Parašė OneMillion
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Mikroautobusai sostinėje. Būti ar nebūti?
Mikroautobusai, atsiradę šalies didmiesčių gatvėse vos tik suklestėjus laukiniam kapitalizmui, pamažu traukiasi, užleisdami vietą didiesiems autobusams. Vežėjai mikroautobusais perima tas funkcijas, kokios jiems tradiciškai skirtos civilizuotuose Europos miestuose – privežti keleivius iki pagrindinių maršrutų.
Civilizuotuose kraštuose nėraViskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Taip vadinamuose civilizuotuose miestuose mikroautobusų beveik nėra. Tuo tarpu iš straipsnio galima susidaryti nuomonę (tie, kas nebuvo ir nežino), kad daugumoje "civilizuotų miestų" mikroautobusai yra norma, ypač mieto pakraščiuose. Anaiptol taip nėra.Paskutinis taisė Al1; 2013.04.11, 22:11.
Comment
-
Keleiviai: naujuose Vilniaus autobusuose smirda dujomis
http://www.alfa.lt/straipsnis/151202...3-04-13_08-01/
Su Zuoku kariaujantiems privatiems vežėjams – Konkurencijos tarybos smūgis
http://www.alfa.lt/straipsnis/151314...3-04-12_20-00/
Comment
-
Poetai savo kūrybą skaitė ir į renginius kvietė 2-ojo maršruto troleibuse:
Panorama, 2013-04-12
Reportažas - nuo 34-tos minutės.Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Vilniaus gatvėse bręsta karas tarp vežėjų
Vilniaus viešojo transporto darbuotojų profsąjunga paskelbė protesto notą prieš mikroautobusus, kuriuos ir šiaip išguiti iš miesto centro užsimojo sostinės valdžia. Vilniaus privatūs vežėjai praėjusią savaitę pagrasino visuotiniu streiku, jeigu savivaldybė nuo liepos 1 dienos nebeleis vežioti keleivių.
Jonas Dekaminavičius: Mes už sąžiningą konkurenciją, kai konkuruojama vienodomis sąlygomis
Profsąjungos atstovai atkreipė dėmesį į tai, kad mikroautobusai dirba tik tada, kai yra keleivių, o įmonės „Vilniaus viešasis transportas“ vairuotojai važiuoja nuo ankstyvo ryto iki nakties – net kai keleivių nėra daug, nes turi užtikrinti gyventojų susisiekimą. Be to, tik „Vilniaus viešasis transportas“ 70 proc. keleivių vežami su 80 ir 50 proc nuolaidomis. Tuo sudarytos nevienodos konkurencinės sąlygos.Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Kampanija "vaje kokie baisūs Vilniaus troleibusai, greičiau juos supjaustykime" prasideda:
Skaitytojo skundas. Vilniaus troleibusus puošia skylės (video)
Nenuostabu, kad neskiriant lėšų troleibusų remontui, jie tampa tokios būklės - matyt visgi Zuokas & Co savo tikslą - troleibusų išnaikinimą - pasieks per porą metų.Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Ka Jūs manote apie tokią idėją:
Vykstant diskusijoms ar Vilniui įsirengti metro, tramvajų ar kitą greitą visuomeninio transporto rūšį, miestas tūrėtų apsvarstyti galimybę įsirengti antžeminį greitųjų traukinių tinklą pietinėje miesto dalyje. Kadangi didžioji – brangiausia infrastruktūros dalis jau yra įrengta (traukinių bėgiai), ši transporto rūšis galėtų būti greitai, su palyginti mažais kaštais (atsižvelgiant į galima didelį keleivių skaičių) įrengta ir aptarnauti Naujosios Vilnios, Pavilnio, Markučių, Rasų, Naujininkų, Kirtimų, Salininkų, Juodšilių, Žemųjų Panerių, Aukštųjų Panerių, Grigiškių, Trakų Vokės, Lentvario ir Trakų gyventojus ir tuose rajonuose dirbančius žmones, taip pat paskatinti šių rajonų plėtrą.
Privalumai
• Bėgiai jau įrengti;
• Geležinkelis nebedalins miesto, o jį sujungs;
• Pritrauks investicijas į teritorijas aplink būsimas stoteles;
• Paskatins probleminių ir atokesnių rajonų plėtrą;
• Ekologiškas transportas;
• Automobilinių kelių apkrovimo mažinimas;
• Greitas transportas palyginus su autobusais;
• Laisvai integruojamos kitos transporto rūšys.
