Įtariu, kad iš tų 5 tikrai bent 2 maršrutai bus vieni iš pagrindinių. Kiti tikriausiai kiek labiau periferiniai, tačiau vargu ar į kokius Salininkus ir pan. Žinoma, kad 40, jei jau jį paleido per rankas, bus tame sąraše. Be to niekaip nesurandu 19 maršrutų iš dabar egzistuojančių, kuriuos būtų galima atiduoti mikrobams. Vadinasi, bus veisiama dar daugiau (dar kokie 4-5) periferinių maršrutų. Arba bus pasirinktas kitas variantas (nors mažiau tikėtinas) - dalies periferinių maršrutų aptarnavimą nepiko ir poilsio dienomis atiduos mikrobams, o piko metu važiuos VVT autobusai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮtariu, kad iš tų 5 tikrai bent 2 maršrutai bus vieni iš pagrindinių. Kiti tikriausiai kiek labiau periferiniai, tačiau vargu ar į kokius Salininkus ir pan. Žinoma, kad 40, jei jau jį paleido per rankas, bus tame sąraše. Be to niekaip nesurandu 19 maršrutų iš dabar egzistuojančių, kuriuos būtų galima atiduoti mikrobams. Vadinasi, bus veisiama dar daugiau (dar kokie 4-5) periferinių maršrutų.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąPrivežamieji: 9, 13, 14, 15, 20, 26, 28, 38, 41, 57, 58, 61, 63, 65, 68, 82, 87, 115, 116.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą76 irgi.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąNemanau, kadangi Jūsų apylinkėse tik 65 yra privežamasis. Mikroautobusai nesusitvarkytų su srautu.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą65 yra tik vietinis ir niekur kitur nevažiuoja. O 76 priveža prie GRA autobusų, o 35, 36, 66 iki troleibusų jie skaitosi pagrindiniai autobusai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDaugumoje iš jų mikrobai nesusitvarkytų, net jei ir kursuostų dvigubai dažniau - srautai labai netolygūs dienos bėgyje. Ne piko metu gal ir pakaktų mikrobo, bet piko metu ir autobusai perpildyti.
Comment
-
Nesusitvarko. Todėl ir paleido papildomus VVT autobusus. Bet kokiu atveju mikrobizacija yra ne VT plėtra, o degradacija. Nemokėjimas organizuoti VT, organizuotojų realus atitrūkimas nuo VT (juk jie patys juo nesinaudoja), atsilikėliškas supratimas apie tai, kas yra VT. Bet labiausiai čia, aišku, yra Aboneneto noras įkišti privačią ranką į VT ir užtikrinti nenutrūkstamą pinigų srautą į privačią kišenę.
Comment
-
Informuojame, kad lapkričio 23 d. (šeštadienį) nuo 11.00 val. iki 13.30 val. dėl Lietuvos karių dienos proga vyksiančio karinės technikos parado Gedimino prospekte ir Šventaragio gatvėje, keičiami 10, 11, 33 ir 88 autobusų maršrutai.
<...> Keleivių patogumui lapkričio 22 d. 19.00-21.00 val. ir 23 d. 11.00-13.30 val. elektroniniams 30 ir 60 minučių bilietams bus taikoma ne 10 minučių tolerancijos riba kaip įprasta, o 25 minučių.
O siaube 15-20 min vėluos....
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąMan labiausiai įdomu kokie tie penki maršrutai. Galbūt a40 (10 TP), a10 (10 TP), a18 (6 TP), a56 (6 TP) ir dar koks nors. Be abejo, tai tik spėlionės.
Comment
-
Taip, trūksta TP. Bet jo trūksta dėl bukai atliktos reformos, pareikalavusios daugybės autobusų. Pirma, nereikėjo išplėsti maršrutų geografijos į ten, kur ir iki tol nekursavo joks miesto VT. Antra, nereikėjo išplėsti maršrutų į kitų savivaldybių teritoriją. Trečia, nereikėjo 6 greitųjų autobusų maršrutų - būtų pakakę 5 (t.y. buvo galima apsieiti be 2G). Realybė tokia, kad jei dabar, kol kas laikinai 6 mėn. su galimybe pratęst dar 6 mėn. atidavus 40 maršrutą ir dar kelis privatininkams, bus žiemos sąlygomis susitvarkyta, tai kam iš viso tas maršrutų atidavimas privatininkams? O tie, kas mano, kad tokiu būdu savivaldybė, neturėdama pinigų investuoti į VT išspręs VT problemas, visiškai nemąsto. "Privačios investicijos" į VT nėra jokios investicijos, nes viską, ką į VT įdės privatininkams jam sugrįš iš savivaldybės. Tuo tarpu savivaldybė net neketina pilnai atsiskaityti su savo vežėju. Taigi, jis ir toliau bus stekenamas, po truputį maršrutai bus atiduodami privatininkams. T.y. tipinė "prichvatizacijos" schema, kuri su didėle sėkme buvo naudota nepriklausomybės pradžioje perimant kai kurias veiklos sritis iš valstybės be privatizacijos, be tiesioginio pardavimo.Paskutinis taisė Al1; 2013.11.19, 15:07.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, trūksta TP. Bet jo trūksta dėl bukai atliktos reformos, pareikalavusios daugybės autobusų. Pirma, nereikėjo išplėsti maršrutų geografijos į ten, kur ir iki tol nekursavo joks miesto VT.
