Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Alytaus apskrities viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Alytaus apskrities viešasis transportas

    Štai mano kelios nuotraukos

    Taip dabar atrodo Lazdijų autobusų stotis





    Kelios nuotraukos iš Lazdijų autobusų parko (dėl antros, nesu garantuotas, kad tai Lazdiju autobusas)





    Paskutinis taisė Mettal; 2012.07.13, 15:23.
    Daugiau mano nuotraukų >>>

    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

    #2
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    O čia kartais ne HYUNDAI Aero Town HB400. O šiaip tai dar visai neblogai atrodo Varėnos parkas, tikėjausi blogesnės situacijos
    Yra dar du neblogai atrodantys autobusai. Kai tik pamatysiu, pasistengsiu įamžinti.

    Comment


      #3
      Pridedu ir aš Varėnos AP autobusų nuotraukų.


      MAN 11.220


      Šitas (ir dar antrasis dviejų durų (žr. Sinouku nuotraukas) Hyundai pirkti iš Vilniaus oro uosto.


      O šis iš Susiekimo ministerijos priktų ir AP padalintų autobusų partijos.


      1999 m. Autosan H9.35-01 su dalinai gamykliniu dažymu.










      Varėnos AP turi dar viena ar du (o gal ir tris) VW LT46 mikroautobusus.
      Varėnoje nėra privačių vežėjų.
      Šiaip, nors parko autobusų būklė gan nebloga, viešojo transporto padėtis apgailėtina. Varėnos AP autobusai į Vilnių važiuoja tik tris kartus per dieną, ketvirtasis reisas tik penktadieniais ir sekmadieniais. Į Kauną Varėnos AP autobusas važiuoja tik kartą per savaitę: 5.50 iš Varėnos. Taip ir nesupratau kada - www.118.lt nurodyta, kad autobusas važiuoja penktadieniais, o Varėnos stotyje - pirmadieniais. Todėl pirmasis autobusas į Kauną yra tik 8.55 - tai Alytaus "Kautros" autobusas. Anksčiau į Kauną iš Varėnos nuvykti neįmanoma, nes šis 8.55 yra ir pirmasis autobusas į Alytų. Nebent su persėdimu Merkinėje - iki Merkinės priemiestiniu, išvykstančiu 6.00, o iš Merkinės į Kauną 7.16.
      Į Druskininkus pirmasis autobusas tik 11.25. Priemiestinis į Druskininkus važiuoja tik penktadieniais per Marcinkonis ir išvyksta iš Varėnos 6.00. Į Druskininkus 8.55 išvyksta pirmasis autobusas iš Senosios Varėnos. Tai į Druskininkus galima nuvykti su persėdimu S. Varėnoje. Su kaimyniniais rajonų centrais - Trakais ir Šalčininkais susisiekimo nėra. Į antrąjį pagal dydį Šalčininkų rajono miestą - Eišiškes - važiuoja tik tarpmiestiniai autobusai vykstantys į Vilnių - 10.50 kasdien, o penktadieniais ir sekmadieniais 14.00.
      Priemiestinis susisiekimas taip pat apgailėtinos būklės. Tvarkaraščiai (ir tarpmiestiniu) čia: http://www.varena.lt/lt/Netikrajono/marsrutai/
      95 proc. priemiestinių autobusų keleivių yra moksleiviai, šiek tiek pensininkų, invalidų ir beveik nei vieno darbingo amzžaus žmogaus. Tuo pačiam teko įsitikinti. Galbūt esant geresniems orams keleivių kontingentas šiek tiek prasiplečia...
      Išvada - priemiestinis ir tarpmiestinis (išskyrus su Vilniumi) susisiekimas visiškai netenkina gyventojų poreiko. VT yra skirtas tik moksleiviams ir nedirbantiems (pensininkams ir invalidams). Kadangi moksleivių kasmet vis mažės, tai ir susisiekimas autobusais dar labiau nyks, nes pensininkams ir invalidams valdžios manymu pakaks tik poros reisų per savaitę. O gal ir vieno per mėnesi...
      Paskutinis taisė Al1; 2010.03.06, 00:16.

