Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno apskrities viešasis transportas
Collapse
X
-
Prienų miesto maršruto (nr. 14) žemėlapis - http://tinklarastis.nvtka.lt/media/5864/Prienai_10.jpg (475 kb)
Prie egzistuojančio maršruto dar pridėjau stoteles ir trasas tose vietose kur kursavo viešasis transportas (visa tai matoma per Google street view). Kai kur vis dėlto yra abejonių - Revuonos g.; galimai dar miesto VT važiavo iki Birštono bei Medelyno g., Kęstučio/J. Basanavičiaus g.
Comment
-
Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimąMano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Ne autobusuose reikalas, finansuose. Iš kitos pusės, tai pas mus Lietuvoje buki valdžiažmogiai viską vertina tik per pinigų prizmę. VT nuostolingas, tai ir nereikia jo. O kad be dotacijų niekaip - nedašyla. Tuo tarpu, jei ateitų "Kautra", tai mokėtų ir dotacijas. Savam parkui gi neišeina, nesukrapšto, valios neturi. O privatininkas otkatus duotų ir viskas būtų OK.
Comment
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąNesamonė...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe autobusuose reikalas, finansuose. Iš kitos pusės, tai pas mus Lietuvoje buki valdžiažmogiai viską vertina tik per pinigų prizmę. VT nuostolingas, tai ir nereikia jo. O kad be dotacijų niekaip - nedašyla. Tuo tarpu, jei ateitų "Kautra", tai mokėtų ir dotacijas. Savam parkui gi neišeina, nesukrapšto, valios neturi. O privatininkas otkatus duotų ir viskas būtų OK.
Comment
-
Parašė Elis Rodyti pranešimą...Kėdbusas dar gan neblogai laikosiwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kodėl turėtų duoti? Kažkaip grobstyti lėšas, aišku, gali.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTai kodėl "Kautra" tuomet turėtų duoti? "Kautra" profai, galvos kaip efektyviai vystyti vežimus, kai tuo tarpu mažųjų parkų vadovai, kaip tik prastumt laiką ir išsaugot savo šiltą vietą, ne visi aišku, bet kaip matom, dauguma.
Aš kalbu apie dotacijas, kurias mokėtų savivaldybė vežėjui. Savo įmonei dauguma savivaldybių jokių dotacijų nemoka, kartais, aišku, numeta kažkiek lėšų, bet tik jei bloga padėtis. Tuo tarpu planingai savivaldybės neinvestuoja. Gi su privatininku galima būtų susitarti, kad savivaldybė "investuotų" į VT per dotacijas. Valdžiažmogiai už ačiū to nedarytų, tačiau pamatę galimybę pasipelnyti, pagelbėtų VT valdiškais pinigais. Nemanyk, kad "Kautra" labai didelį biznį daro Druskininkuose vien tik iš už bilietus surenkamų lėšų.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą"Kautra" jokie ne profai, o tas pats buvęs valdiškas autobusų parkas, kuris tik dėka geros geografinės padėties - Kaunas Lietuvos tarpmiestinio susisiekimo centas ir kryžkelė - prasisuko. Būtų jie kokio nors Panevėžio vietoje irgi nieko gero nebūtų išspaudę. Būtent dėl masto jie ir prasisuko. Aišku, galėjo neprasisukti, galėjo bezdėti kaip kokie mikrobininkai.
Aš kalbu apie dotacijas, kurias mokėtų savivaldybė vežėjui. Savo įmonei dauguma savivaldybių jokių dotacijų nemoka, kartais, aišku, numeta kažkiek lėšų, bet tik jei bloga padėtis. Tuo tarpu planingai savivaldybės neinvestuoja. Gi su privatininku galima būtų susitarti, kad savivaldybė "investuotų" į VT per dotacijas. Valdžiažmogiai už ačiū to nedarytų, tačiau pamatę galimybę pasipelnyti, pagelbėtų VT valdiškais pinigais.
Nesvarbu kas buvo prieš 10-15metų, dabar jie tikri profai, neskiesk. Dėl kitos dalies, nevaidink naivuolio, niekas iš idėjos rajoninių parkų neatkelinės, ten pinigus pilk kaip į kiaurą kibirą, vistiek bus mažai. Sprendimų reikia imtis skubiai ir ryžtingų, kad koks kitas parkas išskyrus gal "TOKS'ą", gal dar KLAP'ą, galiu duot 100proc nepasieks "Kautros" lygio artimiasius 10metų, tai apie ką mes kalbam? Keleiviai nori matyti patrauklų VT, o ne diskuotuot kas būtų, jeigu valdiningai būtu dori žmonės
Comment
-
Pats nebūk naivus. VT Lietuvoje damuštas ir jokia "Kautra" čia nieko nepadarys be valstybės rimtų investicijų ir politikos. Savivaldybės tam nei lėšų, nei noro neturi, ir neturės. Be to su tokia demografija už 5-10 metų rajonuose visiškai nereikės priemiestinio susisiekimo, nes moksleivius pigiau bus vežioti keliais rajone esančiais geltonais autobusais. Ir VT natūraliai išnyks. Deja... Ir dar kartą kartoju, jokia "Kautra" ten nieko nepakeis.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPats nebūk naivus. VT Lietuvoje damuštas ir jokia "Kautra" čia nieko nepadarys be valstybės rimtų investicijų ir politikos. Savivaldybės tam nei lėšų, nei noro neturi, ir neturės. Be to su tokia demografija už 5-10 metų rajonuose visiškai nereikės priemiestinio susisiekimo, nes moksleivius pigiau bus vežioti keliais rajone esančiais geltonais autobusais. Ir VT natūraliai išnyks. Deja... Ir dar kartą kartoju, jokia "Kautra" ten nieko nepakeis.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPats nebūk naivus. VT Lietuvoje damuštas ir jokia "Kautra" čia nieko nepadarys be valstybės rimtų investicijų ir politikos. Savivaldybės tam nei lėšų, nei noro neturi, ir neturės. Be to su tokia demografija už 5-10 metų rajonuose visiškai nereikės priemiestinio susisiekimo, nes moksleivius pigiau bus vežioti keliais rajone esančiais geltonais autobusais. Ir VT natūraliai išnyks. Deja... Ir dar kartą kartoju, jokia "Kautra" ten nieko nepakeis.
VT Lietuvoje yra tikrai suvarytas. O „Kautra“ veržiasi ten, kur gali matyti galimybę padaryti pinigus. Viena vertus - labai gerai, nes su šia įmone visada ateina ir naujesnis parkas, ir geresnė vadyba, ir šiuolaikiškas požiūris į keleivių aptarnavimą, ir šioks toks bandymas dar kažkaip rasti kompromisą. Kita vertus, rinkoje vienas vežėjas labai neskaniai, netgi bauginančiai, atrodo - niekada nežinau, ko iš tokios situacijos tikėtis ateityje.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment