Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno apskrities viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Dar dėl Kėdainių schemos, centre pasimeta 6 maršruto autobusas, jis nepažymėtas nei ties Ramybės sustojimu, nei ties Jazminų
    Ačiū už pastabumą, klaidą ištaisiau.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Birštonas. Miestas niekada neturėjo savo AP. Bet stotis yra. Tipinis pastatas, toks pats ir Prienuose, taip pat ir Raseiniuose.



      Pora Prienų "Kautros" priemiestinių autobusai Birštone.





      Prienų "Kautros" tarpmiestinis.

      Comment


        Dar vienas naujas Jonavos autobusų pirkinys

        Comment


          Nagrinėdamas tarpmiestinių autobusų tvarkaraščius, ne kartą įsitikinau , kad Kauno "Kautra" aptarnauja per Kauną einančius amršrutus, tokius kaip Vilnius_Skuodas, Vilnius-Palanga, Šiauliai-Vilkaviškis, Šiauliai-Druskininkai, Vilnius-Prienai-Kaunas-Šakiai ir kt. Realybėje įsitikinau, kad šiuose vadinamuose tiesioginiuose maršrutuose persėsti vis tik reikia. Tuos persėdimus Kaune "Kautros" vežėjai persėdimais nevadina - pagal jų terminologiją tai autobuso keitimas Kauno autobusų stotyje. O keleiviiui mažas skirtumas, kaip tai vadinasi - perlipti iš autobuso į autobusą vis tik reikia...
          Manau, kad pvz. Šiaulių autobusų stoties tvarkaraštyje 17:10h. išvykstantį "Kautros" autobusą nereikėtų įvardinti kaip važiuojantį į Vilkaviškį- realiai autobusas važiuoja iki Kauno, o toliau važiuojantiems keleiviams Kauno autobusų stotyje tenka persėsti į kitą autobusą. Toks persėdimas kur kas sunkiau pernešamas anksti rytą 7:00h. važiuojant iš Šiaulių į Druskininkus, bet tvarkaraštis rodo iš Šiaulių 4:00h. išvykimą rodo į Druskininkus.
          Dar nepavyko įsitikinti, kaip būna maršrute Šilalė-Kaunas-Vilnius: "Kautra" turi ir tokį.

