Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Todėl, kad reforma buvo daryta per... Autobusų trūksta, o į gatves išvažiavo 40 troleibusų mažiau. Tuo tarpu dalį autobusų išvarė į periferiją ir kitų savivaldybių teritoriją.
    O prie ko čia periferija, jeigu ji miesto teritorijoje?
    Kitas dalykas, kad žmonės nelipa į troleibusus. Pvz., tie, kurie važiuoja nuo Pramogų arenos iki Kudirkos aikštės, jie laukia 1G, o ne T6, todėl troleibusas važiuoja laisvesnis.
    Paskutinis taisė KitoksBrolis; 2013.09.04, 14:47.

    Comment


      Ar negirdėjai, kad prikurta naujų maršrutų, kurie važiuoja į Vilniaus, Trakų rajonus???

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Ar negirdėjai, kad prikurta naujų maršrutų, kurie važiuoja į Vilniaus, Trakų rajonus???
        Kiek žinau, periferija gali būti ir miesto teritorijoje, tik atitolinusi nuo centro. Net šiame forume skaičiau, kad į Vilniaus periferiją patenka tokie mikrorajonai kaip Pašilaičiai, Žemieji Paneriai, Naujoji Vilnia, Santariškės. Remiantis tai, kai kurie maršrutai tikrai reikalingi, pvz. 58, 61, 115 ir t.t.

        Comment


          O į Juodšilius jau berods 4 diena važiuoja abudu Noge mikrobai. Šiandien turėjau garbės į pamokas Centre važiuot su Noge mikrobu, tai buvo pilno užpildymo. Ryt 6:46 a82 link Juodšilių stebėsiu situaciją, kur potencialiai keleiviai prisipildo..
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            O tai 1G ir 3G dabar taip ir važiuos nuolatos trumpi autikai? Neseniai klausiau ,,visada važiuos ilgi?'' gavau ats. TAIP, o dabar va tau ilgi...

            Comment


              Kaip besidomintis VT, turėtum žinoti, kad ilgų autobusų iš oro neišbursi. VVT neturi praktiškai jokių rezervų. Gelbėja tik mažos talpos Noge bei nuomojami oro uosto Berkhof'ai.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Kaip besidomintis VT, turėtum žinoti, kad ilgų autobusų iš oro neišbursi. VVT neturi praktiškai jokių rezervų. Gelbėja tik mažos talpos Noge bei nuomojami oro uosto Berkhof'ai.
                Tačiau bent jau dienos metu laisvai gali dirbti ilgos mašinos, kurios dirba ryte.

                Comment


                  Gali. Tik čia, matyt, trukdo tokios smulkmenos, kaip vairuotojų pririšimas prie autobusų.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Gali. Tik čia, matyt, trukdo tokios smulkmenos, kaip vairuotojų pririšimas prie autobusų.
                    Na jo, geriau pagalvoti apie vairuotojus, nei apie keleivius ir kasdien klausytis pastarųjų priekaištų. Kažkaip skamba sadomazochizmu.

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Gali. Tik čia, matyt, trukdo tokios smulkmenos, kaip vairuotojų pririšimas prie autobusų.
                      Kita vertus, galbūt dar trūksta vairuotojų, nes pertraukiamam grafikui reikalingas 1, o pamaininiam - 2 vairuotojai. Kiek girdėjau, tai nauji vairuotojai vis dar priimami į mokymus.

                      Comment


                        Niekas netrukdo sukeisti vietomis vairuotojų mašinas. Bent jau iš pirmo žvilgsnio niekas...
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Vilniuje vėl bus siekiama sugrąžinti privačius vežėjus
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            Užsiiminėja demagogija. Tai privatininkus įtraukti pusmečiu, tai jau iki 10 metų. Nėra mikroautobusų ir jų nereikia. O dabar jau ir autobusų maršrutus perdavinėti privatininkams nori. Akivaizdu, kad bandoma paruošti dirvą "Kautrai", nes realiai nėra jokio kito potencialaus vežėjo autobusais. VVT šiaip ne taip susitvarko su esamais srautais. Galėtų geriau susitvarkyti, jei paleistų bent 20-30 papildomų troleibusų tuose maršrutuose, kur jų buvo sumažinta dėl greitųjų autobusų. Baigsis gražūs rudeniniai orai, keleivių sumažės. O iki pavasario tikriausiai būtų galima užpirkti 20-30 panaudotų autobusų. Kitais metais atvyks ir nauji dujiniai autobusai.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              VVT šiaip ne taip susitvarko su esamais srautais.
                              Ar tikrai? Turbūt seniai važinėjote pagrindiniais maršrutais.

