Palyginimas čia, kas atsitinka, kai rajoniniai valdininkėliai priima sau palankius sprendimus
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno apskrities viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNeturi būti tas pats. 93A trasa ilgesnė.
Comment
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąPaskutinis taisė Valius Kedainietis; 2016.05.09, 23:20.
Comment
-
O ką jau ten geriau "Kautra" suorganizuotų? Priemiestiniai maršrutai kaip ir visuose rajonuose susieti su moksleivių pavežimu, taip kad jų organizavimą kontroliuoja savivaldybė ir mokyklos. Ne moksleivių maršrutų tik vienetai ir jokia "Kautra" stebuklų nepadarys - žmonės kaimuose iš automobilio nepersės į autobusus. Mieste reikia kiek daugiau tvarkos, bet vėlgi, stebuklo nebus. Reikia pagaliau naikinti tuos du mikrobus ir kiek pakoreguoti maršrutus bei grafikus.
Tarpmiestinių "Kėdbusas" seniai neturi.
Savivaldybė neturi tiek pinigų, kiek nori "Kautra".
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKažin ar Kėdbuso nupušėliai sugebėtų tinkamai tuos pinigus panaudoti. Geriausiu atveju nupirktu nauju autobusu, o su VT organizavimu tikrai nieko gero nesigautu.
Comment
-
Kaunas visgi ne pavyzdys. Ten dirbama komerciniais pagrindais - kiek surenka iš keleivių, tiek ir turi. Kėdainiuose gi būtų gyvenam iš savivaldybės kišenės, o už parduotus bilietus tebūtų tik mažesnė dalis pajamų. Priemiestinis gi 95 proc. lengvatininkų ir visiškai nemokančių moksleivių vežimas už savivaldybės lėšas. Mieste, jei autobusai, tai irgi daugiau nei pusė keleivių lengvatininkai, mokantys tik dalį kainos.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaunas visgi ne pavyzdys. Ten dirbama komerciniais pagrindais - kiek surenka iš keleivių, tiek ir turi. Kėdainiuose gi būtų gyvenam iš savivaldybės kišenės, o už parduotus bilietus tebūtų tik mažesnė dalis pajamų. Priemiestinis gi 95 proc. lengvatininkų ir visiškai nemokančių moksleivių vežimas už savivaldybės lėšas. Mieste, jei autobusai, tai irgi daugiau nei pusė keleivių lengvatininkai, mokantys tik dalį kainos.
Comment
Comment