          Comment


            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
            Dar nepavyko įsitikinti, kaip būna maršrute Šilalė-Kaunas-Vilnius: "Kautra" turi ir tokį.
            Gali būti kad ir čia yra toks perlipimas, nes TOKSas šiuo maršrutu siunčia 2 vairuotojus.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
              Nagrinėdamas tarpmiestinių autobusų tvarkaraščius, ne kartą įsitikinau , kad Kauno "Kautra" aptarnauja per Kauną einančius amršrutus, tokius kaip Vilnius_Skuodas, Vilnius-Palanga, Šiauliai-Vilkaviškis, Šiauliai-Druskininkai, Vilnius-Prienai-Kaunas-Šakiai ir kt. Realybėje įsitikinau, kad šiuose vadinamuose tiesioginiuose maršrutuose persėsti vis tik reikia. Tuos persėdimus Kaune "Kautros" vežėjai persėdimais nevadina - pagal jų terminologiją tai autobuso keitimas Kauno autobusų stotyje. O keleiviiui mažas skirtumas, kaip tai vadinasi - perlipti iš autobuso į autobusą vis tik reikia...
              Manau, kad pvz. Šiaulių autobusų stoties tvarkaraštyje 17:10h. išvykstantį "Kautros" autobusą nereikėtų įvardinti kaip važiuojantį į Vilkaviškį- realiai autobusas važiuoja iki Kauno, o toliau važiuojantiems keleiviams Kauno autobusų stotyje tenka persėsti į kitą autobusą. Toks persėdimas kur kas sunkiau pernešamas anksti rytą 7:00h. važiuojant iš Šiaulių į Druskininkus, bet tvarkaraštis rodo iš Šiaulių 4:00h. išvykimą rodo į Druskininkus.
              Dar nepavyko įsitikinti, kaip būna maršrute Šilalė-Kaunas-Vilnius: "Kautra" turi ir tokį.
              Ne, Šilalė-Vilnius važiuoja tas pats autobusas, nebent jį pakeičia Kaune dėl tech. apžiūros ir pan. Tokie maršrutai, manau, yra kaip tik labai gerai, nes tikrai būna keleivių važiuojančių iš Šiaulių į Marijampolę ir t.t. šiuo atveju keleivis nusipirkęs bilietą gali ramiai važiuoti ir nesijaudinti, kad nespės persėsti.
              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                Nagrinėdamas tarpmiestinių autobusų tvarkaraščius, ne kartą įsitikinau , kad Kauno "Kautra" aptarnauja per Kauną einančius amršrutus, tokius kaip Vilnius_Skuodas, Vilnius-Palanga, Šiauliai-Vilkaviškis, Šiauliai-Druskininkai, Vilnius-Prienai-Kaunas-Šakiai ir kt. Realybėje įsitikinau, kad šiuose vadinamuose tiesioginiuose maršrutuose persėsti vis tik reikia. Tuos persėdimus Kaune "Kautros" vežėjai persėdimais nevadina - pagal jų terminologiją tai autobuso keitimas Kauno autobusų stotyje. O keleiviiui mažas skirtumas, kaip tai vadinasi - perlipti iš autobuso į autobusą vis tik reikia...
                Manau, kad pvz. Šiaulių autobusų stoties tvarkaraštyje 17:10h. išvykstantį "Kautros" autobusą nereikėtų įvardinti kaip važiuojantį į Vilkaviškį- realiai autobusas važiuoja iki Kauno, o toliau važiuojantiems keleiviams Kauno autobusų stotyje tenka persėsti į kitą autobusą. Toks persėdimas kur kas sunkiau pernešamas anksti rytą 7:00h. važiuojant iš Šiaulių į Druskininkus, bet tvarkaraštis rodo iš Šiaulių 4:00h. išvykimą rodo į Druskininkus.
                Dar nepavyko įsitikinti, kaip būna maršrute Šilalė-Kaunas-Vilnius: "Kautra" turi ir tokį.
                Kelių transporto kodekse numatyta galimybė keisti autobusą. Tai nėra atskiri maršrutai. Jei nori, gali vadinti juos jungtiniais. Iš esmės tai nėra naujovė. Tokį principą naudoja ir Ecolines, tik jų maršrutų trasų ilgiai kitokie, nes keliauja tarp valstybių. O ar žinai, dėl ko maršrutai jungiami? Nes keičiamas vairuotojas. Ar žinai, kodėl? Nes vairuotojų darbo ir poilsio režime nustatytas valandų kiekis, kiek leidžiama vairuotojui važiuoti, kiek jis turi ilsėtis... Keičiant autobusą, išlaikomas patogumas, nes keleiviams nereikia ilgai laukti autobuso perlipti - jie patogiai tęsia kelionę. Kad perlipti nėra patogu - galima diskutuoti. Atnaujinus stotį, problema turėtų išnykti, jei bus įrengta stoginė.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                  Ne, Šilalė-Vilnius važiuoja tas pats autobusas, nebent jį pakeičia Kaune dėl tech. apžiūros ir pan. Tokie maršrutai, manau, yra kaip tik labai gerai, nes tikrai būna keleivių važiuojančių iš Šiaulių į Marijampolę ir t.t. šiuo atveju keleivis nusipirkęs bilietą gali ramiai važiuoti ir nesijaudinti, kad nespės persėsti.
                  Bet kuriuo atveju, keleivis neturi bijoti, ar spės persėsti, jei pirko bilietą ilgesnei atkarpai, negu jis buvo išlaipintas persėsti. Nes perlipimui skirtas autobusas visada laukia vėluojančio autobuso, atvežančio keleivius iš A punkto, kuriuos iš B punkto į C punktą vežama kitu autobusu. Vežėjo atsakomybė, nes jis įpareigotas keleivį nuvežti iki vietos, kurios keleivis įsigijo bilietą. Kad keičiamas autobusas - ne keleivio rūpestis.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                    Kelių transporto kodekse numatyta galimybė keisti autobusą. Tai nėra atskiri maršrutai. Jei nori, gali vadinti juos jungtiniais. Iš esmės tai nėra naujovė. Tokį principą naudoja ir Ecolines, tik jų maršrutų trasų ilgiai kitokie, nes keliauja tarp valstybių.
                    O ar žinai, dėl ko maršrutai jungiami? Nes keičiamas vairuotojas. Ar žinai, kodėl? Nes vairuotojų darbo ir poilsio režime nustatytas valandų kiekis, kiek leidžiama vairuotojui važiuoti, kiek jis turi ilsėtis... Keičiant autobusą, išlaikomas patogumas, nes keleiviams nereikia ilgai laukti autobuso perlipti - jie patogiai tęsia kelionę. Kad perlipti nėra patogu - galima diskutuoti. Atnaujinus stotį, problema turėtų išnykti, jei bus įrengta stoginė.
                    Manau kad bilietą įsigyjančiam ir važiuoti susiruošusiam keleiviui klausime išvardintų dalykų ir kitų vežėjiškų užkulisių žinoti nereikia... Autobuso keitimas "Ecolines" maršrutuose nestebina. Ten keleiviai po ilgo važiavimo netgi pasiilgsta išlipti prasimankštinti, todėl perlipimas į kitą autobusą problemų sukelia mažiau. Lietuvos viduje - dalykas kitas... Juokinga, kad iš Kėdainių į Marijampolę neva tiesioginiu maršrutu (Šiauliai-Vilkaviškis) važiuodamas Kaune vis tik išlipti turi. Išlipusiam netgi apima mintys, gal dar Kaune pabūti, kažkur nuo stoties paėjėti, kelionę tęsti vėlesniu autobusu, bet bilietas jau yra... Prieš vėją nepapūsi - jei tiesioginius maršrutus su persėdimais į kitą autobusą sugalvojo "Kautra", gal būt pavyzdiu paseks "Toks", "Busturas", kiti vežėjai. Bet man (kaip keleiviui) ir tikriausiai ne tik man šiuo atveju norėtųsi
                    štai ko: tokie maršrutų junginiai tvarkaraščiuose taip ir turėtų atsispindėti, o ne įvardijami kaip tiesioginis maršrutas. Deja, kol kas netgi www.autobusubilietai.lt jokio perspėjimo nėra, nekalbant jau apie tvarkaraščius stočių salėse ir autobusų išvykimo aikštelėse.
                    Paskutinis taisė Vitas; 2013.04.06, 10:33.

