Parašė ssnaiperis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Naujokė Rodyti pranešimąVežėjas lieka vienas - UAB „Vilniaus viešasis transportas“, nes šį įmonė skelbė konkursą maršrutams aptarnauti. Kai savivaldybė skelbs, tada atsiras daugiau vežėjų. O dabar visi šie privatininkai dirbs po VVT sparneliu
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąKlaipėdoje, pvz, visi integruoti į "Klaipėdos keleivinis transportas" sistemą. Tai automatiškai prie atitinkamo maršruto rašo atitinkamą įmonę. Tai galėtų tą patį ir čia padaryt
Comment
-
Lapkričio 11-ąją, pirmadienį, 40-uoju autobusų maršrutu „Fabijoniškės-S. Stanevičiaus g.-Centras“ keleivius pradės vežti privatūs standartinio dvylikos metrų ilgio autobusai.
http://ebus.lt/keleivinio-transporto...autobusai.html
Comment
-
Dar viena naujiena nuo SISP'o:
Nuo pirmadienio keičiasi 40-o autobuso „Fabijoniškės-S. Stanevičiaus g.-Centras“ tvarkaraščiai.
Taip pat vėl keičiasi "Ridvijos" 20 ir 28 maršrutų tvarkaraščiai, jie važiuos dažniau, kaip suprantu visi žmonės į mikriukus nesutelpa. Įdomu kur "Ridvija" paims papildomu transporto priemoniu...
http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=586
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą40-o maršruto tvarkaraštyje niekas nesikeičia, išskyrus tai, kad nebus nulinių reisų.
Net važiavimo laiko nesumažino...
Tiesa, o gal kas žino kur Vilniuje Ridvijos ir Meteorito parkai?
Comment
-
Jau paskelbti nauji 20 ir 28 maršrutų grafikai. Iš įdomybių:
1) 20 maršrutu darbo dienomis nuo šiol dirbs 5 mikroautobusai (4 visą dieną ir 1 piko metu), 28 maršrutu- 3 (1 visą dieną ir 2 piko metu).
2) Darbo dienomis kiekvienu iš maršrutų dirbs po vieną transporto priemonę iš autobusų parko; 20 maršrutų - pamaininiu grafiku, 28 maršrutu - pertraukiamu. Priežastis greičiausiai yra ta, kad Ridvija neturi pakankamai transporto priemonių eismo dažninimui. Ar autobusų parkas į maršrutus pasiųs didelius autobusus, ar Noge midibusus - pamatysim rytoj.
3) Turbūt dėl šių pokyčių abiejuose maršrutuose visais darbo dienų reisais pridedama laiko reisams įveikti, t.y. mikriukai važiuos lėčiau.
4) Darbo dienomis dar labiau ilginamas 20 maršruto darbo laikas - paskutinis autobusas iš Lazdynų link Mūrinės Vokės išvažiuos net 23:07 val.! Kyla klausimas
, kam jo ten taip vėlai reikia.
5) Poilsio dienų tvarkaraščiai taip pat keičiasi- pridedama laiko.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.11.11, 13:17.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJau paskelbti nauji 20 ir 28 maršrutų grafikai. Iš įdomybių:
1) 20 maršrutu darbo dienomis nuo šiol dirbs 5 mikroautobusai (4 visą dieną ir 1 piko metu), 28 maršrutu- 3 (1 visą dieną ir 2 piko metu).
2) Darbo dienomis kiekvienu iš maršrutų dirbs po vieną transporto priemonę iš autobusų parko; 20 maršrutų - pamaininiu grafiku, 28 maršrutu - pertraukiamu. Priežastis greičiausiai yra ta, kad Ridvija neturi pakankamai transporto priemonių eismo dažninimui. Ar autobusų parkas į maršrutus pasiųs didelius autobusus, ar Noge midibusus - pamatysim rytoj.