                              Comment


                                Rugsėjį kol geras oras visada taip būna.

                                Comment


                                  Pagrindiniai maršrutai tikrai pilni. Ypač A82 ryte link Stoties sausakimšas, kai važiuoja Noge Netgi po 10-15 min vėlavimą turi greitųjų vairuotojai
                                  Paskutinis taisė ssnaiperis; 2013.09.06, 15:35.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė alga Rodyti pranešimą
                                    Bogotos buvęs meras Enrique Peñalosa, kuris uždraudė iki tol paplitusį parkavimą ant šaligatvių, yra pasakęs kažką tokio, kad jei nori padaryt miestą patogų žmonėms, turi padaryt jį nepatogų mašinoms. Tik automobilinių kelionių trūkumai ir nepatogumai (kad ir dirbtinai sukurti) privers vilniečius persėsti į visuomeninį transportą.
                                    Gal pavyzdžiu tarnaujančioje Bogotoje be nepatogumų vairuotojams buvo sukurti kažkokie patogumai viešojo tranporto keleiviams.

                                    Deja, po tos neapgalvotos VT reformos pasidarė sunkiau naudotis viešuoju transportu ir daugumai VT keleivių. Ji gal kažkiek geresnė tiems, kieno abiejose stotelėse stoja "G" autobusai. Bet daugumai nuo tų pasikeitimų tapo tik blogiau:
                                    - Didžiausias idiotizmas yra tai kad G autobusais stoja tik persėdimų punktuose arba prie prekybos centrų ir nėra tas pačias trasas dubliuojančių paprastų autobusų. O stotelės, aplink kurias gyvena gal pusė kokio kaimiško rajono, išvis liko be patogaus VT.
                                    - Apie persėdimo du-tris kartus "patogumus" bus galima kalbėti, kai ateis žiema
                                    - Iškart po liepos 1 "optimizavimo" pasimatė to, ko niekad nebuvo - prie stotelių stovi minios žmonių.
                                    - Žvelgiant iš ekonominio taško, matosi tai, ko nebuvo anksčiau - kelis kartus dažniau ne piko metu braižosi tušti dvigubi autobusai. Apie kitus žemyn smingačio VVT ekonominius rezultatus nesinori ir kalbėti.

                                    Šis kelias veda niekur. Nepatenkinti ir viešojo transporto naudotojai, ir kiti eismo dalyviai.

                                    Perdaug išsiplėsti nesinori, nes apie nemokšišką "sistemą" yra tema "Viešojo transporto" skiltyje.
                                    Paskutinis taisė Romas; 2013.09.07, 07:17. Priežastis: Kopija iš temos "A" juostos - nauji kamščiai Vilniuje

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Deja, po tos neapgalvotos VT reformos pasidarė sunkiau naudotis viešuoju transportu ir daugumai VT keleivių. Ji gal kažkiek geresnė tiems, kieno abiejose stotelėse stoja "G" autobusai. Bet daugumai nuo tų pasikeitimų tapo tik blogiau:
                                      - Didžiausias idiotizmas yra tai kad G autobusais stoja tik persėdimų punktuose arba prie prekybos centrų ir nėra tas pačias trasas dubliuojančių paprastų autobusų. O stotelės, aplink kurias gyvena gal pusė kokio kaimiško rajono, išvis liko be patogaus VT.
                                      - Apie persėdimo du-tris kartus "patogumus" bus galima kalbėti, kai ateis žiema
                                      - Iškart po liepos 1 "optimizavimo" pasimatė to, ko niekad nebuvo - prie stotelių stovi minios žmonių.
                                      - Žvelgiant iš ekonominio taško, matosi tai, ko nebuvo anksčiau - kelis kartus dažniau ne piko metu braižosi tušti dvigubi autobusai. Apie kitus žemyn smingačio VVT ekonominius rezultatus nesinori ir kalbėti.

