Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įtariu, kad iš tų 5 tikrai bent 2 maršrutai bus vieni iš pagrindinių. Kiti tikriausiai kiek labiau periferiniai, tačiau vargu ar į kokius Salininkus ir pan. Žinoma, kad 40, jei jau jį paleido per rankas, bus tame sąraše. Be to niekaip nesurandu 19 maršrutų iš dabar egzistuojančių, kuriuos būtų galima atiduoti mikrobams. Vadinasi, bus veisiama dar daugiau (dar kokie 4-5) periferinių maršrutų. Arba bus pasirinktas kitas variantas (nors mažiau tikėtinas) - dalies periferinių maršrutų aptarnavimą nepiko ir poilsio dienomis atiduos mikrobams, o piko metu važiuos VVT autobusai.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Įtariu, kad iš tų 5 tikrai bent 2 maršrutai bus vieni iš pagrindinių. Kiti tikriausiai kiek labiau periferiniai, tačiau vargu ar į kokius Salininkus ir pan. Žinoma, kad 40, jei jau jį paleido per rankas, bus tame sąraše. Be to niekaip nesurandu 19 maršrutų iš dabar egzistuojančių, kuriuos būtų galima atiduoti mikrobams. Vadinasi, bus veisiama dar daugiau (dar kokie 4-5) periferinių maršrutų.
      Privežamieji: 9, 13, 14, 15, 20, 26, 28, 38, 41, 57, 58, 61, 63, 65, 68, 82, 87, 115, 116.

      Comment


        Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
        Privežamieji: 9, 13, 14, 15, 20, 26, 28, 38, 41, 57, 58, 61, 63, 65, 68, 82, 87, 115, 116.
        76 irgi.
        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

        Comment


          Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
          76 irgi.
          Nemanau, kadangi Jūsų apylinkėse tik 65 yra privežamasis. Mikroautobusai nesusitvarkytų su srautu.

          Comment


            Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
            Nemanau, kadangi Jūsų apylinkėse tik 65 yra privežamasis. Mikroautobusai nesusitvarkytų su srautu.
            65 yra tik vietinis ir niekur kitur nevažiuoja. O 76 priveža prie GRA autobusų, o 35, 36, 66 iki troleibusų jie skaitosi pagrindiniai autobusai.
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Daugumoje iš jų mikrobai nesusitvarkytų, net jei ir kursuostų dvigubai dažniau - srautai labai netolygūs dienos bėgyje. Ne piko metu gal ir pakaktų mikrobo, bet piko metu ir autobusai perpildyti.

              Comment


                Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                65 yra tik vietinis ir niekur kitur nevažiuoja. O 76 priveža prie GRA autobusų, o 35, 36, 66 iki troleibusų jie skaitosi pagrindiniai autobusai.
                35, 36, 66 ir 76 priveža savo keleivius prie GRA (Jeruzalės st.) Oficialios savokos kaip "vietinis maršrutas" nėra - jis skaitomas privežamuoju. Pvz., 14 maršrutas Naujojoje Vilnioje irgi vietinis, bet skaitosi privežamuoju.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Daugumoje iš jų mikrobai nesusitvarkytų, net jei ir kursuostų dvigubai dažniau - srautai labai netolygūs dienos bėgyje. Ne piko metu gal ir pakaktų mikrobo, bet piko metu ir autobusai perpildyti.
                  20 ir 28 susitvarko? Susitvarko. Susitvarkys ir šitie.

                  Comment


                    Nesusitvarko. Todėl ir paleido papildomus VVT autobusus. Bet kokiu atveju mikrobizacija yra ne VT plėtra, o degradacija. Nemokėjimas organizuoti VT, organizuotojų realus atitrūkimas nuo VT (juk jie patys juo nesinaudoja), atsilikėliškas supratimas apie tai, kas yra VT. Bet labiausiai čia, aišku, yra Aboneneto noras įkišti privačią ranką į VT ir užtikrinti nenutrūkstamą pinigų srautą į privačią kišenę.

                    Comment


                      Informuojame, kad lapkričio 23 d. (šeštadienį) nuo 11.00 val. iki 13.30 val. dėl Lietuvos karių dienos proga vyksiančio karinės technikos parado Gedimino prospekte ir Šventaragio gatvėje, keičiami 10, 11, 33 ir 88 autobusų maršrutai.
                      <...> Keleivių patogumui lapkričio 22 d. 19.00-21.00 val. ir 23 d. 11.00-13.30 val. elektroniniams 30 ir 60 minučių bilietams bus taikoma ne 10 minučių tolerancijos riba kaip įprasta, o 25 minučių.
                      http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=587

                      O siaube 15-20 min vėluos....
                      Paskutinis taisė Mettal; 2013.11.19, 21:45. Priežastis: sutrumpinta