3) Turbūt dėl šių pokyčių abiejuose maršrutuose visais darbo dienų reisais pridedama laiko reisams įveikti, t.y. mikriukai važiuos lėčiau.
4) Darbo dienomis dar labiau ilginamas 20 maršruto darbo laikas - paskutinis autobusas iš Lazdynų link Mūrinės Vokės išvažiuos net 23:07 val.! Kyla klausimas
, kam jo ten taip vėlai reikia.
5) Poilsio dienų tvarkaraščiuose niekas nesikeičia.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąGreičiausiai Ridvijos mikroautobusai piko valandomis nesutalpina norinčių važiuoti.
Comment
-
Parašė denisas Rodyti pranešimąNorėjau paklausti: O kur Vilniuje yra Ridvijos ir "Meteorit turas" parkai?
O Ridvijos mikriuką mačiau kitapus gatvės nei regitra.
Comment
-
Parašė Špionas Rodyti pranešimąŠian nustebino 528 autobuso sėdynes. Tarpai tarp jų tokie, kad neimanoma net kojų įkišt Ar čia originalios sėdynes? Dirbo 24 maršrutu.
Tokias sėdynės turi 528-532 partija
Comment
-
O šitą kas nors matė?
Europos Sąjungos leidinyje jau paskelbti konkursai privatiems vežėjams Vilniuje
Konkursai bus skelbiami ne tik privežamiesiems, bet ir pagrindiniams Vilniaus miesto maršrutams. Iš viso numatoma į privačiųjų vežėjų rankas perduoti penkis pagrindinius autobusų maršrutus. Tikimąsi, kad keleivius veš 40 standartinių dviašių autobusų, o jų metinė rida sieks 2,56 mln. km.
Taip pat 19 privežamųjų autobusų maršrutų, kuriuose dirbs 43 mažos talpos autobusai. Skaičiuojama, kad jų metinė rida sieks 4,12 mln. km.
Comment
-
Kadangi oficialiame pranešime rašoma, kad http://ted.europa.eu konkursas bus skelbiamas vienas 5 autobusų ir 19 privežamųjų maršrutų, tai ir nugalėtojas bus vienas. Aišku, kad su "Kautra" viskas jau suderinta... Nes jokios kitos Lietuvos įmonės, kuri galėtų patenktinti tokios apimties konkurso sąlygas nėra. O iš užsienio kad eitų - maža tikimybė.
"Kautra" ar ne "Kautra", bet kokiu atveju tai yra BLOGIS. Nes tai yra viešojo transporto privatizacijos pradžia. Kitais metais 5 autobusų maršrutai, po to dar 5, dar keli, dar keli... Tokiu būdu savivaldybė sudarys išskirtines sąlygas parazituoti privatininkams, nes juk jiems turės mokėti pilna kaina už ridą (į kurią įeis į lengvatininkų vežimo kaštai). Tuo tarpu VVT ir toliau negaus visų numatytų lėšų, nes jai nemokama pagal rida. VVT biudžetas surenkamas iš parduotų bilietų, dotacijų trupinių iš savivaldybės, kompensacijų už lengvatininkų vežimą, kurios niekada pilnai nesumokamos ir papildomų paslaugų (kaip autobusų remontas, užsakomieji reisai ir pan.).
Garantuoju, kad savivaldybė užsimos ir prieš troleibusus. Juk tokiu būdu labai lengvai galima juo per kelis metus sunaikinti. Savų resursų uždaromiems maršrutams pakeisti autobusais NĖRA. O štai perduoti juos privatininkams savivaldybei nieko nekainuos. Žodžiu iš esmės tai yra pirmas žingsnis liekant Vilniui tik su vienintele VT rūšimi - autobusais. Ir eilinė Abonento afera.Paskutinis taisė Al1; 2013.11.19, 09:58.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKad nematau ten nieko paskelbto. Ar aš blogai ieškau?
Comment
Comment