P.S. 116 atsisakyčiau.
Trečia, nereikėjo 6 greitųjų autobusų maršrutų - būtų pakakę 5 (t.y. buvo galima apsieiti be 2G).
Comment
-
Dar pora pastebėjimų - 88 maršrutas toks koks yra dabar visiškai nereikalingas, nes dubliuoja nuo oro uosto iki Lukiškių esamus maršrutus. Dar vienas akivaizdžiai dirbtinis autobusų maršrutas - 2. Akivaizdu, kad tas maršrutas skubiai sukurtas tik dėl patys žinom kokios kompanijos, prie kurios įsikūrimo neadekvačiai ir nusikalstamai buvo mesti dideli savivaldybės ir valstybės resursai. Tiek nutiesiant privažiavimą su viaduku, tiek ir paleidžiant autobusą. O juk galėjo pasileistis savo nemokamą maršrutą nuo stoties. Ne dideli ponai - Maxima ir Gariūnai gali, galėtų ir Ikea.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąNemanau, kad protingas keleivis, gerbiantis savo laiką, iš Stoties į Santariškes važiuos 2G. Iš Stoties į Savanorių pr. važiuoja t16. Neseniai pagalvojau, kad 2G maršrutas galėjo būti Santariškės - Laisvės pr. - Lazdynai (arba GPL (55 maršrutas būtų naikinamas).
ps. įdomu kada bus koks nors keleivių sratų tyrimas paviešintas, įdomu kas pasikeitė su greitųjų atsiradimu.
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąna aš šioje vietoje nesutinku, nes maršrutas skirtas susisiekimui dviejose persiklojančiose atkarpose: tarp santariškių iš laisvės pr bei tarp laisvės pr ir stoties. Kad mažėja T16, tai čia jau troleibusų tinklo problema, kad jie velkasi kaip sraigės. 2G turi savo bėdą, nes jis nėra toks jau greitas kaip kad galėtų būti: labai daug šviesoforų ir labai mažai prioriteto visoje trasoje viešajam transportui, galbūt ir per daug stotelių palikta, nes labiausiai man patinka atkarpa nuo lazdynų iki gerosios vilties - va ten pamatau visą jo greitumą, o kitur tai toks....meh
ps. įdomu kada bus koks nors keleivių sratų tyrimas paviešintas, įdomu kas pasikeitė su greitųjų atsiradimu.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąNa, kiek pastebiu, žmonės, kurie įlipa Stotyje, išlipa Laisvės prospekte. Taip, yra keleivių, kurie važiuoja nuo Stoties iki Romerio... Bet tokių nėra daug. Didžiausia problema, kad 53 maršrutas neturi galimybės užvažiuoti prie Baltupių studentų miestelio (nebent S. Stanevičiaus g., Ateities g., Visorių g., Šleževičiaus g., L. Giros g.), tada būtų žymiai patogiau ir nereikėtų 2G Stotyje. Tačiau prie visų keleivių neprisitaikysiدائما الليتوانيه
Comment
-
O kodėl turėtų trūkti? Tiesiog 16 troleibusas kursuoja beveik dvigubai rečiau. Bet kalba ne apie tai. Kalba apie tai, kad reforma pradėta neturint reikiamų resursų - trūkstant autobusų. Todėl vien tik nepaleidus 2G autobuso buvo galima atlaisvinti apie 10 autobusų - tikslų jų skaičių 2G maršrute galėtų patikslinti kiti. Troleibusų gi netrūksta. Dar neprikūrus kai kurių periferinių maršrutų buvo galima sumažinti autobusų poreikį iki 15, galbūt iki 20 vnt.
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąTigi tau ir aiškina, kad 2G NĖRA skirtas aptarnauti atkarpos Stotis - Santariškės, Stotis - Jeruzalė, Baltupiai ar panašiai. Yra du srautai: Stotis- Laisvės pr. ir Laisvės pr. - Santariškės. Tiesiog tai yra vienas ilgas maršrutas vietoj dviejų. Ir apskritai, keleivių 2G netrūksta, todėl galima daryti išvadas kad jis reikalingas.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTodėl vien tik nepaleidus 2G autobuso buvo galima atlaisvinti apie 10 autobusų - tikslų jų skaičių 2G maršrute galėtų patikslinti kiti.
Comment
Comment