                                      Šis kelias veda niekur. Nepatenkinti ir viešojo transporto naudotojai, ir kiti eismo dalyviai.

                                      Perdaug išsiplėsti nesinori, nes apie nemokšišką "sistemą" yra tema "Viešojo transporto" skiltyje.
                                      Nežinau kas ta dauguma keleivių, kuriems pasidarė "blogiau", bet žinau kad ir man, ir mano bendradarbiams (net kai kuriems nesinaudojusiems VT) kelionės trukmė sumažėjo. Ir tarp kitko man reikia gerokai ilgiau nei anksčiau paeiti iki 1G stotelės, tačiau pasirodo, kad apsimoka. Kad kam esmingai būtų pailgėjusi dar negirdėjau, nebent dėl to, kad važinėdavo mikriukais ar privačiais autobusais.
                                      - Didžiausias idiotizmas yra tai kad G autobusais stoja tik persėdimų punktuose arba prie prekybos centrų ir nėra tas pačias trasas dubliuojančių paprastų autobusų. O stotelės, aplink kurias gyvena gal pusė kokio kaimiško rajono, išvis liko be patogaus VT.
                                      intervalas tarp autobusų pakankamai geras (nors būtų geresnis jei skirtų dar daugiau autobusų), kad galima paeiti iki kitos greitojo maršruto stotelės, o dubliuojantys visose stotelėse stojantys maršrutai vežiotų orą (t.y. ekonomiškai nenaudingi). Greitieji stoja ten, kur visada būdavo keleivių srautai ir keleivių apyvarta - gal galėtum pasakyti, kuriose čia tose vietose netikslingai sustoja ir kur galėtų nesustoti? Reikėtų ne skambias frazes mėtyti, o teikti konkrečius pasiūlymus (pvz. 5G nestotų šeškinės kalvos, bet stotų valakampių tiltas)
                                      Apie persėdimo du-tris kartus "patogumus" bus galima kalbėti, kai ateis žiema
                                      ir gerai, kalbėsim aš visada su persėdimais važinėdavau, tai bėdos nematau. Tik tinginiai arba netinkamai apsirengę mato
                                      Iškart po liepos 1 "optimizavimo" pasimatė to, ko niekad nebuvo - prie stotelių stovi minios žmonių.
                                      kur konkrečiai? Pagelbėsiu: aš dažniausiai matau 1G maršrute. Šiaip natūralu, nes nebeliko privatinio 5 autobuso, kuris visą dieną važiuodavo kas 10 min (taip dažniausiai net 26 nevažiuodavo) + neliko 5 mikroautobuso ir kt. Visi keleiviai dabar laimingai lipa į 1G. Kad yra keleivių, tai reikia džiaugtis - būtų liūdna jei nebesinaudotų
                                      Žvelgiant iš ekonominio taško, matosi tai, ko nebuvo anksčiau - kelis kartus dažniau ne piko metu braižosi tušti dvigubi autobusai. Apie kitus žemyn smingačio VVT ekonominius rezultatus nesinori ir kalbėti.
                                      Aš tai matau pakankamai pilnus autobusus visur, kur būna to paros meto keleivių srautas. Kaip suprantu, kol kas neturint pakankamai normalių autobusų tai veiklai, kyla problemų su autobusų talpos parinkimu. Kiek girdėjau apie ekonominius rezultatus, skolos mažėja.