                      Comment


                        Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                        Man labiausiai įdomu kokie tie penki maršrutai. Galbūt a40 (10 TP), a10 (10 TP), a18 (6 TP), a56 (6 TP) ir dar koks nors. Be abejo, tai tik spėlionės.
                        Man, dažniausiai sekančiam informaciją, tačiau daug ką praleidžiančiam, išaiškinkit, kodėl nori privatininkam atiduoti šiuos (tarkim viršuje išvardintus) maršrutus? Trūksta TP? O galvojau kad A40 ir A56 tikrai pelningi.. :]

                        Comment


                          Taip, trūksta TP. Bet jo trūksta dėl bukai atliktos reformos, pareikalavusios daugybės autobusų. Pirma, nereikėjo išplėsti maršrutų geografijos į ten, kur ir iki tol nekursavo joks miesto VT. Antra, nereikėjo išplėsti maršrutų į kitų savivaldybių teritoriją. Trečia, nereikėjo 6 greitųjų autobusų maršrutų - būtų pakakę 5 (t.y. buvo galima apsieiti be 2G). Realybė tokia, kad jei dabar, kol kas laikinai 6 mėn. su galimybe pratęst dar 6 mėn. atidavus 40 maršrutą ir dar kelis privatininkams, bus žiemos sąlygomis susitvarkyta, tai kam iš viso tas maršrutų atidavimas privatininkams? O tie, kas mano, kad tokiu būdu savivaldybė, neturėdama pinigų investuoti į VT išspręs VT problemas, visiškai nemąsto. "Privačios investicijos" į VT nėra jokios investicijos, nes viską, ką į VT įdės privatininkams jam sugrįš iš savivaldybės. Tuo tarpu savivaldybė net neketina pilnai atsiskaityti su savo vežėju. Taigi, jis ir toliau bus stekenamas, po truputį maršrutai bus atiduodami privatininkams. T.y. tipinė "prichvatizacijos" schema, kuri su didėle sėkme buvo naudota nepriklausomybės pradžioje perimant kai kurias veiklos sritis iš valstybės be privatizacijos, be tiesioginio pardavimo.
                          Paskutinis taisė Al1; 2013.11.19, 15:07.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Taip, trūksta TP. Bet jo trūksta dėl bukai atliktos reformos, pareikalavusios daugybės autobusų. Pirma, nereikėjo išplėsti maršrutų geografijos į ten, kur ir iki tol nekursavo joks miesto VT.
                            Pvz., atsiradus 115 maršrutui, jis tapo tikrai reikalingu (net atsirado papildomas sutrumpintas maršrutas). 58 ir 61 maršrutai yra miesto ribose, bet keleivių savų irgi turi. Galiu sutikti tik dėl 68 maršruto (kaip ir pats teigiate).
                            P.S. 116 atsisakyčiau.

                            Trečia, nereikėjo 6 greitųjų autobusų maršrutų - būtų pakakę 5 (t.y. buvo galima apsieiti be 2G).
                            Deja, pats dažnai apie tai pagalvoju. Nemanau, kad protingas keleivis, gerbiantis savo laiką, iš Stoties į Santariškes važiuos 2G. Iš Stoties į Savanorių pr. važiuoja t16. Neseniai pagalvojau, kad 2G maršrutas galėjo būti Santariškės - Laisvės pr. - Lazdynai (arba GPL (55 maršrutas būtų naikinamas).

                            Comment


                              Dar pora pastebėjimų - 88 maršrutas toks koks yra dabar visiškai nereikalingas, nes dubliuoja nuo oro uosto iki Lukiškių esamus maršrutus. Dar vienas akivaizdžiai dirbtinis autobusų maršrutas - 2. Akivaizdu, kad tas maršrutas skubiai sukurtas tik dėl patys žinom kokios kompanijos, prie kurios įsikūrimo neadekvačiai ir nusikalstamai buvo mesti dideli savivaldybės ir valstybės resursai. Tiek nutiesiant privažiavimą su viaduku, tiek ir paleidžiant autobusą. O juk galėjo pasileistis savo nemokamą maršrutą nuo stoties. Ne dideli ponai - Maxima ir Gariūnai gali, galėtų ir Ikea.

                              Comment


                                Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                Nemanau, kad protingas keleivis, gerbiantis savo laiką, iš Stoties į Santariškes važiuos 2G. Iš Stoties į Savanorių pr. važiuoja t16. Neseniai pagalvojau, kad 2G maršrutas galėjo būti Santariškės - Laisvės pr. - Lazdynai (arba GPL (55 maršrutas būtų naikinamas).
                                na aš šioje vietoje nesutinku, nes maršrutas skirtas susisiekimui dviejose persiklojančiose atkarpose: tarp santariškių iš laisvės pr bei tarp laisvės pr ir stoties. Kad mažėja T16, tai čia jau troleibusų tinklo problema, kad jie velkasi kaip sraigės. 2G turi savo bėdą, nes jis nėra toks jau greitas kaip kad galėtų būti: labai daug šviesoforų ir labai mažai prioriteto visoje trasoje viešajam transportui, galbūt ir per daug stotelių palikta, nes labiausiai man patinka atkarpa nuo lazdynų iki gerosios vilties - va ten pamatau visą jo greitumą, o kitur tai toks....meh
                                ps. įdomu kada bus koks nors keleivių sratų tyrimas paviešintas, įdomu kas pasikeitė su greitųjų atsiradimu.

