Parašė ArtisLT
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Paskutinis taisė lietus; 2013.04.19, 18:54.
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąPirmiausiai norėtūsi paklausti ar piešiant schemą teko šitom linijom pravažiuoti, ne neįsivaizduoju kam būtų skirti sustojimai atkarpoje tarp Panerių ir Tūkstantmečio gatvės, be to ten privažiuojamsis kelias prie gamyklų, kad juo leisti keleivinius traukinius tektų galima sakyti nutiesti liniją iš naujo, be to ten ir leistinas greitis atitinkamas, ir iešmai berots rankiniai ir nerakinami. Nelabai kam reikalingi ir sustojimai tarp stoties ir Pavilnio, be to ir priėimas prie geležinkelio ten gana sudėtingas. Be to ir dabar traukiniuose keleivių iš Pavilnio sustojimo netiek jau ir daug, kad vertėtų dažninti tarukinių eismą toje atkarpoje.
Beja, kalbėjau su mūsų miesto meru, tai tokie planai yra.
Galimi panaikinami autobusų maršrutai (pagal naujus maršrutus nuo liepos 1d.):
1 Stotis – Oro Uostas;
1A Stotis – Pašto st. – Kirtimai;
13 Žemasis Pavilnys–Markučiai–Stotis–Vilkpėdė (modifikuojant į privežamąjį maršrutą Pavilniuose ir Markučiuose iki Pavilnių (Žiedų g.) st.(raudonoji linija));
19 Stotis – Salininkai (modifikuojant į privežamąjį maršrutą Salininkuose iki Salininkų st. (raudonoji linija));
25 Žemieji Paneriai–Aukštieji Paneriai–V.A.Graičiūno g. (modifikuojant į privežamąjį maršrutą Aukštuosiuose Paneriuose iki Aukštųjų Panerių (žarijos g.) st.(žalioji linija));
28 Žemieji Paneriai–Grigiškės (modifikuojant į privežamąjį maršrutą Grigiškėse iki Grigiškių st. (oranžinė linija));
31 Stotis–Pavilnys–Naujoji Vilnia;
42 Stotis–Eišiškių pl.–Salininkai (modifikuojant į privežamąjį maršrutą Kirtimuose iki Kirtimų st. (raudonoji linija));
51 Žemieji Paneriai–Trakų Vokė–Daniliškės (modifikuojas į privežamąjį maršrutą Trakų Vokėje ir Daniliškėse iki Trakų Vokės stoties (žalioji linija));
68 Žemieji Paneriai - Lentvaris (modifikuojant į privežamąjį maršrutą Lentvaryje iki Lentvario st. (žalioji linija));
74 Stotis – Subačiaus g.– Parko g. (modifikuojant į privežamąjį maršrutą Naujojoje Vilnioje iki Naujosios Vilnios st. (raudona Linija));
78 Stotis–Eišiškių pl.–Pagiriai (modifikuojant į Pagiriai – Baltoji Vokė – Juodšiliai iki Juodšilių st. (raudonoji linija));
82 Stotis–Salininkai–Miškiniai.
Comment
-
Parašė ArtisLT Rodyti pranešimąTai kas sako kad reikai tik traukinius paleisti? Reik ir aplinkinę infrastruktūrą sutvarkyti, ir jeigu visa sistema pradės veikti ir šitie maršurai pakeis autobusus (žemiau autobusai kurie galėtų būti panaikinti) bus daug keleivių. Visą pramoninį rajoną, N. Vilnią, Grigiškės, Lentvarį, Kirtimus aptarnautų.
Beja, kalbėjau su mūsų miesto meru, tai tokie planai yra.
Galimi panaikinami autobusų maršrutai (pagal naujus maršrutus nuo liepos 1d.):
1 Stotis – Oro Uostas;
1A Stotis – Pašto st. – Kirtimai;
13 Žemasis Pavilnys–Markučiai–Stotis–Vilkpėdė (modifikuojant į privežamąjį maršrutą Pavilniuose ir Markučiuose iki Pavilnių (Žiedų g.) st.(raudonoji linija));
19 Stotis – Salininkai (modifikuojant į privežamąjį maršrutą Salininkuose iki Salininkų st. (raudonoji linija));
25 Žemieji Paneriai–Aukštieji Paneriai–V.A.Graičiūno g. (modifikuojant į privežamąjį maršrutą Aukštuosiuose Paneriuose iki Aukštųjų Panerių (žarijos g.) st.(žalioji linija));
28 Žemieji Paneriai–Grigiškės (modifikuojant į privežamąjį maršrutą Grigiškėse iki Grigiškių st. (oranžinė linija));
31 Stotis–Pavilnys–Naujoji Vilnia;
42 Stotis–Eišiškių pl.–Salininkai (modifikuojant į privežamąjį maršrutą Kirtimuose iki Kirtimų st. (raudonoji linija));
51 Žemieji Paneriai–Trakų Vokė–Daniliškės (modifikuojas į privežamąjį maršrutą Trakų Vokėje ir Daniliškėse iki Trakų Vokės stoties (žalioji linija));
68 Žemieji Paneriai - Lentvaris (modifikuojant į privežamąjį maršrutą Lentvaryje iki Lentvario st. (žalioji linija));
74 Stotis – Subačiaus g.– Parko g. (modifikuojant į privežamąjį maršrutą Naujojoje Vilnioje iki Naujosios Vilnios st. (raudona Linija));
78 Stotis–Eišiškių pl.–Pagiriai (modifikuojant į Pagiriai – Baltoji Vokė – Juodšiliai iki Juodšilių st. (raudonoji linija));