Galimi maršrutai
Raudonoji linija
Naujoji Vilnia – Pavilniai (Žiedų g.) – Juodasis kl – P. Višinskio g./Rasų g. – Vilniaus Geležinkelio Stotis – Naujininkai (Dariaus ir Girėno g/Švitrigailos g.) – Naujininkai (Šaltkalvių g.) – IKEA – Vilniaus Oro Uostas – Kirtimai – Salininkai – Juodšiliai – Valčiūnai (arba Viešasis Logistikos Centras – Baltoji Vokė – Aukštieji Paneriai)
Oranžinė linija
Vilniaus Geležinkelio stotis - Naujininkai (Dariaus ir Girėno g/Švitrigailos g.) – Tūkstanmečio g. – Riovonių g. – Norfa Bazė – Sausupio g. – Paneriai (Ūmėdžių g. ) – Paneriai (Agrastų g./Vilijos g.) – Regitra (Lentvario g.) – Maxima Bazė – Neravai – Grigiškės.
Žalioji linija
Vilniaus Geležinkelio stotis - Naujininkai (Dariaus ir Girėno g/Švitrigailos g.) – Tūkstanmečio g. – Riovonių g. – Norfa Bazė – Sausupio g. – Paneriai (Ūmėdžių g. ) – Paneriai (Agrastų g./Vilijos g.) – Aukštieji Paneriai (Žarijos g.) – Trakų Vokė – Letvaris – Seniejis Trakai – Trakai
Detalesnis linijų planas http://foto.terpe.lt/inkelti/20130416/i41_A-Metroj.jpg
Kaip pavyzdinė sistema gali būti analizuojama Kopenhagos antžeminė traukinių sistema S-Tog (http://www.dsb.dk/s-tog/)
• Sistema funkcionuoja apie 30-35km spinduliu nuo miesto centro;
• Perveža didžiausią dalį miesto gyventojų (tai pat ir dviračių);
• Sistema integruota su autobusais ir Metro;
• Dauguma užmiesčio autobusų maršrutai naudojami kaip privežamieji iki traukinių stotelių;
• Nekilnojamo turto, kuo mažesniu atstumu nuo traukinių stotelių, vertė didėja;
• Aplink traukinių stoteles esančios teritorijos yra traukos centai, su prekybos centrais, parduotuvėmis, viešosiomis paslaugomis, biurais.Paskutinis taisė ArtisLT; 2013.04.16, 23:51.
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąVienas esminis klausimas: spėju, kad tos pažymėtos geležinkelio linijos dabar naudojamos ir prekinių traukinių eismui, kaip tada numatomas krovinių gabenimas geležinkeliu? Yra alternatyvių trasų? Nes LG (o tuo pačiu ir valstybė) uždirba tik iš krovinių gabenimo geležinkeliais...
Ir dabar N-Vilnia- Vilnius-Trakai ir Vilnius - Valciunai vyksta keleiviu
pervežimas tik labai retas grafikas ir skaitomas kaip tarpmiestinis gabenimas o ne integruotis i bendrą miesto sistemą, su bendru bilietu.
Bet sutinku, kad padidėjus apkrovimui reikės tobulinti infrastruktūrą (ir čia ekspertams spręsti kiek), bet nereiks jos tiesti nuo 0. Be to, kai išplės Vilniaus traukinių aplinkelį nuo Panerių iki N. Vilnios, linijos kertančios miestą liks tusčios, tik keleiviams skirtos.Paskutinis taisė ArtisLT; 2013.04.17, 08:31.
Comment
-
Pirma, Vakaruose krovininių vežimas geležinkeliais dešimt kartų mažesnis nei Lietuvoje. Antra, Vilniuje geležinkelis eina mažai urbanizuotomis vietovėmis, todėl tikėtis kažkokio tai didelio potencialo keleivių pervežime NEGALIMA. Tai nereiškia, kad esamų linijų negalima intensyviau išnaudoti ir integruoti į miesto VT, tačiau apie S-Bahną ar kažką panašaus, kurie veikia Vakarų Europos mietuose geriau nesvaigti.