      Comment


        #4
        Dar pora Varėnos autobusų stoties nuotraukų.
        Stotis didelė, statyta devintojo dešimtmečio antroje pusėje. Dabartinė būklė prasta - didelė dalis patalpų nenaudojama, tik viena patalpa išnuomota dėvėtų baldų ir buitinės technikos parduotuvei, kuri irgi vos gyvuoja. Stoties pastate įsikūrusi ir autobusų parko administracija. Keleivių salė nušiurusi, nešildoma, stogas kiauras, vanduo teka ir per sienas palei langus. Tiesa, langai pakeisti plastikiniais. Ne visi, bet tik naudojamose patalpose, išskytus skirtas nuomai. Veikia kasa. Per šalčius keleivių salė buvo šildoma nešiojamais pastatomais dujiniais šildytuvais.
        Autobusų stotis yra šalia geležinkelio stoties.



        Comment


          #5
          Atnaujinu nuotraukas iš Varėnos.

          Vasarą situacija čia daug prastesnė nei buvo žiemą. Mokiniams atostogaujant, priemiestyje nėra nei vieno reiso, kuris važiuotų visomis savaitės dienomis, nėra ir tokio kuris važinėtų tik darbo dienomis, geriausias variantas du kartai per savaitę po du reisus. Taigi, geriausias susisiekimas dabar su vietovėmis pro kurias driekiasi tarpmiestinės linijos į Vilnių, Kauną na ir Druskininkus bei, žinoma, traukiniais.

          Autobusų stotis, privalumas bent vėsi keleivių laukimo salė per karščius.


          Varėnos autobusų parkas palyginti nedidelis, lyginant su kitais rajonais nėra labai ir senas, be to prižiūrėtas. Mane labiausiai dominę Autosan H9-35, tokių Varėna turi du, abu sėkmingai važinėja.








          Vienas iš dviejų VW mikroautobusų.


          Didžioji dalis autobusų dirba tarpmiestyje, visgi keturi reisai į Vilnių perdien. Varėnos AP tarpmiesčio tarifai gerokai mažesni tiek už Kautros, tiek už Druskininkų AP. Už tai keleiviams kartais tenka atidirbti


          Į Varėna užsuka tik Druskininkų AP ir Kautra (Alytaus ir Kauno).


          Nors į Varėną reisai priklauso Alytaus Kautrai, matyt pagal vidinius susitarimus, dažnai važiuoja ir Kauno autobusai, kaip šis. Kol neišmušė saugiklių šiame Neoplane veikė kondicionierius
          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            #6
            Kelios ir mano nuotraukos iš Varėnos.







            Interieras.







            Naudotų baldų parduotuvė žada persikelti į Merkinę



            Stotyje aptikau tik du autobusus.
            Varėnos AP Ernst Auwärter Clubstar tuoj išvyks į Vilnių.



            Ir Kautros Neoplan N316K Transliner neseniai atvyko iš Balbieriškio.

            Comment


              #7
              Ką? Atsirado "Kautros" reisas į Balbierą?

              Comment


                #8
                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Ką? Atsirado "Kautros" reisas į Balbierą?
                Tokie reisai yra du. Abiem veža Alytaus AP, vienas - įprastinis reisas, kitas - nuo Balbieriškio į Alytų važiuoja kita trasa ir atlieka priemiestinio transporto funkciją, o nuo Alytaus važiuoja įprastine trasa.
                Daugiau mano nuotraukų >>>

                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                Comment


                  #9
                  Varėnos AP Autosan H9-35 laikinojoje autobusų stotyje. Foto 2014 09 05

                  Comment


                    #10
                    Varėnoje – nauja autobusų stotis

                    Netrukus Varėnoje bus atidaryta nauja autobusų stotis. Ten pat įsikurs ir prekybos centras bei vaistinė. Keleiviai autobusų stotyje apsilankyti galės jau vasario 23 dieną 13.30 valandą. Jiems bus sudarytos puikios sąlygos patogiai laukti autobuso.

