Tu prasedetum po 8 val prie tokiu busu barankos tai taip nekalbetum, garantuoju net B-obišku teisiu neturi, supratimo nera.. o amžiu nustatyt galima is to tavo "nesvaik ok" kogero 15 teturi..
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno apskrities viešasis transportas
Collapse
X
-
Xarru, tai buvo sarkazmas? Apie Kėdbusą, TOKS ar Busturą taip pat negalėčiau pasakyt nieko blogo, nebent, kad gėda dėl Busturo MB O303, kuriuos galima vos ne kiekvieną dieną pamatyt Kauno AS šalia Rokiškio ir kitų "AP" šedevrų, bet sakyt, kad Kautros 4 kl. Setros yra šūdbusiai, tai jau metų anekdotas. Pagal tavo logiką, seni autobusai yra geresni už naujus? Kai kurie taip, bet palygink mano minėtuosius Kautros 4 kl. Setra ir Busturo MB O303. Jei jie vienu metu atvažiuotų maršrutu Kaunas-Šiauliai, turbūt sėstum į Busturo "konfortišką AUTOBUSĄ iš didžiosios raidės", o į Kautros "šūd"Setrą turbūt net nepažiūrėtum. O gal jau laikas gražint 250-uosius Ikarusus ir LAZ 699? Juk tai "Konfortas", 100 kart geriau už naujus plastmasinius "šūdbusius", kuriuose "nėra vietos"(čia, jei rimtai šnekant, galima taikyt nebent Temsoms). O gal kas mane, jau ~1 m. nevažiavusį tarpmiestiniu autobusu supažindins, nejau tuose Kautros "plastšūdbusiuose" tikrai nėra vietos?
P.S. savo Kėdbuso šlovinimo nuotraukose parinkai du turbūt prasčiausiai atrodančius autobusus. Šiaip Kėdbusui reikėtų atsinaujint ir didelius autobusus, nes VanHoolai jau ir trečią dešimtį pradeda.
4 kl. Setrą parinkau tik kaip pavyzdį, apšvieskit kažkas ar kituose Kautros autobusuose tikrai taip nėra vietos kaip teigia Xarru.
Comment
-
Vaikai susirinkę garbina Busturą, kurio autobusai seni ir prasmirdę, generalinis direktorius įstatymų nepaiso. O TOKS direktorius nesupranta, kas yra šiuolaikinė paslaugų kokybė. Pasižiūrėkite į vežėjų geografiją ir taps aiškiau kodėl vienokie ar kitokie autobusai važinėja. Ai, beje, išmokite pagarbos.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Elis Rodyti pranešimą4 kl. Setrą parinkau tik kaip pavyzdį, apšvieskit kažkas ar kituose Kautros autobusuose tikrai taip nėra vietos kaip teigia Xarru.
Comment
-
Parašė TheCoach Rodyti pranešimąVietos trūksta turbūt tik pusiau žemagrindžiuose priemiesčio MD-9(sakyčiau jie išvis nevykusio išplanavimo viduj) ir senuose Temsa Opalin(jie po truputį tiesiog metami lauk tai vistiek nesvarbu), o Safariai, MD-9 skirti tarpmiesciui ir net maži Prestij kurie Prienuose dirba man niekada nekėlė nepatogumo del vietos trukumo.
Comment
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąBeje Jonavos AP savo senajį MB 0408 perdaze visiškai baltai
Comment
-
Man geriau kad ir 50 metų senumo autobusas, nei susigrūdus visais tais Folksvagenais važinėt. Kartą IX forte turėjo būti į Panevėžį "Kautros" autobusas. Ir ką, keleivių prisigrūdęs mikrobas net nestojo, o kitas - daugiau nei po valandos. Tai kas geriau - senas "Mercedes" (kuris, beje, vienas smagesnių autobusų) ar jokio? Iš Kėdainių į Kauną keleivių nuolat yra, visi laukia, ir atvažiuoja Kautros ar Panevėžio "autobusas" - keli keleiviai įsėdę, ir jau pilnas. Lieka laukti kito. O tvarkaraščius vis retina. Stoty niekad nebegali pirkti bilieto, nes nežinai, ko sulauksi. O kaina tokia pat.
Iš tų naujovių išpūstas burbulas. Žmogui svarbiausia, kad transportas būtų patogiu laiku ir būtų galima važiuoti kultūringai (nesigrūdant, nesilankstant, nevarstant durų), o 5 ar 35 metai mašinai - koks skirtumas.
Comment
-
Parašė Xarru Rodyti pranešimąMan geriau kad ir 50 metų senumo autobusas, nei susigrūdus visais tais Folksvagenais važinėt. Kartą IX forte turėjo būti į Panevėžį "Kautros" autobusas. Ir ką, keleivių prisigrūdęs mikrobas net nestojo, o kitas - daugiau nei po valandos. Tai kas geriau - senas "Mercedes" (kuris, beje, vienas smagesnių autobusų) ar jokio? Iš Kėdainių į Kauną keleivių nuolat yra, visi laukia, ir atvažiuoja Kautros ar Panevėžio "autobusas" - keli keleiviai įsėdę, ir jau pilnas. Lieka laukti kito. O tvarkaraščius vis retina. Stoty niekad nebegali pirkti bilieto, nes nežinai, ko sulauksi. O kaina tokia pat.
