Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Ir vėl mikrobus mieste užveisti nori. Nereikalingi jokie privatininkai. VVT turi pakankamą parką esamiems maršrutams aptarnauti. Tik dėl Zuoko noro sunaikinti troleibusus, autobusams užkraunamas vis didesnis krūvis, o turima troleibusų infrastruktūra ir transporto priemonės neišnaudojamos taip, kaip galėtų būti. To pasekoje trūksta autobusų esamiems maršrutams aptarnauti, o troleibusai rūdija ar važinėja pustuščiai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr vėl mikrobus mieste užveisti nori. Nereikalingi jokie privatininkai. VVT turi pakankamą parką esamiems maršrutams aptarnauti. Tik dėl Zuoko noro sunaikinti troleibusus, autobusams užkraunamas vis didesnis krūvis, o turima troleibusų infrastruktūra ir transporto priemonės neišnaudojamos taip, kaip galėtų būti. To pasekoje trūksta autobusų esamiems maršrutams aptarnauti, o troleibusai rūdija ar važinėja pustuščiai.
Troleibusų išleidžiama mažiau į gatves. Vadinasi turėtų važinėti procentaliai daugiau naujų (esamų) troleibusų. Manau tai labiau teigiamas pokytis (dirbtiniu būdu naujinamas parkas), žinoma reikėtų įsigyti ir naujų troleibusų, senosios Škodos nekokį įspūdį palieka (formuoja miesto įvaizdį) net ir miesto svečiams pvz. iš Minsko.
Be to reikėtų stiprinti esamus 2, 7, 17 ir 4 tr. maršrutus (papildykite jei kokį svarbesnį praleidau). Jie kartu su greitaisiais autobusais faktiškai ir sudaro miesto viešojo transporto karkasą.
O su autobusais tikrai nekokia situacija, trūkstamas transporto priemones galėtų pakeisti privatininkai bendroje sistemoje, bei ilgai laukiami naujieji autobusai. Žiūrėsim kas iš to gausis.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Dalis mikrobų firmelių jau užsilenkė. Be to tie privatininkai būtų su MIKROAUTOBUSAIS. Kiek dar galima imituoti, kad tai viešasis transportas? Nesvarbu, kad integruotas į bendrojo bilieto sistemą. Vietoj to, kad vystyti VT, tai būtų vėl žingsnis vegetacijos link. Na NĖRA jokiame mieste su normaliai išvystytu VT tų mikrobų tiek, kiek jų vėl būtų priveista Vilniuje. Ir tie esantys mikrobai užsienyje nėra jokie "privatūs vežėjai", bet priklauso tiems patiems vežėjams autobusais, dažniausiai vienai municipalinei įmonei.
Privatininkai, kaip jau ne kartą minėjau, parazituotų VVT sąskaita. Nes savivaldybė jiems įsipareigotų padengti lengvatininkų pervežimą, mokėtų už ridą iš bendro katilo, į kurį didžiąją dalį suneša VVT. Gi už lengvatininkų pervežimus savivaldybė VVT nesumoka pilnai.
Miesto svečiams iš viso ne kokį įvaizdį formuoja mikroautobusai. Ir nusenęs transporto priemonių parkas. Taip kad čia ne vien troleibusų problema. Dar kartą kartoju, kad mikroautobusai nepakeis trūkstamų autobusų. Nes, kaip parodė praktika, net ir periferiniuose naujuose maršrutuose keleivių daugiau, nei kad gali pervežti mikrobai. O tankiau leisti mikrobus kainuos brangiau nei autobusus. Jau geriau už tuos pinigus VVT galėtų nusipirktų panaudotų autobusų. Gi integravus mikrobus, dalis lėšų VVT nepasieks, nes atiteks privatininkams.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąMan kažkiek keista. Troleibusus nori naikinti, o vat kontaktinį tinklą, jo stulpus atnaujina. Savanorių pr. tokie darbai kiek pastebėjau po truputį vykdomi.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNieko čia keisto nėra. Juk iš karto troleibusų autobusasi nepakeis. Tačiau tai, kad KT yra nusidėvėjęs, tėra MITAS.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTroleibusus po truputį naikins geriausiu atveju tuomet, kai pabaigs pirmąją tramvajaus liniją. O kol jos nebus - niekas troleibusų nelies. Būkit ramūs, apie tai jau kalbėta ne kartą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTramvajaus projektas turi mažiau galimybių būti įgyvendintas, nei troleibusų naikinimas juos paprasčiausiai keičiant autobusais. Kas ir yra daroma. Be to, jei visgi bus vėl į VT sistemą įleisti privatininkai, tik jau bendro bilieto sistemoje ir su ilgalaikėmis sutartimis, tai troleibusų naikinimas taps dar greitesnis. Tiesiog jau tuomet bus pelninga kokiai nors "Kautra" su autobusais perimti uždaromus troleibusų maršrutus. Ir dar kaip džiaugsis valdžiažmogiai - štai, privatus verslas investuoja, savivaldybei nebereikia pirkti brangių ir trukdančių eismui troleibusų, prižiūrėti "nusidėvėjusio" KT... Kuriame VT rinką Vilniuje... Tęsiant dabartinę politiką Vilnius po dešimtmečio turi visus šansus virsti miestu tik su autobusais.