                    Įmonės „Varėnos autobusų parko“ direktorius Juozas Lankelis džiaugiasi, kad pastačius naują autobusų stotį keleiviai galės jaukiose ir šiltose patalpose laukti autobuso. Norintiems apsipirkti nereikės išeiti į lauką, nes yra tiesioginis įėjimas į prekybos centrą. Keleivių patogumui įrengta ir vaistinė. Naujoje autobusų stotyje gyventojams bus teikiama smulkių siuntų pervežimo paslauga. Prie prekybos centro įrengtos automobilių stovėjimo, o prie stoties – atvykstančių priemiestinių ir tarpmiestinių autobusų stovėjimo aikštelės.
                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                    Comment


                      #11
                      Varėnos nauja autobusų stotis. Ji pastatyta senosios vietoje kartu su "Maxima". Nauja stotis kiek arčiau geležinkelio stoties. Peronai atsukti į geležinkelio stoties pusę, o senojoje buvo priešingai.
                      Viso labo tik 4 dengti (realiai po stogu 3, pirmasis ne po stogu) peronai, bendri priemiestiniams ir tarpmiestiniams maršrutams. Priemiestinių autobusų nedaug. Popietiniai maršrutai beveik visi išvyksta 14 val su minutėmis, keli po 15 val. ir vėliau. Ryte reisų mažiau, vadinasi, kai kurie autobusai nakvoja kaimuose.
                      Stoties salė nedidelė, bet daug suolų, yra kasa, mokamas tualetas, autobusų parko administracija. Su tualetu gaunasi absurdas, juo naudojamasi nebent ryte, kai nedirba "Maxima", kurioje yra nemokamas tualetas. Iš stoties galima patekti į PC neišeinant į lauką.

                      Nuo geležinkelio pusės.



                      Nuo miesto pusės. Specialios iššlaipinimo aikštelės nėra, išlaipinama iškart įsukus į stoties teritoriją (nuotraukoje dešinėje, už kadro) - yra vieta vienam autobusui sustoti ir atvykimo tvarkaraštis.



                      Vienas iš priemiestinių Autosanų.



                      Autobusų stotis nuo geležinkelio stoties perono.

                      Paskutinis taisė Al1; 2015.05.11, 19:50.

                      Comment


                        #12
                        Varėnos AS.



                        Vest Ambassadør 325 Midi





                        Vilniaus ir Matuizų krypties tvarkaraštis.

                        Comment


                          #13
                          Marcinkonių AS.



                          Ir tvarkaraštis.

                          Comment


                            #14
                            Lazdijuose savivaldybė svarsto galimybę arba susitarti su autobusų parku (privatizuotu), kuriam priklauso ir autobusų stotis, dėl stoties rekonstrukcijos, arba įkurdinti naują AS miesto centre vietoj iškeliamo į kitas patalpas Lazdijų rajono policijos komisariato.

                            https://www.etaplius.lt/autobusu-sto...dybes-planuose

                            Comment


                              #15
                              NAUJAS ORO GŪSIS ALYTAUS RAJONO VIEŠAJAME TRANSPORTE

                              13-os dalių skelbta Alytaus rajono priemiesčio maršrutų konkursą laimėjo Transrevis. Maršrutais M4 ir M23 jau pradėjo važiuoti nuo 08.06. Kadangi visų maršrutų leidimų galiojimo laikai skirtingi, tai Transrevis darbą irgi pradės etapiškai, kažkuriais maršrutais pradės važiuoti nuo rugsėjo, keliais nuo spalio ir t.t. Beje remonto bazė ir autobusus laikys konkurse pralaimėjusios įmonės Multivanas kieme, vairuotojas irgi Multivano buvęs. Kautra konkurse atsisakė dalyvauti išvis dėl per nelogiškai žemų kainų. Atėjus Transreviui įžvelgiu pliusą tik tokį, kad bent technika bus naujesnė, taip pat ne margučiu laukas, o tikėkimės vienspalvio dažymo. Kol kas pastebėtas autobusas buvo MB Sprinter KZC ***
                              Paskutinis taisė Tautvydas_R; 2021.08.13, 11:28.

