Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Juk seni popieriniai ir galio tik iki gruodžio 31 d. Taip kad juos apsimoka pirkti visiems, kam nereikia važiuoti su persėdimu.

    Gryna tiesa, bet tiems, kurie persėda, jie nelabai apsimoka. Beje, manau ši sistema tik dar labiau nuvarys VVT į minusą.

    Comment


      Taip, nes apie mikrobų branginimą ir privačius autobusus kol kas nekalbama. Vadinasi kurį laiką mikrobai ir privatūs autobusai veš pigiau. Dėl popierinių bilietų - jų vis tiek pusmečiui neprisipirksi, nes teks išleisti kelis šimtus litų iš karto. Vargu ar kas tam ryšis. Tačiau kokį 100 talonėlių paimti tai realu. Vadinasi, pirmus kelis mėnesius vienkartinių bilietų pardavimai bus keliais procentais, o gal ir visu 10-15 proc. mažesni.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Taip, nes apie mikrobų branginimą ir privačius autobusus kol kas nekalbama. Vadinasi kurį laiką mikrobai ir privatūs autobusai veš pigiau. Dėl popierinių bilietų - jų vis tiek pusmečiui neprisipirksi, nes teks išleisti kelis šimtus litų iš karto. Vargu ar kas tam ryšis. Tačiau kokį 100 talonėlių paimti tai realu. Vadinasi, pirmus kelis mėnesius vienkartinių bilietų pardavimai bus keliais procentais, o gal ir visu 10-15 proc. mažesni.

        Pabrangins ir mikrobus. Čia tik laiko klausimas.

        Comment


          Parašė FRT Rodyti pranešimą
          Pabrangins ir mikrobus. Čia tik laiko klausimas.
          Greičiausiai privačiuose autobusuose bus dvi kainos. Viena bilieto kaina bus 2.50 Lt. (važiuojant 30 min.), o kita bus 3.50 Lt. (važiuojant 60 min.).
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Privačiuose autobusuose nematau priežasčių, kodėl turėtų būti dvi kainos. Įtariu, kad kaina bus 3 Lt. O mikrobus pabrangins iki 3,5 Lt.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Privačiuose autobusuose nematau priežasčių, kodėl turėtų būti dvi kainos. Įtariu, kad kaina bus 3 Lt. O mikrobus pabrangins iki 3,5 Lt.
              Kokie 3,5 už mikrobą? Žiūrėkit, kad 5lt nebūtų. 3,50 už mikrobą tikrai nebus, nes autobuse pas vairuotoją 3,50 kainuos, valandinis irgi 3,50(3,20 nuo 2013-01-01). Mažiau 4lt tikrai nebus mikrobas po miestą.
              Paskutinis taisė FRT; 2012.07.23, 20:52.

              Comment


                Galbūt 4 Lt bus tik tiems maršrutams, kurie eina pro centrą. O kitiems bus 3,5, jei ne 3 Lt.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Galbūt 4 Lt bus tik tiems maršrutams, kurie eina pro centrą. O kitiems bus 3,5, jei ne 3 Lt.
                  Labiau tikėtina 5lt po centra, kitiems 4lt.

                  Comment


                    O atsisakiusiems imti bilietą iš mikroautobuso vairuotojo bus 2 litai .

                    Comment


                      Nepaisant to, kad naktinių autobusų Vilnius neturi, pasigirsta dar vienas fantastiškas pareiškimas:
                      "G. Nakutis sako, kad neapsimokėtų naktiniams autobusams važinėti ir iš oro uosto – esą jie vis tiek visų miesto rajonų nepasiektų, o keleivių būtų per mažai."

                      VNO - strateginis valstybės objektas, iš kurio be takso po 23:11 neišvažiuosi.

                      Retorinis klausimas, kodėl negali būti kokio "2 A" autobuso, kuris atliktų kokius 2 reisus, priderinus iki paskutinio lėktuvo (ar net palaukiant vėluojančio), pasuktų link stoties bei senamiesčio ir pro savo gimtą Šeškinė pavažiuotų tolėliau iki kokio BIG'o. Taip pat vieną reisą paderint prie pirmo lėktuvo. Žiūrėk, 2-3 reisai per naktį ir Vilnius turi nors ir kreivą, bet kažkokį naktinį transportą bei susisiekimą su VNO. Kokį procentą užimtų šitie 3 reisai transporto sąnaudose, net jei nevisai atsiperka?

                      http://verslas.delfi.lt/automoto/vil....d?id=59163585

                      Comment


                        Visas VT neapsimoka. Nachren jį. Bet juk per visokius metro, tramvajus ir pan. galima gerai pasipelnyti. O kaip viskas po to veiks ir ar bus nauda - tai nesvarbu. Svarbu pats procesas...

