Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno apskrities viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Naujas Kėdbuso pirkinys

    Comment


      Kam Kėdbusui toks autobusas?
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Užsakomiesiems reisams ir priemiesčiui

        Comment


          Šiandien

          Comment


            Košmaras.. Ir kaip suprast, kuris šio autobuso garažinis? 07 ar 09?
            Beje, ar mechanikai žino tokią sąvoką kaip "susidėvėjusios skardos pakeitimas"?
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
              Košmaras.. Ir kaip suprast, kuris šio autobuso garažinis? 07 ar 09?
              Beje, ar mechanikai žino tokią sąvoką kaip "susidėvėjusios skardos pakeitimas"?
              Geras pastebėjimas. Čia 09-as. O 07 jau tapo donoru?

              Comment


                Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                Geras pastebėjimas. Čia 09-as. O 07 jau tapo donoru?
                Panašu, kad tikrai 07 donoras

                Comment


                  Nuo sausio 15d. Kedainiuose keičiasi 7-o autobuso maršruto tvarkaraštis http://www.kedainiai.lt/go.php/lit/K...ziavimo-laikas
                  Net trylika reisu pridedama

                  Comment


                    Sveiki, šiandien teko pavažiuoti KĖDBUSO autobusu Kėdainiuose, tai galiu pasakyti tiek, kad įspūdžiai patys baisiausi.... Autobusas vos riedėjo, langai buvo su "zamarezais" suvaržyti, sėdynės minkštos, bet šlapios, purvinos, tarsi kažkas būtų nusilengvinęs.... o variklis tiesiog kaukė autobuse, laisva pavara stovint stotelėje nuo vibracijos atrodė, kad dantys tuoj pat išbyrės. Apie matomuma autobuse kalbos nėra, langai užrasoję, purvini.... kaip žinia Kėdbusas nežino kas yra plovykla .Kartais pagalvojų, jau geriau Kautros privatizuotas ir sutvarkytas parkas negu tokia betvarkė. Autobusas buvo Berkhof Dennis garaž. nr. 93.
                    Viršuje ankstesnėje žinute matosi šis autobusas.
                    Paskutinis taisė Anti Kedbus; 2015.01.16, 17:32.

                    Comment


                      Esant tokiems orams nieko keisto, kad autobusai purvini. Neplausi gi po kiekvieno reiso. O minetas 93 vienas ilgiausiai eksploatuojamu Kedbuso autobusu.

                      Comment


                        Nežinau, kažkaip daug mažesni miestai nei Kėdainiai sugeba įsisavinti Europos paramą, įgyvendina naujus projektus, gauna naujus autobusus ir t.t. o Kėdainiai kad ir kaip gaila būtų ritasi žemyn.
                        Po L. Bliūdžiaus atleidimoiš direktorių jokių permanų nevyksta, viskas mano akimis tik griūna.
                        O ir tie nauji Kutsenits nėra kažkas ypatingo. o apie LT35 tai be komentarų.

                        Comment


                          Parašė Anti Kedbus Rodyti pranešimą
                          Nežinau, kažkaip daug mažesni miestai nei Kėdainiai sugeba įsisavinti Europos paramą, įgyvendina naujus projektus, gauna naujus autobusus ir t.t. o Kėdainiai kad ir kaip gaila būtų ritasi žemyn.
                          Po L. Bliūdžiaus atleidimoiš direktorių jokių permanų nevyksta, viskas mano akimis tik griūna.
                          O ir tie nauji Kutsenits nėra kažkas ypatingo. o apie LT35 tai be komentarų.
                          Sutinku su visa „Kėdbusui“ skirta kritika. Kiek su jais man tekę pabendrauti, tai įspūdis, tarsi įmonės administracija, o ypač direkcija, dar sovietmečiu gyventų. Tas puikiai matyti ir keleiviams. Su „Kautra“, kaip lyginai ankstesniame savo komentare, net neverta pradėti lyginti - toje įmonėje pačios direkcijos viršūnės mąstysena, požiūriu į keleivių aptarnavimą yra šviesmečiais priekyje.

                          Žinoma, reikia paminėti ir tai, kad pati „Kautra“ geografine prasme ir kitais aspektais turėjo ir turi geras sąlygas konkuruoti ir vystytis į priekį. Mažesnių miestų parkams tai yra žymiai sudėtingiau. Na, bet iš „Kėdbuso“ net nesimato, kad jie spardytųsi, bandytų, dirbtų, stengtųsi. Tiesiog atidirba savo valandas, prastumia durnių ir viskas - toks įspūdis iš to, ką matau.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Direktoriui net 30-imties nėra, turėtų būt šiuolaikinių pažiūrų, bet... na nežinau, nemalonu matyti kaip miesto VT degraduoja.

                            Comment


                              Parašė Anti Kedbus Rodyti pranešimą
                              Direktoriui net 30-imties nėra, turėtų būt šiuolaikinių pažiūrų, bet... na nežinau, nemalonu matyti kaip miesto VT degraduoja.
                              Amžius dar ne viskas. Žmonės gali būti siaurų pažiūrų ir tinginiai netgi jauni. Kita vertus, gal jis toks nėra. Miestų autobusų parkuose vadovams tenka būti politinėms prostitutėms ir tenka rinktis - būti marionete, bet gauti visai neblogą algą darbo vietą (tereikia vykdyti tam tikras veiklos instrukcijas), arba elgtis savaip, stengtis, kad būtų geriau, ir būti greitai išrūkytam.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                Amžius dar ne viskas. Žmonės gali būti siaurų pažiūrų ir tinginiai netgi jauni. Kita vertus, gal jis toks nėra. Miestų autobusų parkuose vadovams tenka būti politinėms prostitutėms ir tenka rinktis - būti marionete, bet gauti visai neblogą algą darbo vietą (tereikia vykdyti tam tikras veiklos instrukcijas), arba elgtis savaip, stengtis, kad būtų geriau, ir būti greitai išrūkytam.
                                Taikliai pasakyta manau, visdelto bus pirmas variantas.

