Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno apskrities viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Palyginimas čia, kas atsitinka, kai rajoniniai valdininkėliai priima sau palankius sprendimus

    Comment


      "Kėdbusas" yra savivaldybės įmonė ir valdžia privalo ją palaikyti, o ne stumti bankrotant. "Kautra" labdaros nedaro, mes nežinome, matyt Anykščiuose buvo užsiplėšusi didelė kainą.

      Comment


        Sveiki visi. Turiu toki klausimą, nežinau kur kreiptis tai čia rašysiu jeigu nesupyksite. 93A ir 93 yra vienas ir tas pats mikriukas ? Buvau prie pilies ir mačiau kad atvažiavo 93 Vietoj 93A o tuo laiku turejo atvažiuoti 93A o atvažiavo 93.

        Comment


          Neturi būti tas pats. 93A trasa ilgesnė.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Neturi būti tas pats. 93A trasa ilgesnė.
            Sveiki Mettal. Na bet neatvažiavo. gal ne ten laukiau ? Aš laukiau prie pilies žiedo ten kur 48 autobusas suka už Iki parduotuvės.

            Comment


              Po ilgo stovėjimo į gatves gryžo "merulos" Renault Tracer FNT 510
              Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

              Comment


                Hard Zoom'as bet vistiek. KaVZ Kauno TP
                Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                Comment


                  Nauji Antirijaus ir Uma Trans Pirkiniai




                  Antirijaus Ford transit Kreidos g.

                  Comment


                    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                    Hard Zoom'as bet vistiek. KaVZ Kauno TP
                    Atvaizdas
                    O čia ne СПЭИИ? http://fototruck.ru/list.php?chid=65. Kažkaip šonuose gale nesimato langų
                    Paskutinis taisė Valius Kedainietis; 2016.05.09, 23:20.

                    Comment


                      Dar vienas limobusas - dar vienas sugadintas autobusas... Goppel (MAN NM223) Kaune, ateities plente.
                      Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                      Comment


                        Kėdainių VT sistema kryžkelėje

                        Comment


                          Nieko ten nebus. Savivaldybė dvigubai daugiau "Kautrai" pinigų nesukrapštys. Pigiau dotuoti "Kėdbusą" - pakankamai gerai dirbanti įmonė kitų rajoninių autoparkų kontekste. Kol politikai tempia gumą, tol "Kėdbusas" negali normaliai dirbti, nes neaiški ateitis.

                          Comment


                            O dar jei Kėdbusui skirtų tiek kiek Kautra užsiprašė, tai manau ir be Kautros naują techniką sugebėtu įsigyti (pvz. paėmus paskolą)

                            Comment


                              Kažin ar Kėdbuso nupušėliai sugebėtų tinkamai tuos pinigus panaudoti. Geriausiu atveju nupirktu nauju autobusu, o su VT organizavimu tikrai nieko gero nesigautu.

                              Comment


                                O ką jau ten geriau "Kautra" suorganizuotų? Priemiestiniai maršrutai kaip ir visuose rajonuose susieti su moksleivių pavežimu, taip kad jų organizavimą kontroliuoja savivaldybė ir mokyklos. Ne moksleivių maršrutų tik vienetai ir jokia "Kautra" stebuklų nepadarys - žmonės kaimuose iš automobilio nepersės į autobusus. Mieste reikia kiek daugiau tvarkos, bet vėlgi, stebuklo nebus. Reikia pagaliau naikinti tuos du mikrobus ir kiek pakoreguoti maršrutus bei grafikus.
                                Tarpmiestinių "Kėdbusas" seniai neturi.
                                Savivaldybė neturi tiek pinigų, kiek nori "Kautra".

                                Comment


                                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                  Kažin ar Kėdbuso nupušėliai sugebėtų tinkamai tuos pinigus panaudoti. Geriausiu atveju nupirktu nauju autobusu, o su VT organizavimu tikrai nieko gero nesigautu.
                                  O ką Kautra organizuotų? Padidintų bilietų kainas ir apkarpytų grafikus. Puikiausias pavyzdys Kauno mikriukai

                                  Comment


                                    Kaunas visgi ne pavyzdys. Ten dirbama komerciniais pagrindais - kiek surenka iš keleivių, tiek ir turi. Kėdainiuose gi būtų gyvenam iš savivaldybės kišenės, o už parduotus bilietus tebūtų tik mažesnė dalis pajamų. Priemiestinis gi 95 proc. lengvatininkų ir visiškai nemokančių moksleivių vežimas už savivaldybės lėšas. Mieste, jei autobusai, tai irgi daugiau nei pusė keleivių lengvatininkai, mokantys tik dalį kainos.

                                    Comment


                                      Gi straipsnyje rašoma: švieslentės, stoginės, App'sas,viskas panašiai kaip Druskininkuose. Na bet panašu kedainiečiam gal tas ir nesvarbu

                                      Comment


                                        O ką, pati savivaldybė šito neistengtų padaryt?

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Kaunas visgi ne pavyzdys. Ten dirbama komerciniais pagrindais - kiek surenka iš keleivių, tiek ir turi. Kėdainiuose gi būtų gyvenam iš savivaldybės kišenės, o už parduotus bilietus tebūtų tik mažesnė dalis pajamų. Priemiestinis gi 95 proc. lengvatininkų ir visiškai nemokančių moksleivių vežimas už savivaldybės lėšas. Mieste, jei autobusai, tai irgi daugiau nei pusė keleivių lengvatininkai, mokantys tik dalį kainos.
                                          Čia skirtumai ir baigiasi. Kas garantuos, kad praėjus metams-pusantrų Kautra nepareikš, kad investicijos neatsiperka ir reikia didinti dotacijas arba branginti bilietus?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X