Comment
-
Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąNenuostabu, kad neskiriant lėšų troleibusų remontui, jie tampa tokios būklės - matyt visgi Zuokas & Co savo tikslą - troleibusų išnaikinimą - pasieks per porą metų.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąKažkas įmetė šį video merui Facebooke, Vilniaus Savivaldybės atsakymas va toks: "Po Viešojo transporto optimizacijos, tokių priemonių mieste nebeturėtų likti."
Klausėtės video iš to Vilniaus viešojo transporto sistemos optimizavimo pristatymo? Visai pabaigoje, vienai žurnalistei paklausus apie miesto VT būklę, A.Zuoko buvo pasakyta:
šiandien mes šių metų pabaigoje mes turėsime pusę parko naujesnio negu 10 metų. Tai yra 160 transporto priemonių, Volvo, Mercedesai, MANai jau yra atvažiavę, Soliariai nauji autobusai atvažiuos rugsėjo – spalio mėnesiais, ir dar keletą, dar apie 20 transporto priemonių metų pabaigoje. Tokios kokybės visuomeninio transporto Vilniuje dar nebuvo. Aišku, mes turime problemą, tramva, troleibusus, nes kaip žinote troleibusų vidutinis amžius yra gana didelis, šiuo atveju siekia man atrodo 18, 18 metų, o kai kurie važinėja daugiau negu 20 metų, tai šiuo atveju troleibusų deja mes nekeisime į naujus, nes pagal tą pačią galimybių studiją kuri atlikta, norint atkurti, kad būtų ne mažiau, ne mažesnis negu 10 metų vidurkis troleibusų, mums reikėtų investuoti apie 300 milijonų litų. O mes puikiai žinome ir matome, kas dedasi pasaulyje, ateityje visas visuomeninis transportas bus elektrinis. Tai yra bus tie patys troleibusai, tiktai jiems nereikės kontaktinio tinklo, o jie naudos baterijos elektrą, kuri pasikrauna momentiškai, sustojusi autobusų stotelėse. Tai tokiu būdu natūralu, kad mes šiandien pereinam į dujinius autobusus, o dar netolimoj ateityje, manyčiau, kad penkerių metų laikotarpyje, pereitume prie elektrinių autobusų. Ir tuo todėl neplanuojame pirkti naujų troleibusų, nes tai būtų investavimas į vakar dieną.
Ar su tokiais žmonėmis įmanoma diskutuoti, ar jie gali girdėti argumentus? Susisiekiau su troleibusų gamintojais, atstovais miestų, kuriuose troleibusų tinklas ne tik naudojamas, bet ir plečiamas. Gavau pasiūlymą, kad atvažiuotų čia į Vilnių ir supažindintų sprendimus priimančius žmones su, kaip parašė "sėkmės istorijomis", t.y., su troleibusų privalumais, didesnėmis galimybėmis, ekonomiškumu (atsižvelgiant į ilgalaikį naudojimą, o ne matant vien didesnę jų kainą) ir pasiektais rezultatais etc etc. - bet o kas gi pas mus būtų tokie žmonės, kurie yra "open minded", kaip kad rašė tas žmogus?
Liūdna ir pikta, kad tenka gyventi mieste, kuris valdomais šitokiais metodais.Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąJau mėnesiais stovi troleibusai, kuriems būtinas remontas, depe, bet jie nėra remontuojami. Vyksta piktybinis troleibusų būklės bloginimas, jų įvaizdžio menkinimas keleivių ir apskritai visuomenės akyse.