Iš tų naujovių išpūstas burbulas. Žmogui svarbiausia, kad transportas būtų patogiu laiku ir būtų galima važiuoti kultūringai (nesigrūdant, nesilankstant, nevarstant durų), o 5 ar 35 metai mašinai - koks skirtumas.
Autobusas Kaunas- Panevėžys, ketv, penktad apie pietus keleta kartu teko važiuoti 2 aukštu setra 415shd.. nepamenu modelio, esme tame, kad studentai grižinejantys namo pas tevus pilnai užpildo autobusa, o vakare 20val tuo pačiu reisu vaziuoja crafteris, kuris net nebuna pripildytas... kitas variantas, kaunas per labunava,vilkaviskio kautros, bobulems tenka pastoveti tik iki pašiliu sodu, poto busas buna tuščias iki pat kauno... o del tokiu tavo paminetu mersu rajoniniai parkai ir skesta skolose už kura... taigi neverta su tavim test diskusijos..Paskutinis taisė Anti Kedbus; 2015.08.03, 22:35.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąPriviso vėl visokių 30 metų senumo koNforto fanų
Comment
-
Kad net senu autobusu daug patogiau važiuoti nei nauju mikrobu, tai ir aš pritariu. Aišku senumas turi ribas.
O šiaip pritariu jo minčiai, kad baisu pirkti, nes nežinai kas atvažiuos. Aš ne visai iš tos operos, kad laukčiau kito, bet apskritai tai tikrai neramu planuoti kelionę bijant,kad teks mikrobu važiuoti.
Paprastas pavyzdys - poryt vykstu į Šilalę. Norėtųsi palaikyt viešąjį transportą ir su autobusu važiuot, bet nusišaučiau jei atvyktų mikrobas.
Dėl šios baimės turbūt teks ramiai automobiliu nuvažiuot.
Būtų fantastika jei autobusubilietai.lt prie reisų rašytų ar mikrobas, ar normalus transportas. Suprantama, kad tai keičiasi ir nevisada numatoma, bet bent orientacijai būtų super.Paskutinis taisė Gator; 2015.08.03, 22:57.
Comment
-
Nuo rytojaus Kautra pradeda keliones naujo aukštesnės klasės standarto autobusais, prekės ženklas Kautra plius.
www.kautra.lt (Kautra+ aprašas viršuje dešinėje)
Pagrindiniai maršrutai drieksis tarp didžiųjų Lietuvos miestų, Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos. Vasarą komfortiškais autobusais keleiviai galės važiuoti pajūrio bei Druskininkų kurorto kryptimi. Pasibaigus vasaros sezonui, autobusai kursuos tarp Vilniaus ir Kauno, Vilniaus ir Druskininkų, taip pat – tarp Kauno ir Klaipėdos miestų.
Bilietus kelionėms su Kautra plius autobusais galite įsigyti tiek www.autobusubilietai.lt internetinėje svetainėje, tiek autobusų stočių kasose.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąPaprastas pavyzdys - poryt vykstu į Šilalę. Norėtųsi palaikyt viešąjį transportą ir su autobusu važiuot, bet nusišaučiau jei atvyktų mikrobas.
Dėl šios baimės turbūt teks ramiai automobiliu nuvažiuot.
Comment
-
Parašė Xarru Rodyti pranešimąMan geriau kad ir 50 metų senumo autobusas, nei susigrūdus visais tais Folksvagenais važinėt.
Comment
-
Parašė Elis Rodyti pranešimąAi, tai tau geriau tegu atvažiuoja koks "konfortiškas" PAZ'as arba LAZ'as, bet jokiu būdu ne mikroautobusas, kad ir naujas? Teisingai The Coach pasakė, kad geriau nauju, patogiu mikroautobusu važiuot negu 30 m. senumo šiltnamiu. Man asmeniškai taip pat sukyla nostalgija Ikarusams ir 9tr ir kartais, vasarą išprakaitavus visus skysčius iš kūno Scanijoje arba žiemą sušalus 14tr, norisi kad jie grįžtų į gatves dėl objektyvios priežasties- Ikarusuose vasarą būdavo vėsu ir gera, o 9tr atvažiavęs žiemą būdavo vos ne dievas tais laikais, kai dar Kaunas nematė Solarių. Tačiau nešneku tokių nesąmonių, kad Ikarusai ir Škodos būdavo patogesnės už naujus Solarius. O čia atsiranda tokių gudručių, kurie sako, kad geriau važiuos visišku grabu kad tik neįsėst į mažesnį autobusą. Jau seniai įrodyta, kad pilnatis+karščiai=mirtina nusišnekėjimų dozė, deja, ši savaitė būtent tokia...Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
Comment