Ir vėl išvados iš piršto laužtos. Keleivių mažėjo ne dėl VT hierarchijos, bet dėl bendrai prasto VT organizavimo, menko finansavimo, automobilizacijos skatinimo, chaotiškos bei ekstensyvios miesto plėtros, traukos centrų kaitos. Besinaudojančių VT mažėjo būtent dėl autobusų gerokai prastesnio kursavimo nei troleibusų. Nes autobusai nepakankamai aptarnavo didelius naujus miegamuosius rajonus ir periferiją. Apie 2000 metus buvo gerokai pagerintas susisiekimas autobusais su miegamaisiais rajonais, kur nebuvo troleibusų, taip pat ir su periferija. Beje, keleivių skaičius mažėjo ir po to, kai vis daugiau autobusų maršrutų ėmė dubliuoti troleibusus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Kalbu ne apie modernizuotas Škodas, o apie paskutines, prieš atsirandant Solaris. Su plastiko sėdynėm. Jos kiek atsimenu pirktos ~2002m. ar kažkas pan.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąŠiaip, rezervų galima surasti:
1) Panaikinti a48, o a75 leisti Baltupio gatve;
2) a26 sujungti su a87. Trasa: Molėtų g., Molėtų plentas, Skersinės g., Santariškių g., Telyčeno g., Baltupio g., Didlaukio g., Kalvarijų g., Ozo g.;
3) Naikinti a76, o a36 pratęsti iki Birelių.
4) Naikinti a1
5) a42 leisti a3 trasa, o a3 naikinti
6) a11 sujungti su a13. Maršrutas Žemasis Pavilnys – Užupis – Stotis. Į Vilkpėdę galima neleisti.
7) a19 sujungti a82.
2) Nematau prasmės jungti A26 su A87. Kas laimėtų, jei būtų susjungti šie du maršrutai į vieną? Du/trys autobusai į Vanginę, kurie vežios orą? Ačiū, ne.
3) Nekliudom geriau Birelių krašto, ba atlėks jau visiems atsibodęs "autobusas36" su savo išvedžiojimais apie savo rajono transportą..
4) Nuo rugsėjo mėnesio bus keičiama A2 autobuso maršruto trasa. Palaukiam iki rugsėjo, žiūrėsim kaip ta pakeista trasa bus.. Šiaip pasikartosiu, kad A1 reikalingas greitam keleivių į Oro uostą nuvežimui
5) Kokia nauda iš to, kad A42 bus pratęstas iki Vaidotų vietoje A3? O Salininkiečiams nereik narkomanų A42, jų knibžda ir A3, ir A4.. 3 ilgi autobusai nuo Salininkų iki Vaidotų vežtų orą. Taip pat ačiū, nereikia tokio pasiūlymo
6) Nematau argumentų šių maršrutų apjungimui į vieną..
7) Neapsimoka sujungti šių dviejų maršrutų į vieną, nes vistiek ateityje A82 aptarnaus privatininkai. Geriau jau būtų galima padaryt tokį maršrutą su A82: Juodšiliai - Salininkai - Pagiriai. Būtų jungtis Salininkai - Pagiriai, kuri prarado susisiekimą po liepos 1, panaikinus A42. Ir Juodšilių gyventojai gautų galimybę privažiuot prie Melioratorių stotelės, o ne pdinti 3km į vieną pusę..
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą1) Studentams, gyvenantiems Šeškinėj ir Pilaitėj, reikalingas susisiekimas su MRU. O A48 tegul ir lieka savo vietoj
2) Nematau prasmės jungti A26 su A87. Kas laimėtų, jei būtų susjungti šie du maršrutai į vieną? Du/trys autobusai į Vanginę, kurie vežios orą? Ačiū, ne.
3) Nekliudom geriau Birelių krašto, ba atlėks jau visiems atsibodęs "autobusas36" su savo išvedžiojimais apie savo rajono transportą..
4) Nuo rugsėjo mėnesio bus keičiama A2 autobuso maršruto trasa. Palaukiam iki rugsėjo, žiūrėsim kaip ta pakeista trasa bus.. Šiaip pasikartosiu, kad A1 reikalingas greitam keleivių į Oro uostą nuvežimui
5) Kokia nauda iš to, kad A42 bus pratęstas iki Vaidotų vietoje A3? O Salininkiečiams nereik narkomanų A42, jų knibžda ir A3, ir A4.. 3 ilgi autobusai nuo Salininkų iki Vaidotų vežtų orą. Taip pat ačiū, nereikia tokio pasiūlymo
6) Nematau argumentų šių maršrutų apjungimui į vieną..
