O mano hood'as Žinant kokią ten fauną sugauna be bilietų, tai aš nesistebiu. O tuos atmarozus tramdyk, netramdęs, jų niekas nepakeis, nebent ZONA. O šiuo atveju, tai neaišku kas VT priemonėje įvyko tarp jų. Žurnalistas tiesiog durnas, jeigu nemato koks pilietis "mandagus" pakliuvo..
Man va kas įdomiausia - daugelis sako, kad geriausia VT sistema yra Kaune. Bet gi Kaune yra dvidešimt mikroautobusų maršrutų! Be to, net šešiolika iš jų kursuoja velniškai gerai (nuo 2 iki 10 minučių intervalu)! Ir tai GERIAUSIA VT sistema Lietuvoje!
Vilnius turi geras mikroautobusų pajėgas, tačiau nori atimti keletą maršrutų iš savęs ir leisti ten mikroautobusus. Tačiau tie mikroautobusai kursuotų tokių pat "dažnumu", kaip ir dabartiniai autobusai! Kur protas?
Tikrai Vilnius gali tapti miestu, turinčiu geriausią VT sistemą. Įmanoma kažkiek keisti mikroautobusų trasas, bet leisti juos dabartiniu dažnumu (be abejo, kai kuriuos reikia naikinti).
Man va kas įdomiausia - daugelis sako, kad geriausia VT sistema yra Kaune. Bet gi Kaune yra dvidešimt mikroautobusų maršrutų! Be to, net šešiolika iš jų kursuoja velniškai gerai (nuo 2 iki 10 minučių intervalu)! Ir tai GERIAUSIA VT sistema Lietuvoje!
Vilnius turi geras mikroautobusų pajėgas, tačiau nori atimti keletą maršrutų iš savęs ir leisti ten mikroautobusus. Tačiau tie mikroautobusai kursuotų tokių pat "dažnumu", kaip ir dabartiniai autobusai! Kur protas?
Tikrai Vilnius gali tapti miestu, turinčiu geriausią VT sistemą. Įmanoma kažkiek keisti mikroautobusų trasas, bet leisti juos dabartiniu dažnumu (be abejo, kai kuriuos reikia naikinti).
Nesamone kazkokia. Vilniuje nėra nė vieno mikroautobuso, kurie būtų pritaikyti vežti keleivius mieste. Technika turi būti žemagrindė, su normaliom durim ir t.t. Galų gale - Vilnius tai didmiestis. Vilniui reikia ne mikroautobusų, o MIDI autobusų, tokių, kaip važinėja 9,11 maršrutose. Mikruautobuse pagal taisykles negalima važioti stovint, o MID'buse galima. MID'busų talpumas yra didesnis, todėl jie labiau tinka miestui.
Man va kas įdomiausia - daugelis sako, kad geriausia VT sistema yra Kaune. Bet gi Kaune yra dvidešimt mikroautobusų maršrutų! Be to, net šešiolika iš jų kursuoja velniškai gerai (nuo 2 iki 10 minučių intervalu)! Ir tai GERIAUSIA VT sistema Lietuvoje!
Vilnius turi geras mikroautobusų pajėgas, tačiau nori atimti keletą maršrutų iš savęs ir leisti ten mikroautobusus. Tačiau tie mikroautobusai kursuotų tokių pat "dažnumu", kaip ir dabartiniai autobusai! Kur protas?
Tikrai Vilnius gali tapti miestu, turinčiu geriausią VT sistemą. Įmanoma kažkiek keisti mikroautobusų trasas, bet leisti juos dabartiniu dažnumu (be abejo, kai kuriuos reikia naikinti).
Nesamone kazkokia. Vilniuje nėra nė vieno mikroautobuso, kurie būtų pritaikyti vežti keleivius mieste. Technika turi būti žemagrindė, su normaliom durim ir t.t. Galų gale - Vilnius tai didmiestis. Vilniui reikia ne mikroautobusų, o MIDI autobusų, tokių, kaip važinėja 9,11 maršrutose. Mikruautobuse pagal taisykles negalima važioti stovint, o MID'buse galima. MID'busų talpumas yra didesnis, todėl jie labiau tinka miestui.
Kodėl gi Kaune viskas puikiai veikia ir keleiviai patenkinti? Šiuo metu reikia būtent mikroautobusų, o vėliau jau galima po žingsnelį atnaujinti parką, nes tam reikia didelių investicijų. Tai nejaugi keleiviams reikia laukti 5 metus, kad jiems būtų patogu važiuoti? Vien greitieji autobusai situacijos nepagerins.
Kodėl gi Kaune viskas puikiai veikia ir keleiviai patenkinti? Šiuo metu reikia būtent mikroautobusų, o vėliau jau galima po žingsnelį atnaujinti parką, nes tam reikia didelių investicijų. Tai nejaugi keleiviams reikia laukti 5 metus, kad jiems būtų patogu važiuoti? Vien greitieji autobusai situacijos nepagerins.