                    Comment


                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Manau kad bilietą įsigyjančiam ir važiuoti susiruošusiam keleiviui klausime išvardintų dalykų ir kitų vežėjiškų užkulisių žinoti nereikia... Autobuso keitimas "Ecolines" maršrutuose nestebina. Ten keleiviai po ilgo važiavimo netgi pasiilgsta išlipti prasimankštinti, todėl perlipimas į kitą autobusą problemų sukelia mažiau. Lietuvos viduje - dalykas kitas... Juokinga, kad iš Kėdainių į Marijampolę neva tiesioginiu maršrutu (Šiauliai-Vilkaviškis) važiuodamas Kaune vis tik išlipti turi. Išlipusiam netgi apima mintys, gal dar Kaune pabūti, kažkur nuo stoties paėjėti, kelionę tęsti vėlesniu autobusu, bet bilietas jau yra... Prieš vėją nepapūsi - jei tiesioginius maršrutus su persėdimais į kitą autobusą sugalvojo "Kautra", gal būt pavyzdiu paseks "Toks", "Busturas", kiti vežėjai. Bet man (kaip keleiviui) ir tikriausiai ne tik man šiuo atveju norėtųsi
                      štai ko: tokie maršrutų junginiai tvarkaraščiuose taip ir turėtų atsispindėti, o ne įvardijami kaip tiesioginis maršrutas. Deja, kol kas netgi www.autobusubilietai.lt jokio perspėjimo nėra, nekalbant jau apie tvarkaraščius stočių salėse ir autobusų išvykimo aikštelėse.
                      Taip, nereikia, nes jo kelionei tai neturi įtakos. Man juokingas tavo piktinimasis dėl nieko. „Kautra“ yra vidurio Lietuvoje, o tu ieškai „Busturo“, „TOKS“ pavyzdžių - juk šie vežėjai yra Lietuvos pakraščiuose. Todėl „Kautra“ keičia autobusus, o kiti vežėjai elgiasi kitaip - vežasi 2 vairuotojus arba pažeidinėja vairuotojų darbo ir poilsio režimą.

