikinti?Jeigu butu nutestas KT iki Santariškių galima butų jau seniai panaikinti 55 pakol nebuvo pratestas iki Grigiškių.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPataisys.Beje bus naikinama st. Baltoji vokė.Dabartines kur dabar stoja 42 ir 78 bus tuščios.Ten autobusai nevažiuos.
Comment
-
Parašė rufas...tr Rodyti pranešimąŠi informacija jau buvo paskelbta stebėjimų temoje 2012.08.01 11:10 vietos laikuParašė toleranceofculture Rodyti pranešimąPavėluota informacija. Jau pirmadienį teko matyti ir 42 ir 78 ten stojantį.
Ir ne dėl rekonstrukcijos darbų, ten nuo šiol visados bus stotelė, o buvusios bus naikinamos.
Atvaizdas
Kaip matome, visiems autobusams reikės važiuoti pro žiedą ir daryti šiokį tokį lankstą.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė rufas...tr Rodyti pranešimąTaip, bet kai tie oficialūs šaltiniai vėluoja, tai kam jie tada išvis reikalingiGerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąAš naujienas pranešu tik iš oficialių šaltinių.
Mano schema yra nukopijuota iš savivaldybėje publikuoto techninio brėžinio kurį taip pat galima rasti šioje temoje
Autobusai 42, 78, 8 stos tik naujose stotelėse ir važiuos per žiedą. 8 važiujant į vaidotus stos stotelėje brėžinyje - kairėje, važiuojant į panerius toje pačioje stotelėje kaip ir 78, 42.
Kadangi Pietinis aplinkelis planuojamas kaip greitojo eismo gatvė joje, bent jau ten kur yra galimybė, stotelių neturėtų likti.Paskutinis taisė toleranceofculture; 2012.08.06, 20:34.Dear Sir,
Comment
-
Jeigu čia tikrai oficialus planas, tai tiesiai šviesiai jiems sakau - nesąmonė. Tiek kvailų sukinėjimųsi vien dėl kažkokio neaiškaus įgeidžio, o kelionės laikas, ir taip netrumpas, gali pailgėti iki 10min. Kas iš to, kad Pietinis aplinkelis bus greito eismo gatvė, jei ja vis tiek važiuos lėtaeigiai autobusai? Dabar Durpių gatvėje leidžiamas 90km/h greitis, kai lenkiu autobusus - pralekiu pro juos kaip pro stovinčius. Pastačius naują gatvę jie nepageitės. Akivaizdu, kad jiems bus skirta atskira juosta, kad netrukdytų greitam eismui. Toje pačioje juostoje galima įrengti ir tas nelemtas stoteles.
Comment
-
Parašė rufas...tr Rodyti pranešimąJeigu čia tikrai oficialus planas, tai tiesiai šviesiai jiems sakau - nesąmonė. Tiek kvailų sukinėjimųsi vien dėl kažkokio neaiškaus įgeidžio, o kelionės laikas, ir taip netrumpas, gali pailgėti iki 10min. Kas iš to, kad Pietinis aplinkelis bus greito eismo gatvė, jei ja vis tiek važiuos lėtaeigiai autobusai? Dabar Durpių gatvėje leidžiamas 90km/h greitis, kai lenkiu autobusus - pralekiu pro juos kaip pro stovinčius. Pastačius naują gatvę jie nepageitės. Akivaizdu, kad jiems bus skirta atskira juosta, kad netrukdytų greitam eismui. Toje pačioje juostoje galima įrengti ir tas nelemtas stoteles.
Tarp Gariūnų ir Grigiškių leidžiamas greitis- 100 km/h, bet autobusai ten vistiek važiuoja. Ir ką?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO ką gi tu siūlai padaryti? Panaikinti Baltosios Vokės stotelę išvis? Tai jau bus susisiekimo prastinimas gyventojams. Tam ir padaryta jungiamoji gatvė, kad autobusų stotelės nebūtų greitojo eismo gatvėje. Pėsčiųjų saugumo atžvilgiu tai visiškai logiškas sprendimas. Be to, berods, nuo Eišiškių pl. sankryžos link A3 plento Pietinis aplinkelis eis visiškai nauja trasa, o sekanti stotelė Pagirių link (past. - Durpių st.) bus jau nuo aplinkelio nusukus Pagirių/Rūdninkų link. Taigi greitojo eismo gatvėje nebus nei vienos stotelės. o autobusų grafikus bus galima pakoreguoti nutiesus aplinkelį, kad jie nesivilktų.
Tarp Gariūnų ir Grigiškių leidžiamas greitis- 100 km/h, bet autobusai ten vistiek važiuoja. Ir ką?
Taip, kad nematau tragedijos, jei viena stotelė bus greito eismo zonoje tame aplinkelyje. Patikslinu savo vakarykštį pranešimą:
Vienintelė kliūvanti Baltosios Vokės stotelė į miesto pusę. Vis tiek greitis toje vietoje turbūt turės būti ribojamas dėl posūkio į Eišiškių pl. Vis geriau negu dėl vienos stotelės daryti tiek apsisukimų... Koreguok grafikus nekoregavęs - autobusai greičiau savo konstrukcinių galimybių pavažiuoti negalės ir vis tiek bus lenkiami.
Juolabiau, visiškai neaiški to Vaidotų žieduko būsima apkrova, ar neteks autobusams stovėti spūstyje norint ten vien tik apsisukti...
Comment
-
Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą... ir sėkmingai stoja Gariūnų stotelėje, kuri yra būtent greito eismo zonoje...