                                Comment


                                  Parašė Anti Kedbus Rodyti pranešimą
                                  Direktoriui net 30-imties nėra, turėtų būt šiuolaikinių pažiūrų, bet... na nežinau, nemalonu matyti kaip miesto VT degraduoja.
                                  O čia tamsta paskyrą susikūrėt, kad pastumt ant bendrovės?

                                  Comment


                                    Parašė Torkas Rodyti pranešimą
                                    O čia tamsta paskyrą susikūrėt, kad pastumt ant bendrovės?
                                    Ne pastumt, bet kritikuot, aptart akivaizdžias problemas.

                                    Comment


                                      Parašė Anti Kedbus Rodyti pranešimą
                                      Nežinau, kažkaip daug mažesni miestai nei Kėdainiai sugeba įsisavinti Europos paramą, įgyvendina naujus projektus, gauna naujus autobusus ir t.t.
                                      Konkretūs pavyzdžiai?

                                      O ir tie nauji Kutsenits nėra kažkas ypatingo.
                                      Na žinoma. Reikia Lux Express lygio komforto ir kad už tą 0,5 eur ar kiek ten bilietas kainuoja, dar kavos pasiūlytų.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Konkretūs pavyzdžiai?



                                        Na žinoma. Reikia Lux Express lygio komforto ir kad už tą 0,5 eur ar kiek ten bilietas kainuoja, dar kavos pasiūlytų.

                                        Konkretus pavyzdys Telšiai, miestas gyventoju kiekių yra toks pat kaip ir Kėdainiai, AP taip pat valdo vietos valdžia, tačiau kažkaip sugeba gauti naujus europinius autobusus (netgi 2 hibridus) parkas pakankamai jaunas, valdžios požiūris į VT visai kitoks. O dėl "Lux Express" lygio komforto sunku kažką pasakyti, įsireiškime panaudoti visiškai netapatinami žodžiai.., bet esmė tame, kad nereikia aukštos klasės naujų hibridu su vaizdo projekcijom, kuriuose vaišintu kava, tiesiog užtektų tvarkingų (pabrėžiu) autobusu, naudotų, nesvarbu kokiu, svarbu tvarkingu, o ne kažkokiu "nudremžtų" juo labiau, kad parkas yra valstybinė įmonė, kuri yra dotuojama valstybės, todėl turi tarnauti žmonėms tinkamai, tuomet ir žmonės nebūtų skeptiškiškai nusiteikę, kitaip žiūrėtų į viešaji transportą, gal (?) net pradėtų juo naudotis.
                                        Tai yra mano asmeninė nuomonė, jokiu būdu nėra siekiama kažką įžeisti, juolab konfrontuoti.

                                        Comment


                                          Parašė Anti Kedbus Rodyti pranešimą
                                          Konkretus pavyzdys Telšiai, miestas gyventoju kiekių yra toks pat kaip ir Kėdainiai, AP taip pat valdo vietos valdžia, tačiau kažkaip sugeba gauti naujus europinius autobusus (netgi 2 hibridus) parkas pakankamai jaunas, valdžios požiūris į VT visai kitoks. O dėl "Lux Express" lygio komforto sunku kažką pasakyti, įsireiškime panaudoti visiškai netapatinami žodžiai.., bet esmė tame, kad nereikia aukštos klasės naujų hibridu su vaizdo projekcijom, kuriuose vaišintu kava, tiesiog užtektų tvarkingų (pabrėžiu) autobusu, naudotų, nesvarbu kokiu, svarbu tvarkingu, o ne kažkokiu "nudremžtų" juo labiau, kad parkas yra valstybinė įmonė, kuri yra dotuojama valstybės, todėl turi tarnauti žmonėms tinkamai, tuomet ir žmonės nebūtų skeptiškiškai nusiteikę, kitaip žiūrėtų į viešaji transportą, gal (?) net pradėtų juo naudotis.
                                          Tai yra mano asmeninė nuomonė, jokiu būdu nėra siekiama kažką įžeisti, juolab konfrontuoti.
                                          Nepersistenk girdamas Telšius. Pats gyvenu Telšiuose ir maždaug žinau kokia situacija su TAP. Naujieji Kastrousam! (Veiksm., būs. l.(taip juos pravardžiuoja keli vairuotojai Telšiuose)) Buvo gauti ne už TAP ar Telšių savivaldybės pinigus. Prieš juos važinėjo padėvėti Vanhool'ai, Volvo, nepirmos jaunystės karosa, bei neantros jaunystes Mercedes-benz o309. Beje, TAP ne kartą turėjo galimybę įsigyti po vieną mažai padėvėtą autobusą, tačiau tam skirti pinigai išgaruodavo anksčiau, nei būdavo pradedama rinktis ką pirkt.
                                          Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X