                      Dėl perspėjimo apie perlipimą sutinku. Bet tada konkrečiai ir kalbėk, kad nepatinka, jog neperspėjama, o ne tai, kad ši tvarka yra bloga.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                        Prieš vėją nepapūsi - jei tiesioginius maršrutus su persėdimais į kitą autobusą sugalvojo "Kautra", gal būt pavyzdiu paseks "Toks", "Busturas", kiti vežėjai.
                        Busturo maršrute Palanga-Vilnius keičiamas autobusas Šiauliuose. Kaip jau minėta kiti vežiojasi du vairuotojus, arba turi pusvalandžio atstovas, pavyzdžiui Zarasai-Klaipėda, Klaipėda-Utena po pusvalandį prastovi Šiauliuose.

                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                        „Kautra“ yra vidurio Lietuvoje, o tu ieškai „Busturo“, „TOKS“ pavyzdžių - juk šie vežėjai yra Lietuvos pakraščiuose.
                        Tokie maršrutai atsirado tik po Kautros privatizacijos ir maršrutų optimizavimo.
                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                        Comment


                          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                          Busturo maršrute Palanga-Vilnius keičiamas autobusas Šiauliuose. Kaip jau minėta kiti vežiojasi du vairuotojus, arba turi pusvalandžio atstovas, pavyzdžiui Zarasai-Klaipėda, Klaipėda-Utena po pusvalandį prastovi Šiauliuose.



                          Tokie maršrutai atsirado tik po Kautros privatizacijos ir maršrutų optimizavimo.
                          Turbūt iki tol "Kautra" neturėjo ilgų pro Kauną einančių maršrutų. Arba jais važiuodami 2 vairuotojai. Kaip ten bebūtų, jei dabar "Kautra" nevykdytų persėdimo, tuomet tai didintų įmonės išlaidas. Dabar tuos pinigus gali sėkmingai investuoti į parko atnaujinimą. Tai šiek tiek nepatogumų keleiviai nors ir patiria, bet reikėtų nepamiršti, kad įmonė keleiviams atsidėkodama vis atnaujina parką ir keleiviams už tą pačią kainą gerina paslaugų kokybę.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Jonavos autobusų maršrutų žemėlapis: http://www.marsrutai.lt/tinklarastis...0/Jonava_1.png (1.2 Mb)
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                              Taip, nereikia, nes jo kelionei tai neturi įtakos. Man juokingas tavo piktinimasis dėl nieko. „Kautra“ yra vidurio Lietuvoje, o tu ieškai „Busturo“, „TOKS“ pavyzdžių - juk šie vežėjai yra Lietuvos pakraščiuose. Todėl „Kautra“ keičia autobusus, o kiti vežėjai elgiasi kitaip - vežasi 2 vairuotojus arba pažeidinėja vairuotojų darbo ir poilsio režimą.

                              Dėl perspėjimo apie perlipimą sutinku. Bet tada konkrečiai ir kalbėk, kad nepatinka, jog neperspėjama, o ne tai, kad ši tvarka yra bloga.
                              Kažkiek juoko sukelia ir perdėtas "advokatavimas" "Kautrai"...
                              Kai kurie forumo skaitytojai nurodė persėdimo (autobuso keitimo) pavyzdžių "Busture". Ir kogi "Toks" nesuorganizuos tiesioginį maršrutą pvz. iš Druskininkų į Zarasus su autobuso keitimu Vilniuje? arba iš Palangos į Minską?(o gal šiame naktiniame maršrute ir keičia arba vasarą sumanys keisti ?).
                              Važiuojant iš Vilniaus į Klaipėdą Kaune perlipimo į kitą autobusą tikrai nenorėčiau, tuo tikslu vežėją rinkčiausi kitą, gal būt kurio maršrutas Kauną aplenkia Islandijos plentu... . Ir nereikėtų manęs kaltinti už tokius rašymus, nes savo nuomonę turi kiekvienas, kiekvienam savi kelionės poreikiai ir kai ta kelionė kainuoja palyginti brangiai tuos poreikius niekam nedraudžiama rašyti viešai. Bet nesu prieš jokią tvarką nusistatęs prieš, kadangi joks nusistatymas nieko nepakeis ("prieš vėją nepapūsi").
                              Paskutinis taisė Vitas; 2013.04.08, 11:27.

