Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jaučiu, kad keleiviams šio maršruto trąsos keitinėjimas jau yra atsibodęs ir nusibodęs.

    2013 05 14 - DĖL RENGINIO „VILNIAUS BRODAS GYVAS“ KEISIS 88 AUTOBUSŲ MARŠRUTO TRASA

    Informuojame, kad renginio „Vilniaus brodas gyvas“ metu bus draudžiamas transporto eismas Gedimino prospektu nuo J. Tumo-Vaižganto iki Vasario 16-osios gatvės, todėl gegužės 17 d. (penktadienį) nuo 14:00 iki 22:00 val. ir gegužės 18 d. (šeštadienį) nuo 11:30 iki 22:00 val. 88 maršruto autobusai važiuos pakeista trasa.

    88 maršruto „Nepriklausomybės a.–Gedimino pr.–Rotušė–Stotis–Užupis” autobusai važiuos pakeista trasa: nuo Gedimino pr. (Nepriklausomybės aikštės st.) važiuos V. Kudirkos, Pamėnkalnio, Pylimo gatvėmis, toliau – senąja trasa.

    Atsiprašome keleivių už nepatogumus.

    Informacija apie viešojo transporto darbą ir pakeitimus pateikiama interneto tinklalapyje www.vilniustransport.lt, socialiniame tinklapyje www.facebook.com/susisiekimo.paslaugos, mobiliaisiais telefonais (wap.vilniustransport.lt) bei darbo valandomis teikiama telefonu (8 5) 210 7050.

    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

    Comment


      Gegužės 28 dieną nuo 19 val. dėl geležinkelio pervažos darbų keičiasi 13 maršruto autobusų trasa

      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Vilniaus kontrolieriai ruošiasi „mikriukų“ medžioklei

        Už borto palikti privatūs vežėjai džiūgauja, o vilniečiai miklina kojas
        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

        Comment


          Mikriukai sunerimo, kad pradės juos tikrinti. Ir ne veltui. Tiesa, nepaminėta ar tikrins bilietus? Tikiuosi, kad tikrins.

          Comment


            „Viena iš alternatyvų – tai yra užsakomieji reisai. (...) Tarkim, būtų sudarytas sąrašas keleivių, su kuriais būtų sudaromos sutartys. Tarkim, Antanas, Petras, Juozas, Kazimieras važiuoja iš Fabijoniškių į stotį, mes sudarome sutartį su jais. Ir jie važiuoja, ir važiuodami moka sutartą kainą“, - sakė S. Matulionis.
            Labai įdomu, kaip tai veiks: atvažiuoja į stotelę mikrūškė, įlipi, tada užpildai sutartį (nurodai asmens kodą, adresą ir daug kitų dalykų), pasirašai sutartį, vairuotojas štampą uždeda, susimoki, gauni kvitą na ir tada galima važiuoti

            Comment


              Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
              Labai įdomu, kaip tai veiks: atvažiuoja į stotelę mikrūškė, įlipi, tada užpildai sutartį (nurodai asmens kodą, adresą ir daug kitų dalykų), pasirašai sutartį, vairuotojas štampą uždeda, susimoki, gauni kvitą na ir tada galima važiuoti
              Na, realiai tai man atrodo būtų pasirašomos sutartys iš anksto, pvz. metams į priekį. Tokiu atveju keleivis įliptų į mikriuką ir viskas. Tačiau juo galėtų važiuoti tik sutartis pasirašiusieji. Todėl pats mikriukas tampa taksi, o ne mikriukas (nebent absoliučiai visi jų keleiviai pasirašys sutartis, bet aš tuo labai labai abejoju). Man atrodo, kad čia jie bando tik pasišakoti ir paskutinį kartą pasispardyti. Ypač, kai aiškina, kad savivaldybė neturi teisės nebepratęsti sutarčių.. Čia yra juokingiausia. Maždaug analogiška situacija: tavo mobiliojo ryšio operatorius tau aiškina, kad tave paduos į teismą, jeigu tu nebepratęsi sutarties su jais

              Comment


                Tos sutartys yra nesąmonė ir praktiškai neįgyvendinamas dalykas. Na kas gi pasirašinės iš keleivių kažkokias sutartis? Juk formaliai dušmanai, vežantys tarp didžiųjų miestų, vežtų keleivius legaliai, jei tik būtų sudarytos su visais vežamais keleiviais sutartys. Bet juk jokių sutarčių jie nesudarinėja, nors praktiškai, kol renkami keleiviai tai ir įmanoma. O čia mieste, kai kai keleiviai lipa ir išlipa - absurdas.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Na, realiai tai man atrodo būtų pasirašomos sutartys iš anksto, pvz. metams į priekį. Tokiu atveju keleivis įliptų į mikriuką ir viskas. Tačiau juo galėtų važiuoti tik sutartis pasirašiusieji. Todėl pats mikriukas tampa taksi, o ne mikriukas (nebent absoliučiai visi jų keleiviai pasirašys sutartis, bet aš tuo labai labai abejoju). Man atrodo, kad čia jie bando tik pasišakoti ir paskutinį kartą pasispardyti. Ypač, kai aiškina, kad savivaldybė neturi teisės nebepratęsti sutarčių.. Čia yra juokingiausia. Maždaug analogiška situacija: tavo mobiliojo ryšio operatorius tau aiškina, kad tave paduos į teismą, jeigu tu nebepratęsi sutarties su jais
                  Situacija visai neanalogiška ir dar pavyzdį blogą pateikei. Įsivaizduok, esi verslininkas, su tavimi pasirašo sutartį, tu investuoji, bet savivaldybė sugalvoja sutartį nutraukti anksčiau ir tu negauni suplanuotų pajamų.

