Taip, Kėdainiuose taip ir būtų. Kaune - ne. Nes savivaldybė fiannsiškai niekuo neįsipareigojo, "Kautra" dirba grynai komerciškai. Todėl ir sumažino mikrobų, nes pamatė, kad nėra keleivių. Tipinis variantas, kai privatininkas veža tada kai nori ir tais maršrutais (tegul ir patvirtintais savivaldybės), kurie pelningiausi. Tikiuosi, kad pasibaigus sutarties terminui, maršrutiniai taksi Kaune dings, o ne vėl leis tai maršrutais visokioms treninguotoms firmelėms veikti...
Kėdainiuose stoginių nėra? Yra. Ir dar kartą už jas mokėtis jau "Kautra" nėra jokios prasmės - esamos dar neatitarnavo. Švieslentės, visokie Apps'ai yra trečiaeiliai dalykai, be ko mažame mieste VT pilnai gali egzistuoti.
Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Comment