                              Comment


                                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                Kažkiek juoko sukelia ir perdėtas "advokatavimas" "Kautrai"...
                                Kai kurie forumo skaitytojai nurodė persėdimo (autobuso keitimo) pavyzdžių "Busture". Ir kogi "Toks" nesuorganizuos tiesioginį maršrutą pvz. iš Druskininkų į Zarasus su autobuso keitimu Vilniuje? arba iš Palangos į Minską?(o gal šiame naktiniame maršrute ir keičia arba vasarą sumanys keisti ?).
                                Važiuojant iš Vilniaus į Klaipėdą Kaune perlipimo į kitą autobusą tikrai nenorėčiau, tuo tikslu vežėją rinkčiausi kitą, gal būt kurio maršrutas Kauną aplenkia Islandijos plentu... . Ir nereikėtų manęs kaltinti už tokius rašymus, nes savo nuomonę turi kiekvienas, kiekvienam savi kelionės poreikiai ir kai ta kelionė kainuoja palyginti brangiai tuos poreikius niekam nedraudžiama rašyti viešai. Bet nesu prieš jokią tvarką nusistatęs prieš, kadangi joks nusistatymas nieko nepakeis ("prieš vėją nepapūsi").
                                Prie ko čia dabar advokatavimas? Aš tau normaliai aiškinu, kad suprastum. Be to, kad mūsų nuomonės nesutampa, tai nereikia čia švaistytis skambiomis frazėmis. O, kad tai sukelia juoką - na, turbūt esi tiesiog šventai tikintis savo tiesa ir negalintis išklausyti kito - ar dėl to kelia juoką?

                                Už rašytus tavęs tikrai nekaltinu - prisigalvoji. Aš paprasčiausiai šioje tvarkoje nematau problemų ir man ji atrodo logiška, paaiškinama.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  As izvelgiu persedime tik pliusu. Islipt ir pajundint uzpakali sveikiau, nei 3h sedet ir bambet

                                  Comment


                                    Šiek tiek nuotraukų
                                    V. Šeškevičiaus IĮ AFH 605

                                    Kėdbuso midi autobusai
                                    42

                                    58

                                    93


                                    04

                                    Comment


                                      Didieji
                                      87

                                      84

                                      86

                                      23

                                      98

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        As izvelgiu persedime tik pliusu. Islipt ir pajundint uzpakali sveikiau, nei 3h sedet ir bambet
                                        Tokiu atveju papildomą persėdimą galima pasidaryti kiekvienoje autobusų stotyje ar net stotelėje...
                                        Iš vaikystės prisimenu, kaip tėvai iš Marijampolės į Karaliaučiaus kraštą vengdavo važiuoti autobusu Kaunas-Kaliningradas ir mus (vaikus) veždavosi persėsdami Vilkaviškyje, Kybartuose (iš ten pėsčiomis nutipendavome į Eitkūnus (Černyševskoje), po to - "rusišku" kartais be persėdimo, o kartais persėsdami Stalupėnuose (Nesterov) pasiekdavomei Gumbinę (Gusev). Gal būt, taip kelionė kainuodavo pigiau...
                                        Kiek 2012m. vasarą pastebėjau, iš Kauno į Vilnių pigiau kainuoja persėdant Elektrėnuose ir toliau į Vilnių važiuojant priemiestiniu autobusu Elektrėnai-Vilnius. Bet 2013.01.01 tarpmiestinių autobusų bilietų kainos sumažėjo, priemiestinių sumažėjimo dar nepastebėjau.

                                        Comment


                                          PRIENAI


                                          Buvęs Druskininkų miesto autobusas.




                                          Kauno rajono priemiestinis.


                                          Dirbo miesto maršrute


                                          Kaune, egzotika iš Šakių
                                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X