82 Stotis–Salininkai–Miškiniai.
Comment
-
Man įdomu, iš kur galima rasti pinigų visoms šioms naujovėms?
Juk riedmenų teks pirkti tikrai labai daug, be to, dėl išaugusio traukinių eismo intensyvumo neišvengiamai teks tiesti antruosius kelius ruožuose, kurie dabar yra vienkeliai.
Ir dar viena pastaba- nepamirškite, kad, tarkime, ne visi iš Naujosios Vilnios ar Grigiškių važiuoja būtent į Stotį. Juk yra dar tarpiniai objektai, kurių kai kurie yra pakankamai svarbūs. Traukiniai jų neaptarnaus, be to, nepatogu yra važiuoti, pavyzdžiui, iš Grigiškių į Gerosios Vilties st. pro Stotį, ar iš Pagirių į Stotį pro Juodšilius.Na, o iš Markučių į Stotį pro Pavilnį tikrai niekas nevažiuos.
Traukiniai Pavilnyje 31 maršruto nepakeis, nes traukiniai aptarnauja tik Žemąjį Pavilnį, o 31-as - Aukštąjį. Nėra net teorinės galimybės organizuoti privežimą iš A. Pavilnio iki traukinių stotelės Ž. Pavilnyje. Tuputiškių serpantinu autobusai tikrai nevažiuos!Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.04.20, 21:24.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąTai yra iš tikrųjų kažkokie planai Traukiniu integravimui mieste?
Taip pat šnekėjau su Vilniaus Metro asocoacijos vadomu, tai jis irgi atsakė, kad LG turi tokių planų, nes linijos yra labai mažai apkrautos, o pilnai įrengus Vilniaus geležinkelio aplinkelį išvis beveik neliks tose linijojse eismo, todėl jie ieško būtų kaip išnaudoti infrastruktūrą.
Beja minėjo, kad ir Kaune mąsto kaip panaudoti mieste esančią geležinkelių infrastruktūrą.
Taip kad gal ir pamatysime geležinkelių integravimą į miesto VT. Bandysiu daugiau pasiaiškinti apie planus, ir kai žinosiu pranešiu.Paskutinis taisė ArtisLT; 2013.04.21, 10:59.
Comment
-
Geležinkelio integravimas į VT sistemą Naujojoje Vilnioje sudarys tik daug nepatogumo. Tiems, kas gyvena "Naujojoje" Naujojoje Vilnioje, tektų autobusų atvažiuoti į Tremtinių stotelę, palaukti traukinio, važiuoti traukiniu iki Stoties. O jeigu iš Stoties atliekamas dar vienas persėdimas (pvz. Lazdynai, Naujamiestis, Naujininkai ir t.t.)? Jau du persėdimai.
Pavilnio gyventojams, gyvenantiems Paeglinės Soduose, Strelčiukuose ir kitose atokiose vietose, tektų dar kiek laiko eiti į Pavilnio geležinkelio stotį.
Nusimatytų patoooogumai.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąGeležinkelio integravimas į VT sistemą Naujojoje Vilnioje sudarys tik daug nepatogumo. Tiems, kas gyvena "Naujojoje" Naujojoje Vilnioje, tektų autobusų atvažiuoti į Tremtinių stotelę, palaukti traukinio, važiuoti traukiniu iki Stoties. O jeigu iš Stoties atliekamas dar vienas persėdimas (pvz. Lazdynai, Naujamiestis, Naujininkai ir t.t.)? Jau du persėdimai.
Pavilnio gyventojams, gyvenantiems Paeglinės Soduose, Strelčiukuose ir kitose atokiose vietose, tektų dar kiek laiko eiti į Pavilnio geležinkelio stotį.
