Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno apskrities viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Tai ir neturi būti tokiu metu keleivių. Net jei tai būtų autobusas, kam gali reikėti važiuoti darbo dienos vakare iš visiškos periferijos į centrą? Tas pats 27, kai nėra pamainų keitimosi metas ligoninėje, spėju tokiu pat vakariniu metu į centrą veža orą.
    Na po keliu minuciu atvyko 39 aisis, kuriame buvo 14 keleiviu. Visgi, ten kur viesasis viespatauja - mikriukai tik ,,is bedos ''
    27 ajame - piko metu reikalingi dideli autobusai, vakare - pakanka mazu, nes marsrutas anksti baigia darba...

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Ir toliau puikiai einasi verslas 56 maršrutiniam taksi. Nuo šiandienos darbo dienomis nuimtas 1 mikriuko grafikas bei panaikintas eismas poilsio ir švenčių dienomis.
      #laisvaRinka #prieKautrosBuvoBlogiau #grazinkitMikriukus #taipGyventiVerta
      Taigi Kautra pati pabėgo. Jai irgi nuostolinga buvo. Visi kaltinimai valdžioms tiek miesto, tiek rajono, kurios nesusišneka, nesugeba, nenori, finansuoti ir kurti normalaus VT sistemos.

      Comment


        Nuo spalio 5 d. 180 rajono maršrute (aptarnauja UAB „Kautra“) atsiranda papildomi reisai poilsio dienomis nauja trasa: Kauno AS - Karaliaus Mindaugo pr. - Vytauto Didžio tiltas - Marvelės g. - VDU Žemės ūkio akademija (užsuka tik link Kauno AS) - Ringaudai (stotelė Tabariškiai). Kursuos 1 transporto priemonė nuo 6:30 iki 20:50 kas 60-90 min.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Nuo lapkričio 1 d. nebevažiuos 107 mikriukas Kauno gel. st. - Mastaičiai (jau kelintą kartą jis čia bando užsilenkti?)
          Nuo lapkričio 16 d. iki kovo 31 d. nebevažiuos "labiausiai socialinis" rajono mikriukas - 120 Kalniečių poliklinika - Senosios Karmėlavos kapinės.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            (...)
            Nuo lapkričio 16 d. iki kovo 31 d. nebevažiuos "labiausiai socialinis" rajono mikriukas - 120 Kalniečių poliklinika - Senosios Karmėlavos kapinės.
            Kodėl jis vadinamas socialiniu?

            Comment


              Parašė Vitas Rodyti pranešimą

              Kodėl jis vadinamas socialiniu?
              Tai buvo ironija. Su tokia trasa ir darbo režimu juo tik bobutės ir važinės.

              Nuo sausio 6 d. keisis 105 maršrutinio taksi tvarkaraštis: važiuos tik 1 mikroautobusas. Nuo gruodžio 23 iki sausio 5 d. maršrutas nevažinės apskritai. Matomai vairuotojui atostogos. #XozeinaiYraGerai #TaipGyventiVerta #LaisvaRinka
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                #XozeinaiYraGerai #TaipGyventiVerta #LaisvaRinka
                #GrąžynkitMykriūkuz

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                  (...)

                  Nuo sausio 6 d. keisis 105 maršrutinio taksi tvarkaraštis: važiuos tik 1 mikroautobusas. Nuo gruodžio 23 iki sausio 5 d. maršrutas nevažinės apskritai. Matomai vairuotojui atostogos. #XozeinaiYraGerai #TaipGyventiVerta #LaisvaRinka
                  Ar 105-as važinėti liks nuo geležinkelio stoties? Ar ryšium su tuo nepasikeis 106-as (Į Jurginiškius)?

                  Comment


                    Informacija yra tik apie 105. Važinės kaip įprasta - nuo geležinkelio stoties. Tvarkaraščiai yra čia: https://www.krs.lt/gyventojams/viesa...ksi-marsrutai/
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Gal kas turit daugiau informacijos kodėl "Kautra" pralošė konkursą?

                      Esu labai nustebęs, nes man Prienai ir "Kautra" kaip neišskiriama pora . Lygiai tiek pat nustebčiau jei Druskininkuose kitas vežėjas atsirastų

                      Juk tik ką stotį atnaujino, gavo teisę 10 metų joje šeimininkauti, o va priemiestinių maršrutų neteko, Labai idomi situacija.