Comment
-
Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąJau greitu metu į supjaustymą planuoja išsiųsti 30 - 50 (skirtingų šaltinių duomenimis) troleibusų. Apie autobusus to negirdėti, na jie gi negendantys ir nelūžtantys Jau mėnesiais stovi troleibusai, kuriems būtinas remontas, depe, bet jie nėra remontuojami. Vyksta piktybinis troleibusų būklės bloginimas, jų įvaizdžio menkinimas keleivių ir apskritai visuomenės akyse. Kai kalbėjau autobusų parke su žmogumi, kuris pats prie autobuso vairo sėdėjo virš 30 metų, jis parodė į vieną autobusą ir pasakė daugmaž taip: "va tas autobusas, iš išorės atrodo gražiai, nudažytas, bet viduje jis kiauru dugnu". Bet tokie autobusai kažkodėl nekliūva niekam - blogi yra tik troleibusai. Jei būtų norima pamąstyti, kodėl šitaip yra daroma - atsakymus būtų galima rasti nesunkiai. Tuo tarpu visi ploja katučių Zuokui ir Co, pozuojančiam prie MAN autobusų ir naikinančiam troleibusų tinklą, kad galėtų pasiekti sau ir savo chebrai reikiamą situaciją - 0 troleibusų, autobusų linijos palengva perduodamos privatininkams ir vieną dieną VVT arba išnyksta, arba tampa privačia įmone (pamiršote, kaip atsirado įmonė TOKS?), Žolyno g. 15 atsiranda gražūs brangūs kotedžai etc.
Klausėtės video iš to Vilniaus viešojo transporto sistemos optimizavimo pristatymo? Visai pabaigoje, vienai žurnalistei paklausus apie miesto VT būklę, A.Zuoko buvo pasakyta:
Troleibusų jis nebeskaičiuoja net - "parkas" skaičiuojamas tik autobusų. Vėl svaigsta apie elektrinius autobusus jau po 5 metų, ir dargi įsikraunančius stotelėse. 300 milijonų troleibusams (beje, įdomi suma, na bet tai ilga kalba) yra per daug, o milijardai tramvajui, paralyžiuotas eismas mieste juos įvedant - viskas OK.
Ar su tokiais žmonėmis įmanoma diskutuoti, ar jie gali girdėti argumentus? Susisiekiau su troleibusų gamintojais, atstovais miestų, kuriuose troleibusų tinklas ne tik naudojamas, bet ir plečiamas. Gavau pasiūlymą, kad atvažiuotų čia į Vilnių ir supažindintų sprendimus priimančius žmones su, kaip parašė "sėkmės istorijomis", t.y., su troleibusų privalumais, didesnėmis galimybėmis, ekonomiškumu (atsižvelgiant į ilgalaikį naudojimą, o ne matant vien didesnę jų kainą) ir pasiektais rezultatais etc etc. - bet o kas gi pas mus būtų tokie žmonės, kurie yra "open minded", kaip kad rašė tas žmogus?
Liūdna ir pikta, kad tenka gyventi mieste, kuris valdomais šitokiais metodais.
Comment
-
Parašė ArtisLT Rodyti pranešimąKa Jūs manote apie tokią idėją:
Atvaizdas
Atvaizdas
Vykstant diskusijoms ar Vilniui įsirengti metro, tramvajų ar kitą greitą visuomeninio transporto rūšį, miestas tūrėtų apsvarstyti galimybę įsirengti antžeminį greitųjų traukinių tinklą pietinėje miesto dalyje. Kadangi didžioji – brangiausia infrastruktūros dalis jau yra įrengta (traukinių bėgiai), ši transporto rūšis galėtų būti greitai, su palyginti mažais kaštais (atsižvelgiant į galima didelį keleivių skaičių) įrengta ir aptarnauti Naujosios Vilnios, Pavilnio, Markučių, Rasų, Naujininkų, Kirtimų, Salininkų, Juodšilių, Žemųjų Panerių, Aukštųjų Panerių, Grigiškių, Trakų Vokės, Lentvario ir Trakų gyventojus ir tuose rajonuose dirbančius žmones, taip pat paskatinti šių rajonų plėtrą.
Privalumai
• Bėgiai jau įrengti;
• Geležinkelis nebedalins miesto, o jį sujungs;
• Pritrauks investicijas į teritorijas aplink būsimas stoteles;
• Paskatins probleminių ir atokesnių rajonų plėtrą;
• Ekologiškas transportas;
• Automobilinių kelių apkrovimo mažinimas;
• Greitas transportas palyginus su autobusais;
• Laisvai integruojamos kitos transporto rūšys.