Nusimatytų patoooogumai."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
-
Galėtų Vilniaus savivaldybė stumti projektą, traukinio greičio didinimui kelyje Vilnius-Kaunas šimto kilometrų atkarpą, per 1,15 arba per 2 val. aš manau yra nenormalu. Mano manymu greitasis traukinys šią atkarpa per 50-40min galėtų tikrai įveikti. Traukinys yra, bėgiai yra(patvarkius), tik reik sutvarkyti pervažas, bei sureguliuoti pėsčiųjų perėjimus per kelią, įrengiant tunelius ar surenkamus metalinius tiltus. Nes nemažai žmonių keliauja geležinkeliu šia atkarpa, o kur dar visi autobusų pervežami keliaiviai. O naujų projektų geležinkeliai neturėtų imtis kol iš šito maršruto visų pinigų neišspaudė.
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąGalėtų Vilniaus savivaldybė stumti projektą, traukinio greičio didinimui kelyje Vilnius-Kaunas šimto kilometrų atkarpą, per 1,15 arba per 2 val. aš manau yra nenormalu. Mano manymu greitasis traukinys šią atkarpa per 50-40min galėtų tikrai įveikti. Traukinys yra, bėgiai yra(patvarkius), tik reik sutvarkyti pervažas, bei sureguliuoti pėsčiųjų perėjimus per kelią, įrengiant tunelius ar surenkamus metalinius tiltus. Nes nemažai žmonių keliauja geležinkeliu šia atkarpa, o kur dar visi autobusų pervežami keliaiviai. O naujų projektų geležinkeliai neturėtų imtis kol iš šito maršruto visų pinigų neišspaudė.
Comment
-
Panagrinėjau kol kas planuojamus tvarkaraščius, tai likau nustebintas, kad 115 maršrutas trasą Naujoji Vilnia - Klinikų st. įveikinės net 44 minutes (6:00 - 9:15 ir 16:11 - 19:55 laikotarpyje) ir 43 minutes (10:24 - 15:32 ir 20:35 - 21:52 laikotarpyje).
Tuo tarpu trasą Klinikų st. - Naujoji Vilnia jis įveikinės tik per 34 minutes. Tikėkimes, kad čia tiesiog klaida.
Tvarkaraščio pvz.:
6:00 NV žiedas
6:01 Parko st.
6:02 RPL
6:03 Genių st.
6:05 Tremtinių st.
6:07 Dūmų st.
6:09 A. Kojelavičiaus st.
6:10 Uosių st.
6:12 Paparčių st.
6:14 Kalno st.
6:17 Rokantiškės
6:41 Bistryčios st.
6:44 Klinikų st.
6:44 Klinikų st.
6:47 Bistryčios st.
7:03 Kalno st.
7:05 Paparčių st.
7:07 Uosių st.
7:09 A. Kojelavičiaus st.
7:10 Dūmų st.
7:13 Tremtinių st.
7:15 Genių st.
7:16 RPL
7:17 Parko st.
7:18 NV žiedasPaskutinis taisė grustnyj; 2013.04.21, 17:11.
Comment
-
Parašė ArtisLT Rodyti pranešimąTikrai planų kol kas nemačiau, bet atsakymas mero buvo kad yra.
Parašė ArtisLT Rodyti pranešimąTaip pat šnekėjau su Vilniaus Metro asocoacijos vadomu, tai jis irgi atsakė, kad LG turi tokių planų, nes linijos yra labai mažai apkrautos, o pilnai įrengus Vilniaus geležinkelio aplinkelį išvis beveik neliks tose linijojse eismo, todėl jie ieško būtų kaip išnaudoti infrastruktūrą.
Apie žaliąją liniją iki Trakų - vistiek nuo Panerių iki Lentvario ji sutampa su niekur dingti negalinčių didelių krovinių srautų, todėl ten jau nieko integruoti nepavyks.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJam nieko kito nelieka kaip sakyti, kad turi planų - toks jo darbas.
Tarpstotos Vilnius - Kirtimai (raudonosios linijos dalis) dabar yra naudojamas beveik tik maršrutui Vilnius - Oro uostas. Kodėl iki šiol AZ iki šiol nesuinteresavo geležinkelius šį maršrutą integruoti į miesto transporto sistemą?
Apie žaliąją liniją iki Trakų - vistiek nuo Panerių iki Lentvario ji sutampa su niekur dingti negalinčių didelių krovinių srautų, todėl ten jau nieko integruoti nepavyks.
Aš labiausiai remiuosiu Kopenhagos pavyzdžiu, nes geriausiai jį pažįstu, ir ten bėgiais traukiniai važiuoja ir krovininiai, ir tarpmietiniai/tarpvalstybiniai, ir miesto traukiniai (daug linijų). Sugeba prasileknt ir sutilpti, piko metu maždaug kas 3-4 min koks nors traukinys pravažiuoja, ir Lietuvos bėgių apkrovimui iki tokio lygio dar labai labai toli.