Taip, kad nematau tragedijos, jei viena stotelė bus greito eismo zonoje tame aplinkelyje. Patikslinu savo vakarykštį pranešimą:
Atvaizdas
Vienintelė kliūvanti Baltosios Vokės stotelė į miesto pusę. Vis tiek greitis toje vietoje turbūt turės būti ribojamas dėl posūkio į Eišiškių pl. Vis geriau negu dėl vienos stotelės daryti tiek apsisukimų... Koreguok grafikus nekoregavęs - autobusai greičiau savo konstrukcinių galimybių pavažiuoti negalės ir vis tiek bus lenkiami.
Juolabiau, visiškai neaiški to Vaidotų žieduko būsima apkrova, ar neteks autobusams stovėti spūstyje norint ten vien tik apsisukti...
Na ir kas, kad autobusai bus lenkiami? Jie bent jau nestabdys eismo stabdydami prieš stotelę, bei vėliau įsibėgėdami jau išvažiavę iš stotelės. Autobusai iš principo nelabai gali važiuoti tokiu pat greičiu, kaip ir lengviieji automobiliai. Juk juose būna ir stovinčių keleivių. Be to, ir be autobusų automagistralėse yra kitų eismo dalyvių, kuriuos tenka lenkti- miškavežiai, vilkikai, priemiestiniai autobusai, tiesiog greitai važiuoti nemėgstantys lengvųjų automobilių vairuotojai. Juos juk irgi tenka lenkti. Taigi jokios problemos dėl autobusų važiavimo greito eismo gatvėmis (jeigu nėra stotelių) nematau. Svarbiausia, kad tvarkaraštis nereikalautų vilktis vėžlio greičiu.
Tas žiedukas neturėtų būti labai apkrautas, nes, pagal viską, juo turėtų vykti tik vietinis eismas į Vaidotus.
Comment
-
Automagistralės čia tikrai nebus, o leistinas greitis turėtu būti 80 km/h. Stotelė bus pasiekiama per šaligatvį, nutiestą šalia pravažiavimo po viaduku.
Aišku jog tokiose gatvėse (keliuose) neturėtu būti viešojo transporto stotelių, tačiau dar "neužaugome" iki tokio lygio. Netgi automagistralėse pas mus yra įrengtos stotelės, ko realiai tokio lygio kelyje neturėtu būti. To priežastis labai paprasta. Aukščiausios kategorijos gatvės (keliai), turėtu būti tiesiamos kaip greito susisiekimo alternatyvos esamoms gatvėms, tačiau pas mus yra tiesiog esamų gatvių (kelių) kategorija pakeliama ir nelieka alternatyvių kelių lėtesniam transportui (įskaitant ir visuomeninį).
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBe to, taip bus patogesnis persėdimas iš 8-ojo maršruto autobuso į 42/78 autobusus, kas bus tikrai patogu, pavyzdžiui, važiuojant iš Vaidotų į Stotį.
Nematau prasmės toliau ginčytis dėl stotelės dislokacijos. Mano nuomonė nesikeičia - dėl vienos stotelės neturėtų būti renkami bereikalingi kilometrai, gaištamas laikas ir komplikuojamas eismas. Norint Autobano, reikia autobusų toje vietoje visai atsisakyti...
Comment
-
Mano čia pateiktas brėžinys jau yra patvirtintas ir vykdomas, tad jei manote, kad stotelė turėtų būti pačiame aplinkkelyje siūlau kreiptis į atitinkamas institucijas. Tiesą sakant tą reikėjo daryti kai planas buvo pristatomas savivaldybėje.
Nors mano nuomone stotelė naujoje vietoje tikrai yra geriau, ne tik dėl to, jog yra galimybė persėsti į 8 autobusą, bet patiems gyventojams nereikia taip toli eiti iki stotelės. Ypač gerai kad nebereikia lipti į kalną, kas prilygsta lipimui į 2-3 aukštą. O tai sutaupo ir keleivių laiko, ypač senyvo amžiaus žmonių. Kuriems tai gali užtrukti ir iki 5-7 min. Neužilgo bus naikinamas 42 maršrutas. o 78 maršrutu dažnu intervalu turėtų važinėti nauji midi klasės autobusai. Tuomet ir maršruto trukmė turėtų sutrumpėti.Dear Sir,
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąAutomagistralės čia tikrai nebus, o leistinas greitis turėtu būti 80 km/h. Stotelė bus pasiekiama per šaligatvį, nutiestą šalia pravažiavimo po viaduku.
Ogi iš tiesų stotelės abejomis kryptimis bus jungiamojoje gatvelėje.
Neužilgo bus naikinamas 42 maršrutas. o 78 maršrutu dažnu intervalu turėtų važinėti nauji midi klasės autobusai. Tuomet ir maršruto trukmė turėtų sutrumpėti.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.08.07, 23:24.
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąNeužilgo bus naikinamas 42 maršrutas. o 78 maršrutu dažnu intervalu turėtų važinėti nauji midi klasės autobusai. Tuomet ir maršruto trukmė turėtų sutrumpėti.
Comment
-
toleranceofculture,kokie midibusai ir iš kur tokia informacija?
------------
Nuo rugpjučio keisis trasa Bazilijonų g.Paskutinis taisė Pilaitis; 2012.08.08, 18:54.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąSalininkų gyventojams labai nepatiks 42 autobuso maršruto panaikinimas Gi yra tokių, kurie gyvena Salininkuose ir dirba tuose pačiuose Naujininkuose
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimątoleranceofculture,kokie midibusai ir iš kur tokia informacija?
Jų konstrukcinis greitis didesnis, todėl ir bus naudojami. Informaciją galima rasti šios temos archyvo puslapiuose ir Vilniaus savivaldybės puslapyje.Dear Sir,
Comment
Comment