                        Comment


                          Vilniuje moteris apiplėšta vos spėjusi išlipti iš autobuso. įdomu, ar tame 29 buvo vaizdo kamera, kuri padėtų(gal) surast užpuolikus.

                          Edited: Vakar kiek teko matyti 29-ame dirbo 374, 060 ir 545. Nė viename iš jų nėra kameros, kuri galbūt padėtų identifikuot pažeidėjus. Tykiuosi jie bus surasti.
                          Paskutinis taisė FRT; 2012.07.25, 13:11.

                          Comment


                            Maršrutinių taksi bendrovės kaltina Vilniaus savivaldybę nesąžininga konkurencija, ši atsikerta tenorinti tvarkos

                            Taip ir neaišku - mikriukai brangs ar ne, kaip buvo anksčiau spėliota?..
                            Paskutinis taisė furtivete; 2012.07.25, 23:33.

                            Comment


                              Manau tikrai brangs, čia tik laiko klausimas.

                              Comment


                                Tai aišku, kad reikia tvarkos - maršrutinių taksi įmonių savininkai visur kiša tą neva nesąžiningą konkurenciją, kai praktiškai nėra tokių maršrutų, kurie važiuotų pagal patvirtintus tvarkaraščius ir trasas.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Įsigiję bilietą rugpjūčiui vilniečiai šiuo bilietu naudosis iki mėnesio pabaigos

                                  http://www.ebus.lt/lietuvoje-ir-pasa...-pabaigos.html

                                  Comment


                                    Cituoju iš ten pat:
                                    "Sostinėje planuojama ir daugiau viešojo transporto pokyčių. Iki naujųjų metų turėtų pradėti važinėti greitieji miesto autobusai. Tam bus atrinkti 7 maršrutai, kurie gali būti pakoreguoti, tačiau jais važinės naujausi ir moderniausi miesto autobusai. Tai bus savotiškas viešojo transporto eismo stuburas. Šie autobusai atveš keleivius į transporto mazgus, kur jie galės perlipti į kitus troleibusus ir autobusus."
                                    kodėl apie naujuosius metus, o ne dabar, kai sistema keičiasi iš esmės? Ir eilinį kartą pasiskųsiu - negi taip sunku būtų jau dabar nupaišyti A juostas per visą kalvarijų g.? priešingu atveju kelionė brangs, bet greičio nuo to nepadaugės

                                    Comment


                                      Tai kad su naujais bilietais neapsimoka didinti greičio. Kuo daugiau keleivių bus priversti pirkti 60 min. bilietus, tuo geriau. O greitieji maršrutai, manau, kad nepasiteisins, kaip ir jau ne kartą yra buvę. Nes įtariu, kad bus daroma vėl per šikną. Arba greitieji bus brangesni (ko jokiame normalaus VT mieste nėra), arba jie pakeis esamus maršrutus taip, kad liks daug nepatenkintų žmonių dėl jiems suprastėjusio VT, nes greitojo trasoje įprasti maršrutai bus stipriai praretinti. be to žiemą A juostų papaišyti nebus įmanoma. Vadinasi autobusai, nestodami keliose stotelėse, vargu ar bus labai jau greitesni.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2012.07.26, 10:33.

                                      Comment


                                        Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                        Cituoju iš ten pat:
                                        "Sostinėje planuojama ir daugiau viešojo transporto pokyčių. Iki naujųjų metų turėtų pradėti važinėti greitieji miesto autobusai. Tam bus atrinkti 7 maršrutai, kurie gali būti pakoreguoti, tačiau jais važinės naujausi ir moderniausi miesto autobusai. Tai bus savotiškas viešojo transporto eismo stuburas. Šie autobusai atveš keleivius į transporto mazgus, kur jie galės perlipti į kitus troleibusus ir autobusus."
                                        kodėl apie naujuosius metus, o ne dabar, kai sistema keičiasi iš esmės? Ir eilinį kartą pasiskųsiu - negi taip sunku būtų jau dabar nupaišyti A juostas per visą kalvarijų g.? priešingu atveju kelionė brangs, bet greičio nuo to nepadaugės
                                        Greičiausiai greitieji autobusai bus tokia pat sistema, kaip anksčiau buvo 12grt, 43grt, 45grt, ir greičiausiai jie bus ten kur yra daug besidubliuojančių maršrutų. Pavyzdžiui iš Fabijoniškių greituoju gali pavirsti 56 maršruto autobusas, iš Lazdynų 22 maršruto autobusas.
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Vilniečiai turės progos išbandyti britišką autobusą
                                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X