                  Daugeliui vežėjų sutartys baigsis ne liepos 1 d., bet savivaldybė siekia tas sutartis nutraukti anksčiau, pažeisdama sutarties sąlygas. Vežėjai sėkmingai laimėtų teisme ir dar prisiteistų kompensacijas už negautas pajamas.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                    Situacija visai neanalogiška ir dar pavyzdį blogą pateikei. Įsivaizduok, esi verslininkas, su tavimi pasirašo sutartį, tu investuoji, bet savivaldybė sugalvoja sutartį nutraukti anksčiau ir tu negauni suplanuotų pajamų.

                    Daugeliui vežėjų sutartys baigsis ne liepos 1 d., bet savivaldybė siekia tas sutartis nutraukti anksčiau, pažeisdama sutarties sąlygas. Vežėjai sėkmingai laimėtų teisme ir dar prisiteistų kompensacijas už negautas pajamas.
                    Dalis sutarčių galbūt. Bet kita dar didesnė dalis sutarčių baigiasi liepos 1 d. Kita dalis baigiasi šių metų pabaigoje, berods. Tačiau tos sutartys jau yra pasibaigusios dar seniau. Dabar jos tėra pratęstos. T.y. mano pateiktas pavyzdys puikiai atspindi situaciją: pasiėmei iš bitės 2 metų sutartį + telefoną, už kurį moki kas mėnesį. Praėjus dviems metams sutartis automatiškai pratęsiama neribotam laikui (šiuo VT atveju - ribotam), tačiau tu ją gali nutraukti bet kada. O Bitė reikalauja, kad tu ją pratęstum, kitaip žada tave į teismą paduot ir dar sako, kad jai neatsipirko tau parduotas telefonas (už kurį tu jau susimokėjai per tuos pirmus 2 metus). Va kame esmė.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Dalis sutarčių galbūt. Bet kita dar didesnė dalis sutarčių baigiasi liepos 1 d. Kita dalis baigiasi šių metų pabaigoje, berods. Tačiau tos sutartys jau yra pasibaigusios dar seniau. Dabar jos tėra pratęstos. T.y. mano pateiktas pavyzdys puikiai atspindi situaciją: pasiėmei iš bitės 2 metų sutartį + telefoną, už kurį moki kas mėnesį. Praėjus dviems metams sutartis automatiškai pratęsiama neribotam laikui (šiuo VT atveju - ribotam), tačiau tu ją gali nutraukti bet kada. O Bitė reikalauja, kad tu ją pratęstum, kitaip žada tave į teismą paduot ir dar sako, kad jai neatsipirko tau parduotas telefonas (už kurį tu jau susimokėjai per tuos pirmus 2 metus). Va kame esmė.
                      Oi kaip meluoji! Liepos 1 d. baigsis vos kelių ir tikrai mažiau negu pusės vežėjų sutartys. Susisiek su Vilniaus miesto vežėjų asociacijos prezidentu Sauliumi Matulioniu ir tau patvirtins. Taip, kita dalis baigsis metų gale. Kitos yra pasibaigusios anksčiau, bet pratęstos savivaldybės ir pratęstos tik metams, o tai diskriminuoja tuos vežėjus prieš kitus - vien už tai savivaldybę galima paduoti už teismą. Kodėl vieniems vežėjams pratęsia metams arba pusei, o kitiems jau 5 metams? Proteguojami savivaldybės vežėjai.

                      Vežėjai nereikalauja savivaldybės, kad būtų pratęstos sutartys. Vežėjai reikalauja, kad sutartys nebūtų nutrauktos anksčiau, negu baigiasi jų terminas. Savivaldybė siekia visas sutartis, nepaisant jų galiojimo laiko, nutraukti liepos 1 d. ir taip rizikuoja aiškintis teisme ir jame pralaimėti. Tavo pavyzdys su Bite šiuo atveju pro vartus.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Sveiki. Norėčiau paklaust dėl 3-io autobusų pirkimo etapo. t.y. 22 nauji ispaniški autobusai. Tai gal kas žino iš kažkur, ar jie bus 12 metrų (trumpi) ar 18-ios (ilgi)? Koks jų modelis?

                        Comment


                          Bus TATA Hispano 12 m. Arba Alexander Dennis, kuriuos taip pat siūlo TATA. Ispanijoje kitokių negamina.

                          Comment


                            Tata Hispano
                            Urban buses
                            Urban Hybrids:

                            Tata Motors Hybrid - http://www.tatahispano.com/modelo-hi...ia.php?lang=en
                            Alexander Dennis Hybrid - http://www.tatahispano.com/modelo-hi...ia.php?lang=en

                            area - http://www.tatahispano.com/modelo-ur...ia.php?lang=en

                            habit - http://www.tatahispano.com/modelo-ur...ia.php?lang=en

                            Comment


                              Area ir Habit ne hibridai. O perkami bus hibridai.

                              Comment


                                Kiek gali ten ta guma su ju pirkimais tasyt. Gal jau aisku, kad pagaliau bus?

                                Comment


                                  Idiotiškos tos ispanų sėdynės

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Area ir Habit ne hibridai.
                                    Tai atskirai ir parašiau. Per tarpus.

                                    Comment


                                      Na ir kalanburas gaunasi... Kiek markių jau bus parke?
                                      "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                                      Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                                      Adam Mickiewicz

                                      Comment


                                        Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                                        Idiotiškos tos ispanų sėdynės
                                        Vilniuje irgi yra autobusai su ispaniškomis sėdynėmis (Castrosua CS40 ant MB 0405G važiuoklės)
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment

                                        Working...
                                        X