                              Comment


                                #16
                                Tai blogai, nes agresyvus "Transrevis" jau yra didžiausias vežėjas Lietuvoje. Jau pagal technikos vienetų skaičių "Kautra" jam nusileidžia ir VVT (atmetus troleibusus)...
                                Be to dabar dar "Kautra" kartais naudojo autobusus priemiestyje (iki Koronos), ir kiti privatininkai vežė ir su autobusais. "Transrevis" gi veš tik mikrobais... Na nebent bus koks 1-2 maršrutai, kuriais važiuos daug moksleivių, tai gal ir leis kokį midibusą... Priemiestis beveik visuose rajonuose žlugęs, iš esmės tai tik moksleivių pavežimo į mokyklą transportas.

                                Tai gal "Multivanas" po pralaimėjimo parsidavė "Transreviui", o tiksliau B-Bus'ui?
                                Paskutinis taisė Al1; 2021.08.13, 11:35.

                                Comment


                                  #17
                                  Per rekvizitai.lt kol kas nesimato kažkokio ryškaus darbuotojų didėjimo / mažėjimo šiose įmonėse, o ir Transrevis, panašu, jokios naujos technikos nepasiūlys. Tas KZC*** ko gero yra ex latvis, dirbęs maršrutuose Vilnius - Kaunas / Alytus: http://fotobus.msk.ru/vehicle/780824/#n1834439

                                  P.S. Kautra vietoje tikrai nestovi - šiemet išvažiavo į gatves nauji Irizarai, o be to, greitu metu jie turėtų pradėti aptarnauti Vilniaus rajono Nemenčinės kryptį (16 autobusų), kur jų pasiūlymas buvo geresnis už Ollex, Transrevį, VrAP ir TOKS.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    #18
                                    Tai dar matyt nespėjo informacijos pateikti. Transrevis gaus iš Latvijos krūvą naudotų mikrobų. Latviai į Lietuvą dabar stumia savo senienas.

                                    Keista, kas Vilniaus rajono savivaldybė nesugebėjo išsaugoti vienos iš pagrindinių krypčių savo parkui, kuris dar ir Nemenčinėje randasi. O Vilniaus rajone "Kautra" tikriausiai prakiš savo buvusius Kauno miesto mikrobus. Kaip priemiesčiui tai per daug stovimos vietos ir per mažai sėdynių, tai gali sumontuoti daugiau sėdynių. Nes nemanau, kad Vilniaus rajono savivaldybė visiškai neatsižvelgė į savo rajono parko turimą techniką ir reikalavimuose įrašė naują ar ne senesnę nei 2 metai, o ne kokią ne senesnę nei 6 metai...

                                    Comment


                                      #19
                                      Ant kiemo stovintis Kautros Sprinteriai neatitiko reikalavimų spėčiau. Detalių nežinau, tik faktą, kad Kautra visas reikiamas mašinas Nemenčinei nusipirko Latvijoje. Pirko naudotos. Dabar yra ruošiamos išvarimui į Nemenčinę. Info iš Kautros vairuotojų.

                                      Comment


                                        #20
                                        Nemenčinės kryptyje naudojam ir autobusai. Su jais "Kautrai" ne problema. Keista, kad iš tiek turimų mikrobų teko pirkti Latvijoje iš turbūt to paties B-Buso naudotus... Reikalavimų neatitiko tikriausiai dėl talpos. Visgi, aišku, perdaryti iš žemagrindžių į priemiestinius nebūtų didelių problemų... Kitas dalykas, kad gal iš tikrųjų buvo nustatytas naujesnis amžius... Kas keista, nes dauguma VrAP'o mikrobų senesni ir savivaldybė tokiu būdu savo pačios parką pagaidino...

                                        Comment

                                        Working...
                                        X