Taip čia yra idėja ir dar daug išanalizuot ir daug sprendimų paruošti reikia prieš ją įgyvendinant
Comment
-
Jeigu kažkam tikrai rūpėtų viešojo transporto sistema Vilniuje, jau dabar miesto gyventojai galėtų džiaugtis gana geru susisiekimu tarp centro ir miegamųjų rajonų, tarp priemiesčių ir centro, tarp Vilniaus ir Kauno ir t.t.. Visos egzistuojančios sistemos galėtų būti integruotos ir puikiai aptarnautų esamus keleivių srautus. Tačiau nepanašu, kad kažkam rūpėtų viešasis transportas tame mieste.
Comment
-
Pasakykit, kada Lietuvos geležinkeliams realiai rūpėjo neprarasti keleivių? Va kaip tik šiandien teko džiaugsmas pasivažinėti į Pabradės pusę, tai tikrai nustebau, kaip lėtai traukiniai važinėja, įskaitant miesto ribas. Jei čia kažkoks maksimalus greitis, tai kodėl Šveicarijoje ar Prancūzijoje miestų stotyse traukiniai praskrieja 150-200 km/h greičiu? Net ant širdies negera pasidaro kai taip prašvilpia traukinukas, bet suprantu, kad kodėl keleiviai renkasi geležinkelius ir viešąjį transportą: jie įvertina greitį ir patogumą.
Mano galva, LG galėtų pasistengti, kad apskritai visa infrastruktūra galėtų atlaikyti kur kas didesnį greitį, o tai atsilieps ir priemiestinių maršrutų greičiui.
Vilnius - naujoji vilnia: 9 km, 10-14 min, t.y. 54 - 39 km/h, come on...
Vilnius - Lentvaris: 18 km, 14-27 (!) min, t.y. 77 - 40 km/h. Na ir komerciniai greičiai.
Aišku šiaurinės miesto dalies geležinkelis apskritai nepasiekia, bet tai tegul galvoja geležinkeliai, ar jie nori gauti rinką ir keleivius, ar jie nori padvėsti. Na akivaizdu, kad kai gauna $$$ iš krovinių, tai galvos dėl keleivių galima nesukti.
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąPasakykit, kada Lietuvos geležinkeliams realiai rūpėjo neprarasti keleivių? Va kaip tik šiandien teko džiaugsmas pasivažinėti į Pabradės pusę, tai tikrai nustebau, kaip lėtai traukiniai važinėja, įskaitant miesto ribas. Jei čia kažkoks maksimalus greitis, tai kodėl Šveicarijoje ar Prancūzijoje miestų stotyse traukiniai praskrieja 150-200 km/h greičiu? Net ant širdies negera pasidaro kai taip prašvilpia traukinukas, bet suprantu, kad kodėl keleiviai renkasi geležinkelius ir viešąjį transportą: jie įvertina greitį ir patogumą.
Mano galva, LG galėtų pasistengti, kad apskritai visa infrastruktūra galėtų atlaikyti kur kas didesnį greitį, o tai atsilieps ir priemiestinių maršrutų greičiui.
Vilnius - naujoji vilnia: 9 km, 10-14 min, t.y. 54 - 39 km/h, come on...
Vilnius - Lentvaris: 18 km, 14-27 (!) min, t.y. 77 - 40 km/h. Na ir komerciniai greičiai.
Aišku šiaurinės miesto dalies geležinkelis apskritai nepasiekia, bet tai tegul galvoja geležinkeliai, ar jie nori gauti rinką ir keleivius, ar jie nori padvėsti. Na akivaizdu, kad kai gauna $$$ iš krovinių, tai galvos dėl keleivių galima nesukti.
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąVilnius - naujoji vilnia: 9 km, 10-14 min, t.y. 54 - 39 km/h, come on...
Vilnius - Lentvaris: 18 km, 14-27 (!) min, t.y. 77 - 40 km/h. Na ir komerciniai greičiai.
Aišku šiaurinės miesto dalies geležinkelis apskritai nepasiekia, bet tai tegul galvoja geležinkeliai, ar jie nori gauti rinką ir keleivius, ar jie nori padvėsti. Na akivaizdu, kad kai gauna $$$ iš krovinių, tai galvos dėl keleivių galima nesukti.
Comment
-
Parašė RR-124 Rodyti pranešimąDėl traukinio į Grigiškes. Siūlytojai nors žino kad pskutinę stotelę planuoja popieriaus fabriko teritorijoje? Jei fabrikas ir sutiktų (kas labai abejotina) priėjimas prie stotelės būtų tragiškas.
Comment
Comment