Galimi maršrutai
Raudonoji linija
Naujoji Vilnia – Pavilniai (Žiedų g.) – Juodasis kl – P. Višinskio g./Rasų g. – Vilniaus Geležinkelio Stotis – Naujininkai (Dariaus ir Girėno g/Švitrigailos g.) – Naujininkai (Šaltkalvių g.) – IKEA – Vilniaus Oro Uostas – Kirtimai – Salininkai – Juodšiliai – Valčiūnai (arba Viešasis Logistikos Centras – Baltoji Vokė – Aukštieji Paneriai)
Oranžinė linija
Vilniaus Geležinkelio stotis - Naujininkai (Dariaus ir Girėno g/Švitrigailos g.) – Tūkstanmečio g. – Riovonių g. – Norfa Bazė – Sausupio g. – Paneriai (Ūmėdžių g. ) – Paneriai (Agrastų g./Vilijos g.) – Regitra (Lentvario g.) – Maxima Bazė – Neravai – Grigiškės.
Žalioji linija
Vilniaus Geležinkelio stotis - Naujininkai (Dariaus ir Girėno g/Švitrigailos g.) – Tūkstanmečio g. – Riovonių g. – Norfa Bazė – Sausupio g. – Paneriai (Ūmėdžių g. ) – Paneriai (Agrastų g./Vilijos g.) – Aukštieji Paneriai (Žarijos g.) – Trakų Vokė – Letvaris – Seniejis Trakai – Trakai
Atvaizdas
Detalesnis linijų planas http://foto.terpe.lt/inkelti/20130416/i41_A-Metroj.jpg
Kaip pavyzdinė sistema gali būti analizuojama Kopenhagos antžeminė traukinių sistema S-Tog (http://www.dsb.dk/s-tog/)
• Sistema funkcionuoja apie 30-35km spinduliu nuo miesto centro;
• Perveža didžiausią dalį miesto gyventojų (tai pat ir dviračių);
• Sistema integruota su autobusais ir Metro;
• Dauguma užmiesčio autobusų maršrutai naudojami kaip privežamieji iki traukinių stotelių;
• Nekilnojamo turto, kuo mažesniu atstumu nuo traukinių stotelių, vertė didėja;
• Aplink traukinių stoteles esančios teritorijos yra traukos centai, su prekybos centrais, parduotuvėmis, viešosiomis paslaugomis, biurais.
Iš pradžių gerai būtų į bendrą bilieto sistemą integruoti visus pravažiuojančius keleivinius traukinius.
Organizuoti viešąjį transportą privežant prie traukinių stočių. Tą pati daryti ir už miesto ribų (Naujoji Vilnia-Kena pvz.)
Comment
-
Labai jau trumpai leidžia gyventojams siųsti pasiūlymus, pastabas, pageidavimus bei idėjas dėl viešojo transporto optimizavimo.
2013 04 17 - Priminimas dėl vykdomo Vilniaus viešojo transporto optimizavimo
Primename, kad pasiūlymų dėl vykdomo Vilniaus viešojo transporto optimizavimo laukiame iki šio penktadienio, balandžio 19 d. 12 val. adresu: vaziuoju@vilniustransport.lt.
Susipažinti su optimizavimo planu vilniečiai gali adresu: www.vilniustransport.lt.BALANDŽIO 20 D. KEIČIASI 32 AUTOBUSŲ MARŠRUTO TRASA
Informuojame, kad 2013 m. balandžio 20 d. dėl automobilių sporto varžybų bus draudžiamas transporto eismas Šešuolių gatvėje nuo Justiniškių iki Sidaronių gatvės. Todėl keisis 32 autobusų maršruto trasa.
32 „Žvėrynas–Zujūnai–Gineitiškės–Pašilaičiai“ maršruto autobusai nuo Laisvės prospekto važiuos Justiniškių g., Viršilų g., Viršuliškių skg., Sidaronių g., toliau – senąja trasa. Atgal nuo Sidaronių gatvės važiuos Viršuliškių skg., Viršilų g., Justiniškių g., toliau – senąja trasa. Autobusai neužsuks į Kaukaro ir Kryžkelės stoteles.
Atsiprašome keleivių už nepatogumus.
Informacija apie viešojo transporto darbą ir pakeitimus pateikiama interneto tinklalapyje www.vilniustransport.lt, socialiniame tinklapyje www.facebook.com/susisiekimo.paslaugos, mobiliaisiais telefonais (wap.vilniustransport.lt) bei darbo valandomis teikiama telefonu (8 5) 210 7050.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
Comment