Taip, matyti autobusiukai. Tokius prieš keletą metų dar naudojo Širvintose. Tai nedidelis miestelis Vilniaus apsk., bet yra vienas ar keli miesto maršrutai, kuriuose kursuoja tokie autobusai O anksčiau jie gan dažnai būdavo naudojami laidotuvių metu (pro autobuso galą nesunkiai galima įtalpinti karstą). Žodžiu - praktiškas daiktas Tik jau iš mados išeina...
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Tikrai kliovas autobusiukas, teko daug su tokiais vazinetis. Labiausiai veza tamsinti stoglangiai, net keista kaip pries 20 metu toki dalyka galejo i tokius autobusiukus deti..
Tikrai kliovas autobusiukas, teko daug su tokiais vazinetis. Labiausiai veza tamsinti stoglangiai, net keista kaip pries 20 metu toki dalyka galejo i tokius autobusiukus deti..
Rokiskio stotyje. Rokiskio AP PAZ'as i Juodupe. Idomu, ar daug parkuose like tokiu autobusu (Prienai tikrai turi). Dar idomiau, ar kokiame nors AP yra ekploatuojamu LAZ'u?
Rokiskio miesto marsruto Nr. 1 Gelezinkelio stotis - Psichiatrijos ligonine - Misku uredija autobusas stoteleje prie gelezinkelio stoties. Kazkodel nei pernai, nei siemet nemaciau, kad sio miesto marsruto autobusas butu su marsruto numeriu. Tuo tarpu prie autobusu stoties stovejes miesto autobusas Nr. 3 Rokiskis -Kavoliskis (kuris yra greiciau priemiescio nei miesto) buvo su marsruto numeriu.
Dar viena bomba, šįkart iš Biržų.
Biržų AP turi patį didžiausią Lietuvoje PAZ autobusų ūkį:
11 vnt. važiuojančių PAZ 672 ir 3 vnt. PAZ 3205. Be to eksplaotuoja vieną KAVZ 3270.
Pazynas parko teritorijoje. Į ją patekti galima visiškai laisvai. Dieną sargo nėra, vartai atidaryti ir važinėja bet kas, nes parko teritorijoje yra įsikuręs autoservisas. Tiesa, prieš fotografuojant visgi paprašiau leidimo pas garažo darbuotoją.
PAZ 672 yra 1986-1989 m. gamybos. Kaip matyti pagal numerius, supirkti iš įvarių rajonų (tikriausiai) autobusų parkų. Visi varomi dujomis.
Tarpmiestinio maršruto PAZ'as. 1999 m. gamybos.
Tokio priemiestinio maršruto nėra. Tikriausiai šiuo autobusu pagal užsakymą vežami naftotiekio darbuotojai. Interjera pagerintas, su minkštomis sėdynėmis.
Tądien į reisą KAVZ'as nevažiavo.
Kokie 7 ar 8 PAZ 672 tądien išvažiavo į priemiesčio maršrutus. Kai kurie popiet važiavo net dviem maršrutais. O kol kas autobusai stovi parko teritorijoje.
Dar viena bomba, šįkart iš Biržų.
Biržų AP turi patį didžiausią Lietuvoje PAZ autobusų ūkį:
11 vnt. važiuojančių PAZ 672 ir 3 vnt. PAZ 3205. Be to eksplaotuoja vieną KAVZ 3270.
Pazynas parko teritorijoje. Į ją patekti galima visiškai laisvai. Dieną sargo nėra, vartai atidaryti ir važinėja bet kas, nes parko teritorijoje yra įsikuręs autoservisas. Tiesa, prieš fotografuojant visgi paprašiau leidimo pas garažo darbuotoją.
PAZ 672 yra 1986-1989 m. gamybos. Kaip matyti pagal numerius, supirkti iš įvarių rajonų (tikriausiai) autobusų parkų. Visi varomi dujomis.
Tokio priemiestinio maršruto nėra. Tikriausiai šiuo autobusu pagal užsakymą vežami naftotiekio darbuotojai. Interjera pagerintas, su minkštomis sėdynėmis.
Kokie 7 ar 8 PAZ 672 tądien išvažiavo į priemiesčio maršrutus. Kai kurie popiet važiavo net dviem maršrutais. O kol kas autobusai stovi parko teritorijoje.
Jo... Tiesą pasakius, tai neatsimenu kada paskutinį kartą teko važiuot tokiais egzemplioriais. Jei kada būsiu Biržuose, tai reiks pasidovanot sau ekskursiją vienu iš jų, kol jie dar netapo muziejiniais egzemplioriais arba laužu
O jei rimtai, tai kodėl Biržai juos laiko? Nostalgija, ar nėra pinigų naujesniems? Kas žino?
Aikšu, kad nėra pinigų. Be to PAZ'ų eksploatacija pigi. Visi, net ir 3205, varomi dujomis. O dėl keleivių komforto niekas nesijaudina. Tiesiog daugelyje Lietuvos rajonų priemiesčių maršrutuose mokių kelevių beveik nėra. 90 proc. keleivių sudaro moksleiviai. O jiems keliones apmoka savivaldybės. Taigi dovanotam arkliui į dantis nežiūrima. Likę - pensininkai ir invalidai, vienas kitas mažas pajamas gaunantis kelevis. Jiems irgi svarbu tik kad veža, kad maršruto neuždaro...
Tokį vaizdą mačiau ir Biržuose. Galbūt vasarą šiek tiek daugiau mokių keleivių kai kuriuose maršrutuose.
Padėtis katastrofiška, praktiškai priemiestinis susiekimas ateityje kai kuriose savivaldybėse susitrauks iki vos kelių maršrutų, nes moksleivių irgi mažės. Mažesnį kiekį moksleivių labiau apsimokės vežti mokykliniais autobusais, kurių ateityje tikrai bus perkama.
Biržuose yra ir miesto autobusų maršrutas. Vienintelis, turintis netgi maršruto numerį - 1. Tiesa, autobusas važinėja tik su numeriu priekyje ir gale, o jokios lentelės su maršruto pradžios ir pabaigos pavadinimasi nėra. Tas autobuso maršrutas iš tiesų kursuoja tarp keturių galinių taškų: autobusų parko, Rinkuškių, ligoninės ir Astravo. Dar vienas reisas yra iki UAB "Panoras". Šeštadienį autobusas kursuoja iki pietų.
Yra vienas priemiesčio maršrutas (autobusas važiuoja vieną kartą rytais moksleivių mokymosi dienomis), bet jo trasa sutampa su miesto maršruto trasa. Įdomu, kodėl jis yra ne miesto?
Biržų AP autobusų tvarkaraščiai čia http://www.birzai.lt/index.php?-1989186124.
Tiesa, kai yra kai kurių smulkių pakitimų priemiesčio grafikuose. Jie internete esančiuose grafikuose nėra nurodyti.
Mieste dieną kursuoja vienas VanHool A508. Parkas turi du tokius autobusus.
Yra netgi mėnesiniai bilietai. Bilietas D.D. ir Š. kainuoja 46 Lt, tik D.D. - 37 Lt. Vienkartinio kainos nežinau, turbūt nuo 1 Lt iki 1.30 Lt. Keleivių nedaug, kelis kartus mačiau, kaip autobusas pravažiavo visiškai tuščias, kitais kartais - su 2-5 keleiviais.
Comment