Žinant mūsų verslininkus, tai šūdą jie atnaujins. Jau kiek kartų kalbėta, kad pvz. taksi klientai vežiojami 15-20 metų senumų geldom. Verslinykas sako, kad jeigu nupirks naujus auto, teks kainą kelt ir niekas nevažinės. O aš kažkodėl galvoju, kad naujom patogiom mašinom, kad ir už didesnę kainą keleivių vis tiek bus. Tas pats ir gerai būtų su mikrobais, bet, kad irgi senukai ~2000m. modelio mersai. O dar pasitaikydavo ir senesnių transitų.
Žinant mūsų verslininkus, tai šūdą jie atnaujins. Jau kiek kartų kalbėta, kad pvz. taksi klientai vežiojami 15-20 metų senumų geldom. Verslinykas sako, kad jeigu nupirks naujus auto, teks kainą kelt ir niekas nevažinės. O aš kažkodėl galvoju, kad naujom patogiom mašinom, kad ir už didesnę kainą keleivių vis tiek bus. Tas pats ir gerai būtų su mikrobais, bet, kad irgi senukai ~2000m. modelio mersai. O dar pasitaikydavo ir senesnių transitų.
Yra Kautra, yra Centvalis su savo Mercedes-Benz Sprinter 315CDI. Atsirastų ir kiti vežėjai, svarbu duoti šansą.
Yra Kautra, yra Centvalis su savo Mercedes-Benz Sprinter 315CDI. Atsirastų ir kiti vežėjai, svarbu duoti šansą.
Nereikia jokios "Kautros". Mikrobai turi būti išeliminuoti iš VT, visiškai nesvarbu, ar jie važiuoja kaip maršrutiniai taksi, ar, dar blogiau, kaip autobusai, t.y. integruoti į sistemą, bet privatūs. VVT pakaktų kelių mikrobų 2-3 maršrutams aptarnauti. Daugiau poreikio nėra, o gretimų rajonų susisiekimu su miestu turi rūpintis rajonai. Kurie neskendi tokiose skolose kaip miestas.
Nereikia jokios "Kautros". Mikrobai turi būti išeliminuoti iš VT, visiškai nesvarbu, ar jie važiuoja kaip maršrutiniai taksi, ar, dar blogiau, kaip autobusai, t.y.
Jeigu tai "taksi" (transporto priemonė, kuri veža ten, kur klientas pageidauja) - tai jis negali būti "maršrutinis". O jeigu "maršrutinis" (važiuoja iš anksto nustatytu maršrutu pagal iš anksto nustatytą grafiką) - tai ne "taksi".
Nereikia jokios "Kautros". Mikrobai turi būti išeliminuoti iš VT, visiškai nesvarbu, ar jie važiuoja kaip maršrutiniai taksi, ar, dar blogiau, kaip autobusai, t.y. integruoti į sistemą, bet privatūs. VVT pakaktų kelių mikrobų 2-3 maršrutams aptarnauti. Daugiau poreikio nėra, o gretimų rajonų susisiekimu su miestu turi rūpintis rajonai. Kurie neskendi tokiose skolose kaip miestas.
Jeigu tai "taksi" (transporto priemonė, kuri veža ten, kur klientas pageidauja) - tai jis negali būti "maršrutinis". O jeigu "maršrutinis" (važiuoja iš anksto nustatytu maršrutu pagal iš anksto nustatytą grafiką) - tai ne "taksi".
Visiškai sutinku su abiem Dar kita problema tame, kad miestiečiai nenori nieko naujo. Vienas dalykas, kurį moka, tai tik paverkšlenti ar parėkti kokia bloga reforma, užuot kažką išmokę ir išbandę naujo.
Jeigu tai "taksi" (transporto priemonė, kuri veža ten, kur klientas pageidauja) - tai jis negali būti "maršrutinis". O jeigu "maršrutinis" (važiuoja iš anksto nustatytu maršrutu pagal iš anksto nustatytą grafiką) - tai ne "taksi".
O tai kaip kitaip tektų šią transporto priemonę vadinti? Mikroautobusu, kaip ir turėtų vadintis?
Jeigu tai "taksi" (transporto priemonė, kuri veža ten, kur klientas pageidauja) - tai jis negali būti "maršrutinis". O jeigu "maršrutinis" (važiuoja iš anksto nustatytu maršrutu pagal iš anksto nustatytą grafiką) - tai ne "taksi".
Mikroautobusais, arba tiesiog mažais autobusais. Juk jeigu jie laikosi maršruto ir grafiko - tai niekuo nesiskiria nuo autobuso, tik vietų skaičiumi.
Tam ir yra sąvoka maršrutinis taxi, o kad tai perestroikos laikų VT, kuris tik Rytų Europoje egzistuoja, tai jau kitas klausimas. Maršrutinis, nes važiuoja pagal maršrutą, o taxi, nes stoja, kur keleiviai prašo. Mikroautobusais galima vadinti tik tokius, kurie važinėja pagal autobusų bei troleibusų taisykles, pvz. aplink senamiestį dabar važinėjantis mikroautobusas:
Comment