                                      Mano kritika pertvarkai remtųsi visai ne tokiais paviršutiniškais pastebėjimais, kad viskas "blogai", bet kad yra dalykų, kurie diskredituoja greitųjų maršrutų idėją, pvz.:
                                      1. nepakankamas prioritetas viešajam transportui tam tikrose atkarpose, dėl ko jis ir toliau juda su bendru automobilių srautu
                                      2. nepralaidumas viešajam transportui prie šviesoforų (kažkada važiavau 2G, kuris "užsiraudavo" ant visų raudonų šviesoforų per visą laisvės pr., tai dėl to vėlavo bent 10 min)
                                      3. tvarkaraščių sudarymo problemos ir, spėju, SĮ darbuotojų/programuotojų nekomeptencija
                                      4. Greitieji galėtų praleisti ir daugiau stotelių, pvz 5G išvengti sukinėjimosi per antakalnio žiedą, bet tuo pačiu turėtų būti sukurta patogi infrastruktūra ties saulėtekio st., kad apsimokėtų keleiviams, kurie išlipdavo/įlipdavo ties antakalnio žiedu, dar papildomai persėsti ties saulėtekio st.
                                      5. stotelių tinklo išdėstymo ir suprojektavimo problemos, pvz stotelės įrengtos, kai dar nebuvo suformuotas gyvenamasis rajonas, ir dabartinė patogiausia vieta daugumai keleivių vieta jau yra visai kitoje; taip pat greitųjų stovėjimas stotelėse už visų kitų maršrutų autobusų ar negebėjimas tilpti į stoteles - pvz ties žaliuoju tiltu (į senamiesčio pusę) rekomenduočiau daryti dvi platformas - viena maršrutams, kurie nusuks į vilniaus g., o kita maršrutams goštauto g.).
                                      Šis kelias veda niekur. Nepatenkinti ir viešojo transporto naudotojai, ir kiti eismo dalyviai.
                                      Šis kelias veda į gerą rezultatą, jei bus veiksmingai įgyvendinami nedideli pokyčiai. VT naudotojai labiau patenkinti nei nepatenkinti, kitiems eismo dalyviams faktiškai dzin, nes šiuo metu vos keliose vietose jie prarado eismo juostą, bet tikrai ne pačiose svarbiausiose

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Žvelgiant iš ekonominio taško, matosi tai, ko nebuvo anksčiau - kelis kartus dažniau ne piko metu braižosi tušti dvigubi autobusai.
                                        Čia problema tame, jog autobusai praktikoje negali pasiskirstyti visiškai tolygiai - vis tiek dėl įvairių priežasčių (autobuso techninės būklės, paties vairuotojo vairavimo stiliaus, galų gale - kaip dažnai pasitaiko raudonas šviesoforo signalas) vienas šiek tiek vėluos, kitas atvažiuos laiku, o trečias - gal viena kita minute anksčiau laiko. Todėl ir gaunasi, kad, jeigu pagal grafiką vidutinis intervalas yra pvz. 4 min., realiai jis svyruos tarp kokių 1 - 7 min. Kai intervalas gaunasi mažesnis, autobusai paprastai būna mažiau užpildyti (retkarčiais piko metu 1G maršrute pavyksta pamatyti trumpą autobusą, kur užimtos tik sėdimos vietos, bet pabrėžiu - retkarčiais, kai gaunasi taip, kad autobusai važiuoja beveik vienas paskui kitą), kai intervalas gaunasi didesnis - net triašiai važiuoja sausakimši.

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          - Didžiausias idiotizmas yra tai kad G autobusais stoja tik persėdimų punktuose arba prie prekybos centrų ir nėra tas pačias trasas dubliuojančių paprastų autobusų.
                                          Čia tai jau visai ne argumentas. Tai jeigu tarkime pastatytų metro, tai gerbemas Romas skųstūsi, kad metro stotys yra nutolę viena nuo kitos daugiau nei 200m? O juk G autobusai ir atlieka greitojo magistralinio transporto fukciją. Beje dėl dubliavimo, gal išvardinsite atkarpą kuri tarp G maršrutų stotelių nebūtų dubliuojama paprastų autobusų? O kad pavizdžiui visa magistralinio transporto, pavyzdžiui metro linija nuo vieno galo iki kito būtų dubliuojama dar ir paprastu maršrutu tikrai neesu matęs.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X