                                Comment


                                  Tavo minimoje atkarpoje ir 16 troleibusas kartais skraido. Viskas priklauso nuo vairuotojo.

                                  Comment


                                    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                    na aš šioje vietoje nesutinku, nes maršrutas skirtas susisiekimui dviejose persiklojančiose atkarpose: tarp santariškių iš laisvės pr bei tarp laisvės pr ir stoties. Kad mažėja T16, tai čia jau troleibusų tinklo problema, kad jie velkasi kaip sraigės. 2G turi savo bėdą, nes jis nėra toks jau greitas kaip kad galėtų būti: labai daug šviesoforų ir labai mažai prioriteto visoje trasoje viešajam transportui, galbūt ir per daug stotelių palikta, nes labiausiai man patinka atkarpa nuo lazdynų iki gerosios vilties - va ten pamatau visą jo greitumą, o kitur tai toks....meh
                                    ps. įdomu kada bus koks nors keleivių sratų tyrimas paviešintas, įdomu kas pasikeitė su greitųjų atsiradimu.
                                    Na, kiek pastebiu, žmonės, kurie įlipa Stotyje, išlipa Laisvės prospekte. Taip, yra keleivių, kurie važiuoja nuo Stoties iki Romerio... Bet tokių nėra daug. Didžiausia problema, kad 53 maršrutas neturi galimybės užvažiuoti prie Baltupių studentų miestelio (nebent S. Stanevičiaus g., Ateities g., Visorių g., Šleževičiaus g., L. Giros g.), tada būtų žymiai patogiau ir nereikėtų 2G Stotyje. Tačiau prie visų keleivių neprisitaikysi

                                    Comment


                                      Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                      Na, kiek pastebiu, žmonės, kurie įlipa Stotyje, išlipa Laisvės prospekte. Taip, yra keleivių, kurie važiuoja nuo Stoties iki Romerio... Bet tokių nėra daug. Didžiausia problema, kad 53 maršrutas neturi galimybės užvažiuoti prie Baltupių studentų miestelio (nebent S. Stanevičiaus g., Ateities g., Visorių g., Šleževičiaus g., L. Giros g.), tada būtų žymiai patogiau ir nereikėtų 2G Stotyje. Tačiau prie visų keleivių neprisitaikysi
                                      Tigi tau ir aiškina, kad 2G NĖRA skirtas aptarnauti atkarpos Stotis - Santariškės, Stotis - Jeruzalė, Baltupiai ar panašiai. Yra du srautai: Stotis- Laisvės pr. ir Laisvės pr. - Santariškės. Tiesiog tai yra vienas ilgas maršrutas vietoj dviejų. Ir apskritai, keleivių 2G netrūksta, todėl galima daryti išvadas kad jis reikalingas.
                                      دائما الليتوانيه

                                      Comment


                                        O kodėl turėtų trūkti? Tiesiog 16 troleibusas kursuoja beveik dvigubai rečiau. Bet kalba ne apie tai. Kalba apie tai, kad reforma pradėta neturint reikiamų resursų - trūkstant autobusų. Todėl vien tik nepaleidus 2G autobuso buvo galima atlaisvinti apie 10 autobusų - tikslų jų skaičių 2G maršrute galėtų patikslinti kiti. Troleibusų gi netrūksta. Dar neprikūrus kai kurių periferinių maršrutų buvo galima sumažinti autobusų poreikį iki 15, galbūt iki 20 vnt.

                                        Comment


                                          Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                                          Tigi tau ir aiškina, kad 2G NĖRA skirtas aptarnauti atkarpos Stotis - Santariškės, Stotis - Jeruzalė, Baltupiai ar panašiai. Yra du srautai: Stotis- Laisvės pr. ir Laisvės pr. - Santariškės. Tiesiog tai yra vienas ilgas maršrutas vietoj dviejų. Ir apskritai, keleivių 2G netrūksta, todėl galima daryti išvadas kad jis reikalingas.
                                          Gali ir "garsiau rašyti", nes blogai matosi. Kartoju: atkarpą Stotis - Laisvės pr. galėjo aptarnauti T16. Niekas nesako, kad nereikalingas maršrutas, kuris jungia atkarpą Laisvės pr. - Santariškės, todėl ir pateikiau pasiūlymą, kad 2G galėjo būti Lazdynai - Santariškės. Be abejo, kad keleivių netrūksta - parodykite man bent vieną G maršrutą, kuris važinėtų tuščias!

                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Todėl vien tik nepaleidus 2G autobuso buvo galima atlaisvinti apie 10 autobusų - tikslų jų skaičių 2G maršrute galėtų patikslinti kiti.
                                          Darbo dienomis 2G dirba 18 autobusų, poilsio dienomis - 10.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X