Nieko negirdėt dėl rajono maršrutų konkurso? Jau ko gero 3 metai "Kautros" kova su "B-Bus"
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno apskrities viešasis transportas
Collapse
X
-
Buvo kažkoks konkursas 2020 m. vasarą, bet taip ir neaišku, kuo viskas baigėsi. O kas ten dėl Kautros ir B-Buso kovos? Paskaičius tiekėjų klausimus daugelyje pirkimų atrodo, kad yra kažkokių vežėjų (ar vežėjas), kurie yra užsisėdę ant argumento, kad "autobusų stoties valdytojui turi būti draudžiama dalyvauti konkurse", t.y. iš esmės didžioji dauguma Lietuvos valstybinių autobusų parkų turėtų išnykti ir leisti monopolizuoti laisvą rinką B-Busui su Transporto centru.
Comment
-
Nuo rytojaus, 05-05 106 maršrute įvedamas dar rugsėjį žadėtas pakeitimas - atsiras 3 ratai per dieną trasa Kauno AS - Veiveriai - Kazlų Rūda. Tai bus papildoma trasa prie jau egzistuojančių variacijų į Juragius, Ražiškius, Seniavą ir Titnago g. Tvarkaraštis
- 1 patinka
Comment
-
Nuo 2021-08-01 - revoliucija 150 maršrute. Nebelieka reisų skersai visą miestą iš Mastaičių į Salupius ir bendrai mažėja reisų skaičius tarp Kauno ir Mastaičių. Autobusai, važiuojantys iš/į Mastaičius nebestos Vilniaus g. stotelėje. Turėtų būti nerealus patogumas persėdant! Taip pat nebus stojama Julijanavos g. stotelėje.
Pagrindiniai trasų variantai prieš:- Mastaičiai - Kaunas - LEZ (Terminalo g.) (dalis reisų) - Karmėlavos kapinės / Karmėlava / Salupiai
- AS - Garažų g. Narėpuose - Karmėlava
- AS - LEZ (Terminalo g.) - Ramučiai - LEZ (prie oro uosto) - Neveronys
- Klinikos - Karmėlavos kapinės
- Mastaičiai - Kauno pilis
- Kauno pilis - LEZ (Terminalo g.) - Salupiai (tik 1 ratas kasdien)
- AS - LEZ (Terminalo g.) - Ramučiai - LEZ (prie oro uosto) - Neveronys (prisideda 2 keisti reisai, kur 2 autobusai išvažiuoja iš AS ir iš Neveronių, vienu metu susitinka Ramučiuose, apsisuka ir grįžta atgal).
- AS - LEZ (Terminalo g.) (visi reisai) - Karmėlava / Salupiai
- AS - Garažų g. Narėpuose - Karmėlavos kapinės
Paskutinis taisė Mettal; 2021.07.28, 16:43.
Comment
-
Pažiūrėjau darbo dienų grafikus
Mažėja transporto iš Mastaičių (vietoje 32 bus 20). 18 važiuos iki Kauno pilies, 2 iki SB Inkaras.
Iš autobusų stoties į Neveronis per LEZ važiuos 15 reisų vietoje 11 (plius 1 iki LEZ).
Iš autobusų stoties į Karmėlavą per LEZ važiuos 15 reisų (6 iki SB Inkaras) vietoje 2 reisų.
Į Karmėlavos kapines vietoje 4 reisų nuo Klinikų važiuos 7 reisai nuo autobusų stoties.
Dėl Vilniaus g. tai tikrai įdomu (galimai mintis, kad nuo Garliavos važiuotų su 6 autobusu).
Labiausiai nukentės žmonės iš užmiesčio važiuodavę į Eigulius / Klinikas.
Laimės iš Karmėlavos/LEZ važiuojantys į Savanorių pr. bei autobusų stotį.
Comment
-
Iš Mastaičių nebus reisų iki Inkaro / Salupių - ten tik pavieniai reisai vienam autobusui: Kauno pilis - Salupiai > Salupiai - Kauno pilis > Kauno pilis - Mastaičiai > Mastaičiai - Kauno pilis.
Dar kas keičiasi, lyginant su dabar, tai kad Neveronių ir Salupių maršruto atmainos visais reisais abiejomis kryptimis važiuos per Terminalo g. LEZ, o Salupių maršrutas - dar ir per Ramučius.
Comment
-
Prieš kelis metus jau buvo konkursai, kur norėta atsikratyti 150 maršruto "Mastaičiai - Kaunas - Karmėlava - Salupiai". Apskritai buvo norima naikinti "Merulos" maršrutų paketą 101, 103, 150, 168. Jie turėjo būti prijungti prie kitų maršrutų krypčių / grupių, o 150 papildomai skaidomas į 150 ir 151. Vienas būtų nuo AS arba Kauno pilies į Mastaičius, o kitas - nuo AS iki Salupių/Karmėlavos/kapinių. Turėtų būti viešuosiuose pirkimuose viskas su preliminariais maršrutų grafikais.
Comment
-
Garliava jau seniausiai pagal faktą Kauno miesto dalis, o teisiškai - rajonas. Nesujungs. Gyventojai nenori mokėti didesnių mokesčių. Rajonas nenori prarasti mokesčių mokėtojų ir gyventojų. Miestas gal ir norėtų juos priimti, bet bus hemorojus su infrastruktūros vystymu. Bet galutinį žodį taria gyventojai.
Comment
-
Nuo pirmadienio kursuoja 2 naujos 161 maršruto Kaunas - Kulautuva atmainos nuo Kaniūkų (troleibusų žiedas) iki Raudondvario. Naujiena ir tvarkaraščiai >> Kelionės kaina - vos 30 ct., bet tai nekeičia fakto, kad šie bilietai nėra bendros sistemos dalis ir turint Kauno m. terminuotą bilietą reikia papildomai mokėti už persėdimą į rajono transportą.
Kita naujiena - augantys keleivių srautai ir prasidėję mokslo metai 93A maršrutinio taksi Kauno pilis - Voškoniai xozeinams tapo puikia priežastimi sutrumpinti kursavimo laiką šeštadieniais bei apskritai nutraukti eismą sekmadieniais.
Comment
Comment