                      Comment


                        Tikiausiai vien tik mikrobai važinės. "Kautra" tai dar ir autobusus eksploatavo... O šiaip tai nieko gero. Dotacinio VT lėšos keliauja į Latviją... Patys jau nieko nesugebame...
                        Bet "Kautra" liko tarpmiestiniai Prienų maršrutai. Ir priemiestiniai Kaunas - Prienai - Birštonas.
                        Paskutinis taisė Al1; 2020.02.02, 18:10.

                        Comment


                          O, dabar aišku, kam Transreviui iš Rygos buvo parvaryta apie 10 mikroautobusų, dirbusių miesto maršrutiniais taksi.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Keleivių sumažėjo tiek, kad autobusų nereikia. Dar po kelių metų ir mikrobų nereikės. Moksleivius vežios mokykliniai autobusai, o iš priemiestinių maršrutų galbūt liks vienas kitas. O gal ir ne. Ir kaip Lietuva įsipareigos kovoti su klimato kaita? Transportas yra didžiausias teršėjas, bet apmokestins ūkininkų technikos naudojamą kurą akcizu, kaminus ir bezdančias karves...

                            Comment


                              "Darbuotojams beliejant nuoskaudas, paaiškėjo ir tai, kad įmonės finansinė situacija – labai prasta. Šį faktą teko pripažinti ir „Kėdbuso“ direktoriams" ateina pabaiga Kėdbusui.
                              http://www.rinkosaikste.lt/naujienos...-ar-begali-bti

                              Comment


                                Kaip savivaldybė kontroliuoja ir rūpinasi savo įmoėnėmis, toks ir rezultatas. Jei ateis privatininkas, reikės mokėti realią kainą, kuri bus daug didesnė, nei savos įmonės palaikymas, kontrolė ir dotavimas.

                                Comment


                                  Dabar jau ir "Kautra" gali nebenorėt veltis. O šiap "Kedbusas" LT masteliais dar puse velnio

                                  Comment


                                    Dar kalbant apie Prienus man idomu tai, kad kilometro kaina išliko nepakitus, tai galima daryti prielaidą, kad "Kautra" įvertino rizikas, patiriamus nuostolius ir padidino kainą už kilometrą, ko pasekojo pralaimėjo konkursą. Arba o gali būti taip, kad "Kautra" nelabai ir norėjo laimėti konkurso?

                                    PAPILDYMAS

                                    Pasirodo konkurse pirmas - "Transrevis", antras - "Transporto centras", o "Kautros" pasiūlymas tik trečias.
                                    "Kautra" žinoma praloštą konkursą apskundė teismui, bet ir tai nepadėjo.
                                    Paskutinis taisė Tautvydas_R; 2020.02.02, 20:17.

                                    Comment


                                      Pradžiai iš vidaus ji reikia sutvarkyti, nes tokiai įmonei turėti du direktorius yra prabanga, kitas dalykas kai du to pačio maršrutai 5min intervalu pravažiuoja, o poto tuščia pusvalandi būna. O tvarkaraščiai nuo 2000 nekeisti piko valandom pritaikyti, au tobusai rieda 20-30km h greičiu, kad ankščiau stotelėj nebūtu...

                                      Comment


                                        ir dar... jokiuose europiniuose projektuose įmonė nedalyvauja, o tik perka Kautros pavažinėtus autobusus.. trūksta žmogaus, kuriam tai rūpėtu, o ne tik kad alga pasiimtu...

                                        Comment


                                          Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
                                          Dar kalbant apie Prienus man idomu tai, kad kilometro kaina išliko nepakitus, tai galima daryti prielaidą, kad "Kautra" įvertino rizikas, patiriamus nuostolius ir padidino kainą už kilometrą, ko pasekojo pralaimėjo konkursą. Arba o gali būti taip, kad "Kautra" nelabai ir norėjo laimėti konkurso?
                                          "Kautra" vežė keleivius autobusais, o "Transrevis" tik mikrobais veš. Iš čia ir kainos reikalai. Tačiau pagrindinis momentas yra tas, kad priemiestinis VT yra praktiškai niekam nereikalingas, išskyrus moksleivius, kurių vis mažėja, ir 1 proc. keleivių kaimiečių, iš kurių 95 proc. yra pensininkai, invalidai ir ubagai. Visi kiti automobilizavosi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X