7) Neapsimoka sujungti šių dviejų maršrutų į vieną, nes vistiek ateityje A82 aptarnaus privatininkai. Geriau jau būtų galima padaryt tokį maršrutą su A82: Juodšiliai - Salininkai - Pagiriai. Būtų jungtis Salininkai - Pagiriai, kuri prarado susisiekimą po liepos 1, panaikinus A42. Ir Juodšilių gyventojai gautų galimybę privažiuot prie Melioratorių stotelės, o ne pdinti 3km į vieną pusę..
1) Šeškinė turi susisiekimą su MRU - a75; tiems, kuriems reikia į Laisvės pr. - yra 2G; į Akropolį - yra persėdimas.
2) Sujungiant šiuos maršrutus į vieną, juo dirbtų vos 2 autobusai, pilnai pakaktų. 2 reisai per valandą piko metų į Vanaginę tikrai nebus tušti.
3) Va, bijoma vieno asmens, gal jam nepatiks. O pats savo tvirtą nuomonę išreikšti negali?
4) Ta pakeista trasa bus labai menka, tiesiog atgal į Stotį jis grįžinės taip pat, kaip važiuoja į Oro uostą (pabaigtas viadukas).
5) Įdomiai, tai salininkiečiai šūkauja, kad panaikinus m71, jie prarado jungtį Salininkai - Dilgynė, m71 kursavo labai dažnai, o jau dabar, paleidę a3 vos vieną kartą per valandą, problemos pasitaisė? Kas dėl narkomanų - tai salininkiečiams jų nereikia, o Dilgynei, Stočiai ir kitiems rajonams jie reikalingi? Nieko, dar nebuvo kažkokių tai nesusitarimų tarp taborinių ir paprastų keleivių, kitaip spauda jau mirgėtų nuo pranešimo. Šioje vietoje tinka posakis "Bijau terliotis".
6) a11 dirba 2 autobusai, a13 - 1 (rudenį tikrai bus 2). a11 pagrindinė funkcija - jungtis Užupis - Bazilijonų st. Kitur jis dubliuoja troleibusus arba važiuoja Vytauto gatve, kur jau seniai buvo kilę įtarimų ar jis ten reikalingas (nes šalia yra Kęstučio gatvė su dažnai kursuojančiais troleibusais. Tuo tarpu a13 pagrindinė jungtis - Žemasis Pavilnys - Stotis. Natūralu, kad optimaliau būtų juos sujungti, maršrutu važiuotu vos 2 autobusai (dažnai iš Užupio važinėja midibusas, o a13 prisipildo tik nuo Markučių).
7) Kalbos apie privatininkus dar tolimoje ateityje. Tai sėdėti ir laukti? Tavo siūlomas maršrutas naudingas, vėlgi, tik Salininkams, ne Juodšilių gyventojams. Sakai, kad autobusas36 galvoja tik apie savo vietoves, tačiau ir pats galvoji tik apie Salininkus.
Comment
-
Parašė Pilaitis/\ Aš būsiu prieš 48 panaikinimą, 26 ir 87 jungimą.
Totali nesamonė. Ar kada nors paprastas autobusas aplenkė greitajį ar ta patį paprastą?
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą<...>
7) Kalbos apie privatininkus dar tolimoje ateityje. Tai sėdėti ir laukti? Tavo siūlomas maršrutas naudingas, vėlgi, tik Salininkams, ne Juodšilių gyventojams. Sakai, kad autobusas36 galvoja tik apie savo vietoves, tačiau ir pats galvoji tik apie Salininkus.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąKlysti sakydamas, kad galvoju tik apie Salininkus Aš taip garsiai apie Salininkus nešūkauju, kaip tai daro ponas autobusas36. O šiaip gal ir yra logikos A36 paleisti iki Birelių. Tik klausimas, ar ilgas autobusas ten apsisuktų? Reik nepamiršt, kad atėjus šaltajam sezonui labai skambios būna autobuso36 frazės "kodėl žiemos metu važiuoja trumpi autobusai ir grafikas nepadažninamas?", nors jis visiškai nenori suprasti, kad dėl kalvotų ir siaurų gatvių nesezono metu važiuoja trumpi autobusai.