Comment
-
Europoje visiems keliamos vienodos sąlygos, o savivaldybė atsiskaito su vežėjais. Dar kartą kartoju, kad privatininkai dirbs išskirtinėmis sąlygomis ir VVT sąskaita. Nes savivaldybė pinigų neturi, pati skendi skolose, o reforma siekta visų pirma tas skolas sumažinti pačios įmonės sąskaita.
Kas dėl "Kautros", tai ji gali potencialiai pretenduoti į uždaromus troleibusų maršrutus. Valdžia iš viso neturi normalaus supratimo, kas yra VT, todėl mikrobus vėl stengsis padaryti viešuoju transportu... Jei jau kalbi apie Europą, tai ten privatininkams keliami tokie pat reikalavimai, kaip ir savivaldybių įmonėms dėl transporto priemonių dydžio, o ne daromas atskiras kolūkis su visai kitokios talpos transporto priemonėmis.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei jau kalbi apie Europą, tai ten privatininkams keliami tokie pat reikalavimai, kaip ir savivaldybių įmonėms dėl transporto priemonių dydžio, o ne daromas atskiras kolūkis su visai kitokios talpos transporto priemonėmis.
Comment
-
Aš ne transporto modelių įvairovę turėjau omenyje, o talpą. Tuose "šventuose" Vakaruose visi veža keleivius su normaliais pilnaverčiais autobusais - tiek privatininkai, tiek valdiški vežėjai. Mikroautobusų pasitaiko, bet nėra vežėjų, kurie vežtų išimtinai su mikrobais. Beje, milžiniškas troleibusų privalumas prieš autobusus yra transporto priemonių vienodumas - troleibusų parkas eksploatuoja viso labo dviejų modelių troleibusus. Du MAZai yra menkniekis, o Škoda 15Tr pilnai unifikuota su 14Tr.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAš ne transporto modelių įvairovę turėjau omenyje, o talpą.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąNorint pradėti mažinti skolas, reikia pradėti, atrodo, ir nuo pačių mažiausių problemų - modelių įvairovės. Skirtingi modeliai reikalauja skirtingų išlaikymo kaštų, o tai kasmet kainuoja irgi didesnius pinigus, negu galėtų būti. Puikus pvz., atrodo, Wizzair, kuri perka tik vieno gamintojo lėktuvus, kas padeda žymiai efektyviau remtis finansais ir turimais ištekliais, o tai, svarbiausia, atpigina bilietus.
Comment
-
Taip, modelių įvairovė yra peilis. Bet yra kaip yra. Todėl troleibusai turi rimtą argumentą prieš autobusus. Įtariu, kad dėl skirtingų įvairiausių autobusų modelių eksploatacijos patiriami nuostoliai yra kur kas didesni nei troleibusų KT eksploatacijai reikalingos lėšos.
Niekada nebus tokios troleibusų modelių įvairovės, o bus, kraštutiniu atveju 3-5 modeliai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, modelių įvairovė yra peilis. Bet yra kaip yra. Todėl troleibusai turi rimtą argumentą prieš autobusus. Įtariu, kad dėl skirtingų įvairiausių autobusų modelių eksploatacijos patiriami nuostoliai yra kur kas didesni nei troleibusų KT eksploatacijai reikalingos lėšos.
Niekada nebus tokios troleibusų modelių įvairovės, o bus, kraštutiniu atveju 3-5 modeliai.
Comment
Comment