Comment
-
Parašė Pilaitis26 važiuoja berods 3 autobusai, leisti juos Vanaginėn per brangu. 48 labai gerai apvažiuoja Šeškinę.
Iki liepos pirmos dažnai ir troleibusai aplenkdavo autobusus. Tik man įdomu, kaip aplenks tramvajus tramvajų? O troleibusas troleibusą aplenktų stotelėje, kur yra iešmai.
Dėl tramvajų nereikia nesąmonių - pvz. pirma linija Stotis - Santariškės. Po jos sukūrimo praeis keletą metų, kol atsiras kita. Taip kad tramvajai važinės vienu maršrutu ir jiems nereikės lenktyniauti tarpusavy. Kas dėl troleibusų: autobusų vairuotojai, jeigu mato, kad stotelėje nėra keleivių ir niekas neišlipa - pravažiuoja stotelę. Tuo tarpu troleibusų vairuotojai, nors priekyje nėra kito troleibuso, vis tiek sustos stotelėje, atidarys durys, pastovės ir važiuos toliau. Jau su esamais resursais galima "pagyvinti" troleibusų darbą, tačiau patys vairuotojai tai žlugdo.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąViename komentare sugebėjai dukart įrodyti, kad žiūri vien Salininkų naudą. Na o ilgas autobusas Bireliuose nemanau, kad sukeltų nepatogumų - pilna atvejų, kai ilgi dirbo nestandartiškose vietose: a10, a18, a33 ir t.t. Birelių žiede laisvai gali ilgas apsisukti (tokia praktika sėkmingai vykdoma Europos miestuose). Jei nesugeba vairuotojas tokioje vietoje apsisukt, reikia apeliuoti į jo meistriškumą išvis.
Kaip jau minėjau kažkada, kad nereikia Salininkams greitojo maršruto. Padarius A3 užsukimus į Melioratorių stotelę, galima A42 nukriepti į Lukiškių aikštę Būtų nors vienas maršrutas tiesiogiai į Centrą (Lukiškių aikštę).
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąO tu nors buvęs Birelių žiede, kad sakai, jog jam ten apsisukti ilgam autobusui ne problema?
Kaip jau minėjau kažkada, kad nereikia Salininkams greitojo maršruto. Padarius A3 užsukimus į Melioratorių stotelę, galima A42 nukriepti į Lukiškių aikštę Būtų nors vienas maršrutas tiesiogiai į Centrą (Lukiškių aikštę).
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąIr buvęs, ir ką tik dar kartą įsitikinau per street view.
Tada a42 dubliuotų 3G, t10, t17.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąTada a42 dubliuotų 3G, t10, t17.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą2G didžiąją dalį savo maršruto dubliuoja T16, bet niekas jo nenaikina.
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąO kur tada siūlytum nukreipti A42? Gi triukšmingai buvo panaikinti vienas kitą dubliuojantys maršrutai, o praeitą pirmadienį atidarytas 2-as maršrutas, kuris pilnai nuo Oro uosto iki Stoties dubliuoja A1. Kaip tai paaiškinsi?
O a2 tiesiog IKEA užsakimas ir galiu garantuoti, kad IKEA moka arba SĮSP, arba VVT.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąGreitasis dubliuoja paprastą, o ne paprastas greitąjį. Čia ir yra esminis skirtumas
Jau pasakiau, a42 jungti su a3. Toliau Stoties jo niekur siust nereikia.
O a2 tiesiog IKEA užsakimas ir galiu garantuoti, kad IKEA moka arba SĮSP, arba VVT.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąJei dar čia nebuvo pranešta: prie stoties buvo pastebėti stendai, į kuriuos matomai bus montuojami informaciniai tablo. Tikiuosi, nebus apsiribota tik stoties prieigomis.
Užtat tiek T3, T6, T10, T12 (link Žirmūnų pusės) troleibusų grafikai kabo šalia autobusų grafikų..
Comment
-
Parašė PilaitisDvejų transporto priemonių būtų per mažai. O ir laimimas tik vienas autobusas.
O kaip tramvajus apvažiuos sugedusį tramvajų arbą ant begių užvažiavusia mašiną?
Comment
-
Parašė PilaitisŠiais metais turėtų atvažiuoti Soliariai (gal kitų metų pradžioj), dar devyni Noge midikai, 10 ilgų autobusų. Galų gale, kraštutiniu atveju yra 302, 097, Peugeot Boxer mikrobai...
Comment
Comment